měla bych dotaz. Po mém prvním bouráku, kdy jsem narazila do pickupu a přeletěla do korby(prázdné) , sem měla přední vidle "kapku" ohnuté. Kamarád, co mi dělá veškeré údržby a opravy - žádný čučkař, objednal po konzultaci semnou nové-jeté vidle. Vidle OK, ale po nasazeni na moto a první projížďce jsme zjistili, že jsou kratší, než ty původní. Mám ročník 2007. Při jízdě to mlátilo i když jsem jela po relativně bezkazové cestě. Tak jsme trochu zaimprovizovali a dali jsme tam ty trubky, co zatlačují pružiny, ze starých vidlí - jsou delší a o 90% se to zlepšilo. Vidle ztvrdly, když jsem se na tom oba projížděli, bylo to bez problému. Nicméně po nějakých cca 2000km vidle zase změkly. Není to žádná hrůza, jen si musím dávat pozor na větší nerovnosti, tam už to pak docela mlátí - předpokládám že kvůli kratší délce. Jako nevadí to, ale pocitově to není úplně ono. Tak bychom se chtěli zeptat, jestli by někoho nenapadlo, jak vidle přitvrdit. Jestli jiný olej nebo nejaké podložky.... Bude to asi trochu alchymie, ale možná by to šlo. Budu ráda za kažnou radu - kromě té, že si mám koupit nové díky :-*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
Kde v jaky casti ?
POkud kamos veme vidle ktery nekde koupi a aniz by resil kolik je vnich oleje ev, jak to tam uvnitr vypada a da je na moto, tak to moc normalni postup neni.
Kazda pruzina ma nejaky rozmer, pokud je pruzina kratsi tak uz je proste za zenitem a je treba ji vymenit, to se obvykle zjisti kdyz ty vydle otevres a zmeris.
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
jsou fyzicky kratší trubky, nebo je gsko o 2cm níž při zatíženém stavu? Nevím, kdo by se mrdal s utáčením trubky, když je tam tak debilní závit.
GSko má vzdálenost spodní oko brejlí - kluzák 160mm v nezatíženém stavu. Jestli tohle je ok, a zdá se ti to nějaký měkký, tak tam jen vyměňte ty péra a hotovo, ne? Pak se dávaj ještě podložky (klidně i 2 - 3 cm) a ještě máš štelování nahoře. Olej 10W a nic jinýho s takovejma šitskejma videlma neuděláš..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
ALe: kdyz mel rozebrane vidle, a tudiz mel pruziny venku, mel je zmerit. Limitni rozmer pro pruzinu je v servisnim manualu.
JInak ty stribrny trubky nejsou nerezovy ale ocelovy a to co je navrchu a leskne se je tvrdochrom.
Ja ti poradim pro priste jedno, az budes neco takovehleho resit, zavolej speedymu nebo nekomu jinemu to je fuk a zeptej se ho na rozpocet, pak si to zpocitej kolik te to vyjde touto metodou pokus omyl. Zjistis ze servis je levnejsi.
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Něco se ti teda asi vysralo, když to původně bylo ok. buď prdlo to péro, nebo někde nějaká blbost na vniřním přepouštění oleje..
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
to že se měří délka pružin vím ale je docela těžké sehnat správné info sevisní manuál ke stažení jsem nenašel našel jsem jen uživatelský příručky a tam to není samozřejmě info jestli jsou vůbec zaměnitelný z jiných ročníků a co se týče množství a specifikace oleje jsem našel taky trubky jsem změřil úchylkoměrem jestli nejsou přihnuté a trubky měli být být podle dostupných informací z různých ročníků stejné na tom ale teď nezáleží hlavně že je už vše ok
jo a ke spolehlivosti a přesnosti práce v servisech bych tady mohl psát celý romány ale jako příklad proč nejezdím do servisu a dělám si všechno sám uvedu třeba že na podzim této holčině dali "specialisté" ze sevisu někde v Praze místo originál gufera co je ve víku na klikovce gufero podobných rozměrů které patřilo do automatické pračky samozřejmě propouštělo a mě se zase stalo když jsem byl před měsícem s KTMkou na garančce v autorizovaném servisu (musel jsem kvůli zaruce) že dělali ventilový vůle a když dávali naspátek nádrž tak urvali přepadovou hadičku z víčka chladiče(kdo ví jak to tam vypadá tak ví že je to tam docela natěsno) a jelikož jsem jel domů v dešti a mám to docela daleko tak jsem zjistil až doma že kromě vody mi teče po chladiči i chladící kapalina a že jsem podle ukazatele na minimu tak mi vstávali na hlavě vlasy hrůzou a to i ty co nemám tak tolik můj koment teď mě můžete kamenovat
jo a ty urážky jako že jsem kretén atd. na ty reagovat nebudu jen vím že svými znalostmi a zkušenostmi co se týče oprav motorek bych bez problémů strčil do kapsy hodně těch servisáků "specialistů" a teď už fakt končím jo a dík těm co měli snahu poradit
Naposledy editováno 06.06.2014 10:54:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 24 | Dnes v 12:21 Deadman |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 19 | Dnes v 08:23 emánek27 |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |