globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak málem blafnul M620
10.6.2014 v 13:02
V neděli při vyjížďce zpod nádrže bílý kouř a štiplavý zápach. Rychlé zastavení, rychlé obhlédnutí a úprk stranou.. Vibrace a další vlivy způsobily, že čidlo na rezervu se povolilo a benzín valil na rozpálený zadní válec a svod.. Fuj tajbl, naštěstí to nechytlo, po zchladnutí jsem to dotáhl, poslal kamaráda pro benzin a pokračoval domů.
Pro mě nepochopitelné, ale matice která čidlo drží je plastová!! a za ty léta se unavila a vlivem agresivního benzínu se pomalu rozpadá.
Nahradil jsem jí kovovou maticí, stejné šroubení jako u vodovodních trubek. Udělal jsem tam i rysku, abych občas zkontroloval, že se matice neprotáčí.
Je otázka 2 min shodit sedlo ,odklopit nádrž a zkontrolovat. Předpokládám, že je to tak u všech Monsterů se stříkačkou.
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 11:10 | Nahoru | #31

Hockin píše: BlackSabbath> nesmíš zastavovat
Nechci to zakřiknout,ale na ducnách jezdím už opravdu dlouho a ještě se nestalo(buch na dřevo),že bych nedojel.Vlastně je jednou,ale to sem ani nevyje díky baterce,ta je ovšem Japonská
jablko=japonská motorky
špagety-italské
brambora-bmw


Špagety i brambory znám, jablko jsem ještě neslyšel
Já jsem byl osobně nedávno u třech případů, proto to píšu. Nejsou to věci z doslechu atd.
Jako motorky jsou to pěkný, dvouválce mně sedí, ale tohle mě odrazuje. Připadne mi, že oni vše dělají na design a funkčnost je až někde na dalším místě (jako třeba Alfa Romeo). Ale třeba se pletu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 11:48 | Nahoru | #32
BlackSabbath> tak si kup KTM

(reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 12:08 | Nahoru | #33

Skalik píše: BlackSabbath> tak si kup KTM


Ty se mně moc nelíbí Navíc si počkám, jak se rozjede to téma o nespolehlivosti

(reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 12:59 | Nahoru | #34

sered píše: Hockin> a zapomenuls dodat, že jediný špagety maj SRDCE!


to ví přece každý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 13:08 | Nahoru | #35
BlackSabbath> nebudu ti tvůj názor nijak rozmlouvat.V podstatě sem rád za tu pověst,aspon je nemá každý druhý
ono je to spíš v zanedbaném servisu,než o značce jako takové,ale hold někteří lidé na servis serou,a pak se diví.na servis je ducna háklivější jak japka,ten se na desmu ojebávat nevyplácí

Minulý rok jsme jeli na Lipno(9ducatek,1Honda,1KTM),cca.250km v dost hustém děšti.I my zarytí ducnaři,jsme šli ráno s velkých strachem k motkám,zda je natočíme.A všichni nastartovali teda až na hondu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 13:12 | Nahoru | #36

Hockin píše: BlackSabbath> nebudu ti tvůj názor nijak rozmlouvat.V podstatě sem rád za tu pověst,aspon je nemá každý druhý
ono je to spíš v zanedbaném servisu,než o značce jako takové,ale hold někteří lidé na servis serou,a pak se diví.na servis je ducna háklivější jak japka,ten se na desmu ojebávat nevyplácí

Minulý rok jsme jeli na Lipno(9ducatek,1Honda,1KTM),cca.250km v dost hustém děšti.I my zarytí ducnaři,jsme šli ráno s velkých strachem k motkám,zda je natočíme.A všichni nastartovali teda až na hondu


Tak já mám sice Suzuki, ale tukovou myslím jen tak nepotkám Jinak Hujdy taky moc nemusím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 13:24 | Nahoru | #37

t_freedom píše: Mě se líbí jak si někdo něco rychle naštuduje na netu ...google> "teplota vznícení benzínu" > ...a tradá postnout to na diskusi...

Je to trochu jinak... teplota vznícení benzínu nerovno teplotě vznícení benzínových par - velký rozdíl. Naftu taky sirkou nezapálíš a skus to v sudu, kterej je ohřátej na 35°C od sluníčka... uvidíš.

Já vím o 2 shořelejch monsterech ... prasklá nebo uvolněná( blbě nasazená) rychlospojka. První tady snad psal někdo z Čech a druhou příhodu vím od servisáka z Vilachu v Rakousku, kde jsem se jen na čumendu zastavil. Nechápu význam plastovejch rychlospojek a tenhle rok půjdou...



Mě už nevydrželo jedno z těch dvou plastových kolínek přímo u nádže a začalo chcat a teklo to až svod - naštěstí při odjezdu ze servisu... bych byl jak fatřička kdyby to začalo později a já si toho nevšiml - fakt to nedomysleli...

Ty jsi je někde našel kovové? Jen abych věděl... V Duc náhradní (obě) plastové za 700... což mi přišlo ještě unosný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 13:44 | Nahoru | #38

Thiacomo píše: Ty jsi je někde našel kovové? Jen abych věděl... V Duc náhradní (obě) plastové za 700... což mi přišlo ještě unosný...



Zkus tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 14:55 | Nahoru | #39

Piwell píše: Zkus tady



Díky, díky!
To víš - oni to vymysleli, tak že tam jsou fajfky - do pravého úhle, takže předpokládám, že to bude problematické nahradit - zatím neřeším - mám je tam půl roku a zatím nic nechčije

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 15:33 | Nahoru | #40
BlackSabbath> no vidíš...ze všech 6 mašin co jsme byli na Korsice, odešel regler jen Suzuce... hele díly se dělaj všude ve světě. Elektronika je stejně Bosh, nebo Siemens (nebo jejich dceřinky)...Magneti Mareli úzce spolupracuje se Škodou (např.) V mojí Dukně odešlo ložisko SKF made in England ... ...nevybereš si.
O tom kdy a jak dostaly Duckny tuhle pověst se napsaly hory písmenek. A ten nehoráznej servis... atd.
Ohledně italů a přezdívek...já všude říkám, že mám italskou m¤dku...

(reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 15:36 | Nahoru | #41
Thiacomo> chtěl jsem to nahradit kolínkem na stahovací pásky... na co rychlospojky ?
Při posledním sundavání nádrže jsem zažil přesně tu bílou páru z benzínu tekoucího na koleno... ale bylo to tak 5sekund po nastartování...takže ještě ok...ale nikdy víc.

Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 16:40 | Nahoru | #42
tak ducati umí blafnout, viz jeden kluk z prahy před dvěma lety

před:


a po:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 19:02 | Nahoru | #43

t_freedom píše: BlackSabbath> no vidíš...ze všech 6 mašin co jsme byli na Korsice, odešel regler jen Suzuce... hele díly se dělaj všude ve světě. Elektronika je stejně Bosh, nebo Siemens (nebo jejich dceřinky)...Magneti Mareli úzce spolupracuje se Škodou (např.) V mojí Dukně odešlo ložisko SKF made in England ... ...nevybereš si.
O tom kdy a jak dostaly Duckny tuhle pověst se napsaly hory písmenek. A ten nehoráznej servis... atd.
Ohledně italů a přezdívek...já všude říkám, že mám italskou m¤dku...


Na Suzuki? To je mrdka, člověk pořád čte, jak se zadírají SV, praskají rámy a teď už i nedobíjí. Takovou motorku bych nemohl mít.

Jak málem blafnul M620

12.6.2014 v 21:42 | Nahoru | #44
Kdysi mi vypadla hadička z karbecu na Jawetě,chytilo to okamžitě,měl jsem pěknou honičku,skončila zahrabaná na bramborovém poli,ještě že mě nikdo neviděl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 08:41 | Nahoru | #45

BlackSabbath píše: Špagety i brambory znám, jablko jsem ještě neslyšel
Já jsem byl osobně nedávno u třech případů, proto to píšu. Nejsou to věci z doslechu atd.
Jako motorky jsou to pěkný, dvouválce mně sedí, ale tohle mě odrazuje. Připadne mi, že oni vše dělají na design a funkčnost je až někde na dalším místě (jako třeba Alfa Romeo). Ale třeba se pletu


BlackSabbath> ono je to totiž "japko" a ne jablko, jakože JAPAN, pak to dává smysl mám rád když někdo vysvětluje a sám neví

Naposledy editováno 13.06.2014 08:42:20

(reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 09:51 | Nahoru | #46

Hockin píše: BlackSabbath> nesmíš zastavovat
Nechci to zakřiknout,ale na ducnách jezdím už opravdu dlouho a ještě se nestalo(buch na dřevo),že bych nedojel.Vlastně je jednou,ale to sem ani nevyje díky baterce,ta je ovšem Japonská
jablko=japonská motorky
špagety-italské
brambora-bmw



Běžnější oslovení je spíš rýže. A ta je také to, co se z ní čas od času ze všemožných koutů sype

(reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 10:41 | Nahoru | #47

t_freedom píše: BlackSabbath> no vidíš...ze všech 6 mašin co jsme byli na Korsice, odešel regler jen Suzuce... hele díly se dělaj všude ve světě. Elektronika je stejně Bosh, nebo Siemens (nebo jejich dceřinky)...Magneti Mareli úzce spolupracuje se Škodou (např.) V mojí Dukně odešlo ložisko SKF made in England ... ...nevybereš si.
O tom kdy a jak dostaly Duckny tuhle pověst se napsaly hory písmenek. A ten nehoráznej servis... atd.
Ohledně italů a přezdívek...já všude říkám, že mám italskou m¤dku...


Já si myslím, že tam mám elektriku Mitsubishi, ale možná kecám Můj model je z výroby ještě docela japonskej, ale je jasný, že je trend takovej, jak píšeš, kvůli menším nákladům.

(reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 10:41 | Nahoru | #48

RomanSS píše: Na Suzuki? To je mrdka, člověk pořád čte, jak se zadírají SV, praskají rámy a teď už i nedobíjí. Takovou motorku bych nemohl mít.


Na tebe nebudu ani reagovat...

(reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 10:42 | Nahoru | #49

radar250 píše: BlackSabbath> ono je to totiž "japko" a ne jablko, jakože JAPAN, pak to dává smysl mám rád když někdo vysvětluje a sám neví


Tak teď je mi to jasné...

(reakce na) Jak málem blafnul M620

13.6.2014 v 14:15 | Nahoru | #50

radar250 píše: BlackSabbath> ono je to totiž "japko" a ne jablko, jakože JAPAN, pak to dává smysl mám rád když někdo vysvětluje a sám neví



omlouvám se a strašně se stydím,už se to nestane

Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 06:42 | Nahoru | #51
Čekám kdy se objeví populární termín motorka s charakterem.Mě před dvěma roky před dílnou
při předsezonním servise napadlo ohřát KAWU GPZ tak aby sepnul spínač větráku na chladiči.Sepnul!Předtí jsem si,chobot,polil hlavy při manipulaci s nádrží,nemusel jsem čekat
na 800 Celsiů,hořelo to určo dřív.Hasil jsem montérkovou kombinézou.Od té doby mám v dílně hasičák.

Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 09:10 | Nahoru | #52
to je jednoduchý, samozřejmě itálii ale lepší, zkuste to na břehu Lago di Como

Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 10:39 | Nahoru | #53
Pamatuju si, jak mi jednou podobným způsobem blafla babetta. Bylo to zapříčiněno několika vlivy - vypadávající fajka od svíčky a přechlástávající se karburátor. No a jak jistě víte, babetta má karbec nad válcem. No a v jednu nestřeženou chvíli při pořádným crossením v lese mi vylítla fajka a začala házet jiskru o válec. No plameny tak půl metru, tak jsem to zahodil doprdele a utíkal jsem co sem mohl. Schoval jsem se za nějakej barák s tím, že bude výbuch jak z akčních filmů. No čekal jsem tak minutu, nebuchlo to, tak jsem se tam vrátil, válec pochcal, vrátil faju na svoje místo, nakopl to a jelo se dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 16:23 | Nahoru | #54

Bobulus píše: Ze by to chytlo...to snad nee...
Teplota samovznícení 95 okt. benzinu je okolo 700 stupňů a 100 okt. má kolem 850 stupňů. Coz na motoru asi neni...



A elektricka jiskra nikde preskocit nemuze co ?

(reakce na) Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 18:35 | Nahoru | #55
Ozzy_>

Jasný, to je bez debat...
špatně jsem to formuloval - prostě když se ti na horkej motor vylije benzin, tak to hned nemusí na 100% začít hořet. Je tam spousta faktorů, co to můžou ovlivnit - třeba zbytky ojele apod.
Několikrát jsem to viděl a naštestí nikdy nic.

Tož asi tak

Jak málem blafnul M620

14.6.2014 v 19:12 | Nahoru | #56
plastové matka=italská motorka
kovové matky=japonská motorka
jednoduché...

(reakce na) Jak málem blafnul M620

15.6.2014 v 04:44 | Nahoru | #57

Ozzy_ píše: A elektricka jiskra nikde preskocit nemuze co ?


To se nemůže stááát, leda, že by poblíž někdo vykuřoval, nebo alespoň četl zapálený noviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak málem blafnul M620

15.6.2014 v 11:58 | Nahoru | #58

Piwell píše: Jo jo, tam jsou ty rychlospojky plastový a rádo to praská. Když jsem měl Caponorda, měl jsem ho v servisu a mechanikovi to taky prasklo. Naštěstí to bylo v servisu, ne při jízdě. Dají se koupit kovový, ale je smutný, že to tam nedají z výroby.



Smutny je spis to, ze na to byla svolavacka od Aprilie. Ale nikdo si tam nedojel a ted place. Ja tam mam kovove spojky co se menily v garanci

Jak málem blafnul M620

15.6.2014 v 18:30 | Nahoru | #59
Tak já taky přidám svou trošku do mlýna
2x na závodech kapající benzín na rozpálený motor (supermono). Žádné elektrické jiskry.
= 2x motorka v plamenech.
Osobní zkušenost. Žádné jedna paní povidala.
Zeptejte se Martina Holance

(reakce na) Jak málem blafnul M620

15.6.2014 v 19:06 | Nahoru | #60

dakarista píše: Smutny je spis to, ze na to byla svolavacka od Aprilie. Ale nikdo si tam nedojel a ted place. Ja tam mam kovove spojky co se menily v garanci



Tak já Caponorda nekoupil novýho, o svolávačce jsem nic nevěděl ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 Danek_kwak 3 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 BigMonster 59 3.3.2023 v 23:58 Julip2
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 BigMonster 8 3.5.2022 v 13:45 honzabiker

TOPlist