globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: klepání v motoru, kde je problém?
6.8.2014 v 21:30
Zdravím, mam takový problém na mým GSX-R 600 K7. Přijde mi že výfuk při přidání divně fouká jako by se dusil. Další věc když na neutrál přidám plyn a zase zavřu, tak slyším fouknutí podobný u aut s turbem (dřív jsem si toho nějak nevšiml takže si nejsem jistý jestli je to normální nebo ne). A třetí věc při klidné jízdě po městě při zavření plynu slyším jakoby takový odfukování v rychlím intervalu prostě fufufufufufu, když vyřadím tak to nedělá. Co by to mohlo být?

Edit 7.8.2014 tohle se z toho vyklubalo. Motorka jela normálně po cca 20km nešla do otáček víc jak 10tis, pak při přidání plynu škubala. Po zastavení a běhu na neutrál takhle klepalo v motoru:



Naposledy editováno 07.08.2014 19:28:23

klepání v motoru, kde je problém?

6.8.2014 v 21:56 | Nahoru | #1
máš tam parní stroj místo spalovacího benzínového

Jinak k věci. Jak to jede? Jede to s nějakými problémy nebo to jen sluchový vjem z výfuku?

klepání v motoru, kde je problém?

6.8.2014 v 22:16 | Nahoru | #2
Asi jo

Jede to uplně normálně, žádný cukání nebo tak něco. Jediný co mě napadlo, že by to mohlo být někde u svodů (mezi motorem a svodama). Špatný těsnění nebo tak něco??

klepání v motoru, kde je problém?

6.8.2014 v 22:46 | Nahoru | #3
Jo to je klidně možný...dej těsně za svody kus nějakýho papíru třeba a uvidíš jestli to fouká ven nebo ne

klepání v motoru, kde je problém?

7.8.2014 v 07:38 | Nahoru | #4
Nebo tam máš ekokurvítko Suzuki Pair System - přisávání vzduchu do výf. potrubí za účelem splnění normy Euro... Neboj, dá se to odstranit

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

7.8.2014 v 15:08 | Nahoru | #5
Tak problém vyřešen = posralo se to uplne..



Naposledy editováno 07.08.2014 16:35:40

klepání v motoru, kde je problém?

7.8.2014 v 16:31 | Nahoru | #6
Tak to jsem fakt zvědavej

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

7.8.2014 v 19:13 | Nahoru | #7
nikdo neví?

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

7.8.2014 v 21:14 | Nahoru | #8
Vzhledem k těm zvukům z laufu na začátku bych to přisoudil k podpálenému ventilu, který právě dokončil svou životnost a ventil nebo jeho část navštívil válec, tudíž už nestartovat a rozebírat...

klepání v motoru, kde je problém?

11.8.2014 v 21:42 | Nahoru | #9
Má to nějaké pokračování?

klepání v motoru, kde je problém?

13.8.2014 v 21:06 | Nahoru | #10
Budu to dávat do servisu, až budu vědět co to bylo tak to sem napíšu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

14.8.2014 v 09:16 | Nahoru | #11
dewwil> Čau jak se poznaj podpálený ventily? Myslím bez rozdělání motoru?

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

14.8.2014 v 11:03 | Nahoru | #12
kaltan> Většinou změřit kompresi, ale není to směrodatné, protože to můžou být i kroužky nebo jiná netěsnost ve spal. prostoru, ale stejně jak naměříš špatný kompresní tlaky tak to rozebereš a pak už víš na čem jsi... Nebo to fluše do sání nebo výfuku a nepomůže ani seřízení ventilů...

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 14:35 | Nahoru | #13
Tak po delší době konečně info co se vlastně stalo. Klepání v motoru způsobovalo to že třetí píst narážel do hlavy. Narážení pístu do hlavy způsobilo rozpadnutí ojničního ložiska na klikovém hřídeli v důsledku vadou materiálu, nadměrným namáháním nebo výrobními tolerancemi rozměru ložiska nebo čepu. Takže sečteno a podtrženo, nutná výměna: klikovka, ojnice, ojniční ložiska, píst a sada těsnění motoru.




klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 14:42 | Nahoru | #14
a to se vyplatí

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 15:05 | Nahoru | #15
na kolik ta sranda přišla?

klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 15:10 | Nahoru | #16
No, to je pekny To zacalo z niceho nic? Jak dlouho jsi to mel?

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 19:27 | Nahoru | #17

JardelT píše: na kolik ta sranda přišla?


Kdybych měl kupovat vše origo nový, tak ranec. Klikovka nejde opravit a nová stojí cca 40000 Kč, ojnice 4700 Kč atd. Takže se pokusím sehnat motor nebo originál díly z nějakýho motoru.

Chapadlo píše: No, to je pekny To zacalo z niceho nic? Jak dlouho jsi to mel?


Jo jo z ničeho nic, začalo to horším zvukem z výfuku, trošku i výkon bych řekl že klesl, no a pak už začali zvuky od motoru a následně se to podělalo úplně. Takže v rozmezí cca 3-4 vyjížděk.

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 19:38 | Nahoru | #18
hmm, pěkný, tohle jsem viděl naposled u starý vylítaný vrány YZF750R, no holt už ty motory nejsou co bývaly, kolik to má/mělo najeto?

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

3.3.2015 v 22:04 | Nahoru | #19

dewwil píše: hmm, pěkný, tohle jsem viděl naposled u starý vylítaný vrány YZF750R, no holt už ty motory nejsou co bývaly, kolik to má/mělo najeto?


cca 28000 km najeto. Co jsem někde slyšel, tak se říká že tyhle motory vydrží těch 30000 km a pak to odchází. Těžko říct co je na tom pravdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

4.3.2015 v 06:35 | Nahoru | #20
LuckyLuk>

Jen pro presnost,nejdriv se to zadrelo na ojnici a tim jak se udelala vule na spodnim oku,to zacalo narazet do hlavy.

1 reakcí na tento příspěvek klepání v motoru, kde je problém?

4.3.2015 v 20:52 | Nahoru | #21
Že by se na ojnici udělala tak velká vůle, že by to naráželo do hlavy? Expert nejsem, ale tohle se mi nezdá. Navíc když už by byla vůle "jen malá" na ojničním čepu na klice, tak by motor mlátil jak mlátička.. A to i bez klepání do hlavy. Podle zvuku na videu měl podle mě pravdu hned dewwil, spadlý nebo zadhrávající ventil si sem tam podal ruku s pístem.. Každopádně když se mi tohle stalo u GPZ600R s 85tis km na tachu, tak to bylo "pochopitelné", ale u motoru s 30tis km?! To je fakt blbý.. Držím palce ať se podaří sehnat jiný motor..

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

4.3.2015 v 21:01 | Nahoru | #22
c.j.> jj,u aut se s tím setkávám relativně často.pokud odejde jen jedna ojka a ostatní jsou ok,tak to udrží tlak oleje a klepe to překvapivě málo...

klepání v motoru, kde je problém?

4.3.2015 v 22:32 | Nahoru | #23
Mi GPZ klepala překvapivě hodně Ale i tak stále jela, po rozdělání motoru jsem na ojnici naměřil vůli 3mm nahoru/dolů Ale je asi možné, že ty staré motory byly konstruovány tak, že mezi pístem a hlavou bylo více místa..

(reakce na) klepání v motoru, kde je problém?

6.3.2015 v 21:32 | Nahoru | #24

Jen pro presnost,nejdriv se to zadrelo na ojnici a tim jak se udelala vule na spodnim oku,to zacalo narazet do hlavy.


Jo jo, přesně tak.

Naposledy editováno 06.03.2015 21:33:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist