bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Smutna z ducati 749...
9.6.2014 v 23:15
Ahojte vsetci Priatelia. Tak ako bolo moje nadsenie z 749 velke, tak som teraz velmi sklamana. V sobotu 7.6.2014 sme s partiou isli na doprovod ku svadbe a naraz sa mi rozsvietila kontrolka mazania. Motor mal cudny zvuk, to je jasne, ked nemazal. Najprv som si myslela, ze je vadne len cidlo, ale isto to nieje cidlom... Takze dodavka a motorka domov.
Priatel mi doma vypustil olej a vybral filter v olejovej vani a podla prilozenych fotiek nasiel piliny. Takze cele zle.
Ja by som touto cestou chcela nejake rady... Priatel je automechanik, takze nejake diely, ak by sa dali. Pripadne na co si dat pozor. Priatel tvrdi, ze na 90 percent su pretocene loziska na kluke, v tom pripade vadna kluka a asi aj olejove cerpadlo.
Budem velmi vdacna za kazdu radu, odkaz, odporucanie, nejaky link na diely, sikovneho cloveka, ktory poradi... No neviem, lebo som smutna a sezona se prave rozjizdi
























Předchozí
1 2
Následující

Smutna z ducati 749...

9.6.2014 v 23:17 | Nahoru | #1
Lágry nejsou magnetický.

Tak jak tak se tam něco semlelo, nejjednodušší a ve výsledku nejlevnější cesta bude jinej motor.

Smutna z ducati 749...

9.6.2014 v 23:34 | Nahoru | #2
Neostáva nič iné ako to otvoriť, ale ked že zasvietilo mazanie, piliny môžu byť aj z čerpadla a tým pádom asi aj poškodená kluka. V tom lepšom prípade sa poškodil náhon čerpadla

Naposledy editováno 09.06.2014 23:37:40

Smutna z ducati 749...

9.6.2014 v 23:43 | Nahoru | #3
No priatel si mysli, ze za to mozu prave tie loziska na kluke... ze cerpadlo stratilo tlak. Na magnete su ale kovove piliny, prave na tom filtri su mosadzne-bronzove, neviem, nejaky iny material. Tie piliny su zlte, nemagneticke.
Inac motorka bola po vymene oleja 15w 50, Motul. CCA pred 1100 km. Motor ale bezal aj po nastartovani a volnobeh bol kludny, myslim po tom incidente. No pre istotu sme s nim nevrcali a neturovali, nakolko to mazanie svietilo stale. Ak zaradim rychlost, motorom ide cez koleso pretocit. Tak neviem...

Smutna z ducati 749...

9.6.2014 v 23:49 | Nahoru | #4
zkusit zmerit tlak v okruhu...pokud mozno jiny motor...GO bude hrozne draha ale kdyz hpo nechas udelat budes mit klid na xxxxxx kilometru :)

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 03:26 | Nahoru | #5
Neves hlavu supinky jsou skoro v kazdym motoru nemusi to byt tak tragicky jak to vypada a hlavne nestahuj kalhoty kdyz brod je jeste daleko...ja bych zacal patrat po pricine proc to prestalo mazat treba cerpadlo pohon cerpadla saci kos atd. Takze sundejte vanu a uvidi se kdyz odstranite pricinu tak ja osobne byc to slozil zpatky dal novej olej filtr a zkusil to natocit teprve potom kdyz ny to na klice klepalo tak bych se podival po jinym motoru nebo resil ojnice kliku saly a podobny nesmysly takze nezoufej a dejte se do toho

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 03:35 | Nahoru | #6
Jestli ti priatel tvrdi ze jsou pretoceny lagry tat to neni automechamik ale vymenovac dilu podle manualu...nezlob se na me ale kdyby byly protoceny lagry tak to pozmas i ty to je takovej rachot ze uz bys touhle dobou i ty shanela jinej motor to by nebezel na volnobeh a v klidu uz vubrc ne...nejdriv zjistete proc to nemaze a uvidite...

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 04:26 | Nahoru | #7
Moje rada,už nebrat italskou motorku

2 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 06:14 | Nahoru | #8
Buldoku,tvoje rady jsou jako vždy naprosto k hovnu,a jak vystřižený s "fejzbůku"...

Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 06:28 | Nahoru | #9

Anti píše: Buldoku,tvoje rady jsou jako vždy naprosto k hovnu,a jak vystřižený s "fejzbůku"...

Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...

na Buldoka nemá smysl reagovat. Je to jen jeho ohraná a pro všechny jen trapná póza

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 06:39 | Nahoru | #10
Tak podle me se ti tam neco vyblilo a ucpalo to saci kos,takze ti ta beruska prestala mazat a nasledkem toho se ti mohli klidne ty lagry na klice liznout a proto tm mas i ty "bronzovy" piliny...

Nevim jak je tenhle motor koncipovanej,ale jestli jde aspon shodit vana a povolit spodni ojnicni lozisko a kouknout na lagr,tak vis hned,ktera bije....Liznuty,tak rovnou motor...

2 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 06:49 | Nahoru | #11
Co je to lagr? Mám to v motoru taky?

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 07:39 | Nahoru | #12

LovecTaťka píše: Co je to lagr? Mám to v motoru taky?

Máš, ale ty se toho neboj nemáš Ducati

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 07:44 | Nahoru | #13
LovecTaťka> do lágrů se zavírali darebáci. Takže jestli to máš v motoru,tak ho máš plnej dacanů. radši bych se do něj nedíval

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 08:16 | Nahoru | #14
kdy jsi olej naposled kontrolovala ? a kolik je ho tam teď ?

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 09:39 | Nahoru | #15
Me to zas tak strasny neprijde (to co je na filtru). TO ze to nemazalo je horsi.
To jsem rad ze na ktm tuhle kontrolu mazani nemam

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 11:32 | Nahoru | #16
No tak pri prvej vymene, hned ked som motorku kupila, neboli na magnete ziadne piliny.
Oleja v motore je tak ako po vymene, takze dost. Na to sme sa divali ako na prve.
Motor sice drzal volnobeh ale klepal. Taky klepot ako keby z jedneho valca, ostry zvuk. Ako som spominala volnobeh drzal.
Cidlo tlaku sme mali von. Je ciste a bez spon. To ze motor klepal by mohlo byt este od cerpadla... V tejto chvili uz priatel vybera to cerpadlo.
U tohoto druhu konstrukcie motora nieje mozne zhodit samotnu olejovu vanu.
Mozno dovodom, ze to nemazalo bolo to, ze sa zasekol obtokovy ventil cerpadla a prepustil vsetok tlak spat do vane.

1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 11:42 | Nahoru | #17
tak promin, ale jsi hloupa, kdyz vis ze je motor nacatej a jedes s nim jeste dal.

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 11:52 | Nahoru | #18

KubaLC8 píše: tak promin, ale jsi hloupa, kdyz vis ze je motor nacatej a jedes s nim jeste dal.



Psala, ze to jen zkousela nastartovat a nechat bezet na volnobeh, ne ze na tom jezdila.

1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 12:06 | Nahoru | #19
No ono to bolo tak, ze ked som videla kontrolku mazania svietit ihnet som motorku odstavila na odpocivadle. Presla som asi len 100 metrov a hned som motorku vypla. Priatel v prvom rade skontroloval hladinu oleja, ktora bola v poriadku a nasledne nastartoval motor. Kontrolka najprv nesvietila, skusal hybat konektorom na cidle tlaku, nic sa vsak nedialo. Po par sekundach zacala kontrolka blikat a nasledne svietit. Na to sa motor vypol a dalej uz nestartoval. Ako som spominala motorku sme nalozili do dodavky a odviezli domov. V prvom rade sme vypustili olej aby sme vedeli s cim mame docinenia. Nasli sme piliny, tak ako je na foto. Ciza je jasne, ze se neco semlelo, teraz sa pokusame zistit, co sa pokazilo a ake su skody. Vsetky ostatne usudky su len TEORIE, nie zavery.

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 12:10 | Nahoru | #20
Prispevek c. 16:

Motor sice drzal volnobeh ale klepal. Taky klepot ako keby z jedneho valca, ostry zvuk. Ako som spominala volnobeh drzal.

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 12:16 | Nahoru | #21
Mirielka> tak se vykašli na TEORIE, ať přítel přinese pořádnej manometr na olej, udělá nějakej T-kus a změří tlak. Potom vanu dolu a uvidite, jak vypada spodek! Ono těch pilinek ať ocelovejch nebo bronzovejch není zase až tak moc....
držím palce -

Naposledy editováno 10.06.2014 12:17:21

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 12:29 | Nahoru | #22
sered - DAKUJEM!

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 14:09 | Nahoru | #23
Jediné,co se tam může přidřít,jsou ty vzpomínané kluzné ložiska na ojnicích.Pokud v tom klepe,stejně ti nezbude než se do motoru kouknout.Pro začátek sundat hlavy a zkontrolovat vůle pístu v úvratích.pomalé rozsvěcování ukazuje na postupnou ztrátu tlaku v mazacím okruhu.Pokud by byl zaseknutý přetlakový ventil,svítilo by to hned.

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 14:51 | Nahoru | #24















Takze je to rozobrate, cerpadlo je von. Je bez zjavneho opotrebenia, nema axialnu ani radialnu volu, zuby su v 100 percentnom stave. Bypass ventil rovnako. Takze ako spomina Anti, zostavaju loziska a tym padom motor von, nakolko motor nema samostatnu olejovu vanu.

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 14:53 | Nahoru | #25





No a tu je spominane cerpadlo po rozobrati.

Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 16:09 | Nahoru | #26

1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 18:02 | Nahoru | #27
No uvidite co dal,kazdopadně zubový čerpadlo,který tam máš je velmi spolehlivá záležitost....Kolik jsi ty na ní najela km od koupě??.......Samo od sebe se poser.e málo kdy něco...Tak mě napadá,jestli jsi jí už nekoupila načatou...Třeba jí někdo máznul s tím že neměla olej a nebo někde ležela na boku a spokojeně si vrněla...

(reakce na) Smutna z ducati 749...

10.6.2014 v 19:55 | Nahoru | #28

Anti píše: Buldoku,tvoje rady jsou jako vždy naprosto k hovnu,a jak vystřižený s "fejzbůku"...

Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...



no ale mám pravdu

Smutna z ducati 749...

15.6.2014 v 11:15 | Nahoru | #29





















No a tak je uz vonku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smutna z ducati 749...

15.6.2014 v 11:21 | Nahoru | #30
miguel323> No ona je od Vas, kusok od Benesova. Povodna majitelka tvrdila, ze raz jej to spadlo zo stojana na bok po prichode domov... Ci ale bezal motor, to neviem. Vraj to bolo po prichode domov v dazdi a bola s oho tak unavena, ze ju neudrzala a spadla jej na lavu stranu. Ale ak by to bolo tym, este by som to pochopila a vylucilo by sa ze sa jedna o totalne nespolahlivy stroj.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist