globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?
 
6.5.2014 v 13:47
Ahoj, potřebuju poradit ohledně seškrcení moto pro přítelkyni.. jedná se o horneta, seškrtit jde (je to ten starší) ale všude za to chtějí strašnou dardu (8,5 - 10 tis. kč). No zakopanej pes je v tomhle odkazu

Kdybych si obědnal tuhle sadu... oproti těm 8,5 - 10tis. je to směšná částka... a doma popř. v nějakém servise (u známého za symbolickou cenu) nechal namontovat, prošlo by to na úřadě? resp. jak to je... jsou prostě jen "akreditované" servisy které to smějí dělat, nebo to je jen jejich kšeft a může to udělat kdokoliv, kdo si tu sadu objedná?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:51 | Nahoru | #1
A jak asi urad pozna, ze to tam fakt je?

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:52 | Nahoru | #2
Ahoj, jediné, co potřebuješ, je certifikát, který předáš na úřadě (a většinou se ještě dává faktura za montáž). Pokud si seženeš papír, je ti jedno, co se s tím děje, to že máš sadu, není bohužel vůbec důležité.
Tedy máš možnosti papír zfalšovat nebo zaplatit, víc variant bohužel neznám .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:53 | Nahoru | #3

KubaLC8 píše: A jak asi urad pozna, ze to tam fakt je?


no předpokládám že budou chtít vidět foto apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:54 | Nahoru | #4
Mr.Dreamer> četl jsem něco o plombách, vyfasuješ na to seškrcení (třeba doraz na plyn) plombu a její číslo se pak zapisuje do TP a policajt má možnost zkontrolovat zda tam plomba je a má správné číslo

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:55 | Nahoru | #5

1kolda1 píše: no předpokládám že budou chtít vidět foto apod.



Logicky, jak nejaka urednice pozna co na te foto je?

Odpoved je NE, potrebujes nejakej oficialni zaznam, ze to tam je namontovane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:55 | Nahoru | #6

1kolda1 píše: no předpokládám že budou chtít vidět foto apod.



Žádnou fotku, jen jak jsem říkal, certifikát a fakturu.

Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:56 | Nahoru | #7
další věc je že mám strach jí toho horneta škrtit jen "na oko" přecejen neni to nejslabší moto a bude to její první, nerad bych aby se mi někde rozstřelila..

nadruhou stranu chtěl bych si koupit SV 650 a tam bych to naopak "na oko" chtěl zaškrtit

Naposledy editováno 06.05.2014 13:57:06

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:56 | Nahoru | #8

1kolda1 píše: Mr.Dreamer> četl jsem něco o plombách, vyfasuješ na to seškrcení (třeba doraz na plyn) plombu a její číslo se pak zapisuje do TP a policajt má možnost zkontrolovat zda tam plomba je a má správné číslo



Plomby na úřadě ani policie při běžné kontrole neřeší. Jiní výrobci je ani nepoužívají.

Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:58 | Nahoru | #9
Co se zkusit zeptat přímo v Hondě? Někdy to nestojí takovou pálku, teda nevim jak Honda, ale Suzuki to dokáže uškrtit třeba za 1500,-. Ale asi záleží na motorce.

Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 13:58 | Nahoru | #10
tady o tom písají
Samotné omezení výkonu motocyklu bývá z velké většiny prováděno mechanickou formou a to různými dorazy na plynu, dorazy šoupátek, difuzory v sacím potrubí nebo ve výfukovém traktu, popř. kombinací všech těchto způsobů. Nemalou výjimkou jsou i motorky, kde probíhá snížení výkonu elektronicky a to výměnou celé řídící jednotky. Po namontování patřičného systému je motocykl opatřen plombou, jejíž číslo se zapisuje do velkého TP, a která zabraňuje neoprávněné demontáži omezovací sady.

http://www.mototrade...ykonu-motocyklu_281/

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 14:07 | Nahoru | #11
škrtit nelze po domácku, musí to dělat firma s akreditací pro škrcení a montují pouze vlastní Alphatechnik homologované sady. Jiná možnost legálně není, popřípadě přímo v Hondě, popřípadě SV v Suzuki.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #12

Orličan píše: škrtit nelze po domácku, musí to dělat firma s akreditací pro škrcení a montují pouze vlastní Alphatechnik homologované sady. Jiná možnost legálně není, popřípadě přímo v Hondě, popřípadě SV v Suzuki.



teď koukám že ty máš taky škrcený sv, jak to máš udělaný, co to je ten doraz na plyn? jako že to nemůžeš vytočit nad určitý otáčky? jde to odendat bez poškození tý plomby? kolik to stálo? atd atd

Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 14:27 | Nahoru | #13
tak v Hondě mi řekli že to udělat nelze, takže asi jedině ten alphatechnik (bavím se o tom hornetu

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 14:56 | Nahoru | #14
Mně vrtá hlavou proč to tolik lidí řeší škrcením. Proč jí radší nekoupíš na naučení něco slabšího s čím se vejde do norem, je to lehčí na ovládání, míň žere, levný růčo... Pak až bude mít nárok i skillsy, tak se malá motorka prodá a koupí silnější... Neberte to nikdo útočně, ale spíš jako filosofickou otázku, která mi už dlouho vrtá v hlavě.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:12 | Nahoru | #15
Tak predpoklad, ze usetrej jeden prodej a jeden nakup a vedi co maji. To je dle meho hlavni argument.

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:47 | Nahoru | #16

MARTlN píše: Tak predpoklad, ze usetrej jeden prodej a jeden nakup a vedi co maji. To je dle meho hlavni argument.


Já myslim že neušetří. Zaškrcenou motorku už bude těžko legálně otvírat na plný výkon. Z papírů to seškrcení nevymaže.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:51 | Nahoru | #17
Jakto? Staci potvrzeni o demontazi ze servisu a zase ti daj do technicaku puvodni vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:53 | Nahoru | #18
MARTlN> Jestli to nebude stát stejně peněz jako ta škrtící sada, to už by se prodražilo. :D :D

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:56 | Nahoru | #19
dave-lister> Tušim, že do 3 000 Kč by se za odškrcení vejít mělo.

2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 16:57 | Nahoru | #20
Ofiko seškrcení je celkem drahý asponň podle toho co tu čtu, odškrcení taky něco stojí a navíc je s tím administrativa .
Navíc vybírání nový motorky je přece zábava zvlášť ten pocit, když si ji člověk odveze a prvních pár jízd

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 18:39 | Nahoru | #21

blackmask píše: Ofiko seškrcení je celkem drahý asponň podle toho co tu čtu, odškrcení taky něco stojí a navíc je s tím administrativa .
Navíc vybírání nový motorky je přece zábava zvlášť ten pocit, když si ji člověk odveze a prvních pár jízd



Důvod je jednoduchý, tenhle hornet je od známého, ve skvělém stavu, s málo km a velkou výbavou

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 18:52 | Nahoru | #22
1kolda1> Odpověď máš v PM.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 20:00 | Nahoru | #23
Já bych se taky přiklonil k tomu koupit slabší motku a za čas vyměnit.
To škrcení a pak následné odškrcení stojí zbytečně balík.
Chápu, že pokud to je od známého, tak je to lákavé.
Záleží na Tobě, kolik do toho chceš nasypat.

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

6.5.2014 v 20:48 | Nahoru | #24

jezdec74 píše: Já bych se taky přiklonil k tomu koupit slabší motku a za čas vyměnit.
To škrcení a pak následné odškrcení stojí zbytečně balík.
Chápu, že pokud to je od známého, tak je to lákavé.
Záleží na Tobě, kolik do toho chceš nasypat.



právě že jde o to že je fakt hezky vybavená a v dobrym stavu, má sedlo na zakázku, Leovincka + original, hezčí kryt řetězu s blatníčkem, nerezovou mřížku na chladič (na zakázku), kufr na dvě přilby, nový gumy, řetězovka, olej vyměněnej, prostě moto bez investic.. má najeto asi 35 tisíc (poctivých). Výhoda je i ta, že vím že to není past, a za dva roky si to za 3 tis. odškrtí a má zas novou motorku.

Jo a taky.. žádná 500vka se jí nelíbí.. prostě ženská , že prý mají moc úzkou gumu

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 08:12 | Nahoru | #25

Mr.Dreamer píše: Žádnou fotku, jen jak jsem říkal, certifikát a fakturu.



+ zápis o úpravě, razítko a podpis do velkýho TP od servisu, co úpravu prováděl.

2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 08:28 | Nahoru | #26
carlos38: razítko a podpis do velkýho TP od servisu

Já měl za to, že do techničáku smí čmárat pouze příslušný úřad.

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 09:18 | Nahoru | #27
vilemx> No, mně do techničáku od Yamahy čmáral příslušný servis.

(reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 10:29 | Nahoru | #28
vilemx> U mě to akreditovaný servis zapsal do kolonky další záznamy na konci tech. průkazu a na úřádě to potom od tud opsali do příslušných řádků v techničáku.

Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 12:03 | Nahoru | #29
Zápis do techničáku provede příslušný servis. Odškrcení horneta stojí litr- vlastní zkušenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení na 35Kw... je i jiná možnost?

7.5.2014 v 12:46 | Nahoru | #30
blackmask> Naopak, ofiko seškrcení stojí babku, to co dělá Alpha Technik je předraženy, až to hezký není.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist