PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Jinak dobrý počteníčko takhle po ránu
Edit: ještě k Jardovi, ten pás na nádrži vypadá dost pěkně - ty červený prvky tomu dávají šmrnc
Naposledy editováno 18.04.2016 05:32:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Žárovku kontrolky je možno nahradit LED, tato pak musí být katodou na kostru a před anodu je třeba přidat srážení odpor - v tomto případě pro zelenou LED bude optimální odpor 1k, pokud by byl jas nízký, tak možno ubrat na 820R.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Tady je vývod katody vpravo:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Jinak tady se diody hřát nebudou, proud přes žárovku kontrolky je malý. Pakliže je v kontrolce 3W žárovka a úbytek na křemíkové diodě v propustném směru je cca 0.7V, tak proud žárovkou: 3W/12V=0.25A, tím pádem tento proud teče i diodami. A výkon, potažmo zde tepelná ztráta=0.7V*0.25A=0.175W=175mW a to není ohřev prakticky žádný, to 1N4007 vydrží hravě. Max. ztrátový výkon si sice přímo u 1N7007 neudává, ale je to dioda pro proud max. 1A, což při úbytku na přechodu kolem 1V při tomto proudu znamená tepelný výkon 1W a pouzdro nepočítá s připojením na jakýkoli chladič, takže logicky 1W musí tato dioda vydržet. V souvislosti s tímto je leckdy lepší nechat jí delší vývody, jelikož i tyto nemálo tepla z vnitřku pouzdra odvedou.
Mimochodem, jak to vypadá s tím plánovaným srazem v Doupěti (já vím, otravuju s takovou otázkou, ale bohužel, jak se sem moc nedostávám, fakt nestíhám číst vše, co zde za dobu mé nepřítomnosti přibude)?
S tou akci nevim. To mel nekdo pozjistil a asi na to hodil sisku. A kdo to byl se da dohledat zpetne. Ted uz ale nestiham. Tak se ten dotycny sam prizna jak to je
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Edit: Ještě jsem uvažoval, že kdybych propojil ty dva dráty(zelený a hnědý) před diodama vypínačem, tak bych získal výstražný, ale šli by zapnout jen když budu mít zapnutý současně spínač blinkrů na řídítkách, je to tak?
Bylo by možný nějaký jednoduchý zapojení na jeden spínač varovných světel?
Naposledy editováno 18.04.2016 21:28:35
EDIT: Promiň, omlouvám se, beru zpět s tím V-Sárem, nevšimnul jsem si, že máš 650.
Naposledy editováno 18.04.2016 22:10:15