globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorro Velas 400
1.7.2014 v 23:35
Zdravím všechny Motorkáře . Pokud vlastníte tento motocykl rad bych se podělil o poznatky.Prosím nebojte se napsat .Tuto motorku mám a neřeším že je to ČÍNA!!!

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

2.7.2014 v 05:45 | Nahoru | #1
neboj, všeho do času, začneš řešit!

podívej se na nápis na té prodejně -> hovoří za všechno!






Naposledy editováno 02.07.2014 06:01:37

(reakce na) Motorro Velas 400

2.7.2014 v 05:47 | Nahoru | #2

sered píše: neboj, všeho do času, začneš řešit!

Motorro Velas 400

2.7.2014 v 07:09 | Nahoru | #3
Snažíš se najít dalšího vola co si to koupil abys v tom nebyl sám?

Motorro Velas 400

2.7.2014 v 07:16 | Nahoru | #4
Takovej honosnej název a ona je to čína Už jen ten přední blatník nelícuje s kolem...

Motorro Velas 400

2.7.2014 v 08:10 | Nahoru | #5
OMG, 400cc super racing motorcycle

Nemáte s tím náhodou někdo video z Dakaru?

Motorro Velas 400

2.7.2014 v 11:12 | Nahoru | #6
Velas... paráda. Lepší název si šikmooký nemohli vybrat.

Motorro Velas 400

20.7.2014 v 22:00 | Nahoru | #7
Tak já ji mám už také od letošního května, něco málo na ni najeto a zkušenosti ze svépomocného servisu, které jsem popsal zde: Motorro Velas 400? | Forum Motorkáři.cz
http://www.motorkari...ft=151840&fid=65
Ono je to tady ten velas asi 2x a přišel jsem nato až nyní, safra... Byl bych to raději napsal sem, ale pozdě, co už teď s tím nadělám?

A s tou čínou? Je to Gilera SMX 400 prodávaná v Jižní Americe, ale za vyšší cenu, než tady jako Velas BM400 od Impexty 3000 spol. s r. o., jinak to bude prakticky shodný stroj, jen s jinou cenovkou, naštestí pro nás je dost levnější.

No a na Slovensku dokonce na www.lacnemotorky.sk za ještě méně, což je až neuvěřitelná cenovka!

Naposledy editováno 23.02.2016 12:21:58

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

21.7.2014 v 05:26 | Nahoru | #8
"naštestí pro nás je dost levnější" 60 tis. bych za to nedal ani náhodou.

Motorro Velas 400

21.7.2014 v 08:45 | Nahoru | #9
187kg - to si robia prdel?

(reakce na) Motorro Velas 400

27.7.2014 v 19:25 | Nahoru | #10

oldy píše: "naštestí pro nás je dost levnější" 60 tis. bych za to nedal ani náhodou.


No hlavně, že bys to dal a nejen to, i mnohem víc za nějakou starou značkovou vylítanou vránu, zajetou kdovíjak, od kdovíkoho, vymlácenou kdovíkde, ale hlavně že je to značka a hlavně že je prověřená a odzkoušená.
Sorry, ale tohleto už hraničí se snobizmem.
Když si někdo koupí novou čínu za dobrý peníze, tak je podle vás jako asi blbej, nebo co? Já jsem už předtím měl čínskou 125ccm motorku 10 let, nebyl s tím zásadnější problém, spolehlivá, nízká spotřeba, jednoduchá, náhradní díly za babku, mě to takto celkem vyhovovalo. Kdybych netoužil po vyšší kubatuře, asi bych si ji nechal.
Já se nechci nechat okrádat značkama na předražených motorkách, který jsou sice trochu lepší, ale dražšší několikanásobně a stejně nejsou tak nezničitelné jak by odpovídalo ceně a potom kupovat předražený náhradní díly, když náhodou něco rozbiju. U číny mám náhradní díly i motorku za takovou cenu, že mě to nezruinuje a motorka není zas tolik horší a když něco, tak si to doma upravím, předělám, doladím, vylepším, takže to zato stojí pro normálního uživatele na běžné ježdění určitě ano!
PS: zapoměl jsem, že normální uživatel asi není technicky kreativní kutil, jako já a jezdí s každou kravinou do servisu za rychlo-vyměňovací opicí, která nic nedoladí a hlavně myslí nato z čeho bude žít a tvoje motorka a její optimální fungování je jí celkem u zadku a ty jsi pro ní jen další adept na oškubání.

Naposledy editováno 27.11.2020 14:41:28

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

27.7.2014 v 20:55 | Nahoru | #11
"Když si někdo koupí novou čínu za dobrý peníze"
60 tis. ti za toto DoDo připadá dobrý peníz? Když si vezmu, co se dá koupit třeba o 10-20 tis. dráž. Proti chinám nic nemám, ale vocaď pocaď.
Jinak ať Ti samozřejmě jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorro Velas 400

28.7.2014 v 00:05 | Nahoru | #12

oldy píše: "Když si někdo koupí novou čínu za dobrý peníze"
60 tis. ti za toto DoDo připadá dobrý peníz? Když si vezmu, co se dá koupit třeba o 10-20 tis. dráž. Proti chinám nic nemám, ale vocaď pocaď.
Jinak ať Ti samozřejmě jezdí.



das 60 k tomu 10-20 a potom pol sezony na fore hladas ako to dat doporiadku aby to bolo schopne zjazdit sezonu

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

28.7.2014 v 07:33 | Nahoru | #13
Copo, nepreháňaj...

(reakce na) Motorro Velas 400

28.7.2014 v 12:50 | Nahoru | #14

jean192 píše: Copo, nepreháňaj...



(reakce na) Motorro Velas 400

1.8.2014 v 08:29 | Nahoru | #15

copo píše: das 60 k tomu 10-20 a potom pol sezony na fore hladas ako to dat doporiadku aby to bolo schopne zjazdit sezonu


Ten popis 60 koupě + 10-20 k tomu opravdu krásně pasuje na starého olítaného japonca, ato bez přehánění, kterého sice koupím za 60, potom do toho tak 10-30 i víc nasypu, abych ho dal do pořádku a vyměnil opotřebené, nebo poškozené díly, protože nové jsou brutálně předražené a po starých je velká sháňka, pak půl sezóny hledám na fóru, abych ho doladil, aby odjezdil sezónu a při každé jízdě se modlím, abych s tím někde nezůstal vyset, to já jsem právě nechtěl, protože vím, jak to chodí třeba u ojetého auta.

Nebo snad příznivci japonců nám chtějí tvrdit, že majitelé japonců, když chtějí prodat svůj stroj, že ho krásně zgenerálkují, aby to novému majiteli pěkně fungovalo a už do toho nemusel investovat, aby z čirého fandovství nekazili pověst japonským motorkám

Já jsem na Velasovi sice řešil pár drobností a doladění, ale ty které opravdu omezovaly funkčnost motorky mě nestály nic, než vlastní práci, úsilí a čas.
Ostatní byly zbytné, ale prováděl jsem je jako doladění pro zvýšení uživatelského komfortu a dle svých individuálních potřeb, preferencí a požadavků. Tady jsem ta doladění popsal pro vaši představu:

1) neseřízený karbec - řešeno poladěním svépomocí během prvních vyjížděk, cena 0,-kč
2) výfuk chytal při propružení o zadní gumu - opraveno svépomocí odkloněním, cena 0,-Kč
3) dodělání sundávacího sedla - materiál 200kč a vlastní nápad a práce
4) chyběla gumová ochrana vidlice od řetězu - nový ND cena 200kč, montáž svépomocí
5) úprava sekundárního převodu, menší rozeta 700kč, montáž svépomocí
6) úprava světlometu pro zvýšení svítivosti 300kč odhad, montáž svépomocí
7) koupení hranatých zrcátek na delší tyčce, model pro jawu, 460kč, montáž svépomocí
8) kupoval jsem ještě nějaké diodové náhrady žárovek, ale to nebylo nezbytné
9) výroby taštičky na nářadí, svíčku, žárovky, materiál jsem měl, jen nápad a práce
10) koupení svíčky NGK DCPR8EVX 400kč, montáž svépomocí, ale také nebylo nezbytné

Potom, schválně jestli víte, kolik stojí česká jawa 350, ale nikoliv vylítaná vrána, ale nová! Představte si, že ji ještě vyrábí, ale staví na staré papíry a s tím jsem cenu a parametry Velase porovnával. Původně jsem sice chtěl Yuki 350 SPT, která stávala 55tis, ale přestali ji dovážet a do ojeté se mi nechtělo i když by mi vyhovovala asi víc, takže Velas bylo jediné, co mi zbylo v podobné ceně a kubatuře, protože jsem chtěl zároveň také nízkou spotřebu, kterou by mi větší kubatura už nedala. Velas mi bere 3,5L/100 a i to mi už příjde hodně, ale je to nový, takže až se víc dozabíhá, tak to snad bude ještě méně.

Naposledy editováno 01.08.2014 09:47:16

Motorro Velas 400

25.6.2015 v 17:59 | Nahoru | #16
Tak s Velasem jezdím a dnes mám nalítáno přes 7000km
Závady nejsou, jen zadní guma z originál montáže je už ojetá na značku TWI.

Teď vám prozradím něco o seřízení karburátoru, co vám jen tak někdo neřekne!

Takže jehla uvnitř membránového karburátoru Datshun patří zavěsit na nejvyšší zařez, ale u nového motocyklu často bývá z nepochopitelného důvodů na prostředním zářezu. Motor tak nelze dobře regulovat mírným plynem. Když pak velmi jemně přidáte plyn, motor se nejprv zadusí a potom vyrazí, ale pokud chcete jen třeba zlehka udržovat rychlost na určitý převod, tak to není možné a jedete přískokama, což je třeba při jízdě v koloně aut v obci velmi nepříjemné. Jízda s takovým seřízením je potom celkově dost nepříjemná a motor poztrádá pružnost, protože motocykl není možné citlivě ovládat jemným přidáváním plynu a pak to také zbytečně žere přes 5/100, když by to mohlo žrát 3,5-4/100

Když máte jehlu na nejvyšším zářezu, základní seřízení je 1,5 otáčky od dorazu, ale chce to doladit při jízdě, ale je to o jen jemném pocuknutí šroubkem, je to dost citlivé: Povolením ochuzuje a utažením se obohacuje!
-když je směs bohatá, tak motor při 2500-3000 otáček na velmi jemný plyn se rozškube a nechce se jemně a plynule roztáhnout.
-když je směs chudá, tak motor při 2500-3000 otáček nejde po plynu a při snaze udržovat rychlost jemným plynem vynechává a tím se dusí

Dobře seřízený motor lze velmi jemným plynem roztáhnout takřka z volnoběhu bez klepání se škubání a podobných projevů nekultivovanosti chodu a má jemný a pořád podobný zvuk. Tím poznáte, že je karburátor dobře seřízený. Je to důležité nejen z důvodu konfortu ovládání motocyklu, ale i z hlediska ekonomiky provozu, protože není důvod, proč si zbytečně špatným seřízením karburátoru zvyšovat spotřebu předraženého benzínu. Spotřebu by to potom mělo mít při cestovním způsobu jízdy kolem 3,5L/100km, což není na 400ccm motor zas tak zlé i když by to mohlo být i lepší na moderní vodou chlazený motor, čekal jsem méně (když jsem ho kupoval), no ale co už? Na další snížení spotřeby by bylo nutné karburátor přetryskovat a potom jedině asi nahradit karburátor za jednoduché vstřikování, což je už dost složitý zásah, ale není to neproveditelné.
Nyní jsem si konečně objednal pořádné žárovky do dálkového světla (je tam H4) v strašně mizerné parabole a s klasickými žárovkami to vůbec nesvítí, je to bludička, děs běs! Ta úplně nejvýkonější potvora, co tam tehdy šla sehnat je toto: http://www.aliexpre..._5,searchweb201560_9 ale má naprosto neuvěřitelnou svítivost proti klasické H4 asi 4násobnou. Do potkávacího jsem si pomohl sám, je to v motodeníku i s fotkami, ale i tam se dá na aliexpressu najít alternativa v H3: http://www.aliexpre..._5,searchweb201560_9 ale nezapomeňte napařit origo černý tubus s clonkou projektoru za cca 125kč.

Ještě řeším radikální změkčení přední vidlice. Její vnitřní průměr je 35mm, takže sháním přední pružinu v tomto venkovním průměru a délky kolem 400-430mm a tuhost by to chtělo kolem 7N. Původní byla délky 330mm a síla drátu 4,1, jenže je namontována se značným předpětím a je tam ještě trubka délky 275mm, kterou budu muset zakrátit podle nové pružiny. Obrovský problém je ale, že u pružin do motovidlic nejsou uváděny technické parametry, jako venkovní průměr pružiny, její délka, síla drátu a tuhost. Když potom máte motorku, která není v katalozích, tak se to neskutečně těžko dohledává, co by tam pasovalo z toho, co je v nabidce do jiných strojů, což je opravdu pak strašnej boj s tím. Nepříjemné je navíc to, že nelze použít průmyslové pružiny, protože nejsou tak kvalitní, jako ty, které jsou určeny do motovidlic, nezachovaly by si parametry a do roka by při provozním zatížení popraskaly.
Zjistil jsem, že vhodné pružiny jsou z přední vidlice Yamahy XT600 , o délce 580mm! Původní pružinu 330mm a trubku 275mm lze tak uplně vyrazit a nahradit touto progresivní pružinou. Hladina oleje ve vidlici by měla být 20-22cm od dna vidlice měřeno bez pružiny a olej použít 10W, tedy poměrně řídký. Pro mílovníky komfortu klidně i 5W. Vidlice vám tak bude chodit v rozsahu 12cm místo původních 5cm a zaznamenáte citelné změkčení a zvýšení komfortu jízdy. Dodnes ale nechápu, proč měl motocykl z výroby takto nesmyslně tvrdé nastavení, které navíc ani neumožňovalo využít plný pracovní zdvih použité přední vidlice, který je 12cm.

Naposledy editováno 20.10.2018 19:59:22

Motorro Velas 400

25.3.2016 v 11:23 | Nahoru | #17
Slídil jsem na Aliexpressu a to jsem asi neměl dělat. Teď mám zas pořádného brouka v hlavě, protože tohle by mohlo být naprosto boží vylepšení : http://www.aliexpre...01010208.8.25.nuT7Ng
Další zajimavý kit, ale trošku jiný a o něco levnější, což ovšem neznamená, že by byl v praxi horší je zase tady: https://www.aliexpr...11b3ae38af&tpp=1
Možná by šlo použít i tady tohle: https://www.aliexpr...b33850286d&tpp=1

Ono to sice není přímo na tuto motorku, ale je to přestavbový kit pro malý motor jako náhrada karburátoru, ale prodejce slibuje, že je to vhodné pro malé, ale dokáže to dodat i ve verzích na větší motory, tedy u jednoválce až do objemu 600ccm, takže do toho se s velasem nádherně vlezu. No mít na svý motorce elektronickou stříkačku, místo membránového karburátoru, kterou bych si navíc mohl sám programovat, to by bylo naprosto brutální tuningové vylepšení! Jako toto bych fakt mohl! Je sice dost drahé, ale za tu srandu by to fakt asi stálo. Každopádně na velkého brouka v hlavě to rozhodně stačí!!!

Takové ty blbé kecy, že je to levná čína a že nemá cenu do toho investovat jsou hloupé kecy snobských diletantů, ty já fakt neberu vůbec vážně, protože diletanti jsou příliš debilní nato, aby to z odborného hlediska dokázali posoudit a pokud mají ještě zatemněný mozek snobizmem, tak to jsou odepsané případy ve smyslu blázni a tupani žijící ve svém dogmatickém světě, kteří už ani nechcou vidět realitu.
Pokud bych koupil doporučovanou značkovou vylítanou vránu, tak to vstřikování tam bude jen možná, ale nikdy do toho sám nevlezu a nebudu to mít možnost si to sám programovat, jako tady u tohoto a potom ten technický stav a zacházení předchozích majitelů s motocyklem může být další kostlivec ve skříni. Já samozřejmně nepochybuji o kvalitě značkových motorek, ale vím, že kokoti dokáží poškodit i sebekvalitnější věc. Čínský stroj je aspoň nový, takže po překontrolování všeho, seřízení a doladění by už měl fungovat dobře a přece je aspoň nový, takže je jistota, že by neměl být bouraný a zbastlený.

Od Vstřikování si slibuji, že by spotřeba mohla slézt o pár deci dolu, záleží na tom, jak si to poladím a o to jde. Rozhodně by ale ten motor mohl být se stříkačkou pružnější a jít lépe po plynu i odspoda a jezdit za méně, což pro mně rozhodně není málo lákavé a tyto 3 důvody by mi skoro zcela stačily jako pádný argument proč jít do takového experimentu, navíc ten bonus, že já sám mohu sám vlézt do datových vstřikovacích map a trochu je doladit je úplná pecka! Kdyby se mi potom do toho podařilo dostat jako výstup ze vstřikování palubní počítač, který by ukazoval průměrnou i okamžitou spotřebu, byl bych maximálně spokojen, protože víc už bych si ani ve snu nemohl přát! Nevýhoda vstřikování je, že opět sebere nějaký elektrický příkon z toho, co dokáže vyrobit magnetka v motoru a bohužel nevím, jakou reservu mám zde k dyspozici, aby pak zbylo dost pro osvětlení a nabíjení baterie a tohle je jediné, čeho se trošku bojím, možná zbytečně, možná oprávněně? Problém vidím v tom, že to zjistím, až to vstřikování koupím a namontuji a to je trochu pozdě. Na dotaz o příkonu vstřikovacího kitu mi prodejce nedokázal odpovědět, což je teda blbý.
Jsem furt nerozhodný, jestli to zkusit, nebo se nato vykašlat? Mezitím se mi totiž podařilo vyladit originální membránový karburátor, ale jestli se mi pak začne trhat membrána, což je prý provozní opotřebení, protože je z gumy a působí na ni benzín, tak opět tu bude dilema: mám opravovat karburátor, nebo koupit vstřikovací kit? Příjde mi, že tohle nemá žádné rozumné východisko a přece se stejně nakonec budu muset rozhodnout, ale vyhodit tolik peněz, pokud to neklapne?

Vstřikování není špatné, ale jeho nastavení ve všech možných provozních režimech, když se nemáte moc čeho chytit je strašně moc složité a náročné! Chvíli vám bude trvat, než pochopíte program ecocall, ale potom to příjde, musíte vyšpekulovat ty optimální hodnoty a ty si z prstu nevycucáte. Tohle je zásadní problém. Největší problém se end injection angle, když to zvrtáte, můžete propálit píst, potom naladit dávky, předstih, ato jak podle snímače tlaku v sacím potrubí, tak podle potenciometru plynu a tabulku WOT performance, to není tak těžké, ale dá zabrat obohacení při startu, po startu a zahřívací fáze za různých teplot, to je pomalu na laboratoř. Netvrdím, že je to nemožné, ale je to strašně náročné i pro hodně pokročilé automechaniky, protože do toho nevidíte a když vám s tím nikdo nepomůže, tak moc nemáte šanci to sami zvládnout.
Na druhou stranu, když se to podaří, jste se spotřebou pod 3/100 a motorka jezdí ještě lépe.

Naposledy editováno 20.10.2018 19:49:00

Motorro Velas 400

14.10.2018 v 21:57 | Nahoru | #18
Důležitá informace k této motorce, kterou vám šmejdi prodejci neřeknou!
Karburátor je z výroby nastaven na etanol , motocykl se totiž ve velké míře vozí do Jižní Ameriky, kde se prodává jako Gillera SMX 400 a tam se běžně jezdí na ten etanol, takže proto je ten karburátor naladěn na etanol.
Motocykl je třeba pro použití na benzín přetryskovat , aby nežral jako tank a směšovací poměr se nastavil na hodnoty optimální pro benzín: Spotřeba 5,5/100 vzhledem k výkonu a hmotnosti u takové motorky není normální, ale za tolik to právě v originál stavu jezdí. Poradím vám, jak z rozchlastaného benzínového ochmelky udělat relativně úspornou motorku: volnoběžná tryska 47 je třeba vyměnit za 38 a hlavní tryska 138 za 122 pokud by jste trvali na větším obohacení, možná ještě i 124, ale víc tam ale určitě nedávejte. Potom už bude možné (nutné) doladit směs šroubkem bohatosti (1,5 otáčky od dorazu, potom zvednout otáčky volnoběhu na 2500 a finální doladění provedeme tak, že otáčíme šroubkem bohatosti a sledujeme otáčky a tam, kde jsou nejvyšší ho necháme), volnoběh potom stáhneme plastovým kolečkem volnoběhu pod karburátorem na cca 1600ot a tím máte karburátor nastaven pro použití na benzín a potom budete mít i tu spotřebu kolem 3-3,3/100, jak uvádí dovozce Impexta3000. Nyní už to mám experimentálně ověřeno a změřeno na svojí motorce, takže tu nepíšu nic nereálného, co by se nadalo dosáhnout. Pokud vám někdo tvrdí, že to nejde, tak je to hlupák a nerozumí tomu, takže ho pošlete do háje. Motorová fyzika je pořád a všude stejná a z tohoto hlediska jedině správně naladěný motor může mít dobrou spotřebu.

Naposledy editováno 27.11.2020 14:31:00

1 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

6.4.2020 v 17:59 | Nahoru | #19
chci se tě ještě zeptat na ty trysky ,kde je seženu děkuji

Motorro Velas 400

6.4.2020 v 18:05 | Nahoru | #20
no a teď jsi mi dal brouka do hlavy i s tou přední vidlicí

2 reakcí na tento příspěvek Motorro Velas 400

7.4.2020 v 20:04 | Nahoru | #21
Interfernet je hroznej bonzák
Nejmenovaný vychvalovač Čínské moto ji od roku 14 do dnes ladí a opravuje a furt to není ono,začíná uvažovat o koupi ojeté rejže
Forum auta asi 10odkaz garaz.autorevue.cz/memberlist.php
Není nad to koupit novou Čínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorro Velas 400

7.4.2020 v 20:12 | Nahoru | #22
kratkej01> Já řek manželce ať mě koupí na vánoce Čínu, a teď nevím kam tu miliardu lidí vystěhovat

(reakce na) Motorro Velas 400

7.4.2020 v 21:16 | Nahoru | #23
titus>
Na vánoce dobrý to je tam ještě neokusoval koronavirus.

(reakce na) Motorro Velas 400

27.11.2020 v 13:22 | Nahoru | #24

vena37 píše: chci se tě ještě zeptat na ty trysky ,kde je seženu děkuji


Já jsem nakupoval na aliexpressu, tím nevylučuji, že by to nebylo možné sehnat i tady v ČR, ale chápu že každý nemá ty možnosti nakupovat a platit online v Číně.
https://www.aliexpre...1.0.0.27424c4dWgImOl hlavní tryska - 122
https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_ volnoběžná tryska 38
Jehla na horní zářez, nesmí se dotýkat dorazu v emulzní trubici, jinak vyšroubovat trubici a podložit. Šroubek bohatosti kousek před dorazem a nějak to zajistit, aby se nepovoloval a nevypadl, seřídit ventily na V-0,2 S-0,1
Zkoušel jsem ještě laditelné DC CDI jednotky zapalování, protože mi odešla moje původní DC CDI na motorce, mně na mojí mašině fungovaly všechny tyto typy a originál mi už teď vůbec nechybí, protože jsem našel lepší alternativu, zapojení konektoru je možno najít na netu. Na Ali stačí zadat DC CDI adjustable:
https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_
https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_
Zkoušel jsem více podobných typů těchto jednotek, základ je tento typ konektoru a musí být DC, no fungovaly mi všechny, ale musí se to pak naladit tím malým modrým poťákem, tím se reguluje předstih. Když je malý, motor je udušený, když je velký motor mlátí a jde tvrdě jak disel. Optimum je nutno najít při jízdě. Potom to jede sametově a akceleruje nejlépe, zatahuje už na minimální plyn, po ubrání nestřílí do výfuku a taky nežere víc než musí, aby to fungovalo. Se spotřebou se dá na delších trasách dostat lehce nad 3L a motor tím konečně donutit k slušné ekonomice provozu. Já mám teda ale navíc natažené převody změnou velikosti řetězových kol pod motorem a na zadním kole. Zjistil jsem, že delší převody na této motorce mně vyhovují mnohem víc, motor to bez potíží zvládá a zřejmě nejsem sám, protože už jsem inspiroval i další majitelé k stejné úpravě.

Naposledy editováno 27.11.2020 14:25:25

(reakce na) Motorro Velas 400

Skvělá odpověď, děkuji! 27.11.2020 v 13:56 | Nahoru | #25

kratkej01 píše: Interfernet je hroznej bonzák
Nejmenovaný vychvalovač Čínské moto ji od roku 14 do dnes ladí a opravuje a furt to není ono,začíná uvažovat o koupi ojeté rejže
Forum auta asi 10odkaz garaz.autorevue.cz/memberlist.php
Není nad to koupit novou Čínu


No tak zas tak úplně pravda to není. Jako tato čínská motorka mně akorát nepříjemně překvapila, jak se dovozce postavil k servisu a sehnání náhradních dílů, když to jejich zákazník a majitel velase BM400 bude potřebovat. Bohužel ale za tohle může impexta3000 a je to celkem sprosté od nich, že se k zákazníkům otočili zády. Bohužel se to prý stalo tak, že kvůli nějakým personálním změnám odešel člověk, který náhradní díly zajišťoval, ale bohužel tam za něho už není náhrada a tak tam díly prostě nejsou a nebudou, zákazníci mají smůlu a to je špatně!
Ta motorka samozřejmě ve fabrika stavu měla chyby, nakonec se mi to podařilo je jakž-takž odstranit, ale nebylo to hned, protože lidí, kteří by vám skutečně poradili a pomohli to dostat do optimálního stavu není moc. Každý si ty svoje poznatky velmi sobecky, zlomyslně až zákeřně nechává pro sebe a to je opravdu vysoce odsouzeníhodné až sprosté jednání!
Nebuďte ke mně nespravedliví, to až já jsem tady ty věci, co jsem o tom zjistil a experimentálně ověřil začal psát na internet do témat, kde mají potenciál pomoci ostatním si doladit vlastní stroje, protože nechci být zlý sobecký bastard jako ostatní. Dokonce se mi už stalo, že jsem jel na jedné motorce opravit kabelový svazek, jako neoficiální servisák.

Naposledy editováno 12.12.2020 17:38:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist