globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Už dost dlouho přemýšlím nad koupí endura Yamaha WR 250 R (23kw bez úprav), s ladákem a odstraněnou vzduchovou přívěrou i 27kw. Sleduji nabídku už přes 3 měsíce, konečně jsem objevil kus který by stál za to, ale je to necelých sto tisic, tak spekuluji jestli ten výkon bude pro mě začínajícího jezdce dostatečný i dlouhodobě. Jezdím zhruba 60% offroad a 40% silnice. Když si tak srovnám to na čem jsem jel tak si myslím že to bude idealní. Vlastním Hondu XR 125 = 11kw (na naučení stačila ale už je to dost slabé hlavně v terénu a o ceste mezi mestem po silnici se ani nebavim), dále jsem dost najel na Yamaha DT 125 = 16kw (výkon v terénu celkem stačil, ale jen po rovince, do kopce už to bylo nic moc) a Yamaha YZ 125 = 29kw (tohle byl zážitek ale chvilkama jsem si říkal že je to na mě až moc silné a živé vzhledem k mým zkušenostem). Předem díky za jakoukoli připomínku/koment.

Naposledy editováno 19.08.2014 12:51:04
Předchozí
1 2
Následující

Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 12:55 | Nahoru | #1
Do lesa to urcite stacit bude, na silnici to nebude zadny zazrak ale na presuny dostacujici.

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 13:58 | Nahoru | #2
XR125 má 8kW, s 11 mu moc fandíš. Podle mě je 250 na začátek ideál.

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:28 | Nahoru | #3
Fidži_CZ> Samozřejmě že 8kw je oficiální hodnota, ale mám oddělanou zužovací podložku která údajně byla na začátku kolena výfuku, takže tedka by to prej mělo mět 10,5kw. Normálně jede XR 85 až 90. Mě to na rovince dá i 110. Prej by to mělo jet i 120 ale přeci jenom ten motor nechci odvařit.

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:30 | Nahoru | #4
Ta zužovací podložka ti rozhodně nepřidá 1,5kW. Jestli jednoho poníka a kdo ví jestli.

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:35 | Nahoru | #5
Fidži_CZ> Je to možné že jsem to trošku přehnal,...ale jak říkáš nějaký poník navíc tam bude,..

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:38 | Nahoru | #6
Jinak bych se být tebou podíval na AJP PR5. Zkoušel jsem a super strojek :) Psal jsem i do vlákna o něm recenzi. Jak budu mít trochu finanční klid, tak si ho taky pořídím :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:49 | Nahoru | #7
Fidži_CZ> Jo tohle je velice pěkné,...myslím že tu vystavovala nějaká slečna hodnocení nové motorky. Taky mě to zaujalo, no kdoví ještě do čeho ve finále půjdu, ještě se mi líbila Honda CRF 250L, ale majitelé co ji mají, tak podle toho co čtu tak na 100% s ní spokojeni nejsou, takže proto si říkám radši než novou hondu tak bych volil dobře zajetou Yamahu WR250R za skoro stejné prachy.

Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 14:57 | Nahoru | #8
Ono je třeba si uvědomit co od tý motorky čekáš. Třeba ten AJP je více enduro, méně silnice proti CRF a podobným. Já bych si třeba osobně WR nekoupil, protože je dost těžké.

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 15:10 | Nahoru | #9

Rischwon píše: Fidži_CZ> Jo tohle je velice pěkné,...myslím že tu vystavovala nějaká slečna hodnocení nové motorky. Taky mě to zaujalo, no kdoví ještě do čeho ve finále půjdu, ještě se mi líbila Honda CRF 250L, ale majitelé co ji mají, tak podle toho co čtu tak na 100% s ní spokojeni nejsou, takže proto si říkám radši než novou hondu tak bych volil dobře zajetou Yamahu WR250R za skoro stejné prachy.



CRF 250 L je hodne civilni, vic orientovane na silnice, WR 250 R je v terenu jasne lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 15:12 | Nahoru | #10
Tedka jsem to koumal. CRF - 143kg což je těžká svině, WR 126 a AJP 115, což je velice pěkné. Jak jsem psal výše, jezdím trošku víc v terénu, ale dost km ujedu i po silnici. Viděl bych v budoucnu na dvě motorky, když to půjde

Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 18:59 | Nahoru | #11
A co třeba shineray vv mx 450? jde na spz cena myslím 90 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 19:37 | Nahoru | #12

Rischwon píše: Tedka jsem to koumal. CRF - 143kg což je těžká svině, WR 126 a AJP 115, což je velice pěkné. Jak jsem psal výše, jezdím trošku víc v terénu, ale dost km ujedu i po silnici. Viděl bych v budoucnu na dvě motorky, když to půjde



kde jsi na to přišel?crf má cca 110kg-podle modelového roku.

jinak za mně radím tu wr 250.dobrý strojek

nenapsal jsi kolik vážíš...pokud cca80kilo,tak v pohodě...

Naposledy editováno 19.08.2014 19:39:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 19:41 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: kde jsi na to přišel?crf má cca 110kg-podle modelového roku.

jinak za mně radím tu wr 250.dobrý strojek

nenapsal jsi kolik vážíš...pokud cca80kilo,tak v pohodě...



CRF 250 L, ne cross.

2 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

19.8.2014 v 22:12 | Nahoru | #14
nebylo by lepší koupit něco silnějšího za těch 90 ? v lese ti to stačit jakštak bude ale na silnicu to bude slabý nesmíš se zase bát jít do silnější, si po chvilce zvykneš já třeba šel z xt125 na berga 570 (mám rád výzvy) a to byl kurva rozdíl, když sem projel berga a pak sedl na xt tak jsem myslel že stojím, ale ta motorka furt jede tolik kolik přidáváš plyn

Naposledy editováno 19.08.2014 22:14:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 08:52 | Nahoru | #15

SirIndy píše: CRF 250 L, ne cross.



jo,to máš pravdu...,ale jak jsem se tak na to díval,tak ten údaj je už hmotnost pohotovostní-takže s náplněma a plnou nádrží...,takže to nakonec bude +- stejné,jako ta wr 250

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 10:33 | Nahoru | #16
Vážím kolem 80kg, podle toho jak se ráno vy.... taky jsem přemýšlel nad silnější za ty prachy, ale momentálně to pro mě není vhodné. Vím co dělala YZ 125 , a to jsem si chvilkama říkal že je až moc ostré, takže z toho soudím že těch 23kw bude optimální. Přece jenom primárně jezdím na malém XRku, a kdybych chtěl silniční superbike taky bych hned nebral litra.

Jinak ten Husaberg je krásná záležitost, to bych si taky nechal líbit, třeba někdy za 2, 3 roky až na to získám zkušenosti. Věřím že to musí orat pole

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 10:52 | Nahoru | #17
 

SirIndy píše: CRF 250 L, ne cross.



Dolph-cz píše: jo,to máš pravdu...,ale jak jsem se tak na to díval,tak ten údaj je už hmotnost pohotovostní-takže s náplněma a plnou nádrží...,takže to nakonec bude +- stejné,jako ta wr 250



Skutečnost je taková, že WR 250R/X je lehčí stroj než CRF 250L, a zároveň je robustnější a s lepším podvozkem i motorem.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 10:55 | Nahoru | #18
 

čezetdolf píše: nebylo by lepší koupit něco silnějšího za těch 90 ? v lese ti to stačit jakštak bude ale na silnicu to bude slabý nesmíš se zase bát jít do silnější, si po chvilce zvykneš já třeba šel z xt125 na berga 570 (mám rád výzvy) a to byl kurva rozdíl, když sem projel berga a pak sedl na xt tak jsem myslel že stojím, ale ta motorka furt jede tolik kolik přidáváš plyn


K čemu by byl výrazně vyšší výkon na silniční přejezdy (po okreskách a státovkách) mezi off-roadovýma vložkama?

- když WR 250R na špuntech vytáhne tachometrových 155 km/h (a WR 250X na silničních gumách 165 km/h)

- když trvale udržitelná rychlost WRka je okolo 120 km/h (na nejvyšší 6. kvalt oblast maximálního krouťáku motoru)

- když zrychlením z 0 na 100 za cca 7 sekund dá WRko v případě potřeby na frak 95 procentům aut v běžném provozu

- když jezdit s drapákama po dálnici 140 km/h vede k tomu, že než dojedu do terénu, tak jich půlku sjedu, nehledě ani na horší ovladatelnost a brzdnou dráhu na tvrdém silničním povrchu...
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 10:58 | Nahoru | #19
 
Rischwon>

Jako dřívejší majitel WR 250R a současný majitel WR 250X si ze zkušenosti troufnu říct, že Yamaha WR 250R by Ti mohla pro Tvoje účely velmi dobře vyhovovat, a to včetně těch přejezdů po silnici. A jako bonus bys v tom WRku měl robustní stroj s velmi nenáročným a levným servisem - výměna cca 1.3 až 1.4 litru motorového oleje po 6 tisících km, výměna olejového filtru v ceně cca 100 Kč po 12 tisících km a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí (jsou tam podložky, ne štelovací šroubky) až po 40 tisících km.

Samozřejmě že to WRko (stejně jako jiné podobné stroje) není předurčeno pro dlouhé opakované ježdění po dálnici rychlostí 130 až 140 km/h (přestože spousta majitelů WR 250R/X v USA i takto dojíždí denně do práce). Pokud chci univerzálnější lehčí civilní endurko, tak je to vždycky kompromis mezi terénem a silnicí, a mezi výkonem, hmotností a životností respektive servisní náročností. Jestli jenom terén, tak čistě terénní stroj (v krajnosti ostré enduro nebo krosku) se všemi jeho výhodami a nevýhodami, a převozy na vozíku za autem. A jestli čistě jenom silnici, tak na to jsou vhodnější úplně jiné stroje - od skútrů přes čoprkrujzry, naháče a cendura až po supersporty.

A co se životnosti (trvanlivosti) motoru a podvozku WR 250R/X týče, zkušenosti cestovatelů v Americe jsou takové, že po 5 až 6 letech ježdění po cestách a hlavně po necestách od Aljašky až po Mexiko a nájezdu 70 až 80 tisíc km jim jejich stroje slouží stejně dobře, jako když si je nové před těmi 5 až 6 lety pořizovali - a bez nějaké potřeby výměny pístů, rozvodů nebo dokonce generálkování motoru. Odkazy sem zatím nedávám, ať se neopakuju z jiných vláken o WR 250R/X - je toho tady myslím dost.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 11:19 | Nahoru | #20

Dovi píše:  
Rischwon>

Jako dřívejší majitel WR 250R a současný majitel WR 250X si ze zkušenosti troufnu říct, že Yamaha WR 250R by Ti mohla pro Tvoje účely velmi dobře vyhovovat, a to včetně těch přejezdů po silnici. A jako bonus bys v tom WRku měl robustní stroj s velmi nenáročným a levným servisem - výměna cca 1.3 až 1.4 litru motorového oleje po 6 tisících km, výměna olejového filtru v ceně cca 100 Kč po 12 tisících km a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí (jsou tam podložky, ne štelovací šroubky) až po 40 tisících km.

Samozřejmě že to WRko (stejně jako jiné podobné stroje) není předurčeno pro dlouhé opakované ježdění po dálnici rychlostí 130 až 140 km/h (přestože spousta majitelů WR 250R/X v USA i takto dojíždí denně do práce). Pokud chci univerzálnější lehčí civilní endurko, tak je to vždycky kompromis mezi terénem a silnicí, a mezi výkonem, hmotností a životností respektive servisní náročností. Jestli jenom terén, tak čistě terénní stroj (v krajnosti ostré enduro nebo krosku) se všemi jeho výhodami a nevýhodami, a převozy na vozíku za autem. A jestli čistě jenom silnici, tak na to jsou vhodnější úplně jiné stroje - od skútrů přes čoprkrujzry, naháče a cendura až po supersporty.

A co se životnosti (trvanlivosti) motoru a podvozku WR 250R/X týče, zkušenosti cestovatelů v Americe jsou takové, že po 5 až 6 letech ježdění po cestách a hlavně po necestách od Aljašky až po Mexiko a nájezdu 70 až 80 tisíc km jim jejich stroje slouží stejně dobře, jako když si je nové před těmi 5 až 6 lety pořizovali - a bez nějaké potřeby výměny pístů, rozvodů nebo dokonce generálkování motoru. Odkazy sem zatím nedávám, ať se neopakuju z jiných vláken o WR 250R/X - je toho tady myslím dost.
 



Osobne bych ty intervaly pri provozu v terenu zkratil. Menit filtr jednou za 12 tis km mi prijde silene, zvlast kdyz stoji pakatel

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 11:25 | Nahoru | #21
 

SirIndy píše: Osobne bych ty intervaly pri provozu v terenu zkratil. Menit filtr jednou za 12 tis km mi prijde silene, zvlast kdyz stoji pakatel


Souhlas, a taky to tak dělám u všech svých mašin.
Ale dával jsem to jako info o intervalech doporučených přímo výrobcem, a je z toho i vidět, jak hodně si výrobce u tohoto motoru věří.
 

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 12:08 | Nahoru | #22
Dovi> Děkuji za odpověd. Většinu informací o WR R/X jsem vyčetl z vašich příspěvků. WRko hledám už 3 měsíce. Všude byli samé "nebourané" kusy dovezené někde s Itálie s rokem výroby 2008 az 2010 a na tachometru najetých pár km. Až tedka jsem objevil kus který by stál za investici. Rok 2010, najeto 7700km. V originálním stavu. Velice zachovalá, podle telefonatu z majitelem a fotek detailů na vyžádání. Ted jen osobní prohlídka a zkušební jízda, ale je to přes pul rebubliky takže jsem s tím ještě trošku zdrženlivý, jestli jet a rovnou koupit když bude vše v pořádku nebo si ji jen vyzkoušet a nechat si to pár dnů rozležet v hlavě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

20.8.2014 v 12:27 | Nahoru | #23

čezetdolf píše: nebylo by lepší koupit něco silnějšího za těch 90 ? v lese ti to stačit jakštak bude ale na silnicu to bude slabý nesmíš se zase bát jít do silnější, si po chvilce zvykneš já třeba šel z xt125 na berga 570 (mám rád výzvy) a to byl kurva rozdíl, když sem projel berga a pak sedl na xt tak jsem myslel že stojím, ale ta motorka furt jede tolik kolik přidáváš plyn

Sednout rovnou na silný kladivo je hloupost. Akorát se naučíš špatné návky a učení trvá déle. Ale každý ať koná podle svého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 00:17 | Nahoru | #24

Dovi píše:  

K čemu by byl výrazně vyšší výkon na silniční přejezdy (po okreskách a státovkách) mezi off-roadovýma vložkama?

- když WR 250R na špuntech vytáhne tachometrových 155 km/h (a WR 250X na silničních gumách 165 km/h)

- když trvale udržitelná rychlost WRka je okolo 120 km/h (na nejvyšší 6. kvalt oblast maximálního krouťáku motoru)

- když zrychlením z 0 na 100 za cca 7 sekund dá WRko v případě potřeby na frak 95 procentům aut v běžném provozu

- když jezdit s drapákama po dálnici 140 km/h vede k tomu, že než dojedu do terénu, tak jich půlku sjedu, nehledě ani na horší ovladatelnost a brzdnou dráhu na tvrdém silničním povrchu...
 


neříkám že je to špatná motorka, jen mě to hlavně přijde za ty prachy moc drahý, taková lepší 125. Radši bych šel 400 drz s drapákama (ale zase je o neco těžší). Zase to má výhodu tu udržbu, oproti ostré. (jen můj názor)

tu maximálku neřeším, nejezdím po silnici taky plnej kotel
, ale je fajn mít výkon navíc (třeba u nás je to samá zatáčka a krátkých rovinek na předjetí je málo, takže je fajn brnknou o plyn a rychle předjet třeba nějakej autobus před zatáčkou (kamarád co má třeba slabší to už nestihne jelikož to "nerozmotá" tak rychle tak se pak musí tahnou za busem) a o dálnici sem nepsal vubec nic a pochybuju že tam někdo pojede ještě s drapákama

jen sem to myslel tak že zakladatel vlákna má ze silnější strach, tak aby se toho nebál protože ta motorka umí jezdit i pomale, třeba ty 450 to prostě nemusíš tak točit jak to zmiňovaný YZ a jedeš si takovou pohodičku, když potřebuješ někde vyjet tak přidáš trochu plynu a je to (třeba tata co jel maximálně na staré jawě před 20letama si taky občas pučí berga a jede se projet a vyhovuje mu to, že to nemusí tak motat a přidá trošku plynu a jede to)

Naposledy editováno 22.08.2014 00:36:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 00:29 | Nahoru | #25

Fidži_CZ píše: Sednout rovnou na silný kladivo je hloupost. Akorát se naučíš špatné návky a učení trvá déle. Ale každý ať koná podle svého.


co přesně myslíš těmi špatnými návyky? ta motorka prostě jede tolik kolik přidáváš plyn, i ty silný umí jet klidu, prostě když týpek není uplnej dement co to neumí a chce akorát zamachřit a jede plnej plyn, tak jasně že nedopadne dobře, ale když bude jezit ze začátku v klidu tak v tom nevidím vůbec žádnej problém, že by měl mit špatný návyky. (taky sem sedl z 125 xt na 570 a nemyslím si že bych jezdil jak úplnej lempl a už vůbec abych nestíhal ostatním co jezdí o dost dýl, tím samozřejmě nechci ze sebe dělat zkušenýho jezde, ale nemám rád řeči typu ,že to nejde )

Naposledy editováno 22.08.2014 00:30:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 07:28 | Nahoru | #26
čezetdolf> promiň, ale radíš blbost. Jít z malorážky na ostrou 400/450 je kravina. To, že jsou lidi kteří to zvládli (a je jich imho velmi málo) nic nemění na tom, že když ti na kladivu ujede zápěstí, tak letíš, o velkém respektu nehovoře. U středních "neostrých" kubatur máš obrovskou výhodu menší váhy a výkonu, který tě nesestřelí, takže se můžeš soustředit na techniku jízdy - a o tu jde v terénu především a na asfaltě taky.
WR 250 se zkušeným jezdcem si kladivo dokáže povodit tak, že bys mrkal.

O nákladech na provoz ani nemluvím.

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 08:18 | Nahoru | #27
PetrXX> Furt se to sice tady řeší dokola, ale stejně si většina lidí myslí, že čím větší kladivo, tím větší terno. Zajímavé je, že jsou to většinou náctiletí či ranní dvacátníci.
Ovšem s postupným přicházením k rozumu se vracejí na tyhle "chcíplé" kubatury, aby se konečně naučili jezdit

čezetdolf> Nechci s tebou hádat, stejně si myslíš, že tvoje volba sednout bez zkušeností na 570 Berga je vlastně ten nejlepší způsob jak začít. Ale to co píšeš je hloupost. Pokud si myslíš, že všechno je to jen o plynu, tak si úplně mimo. Vsadím se, že by tě vyškolila i 2T 125

(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 11:09 | Nahoru | #28
PetrXX tedka jsem si všiml i tvého komentu na druhém vláknu o WR R F. Tak jak říkáš mě jde především o to naučit se jezdit v terénu. Něco málo už mám naježděno (cca 10 000km), zas uplný začátečník nejsem, ale pravdou je že jsem vlastnil pouze slabší 4T 125 (HOnda XL 125R a XR 125L). Staré XLko bylo lepší, jezdil jsem v 16 a po desetileté odmlce mě to opět začlo lákat, tak jsem začal tam kde jsem předtím skončil, bohužel nebyli peníze a volil jsem spolehlivou XR125 na cesty do práce, ale chytlo mě to víc než jsem čekal a cesty zpět jsem si protahoval co největší obklikou po polňačkách a lesních cestách.

Jezdil jsem i na tatovém Harley Davidson 650 a Suzuki Savage 600 a ten tah je neskutečný nicméně v tom terénu je to přeci jenom něco jiného ostré Yzetko mě potáhalo víc než bych si někdy představoval, ne že bych se bál ale rád jezdím na plno a vím že silnější stroj než je potřeba by mě dřív nebo později vytrestal, takže já chci pěkně postupně nabírat zkušenosti a klidně si pořídím za 2-3 roky nějakou 450.

1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 12:08 | Nahoru | #29
Nikde neříkám že je to nejlepší volba, ale jen že to jde taky se na tom naučit. A 570 sem bral hlavně kvůli tomu že jezdím i po silnici, tak abych to tam neutavil (ne jak ty píšeš, čím větší kladivo, tím větší terno) ale stále více mi vyhovuje jak na silnici tak i v terénu a nemám v plánu to nějak měnit za slabší, prostě mi ta motorka sedla ovladatelností,váhou a i výkonem. A zklamu tě 125 2t mě nevyškolila (prostě je to můj názor, který nikomu necpu a napsal jsem ho ať tu nejsou jen jednostrané komentáře, prostě každý člověk je jinej a vyhovuje mu něco jinýho, nejlepší by bylo aby sis to prvně projel ať víš do čeho jdeš a co tě osloví nejvíc)

Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??

22.8.2014 v 12:27 | Nahoru | #30
jj projet to musím každopádně,... scháněl jsem nějakého dealera, který ji má skladem abych dělal seriozního kupce ale nikde nic,...nejhorší je že jsem z Uh. Hradiště a ten kus je v Českých Budějovicích,...což je celkem štreka....měl bych tam jet první bez peněz abych si udělal obrázek,...ale jed dvakrat 300km tam a zpět,..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8260 Včera v 21:46 Slávek-TDM
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1815 27.1.2023 v 13:31 cross119
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure Animals21 1 17.5.2022 v 19:40 igor1100
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L panlesu 3 7.5.2021 v 19:33 Animals21


TOPlist