Téma: Rotor street triple
13.8.2014 v 07:35
Zdravim panove, tak snad uz posledni tema co zakladam vcera motorka privezena ze servisu, tak prej mam v zadeli rotor, ja tak nejak tomu hovno rozumim, ale vymenit bych si to asi zvladl. Ted jen info, co se sakra muze posrat na rotoru? Ja myslel ze jsou tam jen magnety a nazdar pro nezasvecene, ostatni mnou zalozena temata
Prej jakmile se to zahreje je tam pokles pri dobijeni,ale ne prej tolik aby to nemohlo dobijet, ale pokles jo a jakmile prej jedu dyl a vetsi otacky, tak to proste dobiji min a min postupne, nejaka kotva prej, ja nevim, nejsem ele. a od toho se prej vic zahriva i regulator nez by mel.
Nasel jsem tohle
a jeste http://www.ebay.com...;hash=item3ce5d50cb9 aby to bylo cely fajnovy
Bude to makat, pokud je to tim, nemate nekdo zkusenost, ze by tam pasoval jiny, abych nemusel objednavat z Anglie? Dík
Naposledy editováno 13.08.2014 07:38:49
Prej jakmile se to zahreje je tam pokles pri dobijeni,ale ne prej tolik aby to nemohlo dobijet, ale pokles jo a jakmile prej jedu dyl a vetsi otacky, tak to proste dobiji min a min postupne, nejaka kotva prej, ja nevim, nejsem ele. a od toho se prej vic zahriva i regulator nez by mel.
Nasel jsem tohle
a jeste http://www.ebay.com...;hash=item3ce5d50cb9 aby to bylo cely fajnovy
Bude to makat, pokud je to tim, nemate nekdo zkusenost, ze by tam pasoval jiny, abych nemusel objednavat z Anglie? Dík
Naposledy editováno 13.08.2014 07:38:49
a tomu věříš? to je blbost
alternátor je složen stator ( kotva) a rotor ( sada magnetů) jediný co by to mohlo dělat je to že se magnety rozmrdaly, pak by to zničilo i stator ( vinutí zkrat atp), další varianta je že by to ztratilo magnetizmus ( tomu nevěřím nejsou tam magnety ze vzácných zemin to by při určitý teplotě skutečně ztratilo magnetické vlastnosti)
To co se muže dít je že je v prdeli stator ( uhořel nebo je zkratován ) a to zjistíš tak že to sem dáš , já se mrknu a povim...
takže podle mého názoru ti kecá a nerozumí tomu nebo pulku toho co ti řekl jsi napsal jinak ...
takže dej fotky a uděláme analýzu objednávat nový je zatím zbytečný protože pro správný řešení problému musíš vyřešit příčinu a ne důsledek
alternátor je složen stator ( kotva) a rotor ( sada magnetů) jediný co by to mohlo dělat je to že se magnety rozmrdaly, pak by to zničilo i stator ( vinutí zkrat atp), další varianta je že by to ztratilo magnetizmus ( tomu nevěřím nejsou tam magnety ze vzácných zemin to by při určitý teplotě skutečně ztratilo magnetické vlastnosti)
To co se muže dít je že je v prdeli stator ( uhořel nebo je zkratován ) a to zjistíš tak že to sem dáš , já se mrknu a povim...
takže podle mého názoru ti kecá a nerozumí tomu nebo pulku toho co ti řekl jsi napsal jinak ...
takže dej fotky a uděláme analýzu objednávat nový je zatím zbytečný protože pro správný řešení problému musíš vyřešit příčinu a ne důsledek
Je mozny, ze jsem to napsal na pikacu, ale rikal ze to neni ta soucastka co se da previnout, ze se to normalne nedela. Kdyz to ale rozeberu a nafotim, tak uz to zpet neslozim a nebudu moc jezdit, nebo to tesneni puvodni to da ...olej co z toho vytece je motorovej predpokladam
Naposledy editováno 13.08.2014 08:23:23
Naposledy editováno 13.08.2014 08:23:23
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
já bych nejdřív změřil izolační stav alternátoru jestli například není jedno vinutí zkratované... protože dělat analýzu aniž bysme to viděli je obtížné každopádně těsnění asi budeš muset měnit spíš by mě zajímala jedna věc... když odpojíš alternátor z konektoru jsou tam 3 žlutý dráty asi - tlustý... stejný.... Vezmi multimetr a změř jejich odpory postupně L1-L2, L1-L3, L2-L3 a napiš sem hodnoty odporů, pak vezmi L1 proti kostře, L2 proti kostře a L3 proti kostře, konektor musí být odpojený, a víko se statorem muže být bez demonáže na motorce
VITEK_M> Motorka musi bezet predpokladam.....jenze to je ten problem u me....me to udela treba az po 70 nebo 150km....ze to prestane dobijet....jakmile se to proste zahreje, podle otacek, proste nikdy nevim kdy to prestane, vcera najeto asi 35 a dobijeni v poho, akorat jsem prijel domu, nastartoval a ukazovalo to na baterce 15,3.....dneska se za nim jedu jeste zeptat, aby mi to vysvetlil pro "debila" tak uvidim.....jo a jeste se zahriva konektor mezi altikem/regulatorem
Naposledy editováno 13.08.2014 08:32:41
Naposledy editováno 13.08.2014 08:32:41
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
pred merenim motorku vypni. jednou to zmer za studena, pak za tepla.
pokud je na baterce 15.3V, pak je v hajzlu regulator. ale je klidne mozne, ze ho odrovnal spatny stator. spaleny konektor je casto pruvodnim jevem zkratovane civky statoru na kostru
pokud je na baterce 15.3V, pak je v hajzlu regulator. ale je klidne mozne, ze ho odrovnal spatny stator. spaleny konektor je casto pruvodnim jevem zkratovane civky statoru na kostru
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
zahřívá se konektor? a dráty jsou studený předpokládám....
hele já mám nápad... dej sem fotku jak máš přidělaný regulátor a kde je umístěný... pravděpodobně se podle mě blbě chladí... protože to je jistě zkratový regulátor ohřeje se a při určité teplotě vypne...
hele já mám nápad... dej sem fotku jak máš přidělaný regulátor a kde je umístěný... pravděpodobně se podle mě blbě chladí... protože to je jistě zkratový regulátor ohřeje se a při určité teplotě vypne...
VITEK_M> Jo, konektor teply, draty ok. Pridelany jednim sroubem, protoze nesedi rooztec, ale drzi dobre, to mam vyzkousene, ale je pravda ze je tam hodne zastrceny
Primo za centralem
Naposledy editováno 13.08.2014 09:37:28
Primo za centralem
Naposledy editováno 13.08.2014 09:37:28
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
ty vole... to je nahovno
to ti nefunguje protože se neodvádí teplo........ kdyby to bylo 2 štouby a teplovodivá pasta pod tim tak by to hned bylo lepší.... to teplo se nemusí odvádět nutně náporovým vzduchem ale stačí do rámu.... dyt se podívej na hondy atd jak se to sere pod kapotáží....
Ty vole to sis zpusobil sám věřím tomu že kdybys použil jiný řešení na odvod tepla než jeden debilní šroub tak to funguje,
protože zezačátku než se to přehřeje to funguje.... jak jsi psal
Přemejšlejte lidi u práce
to ti nefunguje protože se neodvádí teplo........ kdyby to bylo 2 štouby a teplovodivá pasta pod tim tak by to hned bylo lepší.... to teplo se nemusí odvádět nutně náporovým vzduchem ale stačí do rámu.... dyt se podívej na hondy atd jak se to sere pod kapotáží....
Ty vole to sis zpusobil sám věřím tomu že kdybys použil jiný řešení na odvod tepla než jeden debilní šroub tak to funguje,
protože zezačátku než se to přehřeje to funguje.... jak jsi psal
Přemejšlejte lidi u práce
VITEK_M> No jeste nez budes kritizovat/pomahat....ten co tam byl predtim, nejspis origo, nebylo poznat ze tam je, ale tenhle je po urcitej jizde cejtit zpod sedla jak se mi zahrejva prdel, coz nejspis znamena ze to ohrejva celej ram pod riti, takze nejspis odvod nebude tak spatnej, ale kdo vi....kam jinam ho namontovat? Nikam se mi nevjde, uz jsem nad tim premyslel.
Naposledy editováno 13.08.2014 10:13:02
Naposledy editováno 13.08.2014 10:13:02
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
hele já osobně 1. doporučuji montáž na 2 šrouby.
2. měření altíku naprázdno ( odpojený konektor )
2 pokud to nebude stačit, letovat konektory kde jsi říkal že se zahřívají spoje
3. pokud ani to ne tak víko dolů.....
Naposledy editováno 13.08.2014 10:21:45
2. měření altíku naprázdno ( odpojený konektor )
2 pokud to nebude stačit, letovat konektory kde jsi říkal že se zahřívají spoje
3. pokud ani to ne tak víko dolů.....
Naposledy editováno 13.08.2014 10:21:45
1 reakcí na tento příspěvek Rotor street triple
ještě změř ale izolační stav toho alternátoru jak sem psal nahoře.... a pak normálně napětí stačí měřit odpojený konektor motorka na bočáku vrkat na volnoběh a měřit napětí pak se třeba s někým domluvit aby ti držel plyn na 4000 otáčkách a pak třeba na 8 000 nevim kolik to točí ale při nejvyšších otáčkách by teoreticky měly být nejvyšší ztráty v regulátoru.... takže měř a do tabulky 3 x 3 piš napětí L12 L13 L23 pro 1000 RPM , 4000 RPM a třeba 8 000 RPM hodnoty třeba pošli jinak ještě by bylo dobrý měřit proud z regulátoru do baterie ale nepředpokládám že máš klešťový ampermetr který u inspekce dobíjení je nutnost... tohle všechno ale měl dělat servis....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple | Blacksite1991 | 50 | 31.12.2023 v 15:54 Strider |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple | anderko666 | 9 | 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1 |
Pomoc při koupi Triump Street Tripl... Triumph Street Triple | blahi | 3 | 30.4.2023 v 09:26 Susu550 |