Motorka normálně jezdila a na jedné vyjížďce zničeho nic zhasla veškerá elektrika, vybouchly všechny žárovky co v tu dobu byly zapnuté a po zastavení byla cejtit kyselina.
Po následné prohlídce zjištěny tyto závady: regulátor napětí KO, baterka KO, žárovky včetně zadního diodového světla KO, budíky KO... z pojistek pouze 10A na zapalování.
Tudíž se zakoupily nové budíky, nová baterka, nový regulátor a po instalaci zapnem klíček a pal. pumpa bez reakce, pal. relé bez reakce, bez jiskry na svíčkách...na budíkách nebliká immobilizér, svítí nápis CHECK, neutral, rezerva(málo benzinu), přepínat kmh a mph lze, kontrolka blinkrů v pohodě, FI nebliká, neukazuje zařazenej kvalt... Diagnostika spustit nelze, po odpojení jakékoliv elektroniky (pal. relé, řídící jednotky, TPS, APS atd...) budík ukazuje furt to samé. Pumpa natvrdo zapojená funguje. Po zapojení všeho jak má být motor točí, ale jasně že nechytne...
Teď jde o to, jestli stačí koupit novou ECM (říd. jednotku) nebo spínačku v které je přijímač dat z klíčku, prostě nevím v čem je ten immo nahraný a jak to spolu komunikuje.
Případně lze koupit USA ECM, která je výkonnější EU 82kW vs USA 94kW, jenže u USA ECM se musí překopat elektrika, bo nemá immo a to je otázka na okruháře jak je to překopání elektriky náročné, vím, že takhle upravených EU verzí na USA verzi tu na okruzích pár lítá.
Díky za odpovědi.
Naposledy editováno 03.05.2014 21:55:21
1 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka + immobilizér
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |