globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: postava a tato motorka..
Na příští sezonu bych rád dvoustopu a zamlouvá se mi tento typ, jen si nejsem jistý zda při 170 cm/79 kg by to bylo ok...Případně jaké enduro na mou postavu by bylo eventuálně vhodné či vhodnější... ? Nechci kupovat funglovku, ale taky né úplný šrot.... S Triumphem máte jaké zkušenosti a co je tam např. poddimenzováno apod....? Všem předem díky za rekace!

Naposledy editováno 18.08.2014 23:13:12

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 18.8.2014 v 23:34 | Nahoru | #1
Ohledně toho, jak na tom budeš vypadat vyzkoušet TOTO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 01:04 | Nahoru | #2
Bafan21> Pokud to dobře chápu tak to by to bylo asi na hraně....

postava a tato motorka..

19.8.2014 v 01:49 | Nahoru | #3
Budeš k tomu kupovat sajdu, nebo hledáš něco s hnutým rámem? Motorky jsou jednostopá vozidla

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 02:18 | Nahoru | #4

Ynhoj píše: Bafan21> Pokud to dobře chápu tak to by to bylo asi na hraně....



Na hraně by to nebylo, protože Cycle-ergo často kecá. Vidíš že u Tigera 955i mají psáno, že Calculated seat high je 874mm. Přitom tahle motorka má nastavitelné sedlo v rozmezí 840-860 mm. Takže až o 3cm nižší než na Cycle-ergo. Navíc když si na motorku sedneš, ještě cca o 2 cm klesne. Takže bych se toho vůbec nebál. Je to o zvyku.

Já mám 172cm, krátký nohy a sedlám Stelvio, které je o 35 kilo těžší a stejně vysoké.

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 07:25 | Nahoru | #5

Na příští sezonu bych rád dvoustopu a zamlouvá se mi tento typ



ty k tomu chceš dát sajdu ?

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 07:43 | Nahoru | #6
myslím že pro začátečníka s těmito parametry Tiger nic moc..a to teda spíše nic než moc..

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 07:57 | Nahoru | #7
t_freedom> neee, já myslel, že pojede bokem , samo, že jednostopku, to je tak, když člověk píše a myslí ještě na jiné věci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 07:59 | Nahoru | #8
Dr.Houba> spíše bych uvítal zdůvodnění proč nic než moc....

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 08:04 | Nahoru | #9

Ynhoj píše: Dr.Houba> spíše bych uvítal zdůvodnění proč nic než moc....


je to velká, těžká motorka s vysoko položeným těžištěm a při každém i lehce rizikovém brzdění to pravděpodobně neudržíš a spadne ti to na místě...zkus si zajít do nějakého bazaru a sednou si na to. Dokud to jede, tak je to krásně ovladatelná motorka s čitelným průběhem výkonu, to jo, ale pokud nemáš návyky pramenící ze zkušenosti, tak bych se toho při zastavování bál...

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 08:12 | Nahoru | #10
Určitě nepojedu pro stroj rovnou bez vyzkoušení....To by byla sebevražda...Není to auto...Pokud mi nedoporučuješ toto enduro, tak jakou vhodnou volbu by jsi viděl ty...?

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 08:25 | Nahoru | #11
z tygra bys mel dosáhnout bezproblemu není to extra vysoky - navíc v nejhorsim bys to stahl na podvozku - jinak to jede spicove ten motor je prubehem jeden z nejpovedenějších moto motoru co znam - ma svy mouchy ale nic tragickyho , je to uz cestak ale s normalni sotolinkou nemá vyraznejsi problém akorát predek je mekci, sedlo je siroky a pohodlny - vyhoda při cestovani ale nevyhoda primanipulaci v terenu , pokud bys chtěl mensiho bratricka tak nejblizsi je tomu TDM který je taky dobry - s tim ze triumph je ve vsem lepsi tak o 20% (vcetne vyssi ceny )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 08:34 | Nahoru | #12
milanek81> přímo do terénu neuvažuji, spíše aby to občas třeba zvládlo šotolinu, výjmečně polňačku ala cestu Venci Konopníka do Volyně a taky na dojíždění do práce, už se mi nechce příští léto sedět v autokleci. Předpokládám i nějaké delší výlety....

(reakce na) postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 08:42 | Nahoru | #13

Ynhoj píše: milanek81> přímo do terénu neuvažuji, spíše aby to občas třeba zvládlo šotolinu, výjmečně polňačku ala cestu Venci Konopníka do Volyně a taky na dojíždění do práce, už se mi nechce příští léto sedět v autokleci. Předpokládám i nějaké delší výlety....

Kup si zmíněnou TDM 900. Je o dost lehčí, trochu nižší, má výrazně nižší spotřebu a na polní cestu (s ohledem na gumy) s ní můžeš. Dá ce celkem pěkně doladit. Viz TDM na mojí cestě Rumunskem - lehké offroady













Naposledy editováno 19.08.2014 08:43:42

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 08:55 | Nahoru | #14
obe jsou to prijatelny alternativy - tdm je lehci obratnejsi a uspornejsi (ale zase ne o moc ) a hlavne nemá evropskou elektriku navíc jdou koupit za 70 uz pekny kousky coz u tygra pujde ztuha - tygr ma vetsi koule , paradni motor a lepsi zdvihy a vepředu aspoň to 19" na silnici jsou na tom obe dobře sotolinku zvlada ale lip tygr - jinak o tom kdo kam vyjede je to spis o pilotovi - před mesicem jsem na horaku potkal na cerveny turisticky stezce stat v krpalu na korenech GPZku s lízátkem pod motorem a jedno KLE stalo o pul kilometru niz - majitele nikde nevidet tak nevim jeslti to byla soutěž ve vyjezdu

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 09:07 | Nahoru | #15
Zdar, mám čerstvě tigra 900 (karburátor), předtím jsem z endur měl DR650 a TA600. Motor je supr, velikostně je o něco větší než TA600, sedlo je tuším cca 870mm. Pro mne je akorát měřím 177cm, i naloženej dá off, ale v těžším offu a blátě být menší tak nevím... Jinak to vyšší těžiště je trochu znát, ale žádný drámo. Průměrná spotřeba na cestě do býv. Jugoslávie (cca 3tis km) 4,5L - měl jsem o něco nižší než šestkový naháče. Ve dvou s bagáží taky pohoda i ten off se dá jen se mladá musí pořádně držet Myslím, že ta 955 je minimálně o dva kroky dál a jestli jde dát sedlo níž, tak snad v poho došlápneš.
Jen na ten začátek...?

postava a tato motorka..

19.8.2014 v 10:43 | Nahoru | #16
Cau, merim 170cm, vazim 70kilo a tigra davam bez problemu.. Sedlo ma dve polohy a ta spodni je relativne nizko v porovnani s konkurencnima motorkama (GS,afrika,..). Jezdim s tim i do terenu a se spalkama na tom projedu to co jsem driv daval na 650 freewindovi, takze fakt se toho bat nemusis.. Trocha cviku a naucil jsem se tech 250kg i sam zvedat ze zeme :)

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 11:33 | Nahoru | #17
Nevim, jak je na tom Tiger ve srovnání s BMW co se týče velikosti (mám za to, že Tiger je větší), ale zvládnout se dá hodně

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 11:41 | Nahoru | #18
Jinak mám 885i, přechodovej model, ale krome objemu motoru identicky s 955i. Koupil jsem za super cenu 3/4 roku zpatky v zime. Ted jsou ty ceny dost prepaleny a je jich malo, tak si bejt tebou mozna pockam po sezone nebo mrknu co se da sehnat na mobile.de. Kdyz jsem vybiral ja, nejdrazsi 955i byly kolem 70-80 tis. Moje ma najeto 80 tis km a motor porad super, spotreba oleje nemeritelna. Docela blbe se schani neoriginalni nahr. dily, tech motorek prece jen moc neni. S originalnima dilama problem asi nebude, z prazskyho zastoupeni Triumphu reagovali okamzite, a dily by byly do nekolika dni. Shanel jsem lozisko do zadniho kola a spojkove lanko - spotrebaky vzhledem k najetym km, nic zasadniho se na motorce nepodelalo a podle for na internetu jsou to drzaky. Vadi mi blbej pristup napr k svetlum a vzduchovymu filtru, celkove je to na muj vkus zbytecne moc oplastovany, nijak zazracne moc to nesviti a ukazatel paliva je tam spis pro paradu, pro jistotu vozim porad v kufru pul litru benzinu jako rezervu. Bezvadnej je motor a podvozek, ta 955 pojede jeste lip, spotreba se pohybuje do 5ti litru, na delsi ceste do 120km/h se da jet i kolem 4. Na to jak je motorka tezka, tak se vyborne ovlada, nezalezi na kvalite silnice, svezes se na tom vyborne v podstate vsude..

(reakce na) postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 11:42 | Nahoru | #19

Ynhoj píše: Určitě nepojedu pro stroj rovnou bez vyzkoušení....To by byla sebevražda...Není to auto...Pokud mi nedoporučuješ toto enduro, tak jakou vhodnou volbu by jsi viděl ty...?


je to hodně individuální, třeba to TDM, ale možná fakt nebudeš mít problém ani s tím Tigrem, jen mi to přijde jako nic moc volba na začátek. Ale určitě si pořiď padací rám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 11:44 | Nahoru | #20
Mattes85> na rovném asfaltu beru,jen si ho nedovedu představit,jak by to praktikoval,kdyby se šprajcnul někde v lehčím terénu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 11:57 | Nahoru | #21

p.a.t.r.i.k.7 píše: Mattes85> na rovném asfaltu beru,jen si ho nedovedu představit,jak by to praktikoval,kdyby se šprajcnul někde v lehčím terénu


Já si myslím, že ze začátku zabere i ten asfalt a je jedno zda Triumph či Yamaha...Když zvládnu živýho koně tak si snad časem poradím i s motorkou

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 11:59 | Nahoru | #22

p.a.t.r.i.k.7 píše: Mattes85> na rovném asfaltu beru,jen si ho nedovedu představit,jak by to praktikoval,kdyby se šprajcnul někde v lehčím terénu



Jak jsem koukal na videa z jeho kanálu, tak na to vždycky nějak naskočí Terénem jezdí, takže to asi jde.

1 reakcí na tento příspěvek postava a tato motorka..

19.8.2014 v 12:02 | Nahoru | #23
styxcz.rajce.idnes.cz/Balkan_tour Hele obcas se delsi noha nebo minimalne padak hodi. Ten blbec vepredu jsem ja.. doufam, ze to neni odrazovaci video :)

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 12:28 | Nahoru | #24
Ynhoj> nemyslel jsem konkrétně tebe,reagoval jsem na toho borce na videu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 12:35 | Nahoru | #25

Seppin píše: styxcz.rajce.idnes.cz/Balkan_tour Hele obcas se delsi noha nebo minimalne padak hodi. Ten blbec vepredu jsem ja.. doufam, ze to neni odrazovaci video :)

běžné položení v nulové rychlosti. Se stává dost běžně. Takhle jsem to položil (Guzzi) už asi 6x. Holt, když jezdíš offroady, je to jen statistická záležitost a otázka jak často se to stane, než jestli se to stane.
Btw pěkná cesta. Kde to je?

postava a tato motorka..

19.8.2014 v 13:21 | Nahoru | #26
Nahradni dily nejsou problem - jen clovek musi umet anglicky a nehledat u nas - ale treba na anglickem ebay (ebay.co.uk) - jsou tam nabidky jak originalni, tak neoriginalnich a pouzitych dilu. V podstate neni problem koupit cokoliv. Originalni dily u nas u dealeru take bez problemu - tady necekej zadne prekvapeni.

Jinak k ovladatelnosti - ta motorka je fakt velka a vysoke teziste, manipulace na miste je blba. Jak se to jen minimalne rozjede, tak vsechno tohle prestava.

O zavadach na 955i se moc nepise, jedine co se tam resi je elektrika ve smyslu alternator<>regulator<>baterka (opet vse existuje v druhovyrobe s konektory primo pro triumph... tohle potrapilo i me). O problemech motoru, CDI atd jsem neslysel. Podvozek zadne problemy.

Ja jsem stale stastnej jak blecha

(reakce na) postava a tato motorka..

19.8.2014 v 13:29 | Nahoru | #27
seikos> Albanie, cesta k takovy zapadly plazi u Dhermi..

postava a tato motorka..

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #28
Ynhoj> Předchozí majitel mojí 885i byl asi stejné postavy jako ty a neměl problém. Já mám o deset čísel víc a sem tam mě ta váha&výška potrápí. Nicméně jak tu zaznělo, je to o cviku. Možná by se dalo snížit sedlo, nebo podvozek, ale myslím, že je škoda přijít o vysoký zdvih.

Problémy moc nejsou, snad jen nekašlat na ventilové vůle(běžně kontrola po zhruba 30000km, ale mnoho majitelů doporučuje spíš 20000km), u 955i občas problém s regulátorem.

postava a tato motorka..

20.8.2014 v 09:55 | Nahoru | #29
Děkuji všem za poskytnuté názory... Nějak si to zkusím sesumarizovat v hlavě....Času do příští sezónny je dost...

Naposledy editováno 20.08.2014 10:59:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i čabry 11 16.9.2022 v 14:05 jetam
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i Medvědtigr 12 10.7.2022 v 19:42 venceslaus


TOPlist