bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LPG na moto či skútr
 
31.7.2014 v 16:43
Vím, že tu budou brutální odpůrci tohoto paliva, ale i příznivci. Jelikož jsem si nechal do auta namontovat alternativní pohon LPG a při prvním tankování jsem zatlačil slzu dojetím a následnému ožrání za ušetřené peníze.

Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?

Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.

Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?

Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
Anketa: LPG do skútru
taková blbost - nikdy LPG ani do auta
37%
62
stojí za zvážení
12%
20
šel bych do toho
47%
78
jsem pro CNG
4%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 17:12 | Nahoru | #1
2stroke> mě se prvně stalo před 2lety (najeto na plyn cca 50tis. km), přidřený 1vstřik. Nejspíš je to zapříčiněno, že je to starší typ technologie. Bez vstřikování benzinu.
A teď mi to dělá to co píšeš, kolísají otáčky, do 2tis se to nechce rozjet.

jinak na youtube



Naposledy editováno 31.07.2014 17:15:15

(reakce na) LPG na moto či skútr

31.7.2014 v 19:16 | Nahoru | #2
PremeT_woe> njn, holt vše má omezenou životnost, u těch levnějších LPG systémů vstřikovače odcházejí dříve - klidně po 40 000...mám Magic 3 od HL propanu, no žádná hitparád to není, ale jede to, už jsem tu káru tak koupil, odchází mi 3 vstřikovače ze 6, zatím všechno jede, raději je vyměním, ale za nějaké lepší než tam jsou - od Landi Renzo apod...no ale asi časem, teď jsem do toho auta nasypal fakt hodně peněz...

Jinak nějaké levnější plynové vstřikovače na 4V vyjdou okolo 2 tyček...

Jo a mysli na to, že jednou za čas by se měl zrepsovat reduktor - vyměnit membrány...brácha po mně podědil A4 s Landi Renzo IGS (kontinuální vstřik)...rozumí tomu více než já a bude teď repasovat reduktor - auto přestává jet ve vysokých otáčkách - reduktor má staré membrány a nestíhá při vysokých otáčkách do motoru dávkovat plyn...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist