JardelT píše: mě to čeká za 14 dní, Pirelli Angel GT, pak dám vědět, ale když jsem dával nový Metzeler Z8, tak jsem asi 50 km jel kochacím tempem a pak jsem to už neřešil
V pondělí jsem GTčka nazul na FZ6N, prdel jsem měl staženou mnohem víc než bylo potřeba. Při normálním tempu jsem nezpozoroval byť jediné podklouznutí...
dělala to ale aji potom a rozumně se začala chovat až tak po těch dvou tisícách. jinak ale vůbec neubévá
memphis.unv píše: VladaM> sportforce držela nějak divně. hodně lepivě ale strašně rychle a nepředvídatelně se utrhávala. při prvním vyjetí když jsem ju dal na zadek byl předek jak na koleji a zadek aji při mírné jízdě jakoby kolem kontrastem tancoval dokola.... horší překvapení bylo když při jakýmkoliv šáhnutí po brzdě hned hvízdala což se mně nikdy do té doby nestalo. a pak mě to vypeklo při krizovým brždění když jsme jeli s mladou ve dvou, najetéch už asi 500 km a přední guma šla zase do smyku. hvízdala aji když kamínky držela nalepený pěkně, krásně drhla když jsem ju zkoušel rukou ale byla taková divně lesklá a potom divně spečená- spiš jak plast než guma. naštěstí už to bylo aspoň na koncu brždění skoro v rychlosti chůze.
dělala to ale aji potom a rozumně se začala chovat až tak po těch dvou tisícách. jinak ale vůbec neubévá
Člověče, nevím...
Já bych na MITAS Sportforce mohl psát 3 stránky pozitivních zkušeností.
Nic z toho, co píšeš, jsem neregistroval.
Nové nemají tu separační, klouzavou gumou.
Obul jsem obě počátkem února, bylo kolem 5-10 st.
Bez jakéhokoliv zajíždění jsem se byl hned celkem sportovně projet a žádný problém.
Pneu jsou od počátku krásně ovladatelné, dobře čitelné. Také se mi zdá, že dobře tlumí drobné nerovnosti (díry, příčné koleje, apod.)
Těžko říct, co je to krizové brzdění, to jsem asi neměl.
Ale hodně silné, ostré jo. Zase nic nenormálního, prostě drží jak mají
To samé v náklonu, pod řádným plynem na výjezdu...
Trapně bych se opakoval furt dál...
Já jsem s nimi moc spokojený.
Najeto 2500 km a pořád stejné vlastnosti.
Asi něco ubylo, ale ne moc.
Boha, guma se musí zahřát (a ne na povrchu, musí se prohřát vzduch uvnitř a celá konstrukce pneu) a být nafoukaná na správnej tlak (existují i servisy, kde to experti nafoukaj na 1,2 např., takže kontrolovat). Nikdy jsem neměla problém, že by nová klouzala, pokud byly tyhle podmínky splněny. Spíš mi někdo najednou vyměnil motorku, protože padala do zatáček úplně sama
dnes jsem poprvé obouval cestovní gumy,dosud jsem jezdil jen sportovní,ale protože jedu na dovču naložený a ve dvou,tak jsem si koupil pirelli angel GT.
tohle téma sleduju a nevěřícně kroutím hlavou,nicméně,říkal jsem si,že by nové cestovní gumy fakt tak klouzaly???
tak jsem vyjel pomalu,v první zatáčce tomu ve výjezdu trošku šustnu v očekávaní nějakého toho klouznutí ....a nic. v další zatáčce ještě víc,pak ještě víc a nic.ale je fakt,že moje šunka má pouhých tuším 163koní.
po 15ti kilometrech jsem už už tahal kolena po zemi a ani náznak klouznutí.dokonce jsem fakt mile překvapený,jak výborně Angel GT funguje a drží,do teď jsem jezdil dunlopky sportsmarty a bridgestonky S20 a nepozoruji žádný zásadní rozdíl-a to jsou gumy,který vydrží po plátno 5000km,ty Angely by měly dát jednou tolik!!!
nechci se tady plácat po zádech,ale hoši a děvčata-neplkejte tady a jděte jezdit a nebuďte posraní,protože jak už tady někdo výše vtipně poznamenal-nejhorší smrt je z vyděšení!!
Naposledy editováno 27.06.2014 20:34:37
většina pádů na nových gumám je podle mě jen z toho, že existují témata jako tohle a lidi jsou zbytečně vyjukaní dopředu a pak taky z toho, že se skokově změní jízdní vlastnosti motorky ono z těch placatých sjetých gum přesednout na nový kulatý je rozdíl jako prase
Kitty píše: Tomas_81> jasně, ty vyřeší zahřátí gumy, ale nevyřeší ten údajně "klouzavej povrch", kterej na nový gumě je
většina pádů na nových gumám je podle mě jen z toho, že existují témata jako tohle a lidi jsou zbytečně vyjukaní dopředu a pak taky z toho, že se skokově změní jízdní vlastnosti motorky ono z těch placatých sjetých gum přesednout na nový kulatý je rozdíl jako prase
přesně tak,je vidět,že ty máš něco najeto
ať to byla kterákoliv continentalka, vždycky bylo cítit když začla plynule ujíždět, ta mitaska spiš držela jak přilepená za jakékoliv situace a pak se najednou urvala, jenom záleželo jak brzonebo pozdě.
jinak teď už je asi lepší než race attack kterou jsem tam měl předtim. tak doufám že mně ten předek v zatáčce někde neustřelí
už jsem se dostal přes místo kam byla až v náklonu spálená při brždění až na zem
a krizovým bržděním myslím to že z kila jsem brzdil až na nulu a na posledním metru zahučel na zem, kdy v nejbližším místě jsem byl asi půl metru od kufru auta co mně dvakrát za sebou překřížilo cestu