Téma: Elektronické relé Jawa 250
26.4.2014 v 16:19
Ahoj, potřeboval bych od Vás radu. Asi před týdnem jsem zprovoznil po letech svojí Jawičku a namontoval el. relé na stator. Dobíjela bez problémů, prostě vše fungovalo. Včera ale přijdu k motorce a baterie je vybitá.
Prostě zapojené relátko mě vybíjí pomalu baterii, ale přitom dobíjí normálně. Máte někdo radu? Je relátko v háji? Díky
Prostě zapojené relátko mě vybíjí pomalu baterii, ale přitom dobíjí normálně. Máte někdo radu? Je relátko v háji? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické relé Jawa 250
pred relatko vypinač a hotovo
Naposledy editováno 26.04.2014 16:23:52
Naposledy editováno 26.04.2014 16:23:52
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické relé Jawa 250
A dělá to opravdu regulátor ? Zkoušel si to nějak proměřovat ? Není jenom KO baterka ?
Pokud ano tak regulátor určitě reklamovat.
Pokud ano tak regulátor určitě reklamovat.
Matýsek-GSX> Baterka je úplně nová, je OK, vše proměřeno, napětí drží. Je to určitě regulátor, jak připojím drát napájení regulátoru, ihned začne klesat napětí...
Chtěl bych mít nějakou jistotu, že když koupím nový, tak že to nebude to samé.
Chtěl bych mít nějakou jistotu, že když koupím nový, tak že to nebude to samé.
Nebude to relátkem, bude to možná zapojením na spínačce. Kamarádovi to dělala jeho dvěpade stejného typu taky. Dokonce mu dělala i takovou věc, že nastartovat šla normálně jako každá slušná motorka po zasunutí bošáku, ovšem po jeho vytažení nechcípla a motor běžel furt dál. Chcípal teda vatažením fajfky nebo přes kvalt a baterku mu to vybíjelo taky.Dlouho se hledala závada, zapojený měl vše podle schématu, ovšem po nějakým čase jeho kámoš veteránista objevil ještě jiný schéma -trochu odlišná elektrika tam byla , podle něj to přepojili na psínačce a od tý doby má pokoj .
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické relé Jawa 250
Asi nejlepší náhrady původních regulátorů co dnes sehnat jde jsou výrobky firmy AEV Kroměříž.
http://www.aev.cz/produkty.html
http://www.aev.cz/produkty.html
1 reakcí na tento příspěvek Elektronické relé Jawa 250
Jen si dej bacha při delším stání AEV taky pomalu vybíjí baterii. Montoval jsem jej nedávno a byl tam psán nějaký klidový odběr. Pokud by jsi tomu chtěl zamezit, musel by jsi to zapojit ze spínačky přes relátko, aby jsi to nemusel vypínat ručně.
ahoj, mám stejný problem s tou baterií, nová baterie a za tyden stani uplně k ničemu. našel jsem regulátor dobíjení na netu od AEV ale jelikož nejsem elektrikář a nedělám s ní ani, tak vubec nemám tušení kam to dát a zapojit.. ? Kdo mi co řekne
Vzhledem k tomu, že někde v návodu je uvedeno při delším stání akumulátor odpojit je zřejmé, že malinký odběr AVEčko má. Mě u J592 celkem nová beterie pod odstávce vždy vykazuje pokles napětí na baterii. Jak je napsáno výš, malý odběr tam pořád je.
Naposledy editováno 27.03.2018 09:48:50
Naposledy editováno 27.03.2018 09:48:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |