Chtěl bych jezdit přes týden po Praze a o víkendech třeba na delší výlet, dejme tomu 200-300 max. Bohužel si však po autoškole zatím nedokážu nijak představit pohodlí a nepohodlí na naháči nebo na kapotě po delší vzdálenosti. Navíc mě okolí odrazuje od nové motorky, protože bcyh to prostě mohl někde praštit, s čímž se samozřejmě počítá. Láká mě někdy si zajet na pár dní na motodovolenou, ale na to je asi ještě brzo.
Jinak vůbec nemám páru o tom, jaké chování mohu očekávat od motorů těch motorek, protože jsem opravdu vybíral jenom podle toho, která se mi líbí a podle ceny, kdy je pro mě 180k už opravdu strop.
Takže ... Novou nebo ojetou? Naháč nebo kapota? Nějaké jiné alternativy motorek?
Díky moc. Na kamenování jsem připraven! Ale taky jste přece začínali a ptali se. Já bohužel v okolí nemám nikoho ... :)
//EDIT ANKETA
Přidal jsem MT 07, ER 6N měla celkem převahu přes 80%, akorat jak jsem rychle odklikl OK, tak jsem nevěděl, že se anketa smaže ...
Naposledy editováno 11.05.2014 13:51:55
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Naposledy editováno 11.05.2014 07:26:06
Dále nedávej všechny peníze za moto, nech si tak 20k na oblečení, příp. na nějaké doplňky.
Asi raději ber starší, sice jsou to lehké motorky, ale stále se ti může povést, a nejspíše povede, ji odložit. A u nové tě to bude štvát více než u staré.
Ale kdyby ses přeci jen rozhodl pro funglovku, zařaď do výběru mt-07, za ty prachy je super. V případě, že na ni nepospícháš
Jinak souhlas s Kawa...pavel, hodně muziky za málo peněz
A toho trolla se stromem ignoruj, cpe ho všem
edit - písmeno
Naposledy editováno 11.05.2014 07:37:09
http://www.motoinzer.../716760-ybr-250.html
Koupíš za dobrý peníze a až se vyjezdíš tak to prodáš se ztrátou skoro nic, teda když to nevybouráš, nebo získáš přehled a budeš vědět kam tě to táhne, koupíš jinou a tuhle si necháš do města, když si spočítáš kolik ušetříš na provozu proti autu tak se ti za chvíli vrátí.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Dodo_Terra píše: Já měl novou a i když to byla jenom "blbá dváca" tak bych si už jak první novou nekoupil. Ale záleží na tobě. Pokud chceš novou kup si ji. Zjistíš že ti nesedne a za 2-3 roky ji budeš prodávat. Zvaž tohle.
Když jí bude prodávat za 2-3 roky, tak to ještě dopadne celkem dobře
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Takže na začátek doporučuju něco z klasickýho trojlístku GS500, ER5, CB500 a až se trochu rozjezdíš a ujasníš si co od motorky chceš tak pokud ji dobře koupíš tak ji i beze ztráty prodáš a koupíš si třeba novou...
Ale mít 160 tisíc asi bych koupil ojetinu, 2-3 roky starou která třeba bude mít už nějaké doplňky. Stejně tyhle střelky omrzí do 2 let
kawa...pavel píše: nestranně hlasuju pro ER6N, univerzální, zábavná, kdyby nááhodou lehla nerozmlátíš kapoty, za mně je to jasný
..za mně taky Ale novou mašinu pro začátek bych teda neradila. Na ten první,druhý rok toho" oťukávání " v provozu. Radši bych si za ten rok dva přišetřila,pokud máš možnost a pak si opravdu koupila super mašinu včetně doplňků.Já jsem prcek takže mě pro začátek stačila GS 500, na cestování byla dobrá a pohodlná, dala se dobře nabáglovat.Takže pokud si menší postavy, tak za mě klasická trojka pětistovek. Navíc nepřijdeš o kapoty při pádu.Takže za další, lepší naháč(pro začátek).Z šestistovek třeba Bandit nebo XJ.Pokud si větší postavy tak na tyhle mašiny se asi neposkládáš a budeš mít nízko zrcátka. Pak bych asi volila nějaké cestovní enduro nebo mašiny typu Suzuki V-Strom apod.A co se týče pohodlí,tak sportovně cestovní mašinu když už, na supersportu moc toho pohodlí mít nebudeš.Nejlepší stejně je si to vyzkoušet, jaký je na každé posaz,řidítka a sednout si na vyvolenou.A myslím že 100 koníků Ti pro začátek bude stačit, protože může nastat situace, že budeš rád že je ukočíruješ
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
Vzal jsem ER6 v kapotě. Výběr motorek s popiskem máš u mě v profilu.
Zde mi lidé psali ať si novou nekupuji, za mě to byla dobrá investice (nepotřeboval jsem investovávat do oprav) vše šlapalo a tím že výměny oleje a svíček má er6 po 12 000 a svíce jsou jen dvě tak jsem měl peníze na ostatní věci kolem.
Mam jí 4tým rokem a najeto 24 000km
Spíš se zkus někde svést jak se ti sedí a co ti více sedí za jízdní styl.
Naposledy editováno 11.05.2014 11:43:39
mírně jetý a ve velmi dobrém stavu za ty peníze pořídíš, spousta doplňků a zkušeností od kolegů na vstromklub.cz
začínal jsem na ní po 17 letech "neježdění" a jsem překvapenej , kam se za tu dobu motocykly posunuly z pravěku....
pravda že jsem trošku pohodlnej a mám v prde.. záda, takže fakt jen projížďky hobby a relax; takže záleží co od toho očekáváš, ale do Prahy silnici podle mě neužiješ, enduro je praktičtější a máš přehled
kapotu asi určitě ne podle toho co říkáš. ve městě na ní umřeš a delší cesty budou utrpení.
já mám taky sportovní posez a za chvílu mě bolí dlaně jak su do nich opřené, loni jsem je měl po dovolené odumřelý když mě odkrvením pořád mravenčily a pak jsem je měl následující dva týdny znecitlivěný a cestovní rychlost nižší než 150-160 byla po hodině jízdy čirým utrpením
takže ani do města ani na cesty a jako začátečník to nevyužiješ už vůbec.
poradil bych ti ať si koupíš třeba ojetý ale ne moc starý sv nebo monstera, naučíš se si s tou motorkou hrát a nezpeš do toho při koupi zbytečný peníze navíc a s čistým svědomím pak můžeš postoupit dál kam tě srdce potáhne protože už to pak využiješ ať naháč nebo kapota. případně polokapota
padá se aji na místě když si nedáš bacha a při otočení se tě to převáží
BaRT_Czech píše: Řešil jsem to samé co ty.
Vzal jsem ER6 v kapotě. Výběr motorek s popiskem máš u mě v profilu.
Zde mi lidé psali ať si novou nekupuji, za mě to byla dobrá investice (nepotřeboval jsem investovávat do oprav) vše šlapalo a tím že výměny oleje a svíček má er6 po 12 000 a svíce jsou jen dvě tak jsem měl peníze na ostatní věci kolem.
Mam jí 4tým rokem a najeto 24 000km
Spíš se zkus někde svést jak se ti sedí a co ti více sedí za jízdní styl.
Ona úplně první motorka je vždycky takovej otloukánek a to nemluvím jen o pádech z místa.Na ní se člověk zkrátka naučí a učí se i od ní,získává zkušenosti..
Naposledy editováno 11.05.2014 13:58:27
1 reakcí na tento příspěvek Jakou novou motorku okolo 160tis.
S otázkou nové a ojeté motorky. Beru to tak, že i na nový se člověk rozseká. Samozřejmě je asi lepší si odpadat něco na ojeté, ale nevím, nedá mi to. Mám rád moderní věci, nejradši bych šel třeba co jsem koukal na Z800, takovej transformers, prachy by se jakž takž dali, ale musel bych omezit spoustu dalších věcí, nicméně tu motorku si nemyslím, že bych ukočíroval :D
Byl jsem na motosalonu v Brně a co já si pamatuju, tak tam MT 07 teda unikla (nebyla tam?). Ale vypadá to dobře, především za ten peníz! Asi půjdu vyzkoušet. Každopádně jak je to u naháčů s větrem? Neříkám, že pojedu zběsile 180 po dálnici a výše konstantní dobu, protože i 110 mi přijde celkem dost Asi se s tím bojovat dá oproti kapotě, můžete to nějak rozvést?
Autoškolu jsem dělal na ER 5, občas jsme se svezli na chopperovi do garáží předtím a jednou mi právě půjčili na ozkoušení ER 6N. Ten styl alá chopper, to bych se šel asi spíš zabít (nic proti, vůbec by mi to prostě vadilo takhle sedět déle :D) a ještě jsem seděl právě na něčem takovým vysokým jako jste někdo říkal V Strom. No to nevím. Mám teda 176-177, takže co jsem pročítal fora, tak si můžu ještě nějak vybírat i z těch menších motorek, i když mi teda malé nepřijdou (ty velké mi přijdou obři :D). Ale furt tady vycházíme z pár hodin jízd na všech těch motorkách, což asi ani mě moc neřekne. Zrovna teď si myslím, že naháč nebo neagresivní kapota (styl ER 6F - více vzpřímený posez) by mi šikla asi ze všeho nejvíc. Co bude za dva roky, to asi fakt nevím no.
Jinak bych se chtěl zeptat ještě na zabezpečení. Jaké zabezpečení? Alarm? GPS? U zámek nebo řetěz?
A helma. Teď bych někde vyhrabal vyklápěcí za 3 litry, ale. Mám brýle a čočky mi ne zrovna vyhovují. Kromě toho, že vyklápečky jsou o půl kila těžší, co jsem koukal, tak jsou i o dost hlučnější. Poradíte nějakou dobrou vyklápěčku? Aby mi to tak vyšlo, kolem 8-9k by bylo ideál. Nebo mám se na to vysrat a koupit klasickou integrálu? Co jsem četl, tak jsou i o dost hlučnější, což neumím tak nějak porovnat.
Naposledy editováno 11.05.2014 13:48:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 | Vendyys | 8 | 17.4.2024 v 15:28 _Michal |
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 | Boris92 | 3 | 18.2.2024 v 11:45 Vajstík |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F | mmv38 | 11 | 15.12.2023 v 16:52 Anti |
Plexi na Honda CB500F 2018 Honda CB 500F | petr_klecka | 6 | 22.9.2023 v 09:04 petr_klecka |