bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Par obecnych dotazu
7.5.2014 v 19:06
Caute, v oboru motorek jsem furt tak trochu lama ale ucim se rychle, bohuzel jsem trochu perfekcionista a vsechno mi musi bejt jasny a co a kde a jak a proc.
Pokud by to nikomu nevadilo pridaval bych sem postupne veci ktery mi furt nejsou moc jasny.

Mam sjete pneu (vzorek tak 1-1,5mm), kdyz nebudu jezdit v mokru, je tam za sucha pri zahrati nejakej rozdil v prilnavosti na pneu se vzorkem a na pneu bez? (mluvim ted o silnicnich)
A vim ze zakonne mam mit minimalne 1,6 takze o tom prosim nepsat.

Kdyz jeste "neumim" pri podrazeni spravne skubnout plynem aby se srovnaly otacky (proste to jeste nemam v ruce), vadi hodne kdyz proste pustim pomalu spojku a budu tak brzdit motorem?

Vadi u 4T 125cc vysoke otacky tak jako treba autu? Kdyz tomu budu proste nakladat (po zahrati samozrejme).

Pri vymene brzd. desticek je tam nejaka cast ktera by vyrazne omezila bezpecnost brzdeni, kdyz bych si to menil sam? Nebo jen oddelam par sroubu, vyndam stary nandam novy dam zpatky sroubky a jedu?

Motorka za studena dost spatne startuje, po zahrati je to o mnoho lepsi ale furt nic moc, taky nedrzi za studena otacky a kdyz nedam sytic tak chcipne (predpokladam ze tohle je normalni) ale cim by to mohlo byt ze takhle spatne startuje? Zasrany karbec, filtr, smes??

Diky za odpovedi

Par obecnych dotazu

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2014 v 19:26 | Nahoru | #1
zrovna nedávno jsem sjel gumy až do hladka a ještě nějakou chvíli na nich jezdil a žádnou změnu v přilnavosti jsem nepocítil.Když se bavíme o suchu.Ale byly to sportovní metzeler racetec...hodně lidí při podřazování před zatáčkou meziplyn nedává a spojku bys měl pouštět opatrněji vždycky,pokud nemáš antihop,nebo pokud tě vyloženě nebaví urvat zadní kolo do smyku.Na výměně destiček není co pokazit.Sundáš třmeny,vyndáš staré destičky..otevřeš nádobku kapaliny,aby šly zatlačitky pístky,dáš nové destičky a nasadíš třmeny.Párkrát propumpuješ páčku,aby to sedlo a hotovo

Naposledy editováno 07.05.2014 19:27:09

Par obecnych dotazu

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2014 v 19:40 | Nahoru | #2
Na suchu budeš mít problém maximálně s policajtama, za mokra s přilnavostí určitě. Tzv. vrknutí každý nedělá a není nutností, ale přecijen je lepší srovnat otáčky a když je laďáček, tak je to i fajn na požitek z jízdy Když budeš motor honit furt v otáčkách, tak budeš muset víc servisovat, když to furt nebudeš mít v červeným, tak OK. Co se týče brzd, tak pokud se v tom nevyznáš, tak radši popros někoho, kdo se v tom vyzná nebo holt servis. Mít brzdy na 100 % je základ. A co se týče startování za studena, tak od toho tam ten sytič přeci je, nech ji zahřát na provozní teplotu a do tý doby sytič pomalu pouštěj. Snad jsem odpověděl na vše.

Par obecnych dotazu

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #3
No a při výměně destiček než zamáčkneš pístky , tak je nejdříve očisti třeba kartáčkem na zuby a jarovou vodou . Jinak by ti ten zaschlej bordel mohl poškodit gumičky .

Par obecnych dotazu

7.5.2014 v 21:48 | Nahoru | #4
Dekuji

Par obecnych dotazu

Skvělá odpověď, děkuji! 7.5.2014 v 22:49 | Nahoru | #5
Taky přidám svoje: po výměně desek nezapomeň zkouknout hladinu brzdovky. Stopro ji bude víc a desky budou na doraz. A nech si seřídit karbce (bohatost), po ohřatí to musí chytat na drc.

1 reakcí na tento příspěvek Par obecnych dotazu

8.5.2014 v 13:43 | Nahoru | #6
Nastavoval jsem si radicku a pri manipulaci kdyz mam zmacklou spojku jde motorka o poznani hur roztlacit nez kdyz tam je neutral, rikal jsem si ze by spojka nemusela uplne rozepinat ale zkousel jsem i stelovat packu do extremu a furt stejny, je to normalni nebo mam zacit setrit na nadchazejici pruser?

(reakce na) Par obecnych dotazu

Skvělá odpověď, děkuji! 8.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #7

Ades píše: Nastavoval jsem si radicku a pri manipulaci kdyz mam zmacklou spojku jde motorka o poznani hur roztlacit nez kdyz tam je neutral, rikal jsem si ze by spojka nemusela uplne rozepinat ale zkousel jsem i stelovat packu do extremu a furt stejny, je to normalni nebo mam zacit setrit na nadchazejici pruser?



Pokud je moto nastartovaná a máš tam jedničku a držíš spojku a moto nejede tak je to v cajku, lamely jsou slepené s plechy olejem když to není ohřátý a motor není v chodu a tak to jde hůř tlačit... Je to normální

Par obecnych dotazu

9.5.2014 v 15:00 | Nahoru | #8
Hm tak dneska zas neco, vyjel jsem a rikam si ze radicka je nejaka mekka, jak kdybych kopal do masla a co se nestalo





Na prvnim obrazku je podle stupacky krasne videt jak je ohla, stupacka je kolmo k motorce.

Jestli byla packa uz predtim trosku nacata, to nevim ale je to mozny. Co mi vrta hlavou jestli je vubec mozny aby se takhle zmrvila normalni silou nohy? Nedavno jsem si ji totiz nastavoval trochu niz, tak jestli to nemuze byt tim? Nebo jestli jsem treba neradil jen s malo "zasoupnutou" nohou pod radicku a pak se takhle zkrivila?

Kazdopadne asi budu muset koupit novou, predpokladam ze ten tisichran ma u vetsiny motorek stejnej prumer, takze by nemel bejt problem sehant nejakou univerzal co myslite.

Naposledy editováno 09.05.2014 15:01:26

Par obecnych dotazu

24.5.2014 v 11:44 | Nahoru | #9
Dostal jsem od predchoziho majitele rozvodak 82RH2010, ale v manualu k eMZte se pise 92RH2010 je to teda na ty krabicce napsany fixou, takze kdyby se nahodou nekdo prepsal, je nejakej zpusob zjistit jestli je to 82 nebo 92 a co to cislo vlastne znamena?

A neslo by tam dat proste retez 82 misto 92?

Par obecnych dotazu

9.7.2014 v 12:16 | Nahoru | #10
Tak kdyby nad tim uvazoval jeste nekdo dalsi...

zde jsou komplet rozmery obou retezu a jejich rozdily
http://www.motoriegl...rse-presentation.pdf

hlavni vlastnosti 92ky:
Řetěz Morse vyvinutý z řady 82, se zvýšenou účinností, nižší hlučností a o 10% větší odolností
viz.: http://www.motorieg...92rh2010-122-l-21698

takze to same, jen o chlup lepsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist