globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pirelli supercorsa 180/60
6.5.2014 v 10:51
Zdar, chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost s pirelli supercorsa v rozměru 180/60. Jezdil jsem vždy tyto gumy v rozměru 190/55, ale už je nemůžu sehnat (jeté ohruhovky). Všichni mají 180/60 a tvrdí, že je to náhrada za tu 190. Jak to tedy je hlavně s ovladatelností atd. Tu 190 jsem jezdil až po hranu tak nevím co udělá ta 180.

Díky.

Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 12:05 | Nahoru | #1
Myslím, že bude víc zavřená, tím pádem budeš moct jezdit ještě větší hranu, která bude mít větší styčnou plochu v maximálním náklonu...

1 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 12:43 | Nahoru | #2
Jak píše Sefo. Apropo, zkusil jsi někdy třeba nové pneu?

Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 13:43 | Nahoru | #3
ja tu bylo napsano
jezdil sem 195/65 ci /70 a to bude to samy

Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 14:02 | Nahoru | #4
SC 180/60 je dokonce nepatrne sirsi, nez cestovni guma 190/50

Ta guma je na ovladatelnost hodne hrava a gripu se vubec neboj, v provozni teplote se s ni v MS jezdi loket.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 14:28 | Nahoru | #5

Smrči-GSX-F píše: Jak píše Sefo. Apropo, zkusil jsi někdy třeba nové pneu?



Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.

2 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 14:31 | Nahoru | #6
Jinak díky za názory, ja jsem si myslel že to bude takové jako kdyby více zakulacené tudíš se to bude klopit parádně. Jen jsem se bál toho, že když jedu na 190 uplně až do hrany gumy co bude dělat ta 180.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 14:44 | Nahoru | #7
Norous123> ty jsi me necetl, vid

Kdyz pisu, ze se na tech gumach jezdi loket, tak je jasny, ze guma bude hooodne ovalna. Pokud jedes na cestovni gume 190/55 hranu, tak tady na racovy 180/60 budes mit jeste rezervu (on ten rozmer presne neodpovida, kazda znacka pece gumy trochu jinak).

Hlavne musis jezdit porad palici, abys je udrzel v provozni teplote a vyuzil jejich supr vlastnosti. Pro toto pouziti urcite vybirej smes SC2.

Naposledy editováno 06.05.2014 14:45:24

2 reakcí na tento příspěvek Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 14:54 | Nahoru | #8
hmm tak já na nových udělám tak cca 3000km klidnou jízdou..co se považuje za hranu zadní guma určitě ne ..až budeš mít na hraně přední pneu,tak už budeš na hraně

Naposledy editováno 06.05.2014 14:54:50

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 15:21 | Nahoru | #9
tigerbou> To mě taky zaráží ten nájezd na jetý pneu. Já na nový SC2, R10, sportec K2, apod. nenajel na GiXeRu 750 K2 nikdy víc jak 3.500 km. A to ta motorka neuměla jezdit 300 km/h na každý rovince jako Ninja...tak nevím, asi jsem měl špatně seřízenou sbíhavost.

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 15:44 | Nahoru | #10

SLEEPER píše: Norous123> ty jsi me necetl, vid

Kdyz pisu, ze se na tech gumach jezdi loket, tak je jasny, ze guma bude hooodne ovalna. Pokud jedes na cestovni gume 190/55 hranu, tak tady na racovy 180/60 budes mit jeste rezervu (on ten rozmer presne neodpovida, kazda znacka pece gumy trochu jinak).

Hlavne musis jezdit porad palici, abys je udrzel v provozni teplote a vyuzil jejich supr vlastnosti. Pro toto pouziti urcite vybirej smes SC2.



Jasně tomu rozumím

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 15:50 | Nahoru | #11

tigerbou píše: hmm tak já na nových udělám tak cca 3000km klidnou jízdou..co se považuje za hranu zadní guma určitě ne ..až budeš mít na hraně přední pneu,tak už budeš na hraně



Možná jsem to přehnal možná na nich udělám jen 3000 a to oprvadu nejezdím pomalu! Ale musí to byt SC2. Hranu když se podívu na gumu tak nemám ani milimetr poserproužek, prostě je jetá až do hrany.

Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 16:39 | Nahoru | #12
Jezdil jsem 180/60 na GSX-R 1000. Klidně to tam obuj.

Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 17:27 | Nahoru | #13
Jezdím ji, nepoznám rozdíl, když to nazuješ a nafoukáš, vypadá úplně stejně, dokonce stejně jako 200/55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 18:12 | Nahoru | #14

Norous123 píše: Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.



fajn je, že ten co ti to prodal ji sebral z hromady dalších gum, co jsou na vyhazov. Většinou po německých jezdcích... a ten ti to střelí za 1500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

6.5.2014 v 19:00 | Nahoru | #15

Norous123 píše: Nové gumy jsem zkoušel, ale tyto pirelli SC z okruhu jsou ok. Udělám na nich cca 3500km a za cenu cca 1500 za sadu je to super, aspon teda pro mě.



3500km na jetych supercorsach???!takovemu najezdu neverim ani na novych

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 00:05 | Nahoru | #16

Hockin píše: 3500km na jetych supercorsach???!takovemu najezdu neverim ani na novych



ja davam jeste vic
krom toho jety gumy z okruhu mivaji casto na prostredku jeste spuntiky od novoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 00:08 | Nahoru | #17

Norous123 píše: Jinak díky za názory, ja jsem si myslel že to bude takové jako kdyby více zakulacené tudíš se to bude klopit parádně. Jen jsem se bál toho, že když jedu na 190 uplně až do hrany gumy co bude dělat ta 180.



myslis takhle do hrany, kdy je motorka skoro rovne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 07:15 | Nahoru | #18

Bubrak-ZX10R píše: myslis takhle do hrany, kdy je motorka skoro rovne



Ne to určitě ne Kolínko není problém. Dokonce jsem v zatáčkách obrousil ty spodní šroby na stupačkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 07:23 | Nahoru | #19

methaw píše: fajn je, že ten co ti to prodal ji sebral z hromady dalších gum, co jsou na vyhazov. Většinou po německých jezdcích... a ten ti to střelí za 1500



To je mě jednou kde to berou, ale ta guma mě nikdy nezklamala a vydrží to samé co nová. To že jsou boky ohoblované je jenom lepší, protože na silnici se ojíždí více střed a ten je vdžy skoro jako nový, tak se ti aspon neudělá na sředu pološka. A za cenu 1500kč oproti novým za cca 6000kč je to dobrá volba. (můj názor nikomu ho nenutím)

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 07:29 | Nahoru | #20

Bubrak-ZX10R píše: ja davam jeste vic
krom toho jety gumy z okruhu mivaji casto na prostredku jeste spuntiky od novoty



Tak tomu nerozumín,já dávám max.3,5 na obyč corsach,mám sice 2V,ale až takový rozdíl??
SC sem měl taky jeté z okruhu,prostředek jako nový,ale daly cca.2000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 11:06 | Nahoru | #21
Norous123> tak to potom ale nejezdíš hranu (můj názor)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 11:27 | Nahoru | #22

Norous123 píše: Ne to určitě ne Kolínko není problém. Dokonce jsem v zatáčkách obrousil ty spodní šroby na stupačkách



ja to nemyslel nijak zle, jen ze 'jet gumu do hrany' nic nevypovida o naklonu motorky, protoze zavodnici maj podhusteny gumy a sou rozplacly az na hranu evidentne i pri pomerne malym naklonu

takze napr. ja kterej hustim vzadu 2.9 a mam treba pul centaku poserprouzek muzu jezdit stejne hustokrute jako nekdo jinej kdo jede gumu na hrane a ma podhustiho ale na okruhu s 1.9 vzadu sem byl vzdy na kraj, ale rekl bych ze to tam i vic klopim nez v provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 14:12 | Nahoru | #23

methaw píše: Norous123> tak to potom ale nejezdíš hranu (můj názor)



Každý říká hrana něčemu jinemu. Nechci se tu nijak chválit nebo něco, ale myslím, že klopím dost. Osobně si myslím, že když brousím stupačky na ZX-10R v zatáčkách tak už je to slušný náklon, ale možná se pletu! (mě osobně to stačí málokdo mě předjede) Ale o to tady nejde. Chtěl jsem jen vědět jak se bude chovat ta 180/60 at jezdím pilu nebo jako slimák.

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 14:16 | Nahoru | #24

Bubrak-ZX10R píše: ja to nemyslel nijak zle, jen ze 'jet gumu do hrany' nic nevypovida o naklonu motorky, protoze zavodnici maj podhusteny gumy a sou rozplacly az na hranu evidentne i pri pomerne malym naklonu

takze napr. ja kterej hustim vzadu 2.9 a mam treba pul centaku poserprouzek muzu jezdit stejne hustokrute jako nekdo jinej kdo jede gumu na hrane a ma podhustiho ale na okruhu s 1.9 vzadu sem byl vzdy na kraj, ale rekl bych ze to tam i vic klopim nez v provozu



Neboj já se nijak neurazil
Já foukám zadek na 2,7 klasika a na okruh 2,1 a hranu mám vždy skoro stejně.

(reakce na) Pirelli supercorsa 180/60

7.5.2014 v 15:51 | Nahoru | #25

Norous123 píše: Každý říká hrana něčemu jinemu. Nechci se tu nijak chválit nebo něco, ale myslím, že klopím dost. Osobně si myslím, že když brousím stupačky na ZX-10R v zatáčkách tak už je to slušný náklon, ale možná se pletu! (mě osobně to stačí málokdo mě předjede) Ale o to tady nejde. Chtěl jsem jen vědět jak se bude chovat ta 180/60 at jezdím pilu nebo jako slimák.



na ZX10R se brousej stupacky hodne pozde, v podstate na kolenu sem je nebrousil a naklon sem mel uz jakoby solidni

Pirelli supercorsa 180/60

9.6.2015 v 19:58 | Nahoru | #26
Zdar, zrovna jsem koupil Supercorsy SC1 V2 jety z okruhu, kdyz merim vzorek k mericim bodum ve vzorku tak zadni ma 3 - 4 mm jak kde. Chci s tim jet do Italie a zpatky cca 2 - 2,5 tisice km a mam trochu obavu ze ta zadni by to nemusela vydrzet az domu. ma s tim nekdo zkusenost?

Pirelli supercorsa 180/60

11.6.2015 v 20:33 | Nahoru | #27
taky na nich najíždím 3000+km ... ano jsem vysedlej jako kkt





Naposledy editováno 11.06.2015 20:34:29

Pirelli supercorsa 180/60

16.6.2015 v 22:11 | Nahoru | #28
Pekny , ted jsem nasel zajimavej clanek o gumach kdyby to nekoho zajimalo. Jestli ne tak sory za spam Trosku vyvraci to co tu hodne lidi dela( ted uz i vcetne me), kupovani jetych pneu z okruhu...
www.suzukigsxr.cz/clanky/i24-pneumatiky-promlouvaji [img]

Na konci clanku:

GH: „Tato pneu byla používána příliš opakovaně, absolvovala příliš mnoho zahřívacích cyklů a je „hotová“. Vnější hrany běhounu ztvrdly a zkřehly, proto se více vytrhávají než žmolí. Povrch pneu je ztvrdlý, zatímco většina ostatních zde ukázaných vypadá na obrázcích lepkavě. Pryž je zde spíš šedá než černá, protože veškerý olej obsažený ve směsi byl již vyškvařen ven a pneu začíná selhávat a rozpadat se. Tahle pneumatika byla na konci svých možností už předtím, než byla naposledy používána a nyní je již za hranicí schopnosti poskytovat jakoukoli přilnavost. Při použití takovéhle pneu si koledujete o problémy, nejspíš ve formě pěkného highsidera. Vídám mnoho částečně opotřebených závodních pneu v tomto stavu na prodej. Nemají hodnotu ani 1.000,-Kč za sadu, jsou dobré opravdu jedině na vyhození.

Naposledy editováno 16.06.2015 22:12:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 49 Dnes v 17:44 PetrL3
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist