globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami
5.5.2014 v 17:05
Zdarec. Mátě někdo zkušenosti s touhle firmou, která vyrábí repliky regulátorů? Jendá se mi o regulátor na Honda VFR800 Vtec.

firma:

http://m-style.cz/mo...latory-dobijeni.html

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 17:27 | Nahoru | #1
Vape,nebo Ignitech se ti zdaj drahý?

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 17:54 | Nahoru | #2
já bych raději volil, jak psal kolega, nebo ještě Elesys. Maj navíc masivnější žebrování než origo a ten na který jsi dával odkaz ty

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 18:12 | Nahoru | #3
Mam na CBR repliku za stejny penize a dva roky jsem v poho-tak uvidime.

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 20:33 | Nahoru | #4
Mam elesys asi dva roky a nemuzu si stezovat.

1 reakcí na tento příspěvek regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #5
Doporučuju tuhle stránku http://www.motoregulatory.cz

(reakce na) regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

6.5.2014 v 06:39 | Nahoru | #6
Lolhonza> To je sice dobra stranka,ale treba na mou moto ho maj za 2900,- ja daval 2400 za elesys....to je myslim rozdil

Naposledy editováno 06.05.2014 06:39:15

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

9.5.2014 v 17:34 | Nahoru | #7
VAPE. To je funkční věc

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

21.6.2019 v 08:50 | Nahoru | #8
Čau, přidám sem svoji skušenost. Mám Hondu VFR 800 Fi 99' a na jaře mi odešel ješte originalní regulátor. Tak jsem se i pod vlivem těchto stránek rozhodl pro Elesys. Přimontoval jsem si ještě k řidítkům čínskej ukazatel napětí na baterce. Po montáži vše krásne fingovalo, ale po testovací jízdě okolo Karlštejna jsem si v Radotíně všiml na měřáku jen 12,6 V. Tak mě polil studenej pot, že mi shořel. No nenapadlo mě nic lepšího než vypnout světla a hnát do Prahy jan na baterku co to jen půjde. No nedojel jsem jen kilometr. Kdybych však v Radotíně zastavil a chvíli počkal až Elesys vychladne, tak bych se vyhnul nepříjemnostem. To jsem ovšem pochopil až potom.
Moje zkušenost s tímto výrobkem je taková, že když se přehřeje, tak se prostě vypne a aby to zase začalo fungovat, tak se musí vypnout motor a chvíli počkat. Poslal jsem jim ho na reklamaci, ale byl mi vrácen, že skoušeli extrámně zatěžovat a je v pořádku a že chyba musí být někde u mě. Poradily mi ještě, abych ho skusil přemostit přímo na baterku, ale chování bylo stejné. Nechal jsem si v oficiálním servisu prověřit alternátor a elektriku se závěrem, že je vše v pořádku, takže nakonec jsem si koupil originál a mám pokoj. Tenhle si nechám jako zálohu, ale budu ho muset namontovat někam na držák stupačky spolujezdce ať je víc na vzduchu. Nechci nikoho od ničeho odrazovat, ale vypadá to, že ne se všemi modely je to kompatibilní i když to mají uvedeno na stránkách.

Naposledy editováno 21.06.2019 13:57:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist