bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dofouknutí zadního tlumiče
19.7.2014 v 18:47
Zkusil někdy někdo dofouknout vzduchem zadní tlumiče na Kawasaki Vulkan 1500 - 1600 ? Jak na to?

dofouknutí zadního tlumiče

19.7.2014 v 18:50 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek dofouknutí zadního tlumiče

19.7.2014 v 19:41 | Nahoru | #2
Vzduch bych do toho nedával, ale jinak je dobrý nedělat to tou koncovkou na ventilky, ale prostě na to natáhni hadici a stáhni sponou. On ten tlak ten ventilek přetlačí a pak při sundávání ti z tlumiče nic neuteče

(reakce na) dofouknutí zadního tlumiče

19.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #3
Freeman11> Cau,sezen si nekoho kdo ma vysoko tlakou pumpu,ktera se pouziva na foukani vzduchovych tlumicu a vidlic na Mtb.Pripadne nejaky cykloservis.Tou pumpou natlacis az 50 bar a da se presne nastavit pozadovany tlak.Mam ju doma....

1 reakcí na tento příspěvek dofouknutí zadního tlumiče

20.7.2014 v 07:24 | Nahoru | #4
Já si to foukám doma vzduchem, a nemám s tím nejmenší problém.

(reakce na) dofouknutí zadního tlumiče

20.7.2014 v 12:41 | Nahoru | #5
Jarda_K> Ahoj Jardo, ptal jsem se jen pro představu, nafoukl mi to Antl v Pcích, má digitální měřák, byly oba prázdné a teď jsou oba (podle něj) na 1,8. Tak jsem zvědav. Jinak mi nabídl, že kdykoli bych zase chtěl nebo potřeboval, tak ať se u něho stavím. Ale jinak se do toho nikomu nechce, někdo to prý fouká jenom bombičkami.

1 reakcí na tento příspěvek dofouknutí zadního tlumiče

20.7.2014 v 21:13 | Nahoru | #6
1.8? Aby to nebylo málo. Já dávám na 2.2, a i tak jsem si při jednom hupu, sednul ve dvou na koncák. Ale to bylo jen jednou.

(reakce na) dofouknutí zadního tlumiče

21.7.2014 v 08:30 | Nahoru | #7
Jarda_K> Uvidím, jak to bude fungovat, když tak přitvrdím. Ale překvapilo mě, že nedal motorku na zvedák, aby vyvěsil kolo. Tvrdil mi, že to není potřeba. Díval jsem se do manuálu a je to málo. Určitě se nesmí překročit 5 kPa, došlo by ke zničení olejového těsnění. V manuálu je tabulka, podle ní by to mělo být do 3 kPa, a to podle zatížení a stavu vozovky a taky jestli chceš nastavení měkké nebo tvrdé. A motorka se musí zvednout zuvedákem tak, aby zadní kolo bylo ve vzduchu a tlumiče vyvěšené. Nefoukat kompresorem, ale obyč.pumpičkou na pneu. Nejlépe pumpičkou s manometrem. Obě strany stejně, vzduch nebo dusík, ne kyslík! Můj soused když něco na motorce dělá, tak ji vyheveruje, musím se na to podívat. Ale na dva lidi s bagáží je fakt 1,8 málo. Předělám si to na 3 kPa. Ty nemáš manuál? Já na 1600 nesehnal, ale vytiskl jsem si na tvoji motorku 1500.

dofouknutí zadního tlumiče

21.7.2014 v 15:26 | Nahoru | #8
na VN 1500 mám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 Nomadic_Rider 9 27.3.2024 v 14:14 frick
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 Pompo1978 0 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 Srul 2 10.12.2023 v 18:07 Boris.
Batwing Kawasaki VN 1600 hradilk 4 20.11.2022 v 13:59 Ppepek
Vrzání z motoru pod prvním válcem V... Kawasaki VN 1600 Niki76 2 13.8.2022 v 14:26 Niki76


TOPlist