globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.
Zdravím všechny s kloudnou radou,
zásadou našeho servisu bylo nikdy nebrát žádné čínské stroje. Bohužel co člověk neudělá pro své přátele. Do servisu se nám dostal Adams JL 50 QT4. Motorka netáhla, nestartovala nic. Vše ostatní je vyřešeno. Dal se nový variátor atd. Bohužel motorka jede rychlostí hlemýždě - 10 km do kopce na rovině max. 40. Po konzultaci se známým stroj jezdíval až prý 60 (čemuž se mi nechce věřit). Snažili jsme se seřídit ventilové vůle - motor je prý stejný se 4T 50 Kymcem, Kentoyou a dalšími čínskými skvosty - vůli jsme našli (na zahraničních webech uvádějí že, je pro číňany 50 cc 4T jednotná - .005"-.004").
Další dotaz by byl ohledně válečků ve variátoru, ty byly také měněny (celý variátor + řemen atd.). Jestli někdo neví jejich váhu, originální se nám zdají moc lehké.

Už jsme opravdu zoufalí a chceme se toho navždy zbavit. Proto se ptám, jestli tady někdo nááhodou nemá podobnou zkušenost. Motor běží samozřejmě bez problému, otáčky rostou lineárně až do vysokých, jen prostě nemá tah ... Vyjádřete se k tomu někdo prosím.

(foto je ilustrační, jedná se o stejný, úžasný model)

Děkuji





1 reakcí na tento příspěvek Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:09 | Nahoru | #1
Jestli se toho chceš zbavit navždy, tak to zapal.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:13 | Nahoru | #2
...já bych se podíval do vláken, kde jsou ti největší obhájci čínské kvality za rozumnou cenu...a psal jim denně dvě tři PMky...

(reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:13 | Nahoru | #3
dva_hrnce> Myslím, že to jednou prodávali i v Lidlu. Rád bych zvolil toto řešení.

1 reakcí na tento příspěvek Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:15 | Nahoru | #4
Už mě nenapádá čím by to mohlo být. Akcelerační pumpičkou? Elektrika? Vše je funkční. Časovat to také nemůže špatně ... prostě nic. Divím se, že to nemá palstový píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:19 | Nahoru | #5
lordKakacek> Bejt tebou asi bych se snažil zjistit zda jechyba v motoru nebo převodovce. Zdá se, že v tomhle nemáš jasno. Pak bych řešil dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:25 | Nahoru | #6
Skalik> Ale jak mám hledat !!! Vše je v pořádku !!! Vše podle nastavení. rozvody ok, píst, kroužky, karburátor, automat. sytič, nové válečky, řemen, variátor. Výstupní hřídelka ok ... prostě vše. Motor běží nádherně jen se to nechce přenášet na zadní kolo a část mezi zadním kolem a motorem je v naprostém pořádku - variátor je zcela banální záležitostí. Pod rukama mi prošlo spousta skútrů. Stavěli jsme i závodní 2T speciály. Jen tenhle sr@č prostě netáhne a netáhne. informace na internetu ... vlastně nikde, ani u výrobce nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 11:43 | Nahoru | #7
Komprese je v pořádku? Jestli je motor OK tak nemůže být až tak slabý, hledal bych zradu buď ve variátoru jestli to nezhodí na nějaký nepoužitelný převod kor když se Ti nezdály ty válečky. Nejde provizorně vyměnit z něčeho podobného jak se pak bude chovat?

Nebo v elektronice - není tam nějaká přechytralá, nemá už omezovače všeho možného, které by úřadovyla špatně? TPS, že by si to špatně zjistilo otáčky/polohu a blbě počítalo předstih/časování?

Edit: Ona i špatná cívka dokáže dost pozlobit že zrovna když je třeba pod zátěží tak prostě nedá jiskru...

Naposledy editováno 24.06.2014 11:45:32

(reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 11:47 | Nahoru | #8
dj_hroch> No kdyby to blbě časovalo, tak by šel i blbě motor, nepravidelný chod atd. Zdrada bude asi v těch válečkách ... zkusíme jim nahnat nějaké ty gramy. No komprese ... nikde nic nefouká, píst a válec taky ok a kroužky také. Dnes to opět rozebereme a vše zkontrolujeme.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 11:59 | Nahoru | #9
dávalo by mi smysl změřit kompresi - naprázdno se může motor točit jak pes, ale kolik síly pošle dál se z toho stejně nepozná.

asi bych dal i menší ventilový vůle. čtyři tisíciny palce je přes deset setin milimetru a to je na padesátkovej válec skoro dost. Osm setin bych viděl akorát.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.6.2014 v 12:06 | Nahoru | #10
Tohle, a zkoušet...

(reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 12:31 | Nahoru | #11
lordKakacek> napadlo mě dát do prdele variátor a na výstupní hřídel motoru připojit něco co ho zatíží, vyrobit si domací motorovou brzdu. Asi by stačilo třeba kolo z bicyklu s funkční mechanickou brzdou a uvidíš zda má motor výkon nebo nemá.

V podstatě potřebuješ něco co ti zatíží motor.

1 reakcí na tento příspěvek Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 12:33 | Nahoru | #12
Pokud vše funguje tak jak má, laboroval bych s válečky různých hmotností - tady by teoreticky mohl být zakopaný pes...

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 12:48 | Nahoru | #13
Hoši díky, dnes se na to vrhneme.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 12:50 | Nahoru | #14
http://www.skutrforum.cz/

Asi nejdriv zajdi tady,snad ti pomuzou.

Jinak jak ti radi nahore-zapal to,zbavis sebe i majitele dalsich starosti.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 14:21 | Nahoru | #15
Ja uz vim co tomu je...... visi vam zadni brzda.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 16:01 | Nahoru | #16
no zatim jsi ani nezjistil jestli potřebuješ opravit motor nebo převodovku tim bych asi začal aby jsi si moh bejt alespoň něčim jistej dej to radši někomu kdo skůtrum rozumí

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 19:57 | Nahoru | #17
jestli se motor točí jako vzeklej a jede to krokem tak hledej zradu ve variátoru.
jestli to jede krokem a motor se "dusí"/nemá otáčky hledej zradu v motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

24.6.2014 v 20:05 | Nahoru | #18
Netáhne a nestartuje?...Kdysi sem spravoval kámošovi skůtr.Za boha sme nemohli přijít čím to je že to špatně startuje a nejede to.Ventily,automatickej sytič,vzdduchovej filtr,svíčka,rozvody,časování,no a nakonec se ukázalo že někdo kdo si v návodu přečetl ty úžasný vůle,je tam prostě dal. 005-003(osobně si myslím že je to hoodně málo,aspoň na desetiny)No prostě se podpálil sací ventil a výfukovej byl skoro před smrtí.Takže to tlakovalo sání a tím pádem vyhazovalo novou směs zpět do karbecu a filtru.Tohle se rovná u číny nová hlava,ale tu sem už naštěstí já nedělal.A za to sem do dnes rád.Protože,čínu NIKDY!!!to budu rači chodit pěšky ať se ti to podaří

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

25.6.2014 v 18:16 | Nahoru | #19
Mám to samé od roku 2006 jede 70km/h já vážím 82kg. Problém to samé tehdá jel 40km/h
Výměna válečky na spojce (laborace),vzduch.filtr jsem dal košíček a zkoušel jiné trysky. http://www.scootlan.../dellorto-tryska-m5/
Nedám na tu čínskou mrdku dopustit jede pořád bez keců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

26.6.2014 v 07:47 | Nahoru | #20

krysoid píše: Netáhne a nestartuje?...Kdysi sem spravoval kámošovi skůtr.Za boha sme nemohli přijít čím to je že to špatně startuje a nejede to.Ventily,automatickej sytič,vzdduchovej filtr,svíčka,rozvody,časování,no a nakonec se ukázalo že někdo kdo si v návodu přečetl ty úžasný vůle,je tam prostě dal. 005-003(osobně si myslím že je to hoodně málo,aspoň na desetiny)No prostě se podpálil sací ventil a výfukovej byl skoro před smrtí.Takže to tlakovalo sání a tím pádem vyhazovalo novou směs zpět do karbecu a filtru.Tohle se rovná u číny nová hlava,ale tu sem už naštěstí já nedělal.A za to sem do dnes rád.Protože,čínu NIKDY!!!to budu rači chodit pěšky ať se ti to podaří



vidíš toho zakopanýho psa ve ventilový vůli? těch nula celá nula nula něco je v palcích.
na začátku si to někdo nepřečte, nastaví tam takovej očividnej nesmysl, pak se - samozřejmě - podpálí ventil a na konci si kutil, co to podělal posteskne, jakej je číňák krám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

26.6.2014 v 08:00 | Nahoru | #21
callowsick> Lord to tam má v textu dobře se znakem palce " Navíc kde se používají mm většinou bývá zvykem udávat 0.něco a ne .něco

Na jednotky vůlí a momenty je třeba dávat pozor, jestli to jsou opravdu mm a Nm nebo palce a stopy na libru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

26.6.2014 v 08:35 | Nahoru | #22

dj_hroch píše: callowsick> Lord to tam má v textu dobře se znakem palce " Navíc kde se používají mm většinou bývá zvykem udávat 0.něco a ne .něco

Na jednotky vůlí a momenty je třeba dávat pozor, jestli to jsou opravdu mm a Nm nebo palce a stopy na libru.



A nebo libry na stopu...

(reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

26.6.2014 v 08:46 | Nahoru | #23
Cova> Ah vlastně, dík, pravdu máš Ty nesmylné jednotky nepoužívám, jen vím že se jim vyhýbat a dvakrát si kontrolovat, tím víc když na šupléře, měrkách i momenťáku je pro zmatení nepřítele psané oboje.

Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

10.7.2014 v 16:44 | Nahoru | #24
vidíte,to mě ani nenapadlo že je to v palcích to ale nemělní nic na tom že to bylo skoro bez vůle.Takže si toho nevšimnul ani ten předemnou a něco tam namastil.Dík za radu,zase sem chytřejší....nebo hloupější??

(reakce na) Sr@č čínskej, už si nevíme v servise rady.

10.7.2014 v 23:30 | Nahoru | #25

Cova píše: Pokud vše funguje tak jak má, laboroval bych s válečky různých hmotností - tady by teoreticky mohl být zakopaný pes...



jj tam bych se taky díval tím směrem...

vem fix a udělej si pár čar po činné ploše variátoru, tak zjistíš kam až vyleze řemen..
standart válce by měly být kolem 6g..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
borci HELP :) Adamoto JL 50 QT 7 retro obelux 14 19.3.2018 v 09:39 Metric
Padaky rutan Adamoto JL 50 QT 7 retro, Yamaha MT-07 DanielBES 4 10.8.2017 v 23:55 DanielBES
Čínské polotovary z Hamburku? Adamoto Cetos 50, Adamoto Cetos 125, Adamoto Civitas... manaposledni 0 29.3.2016 v 14:53 manaposledni
Z Adamoto JL 50 QT 7 retro, Adamsmoto JL 50 QT Dominino 11 2.5.2010 v 13:05 Raisidlo77


TOPlist