globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kouří do převodovky
6.5.2014 v 21:03
Čau lidi, potřeboval bych poradit ohledně Apollo Orion fx 250. Moto kouří do převodovky a né do výfuku. Vím, že to zní divně, ale je to tak moto se špatně startuje, většinou chytne až na roztlačení, ale když se rozjede tak to kouří do převodovky. Jak je hadice z převodovky na přepad oleje tak odsut to kouří jako z výfuku. Z výfuku to kouří jen trochu. Když jsem odšrouboval šroub na dolití oleje tak od tud šel taky kouř. Říkal jsem si že by to mohlo být ventilama ale nevím jelikož se 4T moc zkušenosti nemám a ventily jsem nešteloval.

Kouří do převodovky

6.5.2014 v 21:24 | Nahoru | #1
nemá to tlaky,respektivě tlak uniká kolem pístu dolů do motoru.asi je to přidřené.
takže válec dolů a kontrola.

1 reakcí na tento příspěvek Kouří do převodovky

6.5.2014 v 22:31 | Nahoru | #2
Zítra zkusím naštelovat ventily a uvidím. Jak by se to dalo opravit kdyby byl motor přidřenej?

1 reakcí na tento příspěvek Kouří do převodovky

7.5.2014 v 06:44 | Nahoru | #3
Neni to ventilama! Odesla ti sestava valec-pist-krouzky. Takze rozhodit, promerit, min.vymenit krouzky ale.spis celou pistni sadu.

(reakce na) Kouří do převodovky

7.5.2014 v 07:50 | Nahoru | #4

sered píše: Neni to ventilama! Odesla ti sestava valec-pist-krouzky. Takze rozhodit, promerit, min.vymenit krouzky ale.spis celou pistni sadu.

tipuju to samé..

Kouří do převodovky

7.5.2014 v 08:53 | Nahoru | #5
On tomu nevěří protože je tu jedna diskuze která mluví o naprosté spolehlivosti čínských motorek.
Čina

(reakce na) Kouří do převodovky

7.5.2014 v 13:40 | Nahoru | #6

davidkocka98 píše: Zítra zkusím naštelovat ventily a uvidím. Jak by se to dalo opravit kdyby byl motor přidřenej?



Nehrab se v tom sám

Kouří do převodovky

7.5.2014 v 15:22 | Nahoru | #7
Tak dneska sem s taťkem rozdělal motor. Taťka se vyzná ve 2T takže o motorech něco ví ale ne o 4T. No sundali jsme hlavu, abychom viděli píst a zjistili jsme, že píst netěsní, no když jsme na píst stříkačkou nality asi 7ml benzinu tak to hned proteklo někam dolů. Což si myslím, že by nemělo, a když jsem zkoušel pístem pohnout do boku tak má vůli. Otázka je co mám vyměnit? Myslíte, že budou stačit vyměnit jen pístní kroužky a nebo se potřeba i píst, a nebo i válec? Díky za odpověď

Kouří do převodovky

7.5.2014 v 15:50 | Nahoru | #8
pist nemusi byt uplne vodotesny. ted nezbyva nez shodit valec, shodit krouzky, listovou merkou zmerit vuli pist-valec. zkontrolovat stav pistu, jestli neni zadreny.

v lepsim pripade budou v haji krouzky, v horsim pripade i pist i valec.

mezni vule jsou popsany v servisnim manualu, bez nej ted ani ranu

edit: pist nemusi 100% tesnit, ale kdyz ti prohuci benzin bez odporu, tak je to divny

Naposledy editováno 07.05.2014 15:53:33

Kouří do převodovky

7.5.2014 v 17:25 | Nahoru | #9
Hledám a hledám a na tuhle čínskou motorku sem nenašel manuál takže nemůže porovnat vůle. Asi koupím za 1500 nový válec a píst a kroužky a je to. Nebo si myslíte, že má cenu tohle spravovat?

1 reakcí na tento příspěvek Kouří do převodovky

7.5.2014 v 21:48 | Nahoru | #10
listovou měrkou měřit vůli pístu ve válci???

jak slušně říct,že když tomu nerozumím,tak nemelu nesmysly.....

.....sundej válec a koukni dovnitř,případně sem hoď fotky.podle mně v něm budou rýhy,takže udělat výbrus a koupit větší píst...

jinak pokud válec + píst+ kruhy stojí jen 1500kč,tak bych určitě koupil nový a neřešil výbrus.ta cena je úžasná.

jinak pokud tě to zajímá,tak nový píst má mít ve válci vůli 5 setin milimetru a největší přípustná vůle vzniklá opotřebením je 13 setin milimetru.
přípustná ovalita válce je max 3 setiny

Kouří do převodovky

8.5.2014 v 10:18 | Nahoru | #11
Čau tak sem natočil krátké video keré jsem doplnil o fotky, vyjel jsem s pístem do Horní uvrati a přitlačil ho na jednu stranu a ta škvýra byla tak velká, že jsem viděl i pistní kroužky, po přiložení měrky do "škvýry" tam měrka 0,8mm nešla ale 0,5mm už tam šla to znaná mezeru asi 0,25mm na každé straně. Tak tohle je sila si říkám, takže jak to tak vidím tak už jsem objednal novou pístní sadu i s válcem.


















1 reakcí na tento příspěvek Kouří do převodovky

8.5.2014 v 17:06 | Nahoru | #12
Jak dlouho bude trvat než ten novej píst a válec zajedu? Můžu to hnat když to bude nový nebo to mám šetřit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří do převodovky

9.5.2014 v 09:29 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: listovou měrkou měřit vůli pístu ve válci???



asi jsi o tom dosud neslysel. clovek se uci cely zivot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouří do převodovky

9.5.2014 v 09:46 | Nahoru | #14
davidkocka98> zajet jako novy motor. takze zhruba 1tkm s lehkou rukou do pulky plynu, pak vymenit olej a pomalu tomu zacit nakladat

(reakce na) Kouří do převodovky

9.5.2014 v 22:21 | Nahoru | #15
dna> prosimtě, neraď nesmysly... tahle motorka nikdy dalších 1000km nenajede, nebuď blázen...
na zajetí vyjeď cca 15-20 litru benzínu s klidem, žádný honení a pak tomu vyměň olej a začni tomu nakládat... jestli máš nový píst i s válcem za 1500,- tak není co řešit

Kouří do převodovky

9.5.2014 v 23:20 | Nahoru | #16
za 1500 to je asi plastový jestli ze když se utesni vrsek nasledne odejde spodek skoda penez a casu

(reakce na) Kouří do převodovky

10.5.2014 v 20:57 | Nahoru | #17

dna píše: asi jsi o tom dosud neslysel. clovek se uci cely zivot



to by mě zajímalo,jak se to měří...

Kouří do převodovky

11.5.2014 v 10:39 | Nahoru | #18
ok díky moc všem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bíle kouří z výfuku Apollo Orion AGB 38 davidkocka98 20 8.1.2017 v 10:34 gabriel111
Kolik oleje do předních tlumičů pro... Apollo Orion RX 125, Apollo Orion AGB 38, Apollo Ori... Gepeto 4 1.5.2016 v 17:23 Gepeto
Klepe v motoru jen v určitých otáčk... Apollo Orion AGB 38 davidkocka98 2 19.5.2014 v 19:54 davidkocka98


TOPlist