globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se dusí a chcípá
Zdar chlapi, pořídil jsem před měsícem jetýho bandita šestku, servis proběhl, nové gumy, brzdy apod... přece jenom je to moje první velká motka. Prvních pár vyjížděk kolem komína naprosto v pořádku, nadšení ze šestky neupadá. Ovšem dnes první problém, po asi 14 denním stání nechtěl ráno naskočit (ani se sytičem), no trošku jsem s tím zápolil, ale nakonec se přece jen podařilo, nepřikládal jsem tomu nějakou velkou váhu, říkal jsem si, že je to tím stáním. Každopádně to horší mne teprve čekalo, po asi 100 ujetých km bez problémů najednou moto bez výkonu, plyn naplno a nic, podřazení nepomáhá až najednou moto chcípne... v provozu nic moc, takže na krajnici a blikat... nastartovat se tomu nechtělo, jen to škytlo a chcíplo, se sytičem to nakonec naskočilo ale otáčky kolísaly a moto chcípalo (benzín půlka nádrže - to bylo první co mne napadlo), po několika marných pokusech nastartovat aspoň nějak a dojet 50km domů se povedlo... ovšem musel jsem jet se sytičem, jinak motka okamžitě ztratila výkon a chcípla, takže jsem si blikání na krajnici zopakoval ještě několikrát, jelikož jsem s tim samozřejmě několikrát zkoušel hejbat a zkoušel co to dělá a jak to reaguje...

abych to shrnul, nakonec 10 km před domovem po zvážení čím by to mohlo být (asi nejde benzín do motoru) jsem přepnul ventil nad karburátorm do polohy "PRI" (poloha ventilu doprava) a světe div se, jelo to jak za mlada... celou dobu předtím jsem jen na polohou "ON" - tedy ventil směrem dolu a vše bylo v pořádku celých 100 km.

v návodu na Bandita jsem četl, že v normálním stavu je ventil v poloze "ON" a "PRI" se používá jen po dlouhém stání či při prázdné nádrži pro natečení paliva přímo do karburátoru a jen po omezenou dobu (v návodu doslova snad psali, že hrozí vznět paliva a zapálení motoru - no trochu asi straší), takže jsem z toho trochu zmatený.

Tak prosím zkušenější motorkáře a banditáře o radu, jsem blbec já nebo mám opravdu problém s karbecem a je třeba jen špatně seřízen, nebo vidíte závadu v něčem jiném?

Děkuju a přeju hodně spokojených kilometrů!!!
Anketa: V čem je problém?
Jsem blbec já.
78%
7
Špatně seřízený karburátor.
11%
1
Něco jiného.
11%
1

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 18:39 | Nahoru | #1
A nemáš jen vypadlou podtlakovou hadičku co vede z karbece do ventilu?

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #2
Bych rekl ze bude problem jen v kohoutu......

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 18:43 | Nahoru | #3
PRI je zaplaveni karburatoru (tzn tece ikdyz nemas potlak z motoru) Tzn bud mas deravou / vypadlou hadici od valce k palivovemu kohoutu nebo je to membrana v podtlakovym ventilu.

(reakce na) Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 18:54 | Nahoru | #4

Somolin píše: A nemáš jen vypadlou podtlakovou hadičku co vede z karbece do ventilu?



Tak jak píšeš, myslím si to samé. Měl jsem naprosto stejný problém na CBR 1100 XX (karbec) a byla to vypadlá podtlaková hadice. Já to musel řešit v Itálii. To jsem se zapotil, než jsem na to pod nádrží přišel a to jen tím, že se přítelkyně "chytře" zeptala, jestli není divný, že ta hadice nikam nevede.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 19:02 | Nahoru | #5
No priznam se ze zak hodne se ze sedla pres pupek neohnu takze jsem to tak nezkoumal a vypadla hadice mne ani nenapadla a slejzat z toho se mi v tom provozu na Lipno nechtelo..m kazdopadne diky za tipy, zitra skocim do garaze to okouknout (garaz mimo bydliste a jdu nabpivo). Mimochodem nemuze z ty vypadly hadice neco vytect? Pokud je to opravdu ono.

(reakce na) Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 19:07 | Nahoru | #6
Jiricek_decin>

Čau, né to nemůže. Je to podtlaková hadice, takže tam je vzduch

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 19:11 | Nahoru | #7
Super. Diky. Doufam ze to bude tim a ze to bude jenom prkotina ze to zvladnu opravit samo domo abych mohl zitra zase vyrazit kdyz bude hezky...

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:18 | Nahoru | #8
udelej kazdopadne kontrolu membrany v kohoutu a nejezdi pokud nevis jestli je ok.Muzes odrovnat motor tim ze ti potece furt benzin pres hadicku do motoru.Ale to kdybys mel vytahlou tu hadicku nebo prasklou a mel bys prasklou i tu membranu tak by sis vsiml,ze ti nekde kape benzin.Radsi prekontroluj oboji hadicku co vede do kohoutu a napojuje se na valec i tu membranu v kohoutu.Hodne zdaru.

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:21 | Nahoru | #9
...já bych to řek takhle, dotankuj si a normálně zas jezdi na ON ...myslím si, že jsi měl málo benzínu, ono to v nádrži u bandita vypadá, že tam je dost, ale přitom už musíš přepínat na RES

(reakce na) Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #10

Spieke píše: udelej kazdopadne kontrolu membrany v kohoutu a nejezdi pokud nevis jestli je ok.Muzes odrovnat motor tim ze ti potece furt benzin pres hadicku do motoru.Ale to kdybys mel vytahlou tu hadicku nebo prasklou a mel bys prasklou i tu membranu tak by sis vsiml,ze ti nekde kape benzin.Radsi prekontroluj oboji hadicku co vede do kohoutu a napojuje se na valec i tu membranu v kohoutu.Hodne zdaru.


...benzín při poloze PRI potom dál v karburátorech držej jehlový ventilky, takže pokud jsou v pořádku, dál do motoru se benzín nedostane ...samozřejmě, nic to nemění na tom, jak říkáš, že "opravit" to ježděním na PRI je hloupost

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 20:50 | Nahoru | #11
Jasny chlapi, je mi jasny ze jezdit na PRI a bejt spokojenej jak to hezky jede je hloupost... chci mit moto na 100% ready takze to zitra ci v prubehu tydne vyresim bud sam nebo servisem... dekuju za rady, zkusim vse, hadicky, membrany a natankuju to je jasny... diky za rady. ;)

Bandit se dusí a chcípá

31.5.2014 v 23:21 | Nahoru | #12
a kdyby ani ten podtlak nepomohl tak zkus vymenit palivovej filtr..delalo me to uplne to stejny..obcas proste nepustil benal dal

Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 10:51 | Nahoru | #13
Tak jsem to cely prozkoumal, vsechny hadicky vypadaji v poradku na svem miste, nikde nic netece, nepraska, zadna zpuchrela hadice. Byl jsem to natankovat a narval jsem tam skoro 16 litru a to to ani nebylo uplne po hrdlo... ventil jsem dal do polohy PRI a po chvili do ON a jede to zase normalne... takze jsem fakt asi blbec ja a bylo to benzínem. .. diky vsem za rady a podporu... ocekavam zaplavu posmesku... :D

EDIT: mobilní překlepy.

Naposledy editováno 01.06.2014 14:53:48

Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 13:18 | Nahoru | #14
Tak proc posmesky, to co ti poradil osiris je takova univerzalni rada pro zacatecniky s banditem s timhle "problemem", zkratka v nadrzi to sploucha, ale je tam uz prd. Stalo se to hodne lidem.

Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 14:53 | Nahoru | #15
to věřím... ;) tak mám aspoň hezkou historku pro kámoše a poučení pro příště... ;)

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 16:45 | Nahoru | #16
Máš tam polohu RES?

Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 18:01 | Nahoru | #17
Měl jsem na mojí B12 další verzi tohoto problému. Palivová hadička mi prostě praskla a protože nebyl dostatečný podtlak, tak to nebylo schopno dostatečně sát skrz ten ventil. Na PRI to samozřejmě jelo normálně, ale zase z toho chcal benzín. Naštěstí jsem problém objevil a vyřešil celkem rychle.

(reakce na) Bandit se dusí a chcípá

1.6.2014 v 22:00 | Nahoru | #18
honzabiker>

no jasně, že jo, ale nenapadlo mě to na to přepnout, bo jsem tak nějak myslel, že tam je benzínu dost a hledal jsem v tom větší problém než ve skutečnosti asi byl...

Bandit se dusí a chcípá

2.6.2014 v 18:59 | Nahoru | #19
Na 600 r.2002 sem měl stejný problém a byla to mebrana v palivovém ventilu.Skus taky vyčistit pod víkem nádrže je tam taková ovzdušnovaci trubička taky něco podobného umí udělat.

Bandit se dusí a chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 30.11.2014 v 18:38 | Nahoru | #20
Těšil jsem se, že si tu přečtu pořádnou nakládačku posměšků a vono nic! Ty motorkáři jsou nějaký hodný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist