bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neřešitelnej problém Zx-6r
Už nějakej ten pátek mam problém s mojí zx-6r 2001. Motorka, nejčastěji během jízdy, přestane táhnout a podle zvuku jede maximálně na 3 válce. Během toho z karburátorů teče opravdu hodně benzinu ( zadní část karburátoru směrem k sedadlu) a protéká skrz motor až na zem. Když se zastaví tak motorka nedrží otáčky a chcípne ( pokud se notně nežehná plynem . Když chcípne tak nejde hned nastartovat a poté se její ochota startovat zlepšuje, ale furt běží blbě.

Tady vypíšu co všechno už sem pro odstranění závady nebo z prevence dělal.
- nové svíčky
- záměna fajfek (zároveň v každé fajvce cífka) mezi válci
- záměna za pučené benzínové čerpadlo
- vyměněný benzínový filtr
- odvoz do servisu na zjištění závady a seřízení karburátorů
Výsledek: karburátory bylo potřeba mírně doladit, byla proměřena elektrika a motorku si projeli. Závada se jim neprojevila a tudíž se nic neopravovalo. Motor drží tlaky a je při takovém nájezdu (68 k ) v pořádku.

Závada se stále projevuje s železnou nepravidelností a už mě to pěkně sere !

A tímto se vás tedy ptám jestli někdo netušíte co by s mašinou mohlo bejt ?


Naposledy editováno 12.04.2018 16:46:54
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

22.4.2014 v 19:52 | Nahoru | #31
Pawka> Heleď, kdyby jsi to trochu proskoumal, tak zjistíš, že při dotažení osy, se ta přitáhne jen k jedné straně vidlice k té matici a druhý kluzák má možnost posouvat se po ose, zřejmě konstruktér počítal s nějakou tolerancí . Mám tam taky cca1,5 mm vůli a pokud bych ten kluzák přirazil k osazení toho vymezováku, tak to asi nebude to pravé ořechové. Netvrdím, že mám ty trubky na100pro rovný, nikdy jsem je neměřil. Hold pokud chceš mít vše přesně, budeš muset udělat GO vidlice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

22.4.2014 v 20:28 | Nahoru | #32
zubr> tak jak jsi to ted popsal to mam udelane, popsal sem to v prvnim prispevku. udrzbovy GO sem jim prave delal(olej + gufera). ja zkusim zmerit roztec v brylich a domerit to dole u osy,jestli to nejak pujde,jen tak pro zajimavost. ikdyz ono pro mereni potrebuju presnou miru venku odlitku tlumice a ten je odlit +/- cca 2mm, takze to asi nepujde

(reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

22.4.2014 v 23:10 | Nahoru | #33
Pawka> omlouvám se, ja se už k tvému prvnímu příspěvku nevracel a zprvu jsem to blbě pochopil. Na nedorozumění jsem expert Já myslel, že se jen ptáš jak to smontovat, ale teď jak jsem si to pozorně prostudoval, tak už v tom mám jasno. Ale kdybych přesně nevěděl jak to má vypadat, asi bych to z tvého popisu nepochopil tak sorry.

Neřešitelnej problém Zx-6r

23.4.2014 v 06:55 | Nahoru | #34
jasně sory su slepé nevšimnul sem si že máš novější ta moja byla 95

(reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

29.4.2014 v 08:25 | Nahoru | #35

Thunder píše: dík dík mě se sedma taky líbí snad nejvíc

jeste kdybys mel o 10 cm min, co?

1 reakcí na tento příspěvek Neřešitelnej problém Zx-6r

1.5.2014 v 13:27 | Nahoru | #36
nezlobte se,ale tady kdyby nekoho zajimalo montaz predniho kola
postimg.org/image/vdyj5qtbd/][img]http://s28.postimg.org/vdyj5qtbd/predni_kolo_montaz.jpg[/img

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

1.5.2014 v 17:53 | Nahoru | #37

Pawka píše: nezlobte se,ale tady kdyby nekoho zajimalo montaz predniho kola
postimg.org/image/vdyj5qtbd/][img]http://s28.postimg.org/vdyj5qtbd/predni_kolo_montaz.jpg[/img


Sice Nemecky neumim, ale jak koukam na ten obrazek, tak tam ta mezera ma skutecne byt. Pawko diky cau Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

16.5.2014 v 10:48 | Nahoru | #38
zubr> Stejný problém jsem měl s FZR 600 r. v. 95 (poslední model před Thundercatem). Motorka stála 6 let, chytla jen na sytič a držela na 1000 otáček, když jsem přidal plyn, dak pokaždé zdechla, z obou přepadových hadiček z karburátoru chcal benzín jak o život. Vyndal jsem vzducháč, potom taky karburátory (stačí povolit 4 eskapásky), rozdělal jsem postupně všechny karburátory, bylo to pěkně zasraný, na plovácích i tyskách byl 2 mm nějakej zelenej hnus (vypadalo to jako vodní kámen). Trysky maj v sobě několik maličkejch dírek, ty byly komplet ucpaný, tak jsem to celý vyčistil, šlo to seškrábat šroubováčkem. Celý jsem to tam vrátil, a mašina si začala brumlat na celej plyn. Pak ovšem přišel problém, protože nádrž je zespodu zalátaná nějakým motorovým silikonem, kterej ale benzín rozkládá, takže se to dostalo do karbeců a zase nevrčí, takže musím shánět někoho, kdo to svaří cínem, aby tam tenhle bordel nebyl.

Takže pokud chčije benzín z přepadů, tak radím vyndat karburátory, a komplet je vyčistit, to bude ten problém.

(reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

16.5.2014 v 16:41 | Nahoru | #39
AssassinVonSly> souhlas, tipuji na závadu něčeho, co omezuje přísun paliva do karburátoru a ten se pak uleje. Kdy to chcípne a nateče do sání, jsou ulité všechny karby a nejde nastartovat dokud nezchladne (kdy potřebuje bohatou směs). Vlivem chcípnutí přestane dotékat benzín a nečistota způsobující závadu se uklidí do ústraní a čeká na další nevhodnou příležitost.

(reakce na) Neřešitelnej problém Zx-6r

16.5.2014 v 16:51 | Nahoru | #40

Thunder píše: Jak píše v prvním příspěvku, ten plovák je dost možnej.



jj, bude to plovák, spíše se seká jehlovej ventil, zůstane otevřenej...

Neřešitelnej problém Zx-6r

12.4.2018 v 16:46 | Nahoru | #41
Po dlouhé době jsem se dostal ke správě svého účtu a zjistil jsem že jsem tu nechal neuzavřené téma.

Řešením byla výměna jehly v karburátoru.

UZAVÍRÁM TÉMA
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist