Téma: Nedobiji
2.7.2014 v 12:19
Demntaž a proměření alternatoru

Nedobiji

2.7.2014 v 12:52 | Nahoru | #1
Tak hodne stesti.

Nedobiji

2.7.2014 v 14:12 | Nahoru | #2
...že by

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji

2.7.2014 v 15:10 | Nahoru | #3
hodne stastia.mal som tu cest vyberat zhoreny alternator s Paneuropeana.zaujimava praca.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji

2.7.2014 v 15:44 | Nahoru | #4
pacik1> Nádrž dole,vstřikovací rampa taky.Chci se zeptat,zda se dá s alternátorem vyjet s hřídele ven aniž bych musel povolovát a demontovat další věci(hadice chlazeni atd.).Regulátor se nachází pod plechovým krytem na čele alternatoru?Diky za rychlou odpověd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobiji

2.7.2014 v 17:12 | Nahoru | #5
danpa> Hele malej dotaz, vis ze je tam alternator v prdeli ??? uz si to meril ?

(reakce na) Nedobiji

2.7.2014 v 19:10 | Nahoru | #6
gugo> Proměřoval,doufám že dobře.Baterie má 12,6V.Po nastartováni s připojeným měřákem ,klesalo napětí baterie dolu.Podle toho co jsem se dočetl,měl by být regulátor na čelni straně alternátoru.Abych se dostal k altiku bylo třeba demontovat nadrž a vstřikovací rampu.Neni tam moc místa na demontaž,tak doufám ,že ten kdo už si tím prošel mi tady poradí za což předem dik.

Nedobiji

3.7.2014 v 07:44 | Nahoru | #7
nieco som ti na temu vymeny altika na ST1300 nasiel :

My alternator is replaced last Saturday by a very well skilled Belgian mechanic. Thanks Marcc!
55000 miles....

Started 10 AM, finished 4 PM. half hour break.

Removed:
fairings
airfilter box
injection unit
radiator
oil sensor

The injection is hard to take out when the rubbers are not soft anymore.
To get to the lower bolt of the alternator is not easy. (I learned some new Belgian words anyway...)

Changed the thermostat as well, just to avoid the same operation again.

Honda Netherlands is asking €1274 + 19% VAT = 37 for an alternator!!!!
Work according the dealer should be 3 hours, what I cannot believe.
Job done by the dealer would have cost me $ 2500 at least.

What they did last Tuesday when I had to call for towing away the bike is replacing the battery for 0.
I did not want to have them replace the alternator on my 3,5 year old ST1300. Trading in for a new one should be smarter, bike is depreciated for 87,5%.

So my personal mechanic in Belgium found a used alternator (from a salvage bike), installed it for me ( cannot say with me for the little help I gave him).

total cost 0 plus PIE.

Naposledy editováno 03.07.2014 07:45:13

1 reakcí na tento příspěvek Nedobiji

3.7.2014 v 08:02 | Nahoru | #8
ja už si tu demontaž presne nepamatam.robil som to pred 7 rokmi.ale myslim že som spustal aj vodu.alternator som vyberal cely,pretože sa musel dat previnut.regulator bol v tomto pripade dobry len vinutie zhorene

(reakce na) Nedobiji

3.7.2014 v 09:35 | Nahoru | #9
pacik1>popinjay-Diky moc za Vaši reakci.Kdyby byl ještě někdo v obraze,budu rád za každou radu.

Nedobiji

3.7.2014 v 10:03 | Nahoru | #10
Ked už si sa sam dostal k takej zložitej demontaži tak už to zvladnes.ak už si pod vstrekovanim tak ten altik kludne cely vytiahni

Nedobiji

4.7.2014 v 11:30 | Nahoru | #11
sprav nejake fotky z demontaze, urcite to pomoze aj dalsim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
st 1300 80 kw Honda ST 1300 Pan European zebro 5 16.6.2018 v 02:16 bertold
snímač teploty motoru Honda ST 1300 Pan European siron 2 31.3.2018 v 16:00 siron
Turistická cestovní motorka BMW K 1200 LT, Honda XL 1000V Varadero, Honda ST 130... a2s_ 28 13.2.2018 v 21:51 mulah
Po zahřátí motoru přestane vypínat ... Honda ST 1300 Pan European siron 9 25.8.2017 v 14:18 siron
Chyba FI Honda ST 1300 Pan European HansB 11 11.6.2017 v 15:55 HansB

TOPlist