mam dost problem s mojou jawkou 640. Uz som ich zopar vyriesil, no tomuto stale neviem najst riesenie..
Problem je v tom ze nema vobec taky vykon ako by mat mala. Do takych 3000 otacok ide uplne super, akonahle sa ale dostanem nad ne tak z vyfuku zacne ist oblak dymu a motoru sa nechce do vyssich otacok. len ked sa velmi snazim takz nej vytocim tych 4000-4500. dalej uz nejde a uz vobec nezrychluje. Mam tam zapalovanie IMF soft. Pozeral som aj sviecky a su take cierno hnede. Spaluju teda obidva valce ale farbu nemaju taku aku by mali mat. Karburator som sa snazil uz n krat nastavit, teda zchudobnit zmes aby mali farbu viac dobleda, no bezuzpesne. Mam pocit ze srobik nastavovania vzduchu ma len velmi maly vplyv na chovanie motorky. (mozno len pocit). Ja osobne by som si skor tipol ze to bude nieco zo zapalovanim. Respektive ze vo vyssich otackach to proste prestane dobre spalovat, preto aj ten dym. Vymenil som sviecky (NGK B7HS), nepomohlo. Fakt je este ten ze momentalne su vyfuky skoro nezatesnene. Cakam na nove vlozky, uz su na ceste, no logicky myslim ze to mat vplyv na vykon nebude, prave naopak. Co sa tyka zapalovaia tak to je pre mna spanielska dedina, netusm ci sa na tomto bezkontaktnom da nejako nastavit predstih a podobne. Podla dymu vsak sudim ze moto zmes dostane ale nespali ju dobre.
Mate nejake rady/tipy co by som mal poskusat, odmerat, vymenit? Ono viem ze jawy bezne tahaju 120km/h no ja som z nej viac nez 100 nevymackal. Budem rad za kazdu radu
diki
Jinak 350ku jsem osobně nikdy nevlastnil, tak přesně neporadím. Ale rozhodně bych se v tom zásadně nevrtal, dokud nebudeš mít ty vložky ve výfucích.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa netaha vo vysokych otackach
inac ti co pisete ze ucpane palivove cesty tak neviem.. to by motorka tak v tych otackach nedymila. Vzduch. filter je cisty. Dnes mi maju dojst tie vlozky vyfuku, tak precistim, nahodim a uvidim teda potom...
dobryvojaksvejk píše: aky tam je port pre pripojenie na PC? pochybujem ze budem mat na to vhodne rozhranie.. na mojom NB mam iba USB. A co presne si treba vsimat na tej krivke?
inac ti co pisete ze ucpane palivove cesty tak neviem.. to by motorka tak v tych otackach nedymila. Vzduch. filter je cisty. Dnes mi maju dojst tie vlozky vyfuku, tak precistim, nahodim a uvidim teda potom...
no je tam RS 232 port, musíš mít tedy redukci USB-RS 232
RS232-USB
tento stačí
levná varianta
pak si stáhni návod zde a postupuj podle návodu,
toto pečlivě prostuduj
IMSOFT
a pak pokud bude vše ostatní v pořádku, tak se do toho dej, jinak IMSOFT většinou pracuje spolehlivě, záleží, co tam je nebo co tam nastavíš
Naposledy editováno 26.06.2014 11:48:05
1 reakcí na tento příspěvek Jawa netaha vo vysokych otackach
btw aky uhol je na 350 idealny? a ako zmeram aky tam ja mam?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa netaha vo vysokych otackach
dobryvojaksvejk píše: a nenastavuje sa predstih na IMF soft pomocou pocitaca?
btw aky uhol je na 350 idealny? a ako zmeram aky tam ja mam?
prostuduj návod nebo sežeň raději někoho, kdo ti to udělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa netaha vo vysokych otackach
1 reakcí na tento příspěvek Jawa netaha vo vysokych otackach
Naposledy editováno 26.06.2014 20:17:15
este otazka.. Ten uhol co nastavujem na motorke a potom ho hadzem do sw je len na synchronizaciu medzi PC a tym zapalovanim? alebo to je skutocna hodnota predstihu? Lebo podla toho co som pochopil tak sa vsetko nastavuje pomocou PC...
A vie mi niekto povedat ze ak by mala byt hodnota predstihu vo vyssich otackach na jawe?
dik
takze takto vyzera moje IMF soft.. je to verzia 4.1 rv 2007
Vsimnite si ako nasikmo je snimac ma tak byt? alebo ho nejaky babros preletovaval?
teraz k samotnemu nastaveniu.. takze dam lavy valec do hornej uvrate a nastavim pozadovanu hodnotu.. Ako mam s toho odcitat uhol ked na tom su len zarezy?? potom uz len nastavim krivku v programe.. Da sa tam nastavit aj linearna krivka? aby bol predstih rovnomerny a hotovo? myslim ze tuna je uplne zbytocny variabilny predstih.. A vie mi niekto povedat aky uhol resp. mm ma tam byt idealne?
inac vykonu moto vcera dost pomohla vymena trysky zo 100 na 92.., no stale sa pridusa pri pridavani plynu a vo vysokych otackach proste strati vykon a dymi jak fabrika.
dik za rady
Este otazka.. Rozmyslam ze tam hodim klasicke kladivkove zapalovanie.. Mam pocit ze pri troche udrzby funguje rovnako dobre ako vape a stoji tretinu.. Nevie niekto kde by sa dalo zohnat? Nasiel som zopar inzeratov, no keby bolo niekde nove tak by som kupil radsej to.. Vape mi pride strasne drahe a toto IMFko.. boh zna ci funguje..
dik
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | Včera v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |