Téma: Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)
28.5.2014 v 19:01
Dobrý den... mám takový menší problém s rezervou... nevím v čem to je ale pokud jsem se dobře dočetl, tak při necelých 4 litrech v nadrži se má rozblikat poslední čárka na tacháči.. je tak? jenže mě se stalo, že jsem měl poslední čárku a motorka začala pocukavat hlavně při plynule jizdě začala zakopavat dojel jsem ještě tak 10km a pak mi to chciplo při odbočovani.. naštěsti jsem to ještě nakopl a dojel na benzinku... rezerva pořad neblikala.. čim to může být? že by bylo zanesené sítko? nebo špatná indikace? nestalo se to někomu? díky...

Naposledy editováno 05.07.2017 14:36:05

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:11 | Nahoru | #1
má to otočnej kohout, kde musíš přepnout na rezervu?

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:31 | Nahoru | #2
ničeho takoveho jsem si nevšiml..ani v manualu o tom nic není takže asi ne...

1 reakcí na tento příspěvek Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 19:43 | Nahoru | #3
o jakej modelovej ročník se jedná ? Pokud se nepletu tak 06 a vejš to tak bylo...navíc se přepnulo počítadlo km na "rezervu"- a začlo to počítat ujeté km na rezervu .... mohlo by to být to sítko a nebo taky vypadlej kontakt na spodku nádrže...

(reakce na) Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

28.5.2014 v 20:10 | Nahoru | #4
Sejky1> ano, to je správná odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

29.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #5
je to 04... díky za odpověd... mrknu na to

(reakce na) Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

29.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #6
Funguje to opravdu tak, že při dosažení rezervy začne poslední čárka blikat. Trip se přepne a začne ukazovat kolik už se ujelo na rezervu. Po dotankování a ujetí pár km, trip co ukazoval nájezd na rezervu zmizí, pokud jej ručně nezresetuješ, potom zmizí hned.

Když by byla porucha v kontaktu pod nádrží, potom by celej indikátor blikal jak splašenej.

Jestli se tu někdo ptá na kohout přepnutí na rezervu, tak neví o čem mluví. Taková reakce, i když byla myšlena dobře, je k hovnu a zbytečná, jako většina zde.

Mluvím o ročníku 05, ale 2004 to snad má stejné.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

1.6.2014 v 20:49 | Nahoru | #7
děkuji.. ještě se zeptam, když rozeberu tu nádrž, tak musí se tam dávat nové těsnění nebo to to staré pobere? nerad bych aby mi pak z toho začal chcat benal... díky

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

1.6.2014 v 21:25 | Nahoru | #8
Určitě dej nové těsnění (není to obyčejný O-kroužek) a pozor na doraz plováku je to pěkná pakárna dostat to vcelku ven,ale de to.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

21.6.2014 v 16:35 | Nahoru | #9
zdravím. tak už mě začíná zlobit i s plnou nádrží... jde o to že pokud jedu plynule, držím plyn pořád stejně a pak trošku přidám tak motorka vynechá.. nebo to dělá i když nepřidávám.. držím ji tak kolem těch 5 otáček... pokud jezdím kolem 8 tak to nedělá... předminule mi to začalo cukat při dvou čárkách tak jsem jel pár minut kolem 8 tis a pak motorka jela zase naprosto normálně.. tak nevím čím to je.. že by svíčky nebo nějaký snímač? ale zase je zajimave že když přidám tak to cukne jen jednou a pak to táhne plynule do aleluja... kdyby to mělo malo benzinu tak by to asi škubalo pořád ne? děkuji za každou radu ...je to nepříjemné hlavně v zatáčkách :-/

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

5.7.2017 v 14:35 | Nahoru | #10
Ahoj.. jenom kdyby se někomu stalo to samé s cukáním, tak to nakonec byl TPS senzor.. divím se že to tak dlouho vydrželo.. v minulých sezonach mi to dělalo občas.. stačilo to pořádně projet a bylo to ok.. myslel jsem si že to byly svíčky... jenže figl byl v tom, že stačilo dat několikkrat plny plyn a ten senzor se vzpamatoval a zase fungoval bez problému.. tento rok se to začlo zhoršovat až se s tim nedalo skoro jet a rozsvěcovala se kontrolka motoru. ověřit funkčnost jde přes display. ma tam byt při puštěnem plynu 16 a mě to skákalo až na nulu, proto se začala rozsvěcet kontrolka.. samozřejmě, jak už tu bylo na foru psáno, začlo to chcipat i na volnoběh. výměna: odklopit nádrž- filtr box dolu, pak se musi přizvednout škrtící klapky, jinak se na něj nedostanete.. ty drží stejně jako filtr box na objimkach.. ale jsou tady snad trojky imbusy a je potřeba dlouhé prodloužení pokud možno.. cca 40 cm. povoli se, přizvednou klapky a mužete povolit senzor.. akorat musite mít pokud možno bit- torx tuším 25 s dírou ve středu.. já ho neměl, tak jsem ten kolik vyštípal šroubovákem.. pak akorat je potřeba seřídit podle diagnostiky na display správnou pozici.. na senzoru jsou fazole.

Problém s rezervou-vyřešeno (vadný TPS senzor)

5.7.2017 v 14:39 | Nahoru | #11
Na TPS senzor byla svolavacka, mne to pred 3 rokama jeste vymenili zdarma v servisu (mam rok 05).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co koupit Yamaha FZ6 Fazer nebo Hon... Yamaha FZ6 Fazer, Honda CBF 600S Toom205 17 9.6.2018 v 22:47 Rorq
top 5 Motorek na cestovani Yamaha FZ6 Fazer, Honda CB 600S Hornet, Honda CB 900... Vostan 21 1.6.2018 v 11:02 nevo7
Změna poměru na řetězovce [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2, Yamaha FZ6 N, Ya... Najt_Rajdr 35 10.5.2018 v 12:52 Shagrad
Yamaha Fazer 600 - vhodné pro začát... Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZS 600 Fazer Majkie 15 17.4.2018 v 14:00 PlusOne
Yamaha FZ6 Fazer kryt chladiča Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... Vulgi.svk_BA 11 14.4.2018 v 16:03 NIKIS2202


TOPlist