Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
3 reakcí na tento příspěvek LPG na moto či skútr
Vic mrdani nez uzitku, pri beznem najezdu cca 15 000 km za rok zbytecne, naklady na porizeni obrovske. Zacne se to vyplacet az nekde treti - ctvrty rok a to vetsinou uz auto pomalu prodavam.
Pokud nekdo jezdi hodne km, potom je to jina
Naposledy editováno 31.07.2014 17:57:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
Creck píše: 50% se u LPG nedostanes ani nahodou, kazdorocni revize, vymeny nadrze, vyssi spotreba....
Vic mrdani nez uzitku, pri beznem najezdu cca 15 000 km za rok zbytecne, naklady na porizeni obrovske. Zacne se to vyplacet az nekde treti - ctvrty rok a to vetsinou uz auto pomalu prodavam.
Pokud nekdo jezdi hodne km, potom je to jina
Náklady na palivo jsou více než poloviční (15-17kč/l) a pokud koupíš auto s plynem nemáš vysoký pořizovací náklady. Ušetříš ihned jak začneš jezdit. Nádrž má životnost 10let a na každoroční revize každej kašle. Ona i ta nádrž by se dala obejít, pokud máš známé na stk projde to i se starou nádrží.
Creck píše: 50% se u LPG nedostanes ani nahodou, kazdorocni revize, vymeny nadrze, vyssi spotreba....
Vic mrdani nez uzitku, pri beznem najezdu cca 15 000 km za rok zbytecne, naklady na porizeni obrovske. Zacne se to vyplacet az nekde treti - ctvrty rok a to vetsinou uz auto pomalu prodavam.
Pokud nekdo jezdi hodne km, potom je to jina
Do skůtru v ČR asi neschvalitelné, ale v autě? Nejlepší investice.
LPG dnes u nás na Lukoilu 15,80 Kč, Natural 36,80 :)
Spotřeba vyšší? U auta o půllitr, což je nic.
Při cestách v cizině je docela rozdíl platit 0,7 E nebo 1,5-1,6-1,8 (podle země).
Revize mě čeká letos první, před STK, 200 Kč.
Filtr stojí 90 Kč a vyměníš si ho sám. Druhý je čistý, vyměním ho až příště.
Creck píše: 50% se u LPG nedostanes ani nahodou, kazdorocni revize, vymeny nadrze, vyssi spotreba....
Vic mrdani nez uzitku, pri beznem najezdu cca 15 000 km za rok zbytecne, naklady na porizeni obrovske. Zacne se to vyplacet az nekde treti - ctvrty rok a to vetsinou uz auto pomalu prodavam.
Pokud nekdo jezdi hodne km, potom je to jina
Jezdim na to 8 rokem a máš pravdu, je to okolo 25-30%.Je to pro ty, co buď hodně jezdí nebo mění auto co nejpozději...... Spotřeba je větší o cca 2 litry
choze69>
Brácha má plyn od Poláků Elpigaz a tam lze startovat na plyn dlouhým podržením ovládacího tlačítka. Je to vícebodový vstřikování s řídící jednotkou. A pokud ho nezmáčne, na plyn to přeskočí už při teplotě chladící kapaliny 40°C. Takže v létě skoro ihned.
Kdysi měl známej plyn v Polskym Fiatu. Tam byla nádrž tuším v pravo v kufru, aby zvětšil místo v kufru tak na léto tu benzínovou nádrž vyndaval. :D
Dá se nastartovat přímo na plyn....přepínaní probíhá při nastavených otáčkách a snížením otáček.....
Naposledy editováno 04.08.2014 22:35:31