bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
12.5.2014 v 23:38
Reakce pilota na tý starý pelešině je naprosto příkladná...
aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...

270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 20:41 | Nahoru | #121

fery251 píše: Tohle je dost ubohý....zvedlo ti to ego?



me to zas tak.ubohy taky neprijde... spis pohptova reakce k.tematu... a jinak je mi hokej ukradenej stejne jako fotbal...

Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 20:57 | Nahoru | #122
Je dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 21:01 | Nahoru | #123

SPIJKER píše: ale tak rozhodne to neni model poslwdni dekady...K3 neboK4 je deset i 11 let starej kousek... podle me to je uz dost stara motorka... stejne jako muk 8letej faryk, nebo 12 lety eresvecko...ale taky tu stoji 18let stary ereso a gepezeto bude brzy 30 let... vsecko jsou to stary pelesiny... ale i tak.na.nich jezdim rad.... :)


To i mě baví má stará Suza, ne že bych novou nebral, ale fláknout s motorkou za 300 000 je nad moje finance

1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 21:20 | Nahoru | #124
Tahat za heft a jezdit rovně 300km/h...koho tohle baví?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

15.5.2014 v 22:40 | Nahoru | #125

IronDave píše: Tahat za heft a jezdit rovně 300km/h...koho tohle baví?



zkus film V zajeti rychlosti, treba ...

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 03:25 | Nahoru | #126

Bubrak-ZX10R píše: zkus film V zajeti rychlosti, treba ...



Parádní film

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 07:33 | Nahoru | #127

Bubrak-ZX10R píše: no ja mel slusnou krizovku loni kdy sem jel v opravovanem useku D1 v puvodne pravem pruhu, ale byl to tehdy levy pruh a jako pravy pruh byl pruh odstavny. vsude volno rovinka, jedu asi 160, a par desitek metru prede mnou vyjelo auto delniku z toho zavreneho leveho puvodniho pruhu primo prede me, vyhnul sem se pomerne jeste s rezervou, ale ne moc velkou

takze jen bacha na techhlech usecich, ze ty lidi se ani neobtezujou podivat poslat mi to tam trochu pozdejc, tak ho napalim naprimo

no a pred par dny letim po jizni spojce 150 pravou zatacku za Sporilovem smer ven a taky ejhle kolona, mit tam o 100 vic, tak to resim jak na tomdle videu a pred 14 lety na GSXR750 sem 2x skoncil v pulce krizovatky na cervenou se zablokovanym predkem a jednou sem nedobrzdil pred kolonou u semaforu a projel sem mezi autama az ke svetlum se zablokovanym predkem, cili tehda sem se poucil a od ty doby v poho, jen sem jeste s brachou v noci vylit do pole v 80ti pac mi svitilo svetlo dolu (byl to street) a jel sem po pameti a spletl si krizovatku ale nastesti sme nic netrefili, ac sem nevidel vubec do ceho jedeme



frajeru jsou plne hrbitovy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 07:36 | Nahoru | #128

bramboroking píše: frajeru jsou plne hrbitovy...



a těch co brzděj zadní, protože jsou přesvědčeni že brzdí víc, plný fóra... že?

Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 09:29 | Nahoru | #129
hm.. cucel sem na to snad 10x
z prdele klika

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 14:28 | Nahoru | #130

t_freedom píše: a těch co brzděj zadní, protože jsou přesvědčeni že brzdí víc, plný fóra... že?



ano ,rikal jsem ze pred 30 lety se jezdilo na jawach ve dvou,zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka a cele teziste bylo konstruovano na zadek aby lepe brzdil...paklize tento muj nazor vytrhnes z casoveho kontekstu a prosolis trochou manipulace a demagogie...tak by ti mohlo par lidi uverit a vzhlizet k tobe s uctou

1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 14:34 | Nahoru | #131
Stará pelešina?
Elektronický kraviny,ztráta zpětné vazby,katy,emisní kokotiny,...,dezajn vo ničem (s vyjímkama),že nepoznáš co je co,...je to dnes lepší,? Pomalu doma nevyměníš ani řetěz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 14:34 | Nahoru | #132
bramboroking> tento tvůj názor je fyzikální nonsens i v časovém kontextu...sry. Když si uděláš rozklad sil musíš na to přijít v jakýmkoli kontextu...a je úplně jedno, jestli je brzda bubnová, nebo kotouč...

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 16:27 | Nahoru | #133

bramboroking píše: ano ,rikal jsem ze pred 30 lety se jezdilo na jawach ve dvou,zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka a cele teziste bylo konstruovano na zadek aby lepe brzdil...paklize tento muj nazor vytrhnes z casoveho kontekstu a prosolis trochou manipulace a demagogie...tak by ti mohlo par lidi uverit a vzhlizet k tobe s uctou




Jawu z roku 1967 mam a ve dvou sem s ni najezdil mraky km i pomerne nedavno, takze to co pises je fakt ptakovina na entou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 16:28 | Nahoru | #134

t_freedom píše: bramboroking> tento tvůj názor je fyzikální nonsens i v časovém kontextu...sry. Když si uděláš rozklad sil musíš na to přijít v jakýmkoli kontextu...a je úplně jedno, jestli je brzda bubnová, nebo kotouč...

Zadní buben klidně víc brzdit může viď. To jestli tím dřív zabrzdí je věc jiná.

3 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 16:48 | Nahoru | #135
Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s krizovým bržděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom (dle závažnosti situace - času na to něco dělat) podkopávám převodovku a začínám šlapat na zadní brzdu (jednou už i do krve).. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a bez žádnýho pouštění to "usmykovat" až do zastavení nebo případně do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)

Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?

Naposledy editováno 16.05.2014 17:37:32

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:12 | Nahoru | #136
Lisour_Jr> jedna z prvních dobře formulovanejch otázek... leč nedostaneš jednoznačnou odpověd...
Hodně, rychle jezdících pilotů i z okruhů ti řeknou, že zadní brzdu ani neznaj. Já jsem zase zastánce, že když tam ta brzda je, může mi něco přidat...jenže, ona může hodně zkomplikovat život - zejména na vysokokompresním dvouválcovým nízkozdvihu. Pominu-li krizovku - kde stejně jen přes spojku chytneš brzdy a o nějakým zkopávání kvaltů není řeč - na okruhu např. z rovinky letím 230km/h do retarderu, brzdím oběma, kopu kvalty dolů a vrkám plynem (nebudu psát meziplynuju-nebo sem příjde Creck a je vymalováno)vrkám právě kvůli tomu, že se nechci moc soustředit na pouštění spojky a rovnám si otáčky na spojce motorem ke kolu - kdybych to nedělal a měl sešlápej zadek a ještě do toho pustil brzdnej moment motoru, musím na brzdě neustále měnit tlak na zadek ... i tak se mi stane, že se občas rozeskáče. Pak musím jednoznačně nechat lehce klouznout vystavením spojku, zároveň odlehčím nohu na zadku a pustím znovu ...tím si to sedne - jde o cvik, ale naučíš se to reflexivně. Někdy dokonce cejtíš, že to kolo ještě není úplně v ose, ještě klouže a jedeš malinko šejdrem ale neskáče. Jinak, jasněnže tu zadní brzdu nemůžeš pustil hned naplno, když cejtíš že máš zadek 30°šejdrem od předního kola...prostě se ovládnout a povolovat to zlehka. Mě se to stálo v Sosonový a zadek jsem měl už dost "vedle", vymáčknout spojku a zadní brzdu postupně uvolňovat...a hlídat si předek...

Naposledy editováno 16.05.2014 17:14:13

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:16 | Nahoru | #137

pylot píše: Zadní buben klidně víc brzdit může viď. To jestli tím dřív zabrzdí je věc jiná.



tak můžeš tam dát klidně dva 320kový kotouče a svírat je monoblokama...uvidíme oč to bude lepší ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:35 | Nahoru | #138

Lisour_Jr píše: Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s křížovým brzděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom podkopávám převodovku a došlapuju zadní brzdu.. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a "usmykovat" to případně až do zastavení nebo do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)

Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?



Pokud to nemáš vyzkoušené z nějaké větší plochy, tak při krizovce prostě používej jen spojku a přední brzdu. Přední kolo se ti může i na chvilku zablokovat, ale pokud jsi to silně nezamáčknul, zase se roztočí a regulovat to tak, tak, aby to nešlo na přední, asi umíš.
Zadní nemusí být k ničemu, pokud nebrzdíš se zadním kolem ve vzduchu, samozřejmě to něco přidá a, i když se blokne, nebývá problém to ustát, ale takové peripetie bych být tebou netestoval v provozu, ale někde mimo .

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 17:47 | Nahoru | #139
Mr.Dreamer> pravda...mohl jsem taky dodat, že mě se to stalo poprvé na okruhu...a když se to stalo poprvé dost mě to překvapilo. Prostě se snažíš jít na brzdy čím dál později až seš na kraji svejch schopností a zkušeností... no a pak vytuhneš a seš překvapenej ...nebejt to na okruhu, plesknu s tím v protisměru.

Fakt je dobrý párkrát za rok zajet na okruh a snažit se dostávat se na hranu svejch schopností, opatrně a nepřehnat to...ono se vždycky něco k řešení objeví ikdyž oproti ostatním budeš šnek. Nebo motoškola s Lysím, či Šchilerem ...tam ti ukážou jak se dá brzdit a co gumy snesou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 18:51 | Nahoru | #140

Bubrak-ZX10R píše: zkus film V zajeti rychlosti, treba ...



No tak jsem to právě dosledoval, ale pořád nechápu proč toto někoho baví. Nevidím prostě v jízdě po dálnici třísetkilometrovou rychlostí nic. My motorkáři riskujeme život pokaždé, když vyjedeme na silnici, ikdyž by člověk jezdil naprosto podle předpisů. Ale pořád je tam několikanásobně menší šance, než když jedeš jak hovado 300km/h. Pro mě osobně je to jenom hazardování se životem svým a hlavně i dalších lidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 19:39 | Nahoru | #141

maverik píše: To i mě baví má stará Suza, ne že bych novou nebral, ale fláknout s motorkou za 300 000 je nad moje finance



jenze motorku za tri kila pojistis.. staryho srada tezko.. takze co je pak vetsi skoda kdyz dojde na lamani chleba?

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 19:50 | Nahoru | #142

Lisour_Jr píše: Mám takovej dotaz, už sem měl taky podobnou krizovku před Blanskem (z Šebrova) jen né v takové rychlosti.. Před koncem dlouhé táhlé pravé skoro stála kolona za mlíkařem, no k mýmu štěstí "vlevo" nic nejelo.. Ale zpět k otázce: když se mi stane situace s krizovým bržděním, jdu automaticky na přední brzdu co si můžu dovolit, v tom (dle závažnosti situace - času na to něco dělat) podkopávám převodovku a začínám šlapat na zadní brzdu (jednou už i do krve).. Někteří tu píšou, že je zadní brzda poslala do skluzu, tak ji povolili, moto se srovnala a následně to snad i opakovali, jenže co sem slyšel, tak pustit zadní brzdu ve smyku, dá mi moto pěknou kopačku, takže "správně" bych ji měl držet a bez žádnýho pouštění to "usmykovat" až do zastavení nebo případně do minimální rychlosti (snad to říkal i Sršeň někde)

Tak co je pravda či lepší varianta? Nebo snad tu zadní můžu pustit jen v minimálním vychýlení?



konkrerni efektivni odpoved na tohle pro tebe neznam, ale vsichni hodne rychli jezdci na okruhu brzdej zadkem taky, duvod je vic..ale jednim z nich je i to, ze zpomalis o malicko drive, protoze i ten velice neefektivni zadek byt jen v jednotkach procent pomuze. ale pro ty, co to neumej, jako treba ja, to muze bejt kontraproduktivni. tzn aspon dle.meho nazoru, ze abys mohl efekrivne pouzivat zadni brzdu, je treba to.natrenovat, nejlepe vlna okruhu a letisti treba...tam mas cas pozorovat cos prave proved a jak se to projevuje, promyslet to a v pristi jizde to zopakovat znovu a lepe...

2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:06 | Nahoru | #143
Brždění přední / zadní brzdou. Když už se bavíme o účinnosti. Mrkněte někdy na zpomalené záběry moto GP. Před zatáčkou při brždění jedou často po předním kole, ale netvrdím, že to tak má být i u nás smrtelníků. Ty gumy a podvozek jsou jinde.

JInak k tomu videu: Je škoda, že to vybral, bylo by o jednoho debila méně. Až sebou ve 270 smete rodinku s dětmi, asi už jej nebudete obdivovat jaký je to borec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:10 | Nahoru | #144
[quote=fidlimydli...

JInak k tomu videu: Je škoda, že to vybral, bylo by o jednoho debila méně. Až sebou ve 270 smete rodinku s dětmi, asi už jej nebudete obdivovat jaký je to borec. [/quote]

ale prosim te... at ti nepraskne zilka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:21 | Nahoru | #145

SPIJKER píše:

ale prosim te... at ti nepraskne zilka



Já jsem naprosto v klidu, ale chtěl bych vidět tebe, kdyby Ti nějaký takový borec jen škrábl auto. O zranění Tvých blízkých ani nemluvím.

Edit: tagy

Naposledy editováno 16.05.2014 20:22:49

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:25 | Nahoru | #146

fidlimydli píše: Já jsem naprosto v klidu, ale chtěl bych vidět tebe, kdyby Ti nějaký takový borec jen škrábl auto. O zranění Tvých blízkých ani nemluvím.

Edit: tagy



tak urcite ...dorostu je treba vstepovat opatrnost... ale kdyz mi nekdo odre auto tak se sepise protokol a da se to spravit ne? nemam zadny historicky jedinecny Duesenberg nebo jinej skvost kterej by nwjak znacne utrpel par skrabancema.. na to je pak povinnuly ruceni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:29 | Nahoru | #147
fidlimydli> jinak obecne pripadu kdy motorka.nekoho zrani, nad ramec pilota... je statisticky velice nizky pocet. U nas v rodine jednou nekdo sel navecer na dvur, uklouz, upadnul.na.znak, a zrovna trefil.prkno, a zrovna v nem.hrebik...a zrovna primo do temene... a zrovna komplet vymalovano... nashledanou, danke schoen... a na.motorce mozna jezdil na jawach pred 40 lety...

...a tak mam proste radost jak kluk krasne pohotove brejkoval a jen si rikam, jestli v ty zatacce neslo jet rychlejc... treba by se i tak.vesel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:36 | Nahoru | #148
...a tak mam proste radost jak kluk krasne pohotove brejkoval a jen si rikam, jestli v ty zatacce neslo jet rychlejc... treba by se i tak.vesel... [/quote]

tohle už ale trochu provokace je

(reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:39 | Nahoru | #149

Ďuričko píše: ...a tak mam proste radost jak kluk krasne pohotove brejkoval a jen si rikam, jestli v ty zatacce neslo jet rychlejc... treba by se i tak.vesel...



tohle už ale trochu provokace je [/quote]

ale neeee.... vubec neeee... naopak... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona

16.5.2014 v 20:43 | Nahoru | #150

SPIJKER píše: jenze motorku za tri kila pojistis.. staryho srada tezko.. takze co je pak vetsi skoda kdyz dojde na lamani chleba?

no tak sem asi jinej , stala me 430 ale pojistit za 30 se mi vazne nechce to radsi koupim neco na porychleni ,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35158 Včera v 21:47 Ozzy_
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist