Pokud by to nikomu nevadilo pridaval bych sem postupne veci ktery mi furt nejsou moc jasny.
Mam sjete pneu (vzorek tak 1-1,5mm), kdyz nebudu jezdit v mokru, je tam za sucha pri zahrati nejakej rozdil v prilnavosti na pneu se vzorkem a na pneu bez? (mluvim ted o silnicnich)
A vim ze zakonne mam mit minimalne 1,6 takze o tom prosim nepsat.
Kdyz jeste "neumim" pri podrazeni spravne skubnout plynem aby se srovnaly otacky (proste to jeste nemam v ruce), vadi hodne kdyz proste pustim pomalu spojku a budu tak brzdit motorem?
Vadi u 4T 125cc vysoke otacky tak jako treba autu? Kdyz tomu budu proste nakladat (po zahrati samozrejme).
Pri vymene brzd. desticek je tam nejaka cast ktera by vyrazne omezila bezpecnost brzdeni, kdyz bych si to menil sam? Nebo jen oddelam par sroubu, vyndam stary nandam novy dam zpatky sroubky a jedu?
Motorka za studena dost spatne startuje, po zahrati je to o mnoho lepsi ale furt nic moc, taky nedrzi za studena otacky a kdyz nedam sytic tak chcipne (predpokladam ze tohle je normalni) ale cim by to mohlo byt ze takhle spatne startuje? Zasrany karbec, filtr, smes??
Diky za odpovedi
Naposledy editováno 07.05.2014 19:27:09
1 reakcí na tento příspěvek Par obecnych dotazu
Ades píše: Nastavoval jsem si radicku a pri manipulaci kdyz mam zmacklou spojku jde motorka o poznani hur roztlacit nez kdyz tam je neutral, rikal jsem si ze by spojka nemusela uplne rozepinat ale zkousel jsem i stelovat packu do extremu a furt stejny, je to normalni nebo mam zacit setrit na nadchazejici pruser?
Pokud je moto nastartovaná a máš tam jedničku a držíš spojku a moto nejede tak je to v cajku, lamely jsou slepené s plechy olejem když to není ohřátý a motor není v chodu a tak to jde hůř tlačit... Je to normální
Na prvnim obrazku je podle stupacky krasne videt jak je ohla, stupacka je kolmo k motorce.
Jestli byla packa uz predtim trosku nacata, to nevim ale je to mozny. Co mi vrta hlavou jestli je vubec mozny aby se takhle zmrvila normalni silou nohy? Nedavno jsem si ji totiz nastavoval trochu niz, tak jestli to nemuze byt tim? Nebo jestli jsem treba neradil jen s malo "zasoupnutou" nohou pod radicku a pak se takhle zkrivila?
Kazdopadne asi budu muset koupit novou, predpokladam ze ten tisichran ma u vetsiny motorek stejnej prumer, takze by nemel bejt problem sehant nejakou univerzal co myslite.
Naposledy editováno 09.05.2014 15:01:26
A neslo by tam dat proste retez 82 misto 92?
zde jsou komplet rozmery obou retezu a jejich rozdily
http://www.motoriegl...rse-presentation.pdf
hlavni vlastnosti 92ky:
Řetěz Morse vyvinutý z řady 82, se zvýšenou účinností, nižší hlučností a o 10% větší odolností
viz.: http://www.motorieg...92rh2010-122-l-21698
takze to same, jen o chlup lepsi