Téma: Kawasaki ZR 7 - karburátor
20.4.2014 v 19:57
Zdravím všechny ,
potřeboval bych radu od někoho s zr7 , jak jsou zapojený hadičky na karburátorech ? , hlavně hadička -- mezi prvním a druhým karburátorem
a-- mezi třetím a čtvrtým karburátorem
nádrž byla sundaná před 12lety a teď je na lakovně , co si pamatuju je tam plovák , kohout - slabá podtlak - silná benzin , ventil nad motorem , přebejvaj mě ty dvě , motorka byla po nehodě a nejsem si jistej jestli tam něco nechybí , včera jsem natáhnul elektriku a chtěl jsem jí slyšet zavrčet , tak jsem nastříkal benzín hadičkou a protočil , naskočila hned , sice jen na sytič , ale vrčí .




1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 - karburátor

20.4.2014 v 21:03 | Nahoru | #1
Ty dvě hadičky nikam zapojené nejsou, bude to pravděpodobně odvětrání plovákové komory (nevím, jestli se tomu tak správně říká) a u mě vedou mezi trubkou rámu a airboxem a kousek za tím končí (jak vlevo, tak v pravo). Je ale důležizé, aby nebyly zaškrcené.

Naposledy editováno 20.04.2014 21:14:34

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 - karburátor

20.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #2






Tak se to jmenuje "Air Vent Hose".

Naposledy editováno 20.04.2014 21:14:01

(reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

20.4.2014 v 23:21 | Nahoru | #3
reeva> ,dík moc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

6.7.2018 v 15:52 | Nahoru | #4
Ahoj, nechtel jsem zakladat vlakno - mam obdobny problem. Koupil a "opravil" jsem zr7 dnes jsem ji dokonce nakopl, ale nepamatuju si jak byly hadice kolem nadrze a karburatoru jsou to vic jak tri mesice. Proste motor bezel cca 5 s a z hadice mezi 1 a 2 karbcem stihlo vytect cca deci benzinu nez jsem si toho vsiml. Bohuzel neznam nikoho s zr7 abych se podival jak maji byt hadice zapojeny. Podle servis manualu to nedam. A ted po 20 minutach jsem zjistil, ze neprotocim motor, ktery byl u 1 a 2 valce plny benzinu. Nevite co s tim. Predem moc diky za pomoc fotky nebo odkaz. Martin

Naposledy editováno 06.07.2018 16:40:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

6.7.2018 v 16:43 | Nahoru | #5
kmmootr> Takhle mi včera nastartovala FJ1200 po půl roce. Chytla ale než jsem si všiml tak půl litru benálu pod motorkou... takhle bez fotky bych si tipl že protékají jehlové ventily a přepadem ti benzín teče ven...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

6.7.2018 v 21:06 | Nahoru | #6
syrrius> Takze karbec ven a rozborka? Da se sestelovat doma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

6.7.2018 v 21:55 | Nahoru | #7
kmmootr> Neznám přesně karby na ZR 7 ale v kostce karbce tak jak jsou ven, a povol spodní misku. Uvidíš plováky a na ně napojený jehlový ventil. Ten musí těsnit a plovák volně chodit aby se nikde nezadrhával...
Mrkni i na trysky jestli nejsou zanesene...
Nic nešteluj a co nemusíš tak nepovoluj abys je nemusel seřizovat
Dá se to v pohodě doma pokud nejsi jelito.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

6.7.2018 v 22:01 | Nahoru | #8
syrrius> Ok zitra na to kouknu, dam vedet. Diky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

7.7.2018 v 11:50 | Nahoru | #9
kmmootr> Ahoj, nakonec vse jinak, karbec sel ven a je vycisten. Vypadaloto ze motor bez sytice jede jen na dva valce a tarokoval. Takze doskladam a uvidim

Naposledy editováno 08.07.2018 07:50:23

(reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

24.7.2018 v 12:08 | Nahoru | #10
kmmootr>

(reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

24.7.2018 v 12:13 | Nahoru | #11
kmmootr> A zde je zapojení hadiček na podtlaky. + má amatérská pomůcka pro seřízení vyvážení podtlaků

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 - karburátor

26.7.2018 v 13:35 | Nahoru | #12
Ahoj, to je perfekt, s motorkou jsem po složení najel asi 300 km, a zjistil jsem, že mi pod 4k otáček nepálí první válec. takže vyměním ještě přírubu mezi karbcem a válcem, mám tucha že netesní jak by měla. udělátko na podtlaky už mám taky, fotku přidám. Děkuju za fotky

Naposledy editováno 26.07.2018 13:41:20

(reakce na) Kawasaki ZR 7 - karburátor

27.7.2018 v 11:19 | Nahoru | #13
kmmootr> Máš to pěkný. Mohlo by to bejt i přesnější jak to moje. Dyštak na tý vrchní fotce máš i namalované co dělají jednotlivé šroubky co jsou na karburátorech a nastavují klapky. Když už jsem si tím prošel tak jsem rovnou udělal tuto pomůcku pro příště. Barvy šipek ukazují kam jaká hladina půjde po pootočení určitého šroubku, určitým směrem. Nastaví se jedna strana, pak druhá a potom se hladiny srovnají k sobě prostředním. Ty hadičky je lepší zpomalit nasunutím kousků molitanů do konců a zároveň zamezit nasátí. Já použil filtr z dutinky. Pak to nelítá tak rychle a je čas to regulovat, protože kdybys to měl hodně rozhozený, natočíš to a jeden konec ti to hned nacucne do karbecu. Není to průser, ale je lepší se tomu vyhnout. Synchronizaci prováděj na zahřátém motoru. Ať se daří.

Kawasaki ZR 7 - karburátor

27.7.2018 v 11:32 | Nahoru | #14
Ještě jedna důležitá věc. Srovnej jen hladiny, nijak to nepřeháněj ať si nerozladíš maximální podtlak. Ten bohužel neseřídíš protože to není original měřič s oddělenejma hladinama. ps. Pokud by někdo měl postup na nastavení spodních šroubků na nastavení volnoběžné směsi byl bych mu vděčný, protože mě připadá že nestačí nastavit výchozí nastavení pro všechny karburátory stejně (počet otáček šroubků) Zjistil jsem že když to je rozhozené, padají pomalu otáčky, nebo je volnoběh nestabilní a otáčky nepatrně cestují nahoru a dolu. Kdo by doplnil informaci o nastavení, tak předem díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZR-7 barva svodů - jedno koleno jin... Kawasaki ZR 7 BextrH 18 26.7.2018 v 08:03 Redguy
ZR-7, primarna retaz - napinak Kawasaki ZR 7 TomanPCM 8 10.7.2018 v 06:31 slevos
Zlepena spojka po dlhom stati Kawas... Kawasaki ZR 7 dasto 12 4.7.2018 v 10:39 dasto
ZR-7 komprese zpět pomocí NANO příp... [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 BextrH 82 28.6.2018 v 11:34 Kratzmar1
kawa ZR-7: otáčkoměr otáčí proti sm... Kawasaki ZR 7 Therenus 18 26.6.2018 v 20:35 MilošL


TOPlist