Téma: regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami
5.5.2014 v 17:05
Zdarec. Mátě někdo zkušenosti s touhle firmou, která vyrábí repliky regulátorů? Jendá se mi o regulátor na Honda VFR800 Vtec.

firma:

http://m-style.cz/mo...latory-dobijeni.html

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 17:27 | Nahoru | #1
Vape,nebo Ignitech se ti zdaj drahý?

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 17:54 | Nahoru | #2
já bych raději volil, jak psal kolega, nebo ještě Elesys. Maj navíc masivnější žebrování než origo a ten na který jsi dával odkaz ty

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 18:12 | Nahoru | #3
Mam na CBR repliku za stejny penize a dva roky jsem v poho-tak uvidime.

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 20:33 | Nahoru | #4
Mam elesys asi dva roky a nemuzu si stezovat.

1 reakcí na tento příspěvek regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

5.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #5
Doporučuju tuhle stránku http://www.motoregulatory.cz

(reakce na) regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

6.5.2014 v 06:39 | Nahoru | #6
Lolhonza> To je sice dobra stranka,ale treba na mou moto ho maj za 2900,- ja daval 2400 za elesys....to je myslim rozdil

Naposledy editováno 06.05.2014 06:39:15

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

9.5.2014 v 17:34 | Nahoru | #7
VAPE. To je funkční věc

regulátor dobíjení-zkušenosti s replikami

21.6.2019 v 08:50 | Nahoru | #8
Čau, přidám sem svoji skušenost. Mám Hondu VFR 800 Fi 99' a na jaře mi odešel ješte originalní regulátor. Tak jsem se i pod vlivem těchto stránek rozhodl pro Elesys. Přimontoval jsem si ještě k řidítkům čínskej ukazatel napětí na baterce. Po montáži vše krásne fingovalo, ale po testovací jízdě okolo Karlštejna jsem si v Radotíně všiml na měřáku jen 12,6 V. Tak mě polil studenej pot, že mi shořel. No nenapadlo mě nic lepšího než vypnout světla a hnát do Prahy jan na baterku co to jen půjde. No nedojel jsem jen kilometr. Kdybych však v Radotíně zastavil a chvíli počkal až Elesys vychladne, tak bych se vyhnul nepříjemnostem. To jsem ovšem pochopil až potom.
Moje zkušenost s tímto výrobkem je taková, že když se přehřeje, tak se prostě vypne a aby to zase začalo fungovat, tak se musí vypnout motor a chvíli počkat. Poslal jsem jim ho na reklamaci, ale byl mi vrácen, že skoušeli extrámně zatěžovat a je v pořádku a že chyba musí být někde u mě. Poradily mi ještě, abych ho skusil přemostit přímo na baterku, ale chování bylo stejné. Nechal jsem si v oficiálním servisu prověřit alternátor a elektriku se závěrem, že je vše v pořádku, takže nakonec jsem si koupil originál a mám pokoj. Tenhle si nechám jako zálohu, ale budu ho muset namontovat někam na držák stupačky spolujezdce ať je víc na vzduchu. Nechci nikoho od ničeho odrazovat, ale vypadá to, že ne se všemi modely je to kompatibilní i když to mají uvedeno na stránkách.

Naposledy editováno 21.06.2019 13:57:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proč jsem spadl [1 ... 4, 5] Honda VFR 800 Wolferine 149 2.8.2019 v 22:54 kerut
Moto na dloooooouhé cesty [1 ... 4, 5] Honda VFR 800, Yamaha FZ6 Fazer, Honda XL 650V Trans... Rado_ 131 1.8.2019 v 14:56 Piwell
Honda VFR 800 varovná světla Honda VFR 800 Vajk 9 23.7.2019 v 11:25 Vajk
Nesvítí světla Honda VFR 800 Honda VFR 800 dalinv 8 11.7.2019 v 16:23 dokt
Druhá motorka k VFR, má to smysl Honda VFR 800, Triumph Tiger 955i Wolferine 14 1.7.2019 v 16:16 Wolferine

TOPlist