globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Max.:cca 230
Dobrý den-Zdravím

letos jsem zakoupil motocykl Kawasaki ZZR 1400 modelového roku 2011,s najetými 5.500 km,ihned po koupi jsem ho opatřil kompletním výfukovým systémem Akrapovič včetně svodů,K&N filtry,Dynojet Power Comander V+Auto tune Dynojet.
Teď tedy k problému,motocykl pochází s Francie a nedokážu jse sním dostat přes cca 230 km/h.Ať je zařazena 4*,5* nebo6* přez tuto hodnotu jse nemůžu dostat.
Nemůže byt motorka omezena?
Potřeboval bych pomoct,pokuď jste se s tímto roblémem již setkali.

Díky Ondra
Předchozí
1 2
Následující

Max.:cca 230

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #1
jo,pro francii se často motorky škrtily.já měl báwo taky z francie a taky bylo zavřené.nevím přesně,ale snad na 100koní...?

kadopádně to bylo zapsané i v TP.

už mám plný výkon v moto i v TP..

ve tvém případě to spíše vypadá na omezení max. rychlosti....

Naposledy editováno 19.04.2014 19:23:20

Max.:cca 230

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2014 v 19:21 | Nahoru | #2
Francouzsky motorky sou skrceny na 100 koni, tech 230 by cca odpovidalo.

1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #3
V TP mám plný výkon i rychlost,tj.142kw a 297km/h.
Potřeboval bych poradit jak postupovat dál,navštívit ofiko zastoupení popřípadě odborná brzda s napíchnutím jednotky s následnou odblokací

1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:32 | Nahoru | #4
Jj škrcený francouz

(reakce na) Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #5
Rebel83> Poraď jak odblokovat,ať si ji můžu užít.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #6

monty80 píše: V TP mám plný výkon i rychlost,tj.142kw a 297km/h.
Potřeboval bych poradit jak postupovat dál,navštívit ofiko zastoupení popřípadě odborná brzda s napíchnutím jednotky s následnou odblokací

dle mě ti to nikdo neodblokuje. Pouze výměna řídící jednotky, sady zámků a imobilizační jednotky. Přes ofiko dealera to bude hodně přes 20 litrů

Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:36 | Nahoru | #7
Tak to je humus. Škrtit tak silnou motorku na 100koníků. Žabožrouti jsou divní.

(reakce na) Max.:cca 230

19.4.2014 v 19:49 | Nahoru | #8
Rebel83> Takže vánoční dárek mám tak napůlllll,i přesto díky.

Max.:cca 230

19.4.2014 v 20:23 | Nahoru | #9
Pokud motorka pred upravama jezdila stejne jako po upravach tak bude skrcena. Jestli je z francie tak to bude dost pravdepodobne. Omezeni by melo byt napsano v technickym prukazu francouzkym.

Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:01 | Nahoru | #10
tvl to jsou dementi ti frantici napis jak si to teda pak vyresil ...

2 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:08 | Nahoru | #11
Nevím kolik to může vyjít, ale 20 000 (jestli to teda není úplně ověřená informace) bych byl zatím asi klidný.

Co vím, tak třeba Z750 měla jedno z nejlevnějších škrcení na 25 kW co vím, řidící jednotka na to stála snad kolem 5ti tisíc...

Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:10 | Nahoru | #12
z ty F si to pritah sam nebo pres nakyho ceskyho dovozce? jenom, ze pokud mas v TP plnej vykon a ono to jaksi nejede nemel by se starat on?

Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #13
moje bmw se odškrtilo jedním kliknutím přes diagnostiku.

jsou tam dvě možnosti-80kw a 120kw.které se zaškrtne,tolik tam je...

(reakce na) Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:41 | Nahoru | #14

Legolend píše: Nevím kolik to může vyjít, ale 20 000 (jestli to teda není úplně ověřená informace) bych byl zatím asi klidný.

Co vím, tak třeba Z750 měla jedno z nejlevnějších škrcení na 25 kW co vím, řidící jednotka na to stála snad kolem 5ti tisíc...

řešil jsem sadu zámků s ecu na zx6r 08 díky imobilizéru. V asku jsem se dozvěděl, že do 25 litrů bych se vejít měl. U té zzr bych to viděl podobně

Max.:cca 230

19.4.2014 v 21:52 | Nahoru | #15
Jo, Francie ma limit 106k (78kw), francouzsky motorkare to pochopitelne sere, ale co zmuzou kdyz uredni siml zarehta? Podobny omezeni maj svycari, a mam pocit ze i nemci kvuli pojisteni. A buh vi ktery dalsi staty. Nastesti od roku 2016 zacne platit jednotna evropska legislativa v tomto. Zatim neomezene, tak doufejme, ze ty buzerantsti byrokrati v Bruselu nam to neskrouhnou vsem vespolek, ani bych se tomu nedivil.

Max.:cca 230

19.4.2014 v 23:07 | Nahoru | #16
stejně je to fuk......kazdej si to otevre a jezdí na "full power"

Max.:cca 230

19.4.2014 v 23:42 | Nahoru | #17
Jo jezdi, ale obcas se na to prijde. Tady ve Francii se stal nedavno pripad, manik se rozemlel na otevreny hayabuse, pojistovna nechala udelat prezkum, a mlada vdova jeste ke vsemu musela platit veskery naklady a doplacet i leasing ty motorky. Neprijemna vec pro ni.

Max.:cca 230

20.4.2014 v 07:12 | Nahoru | #18
Díky za info,dám vedět jak jsem dopadl.

Max.:cca 230

20.4.2014 v 07:19 | Nahoru | #19
Ještě se vrátim k tomu škrcení,nejsem si scela jist,ale připadá mi to jako omezení rychlosti než omezení výkonu,do 210 to letí pěkně,ale potom motor stratí chuť.A je uplně jedno jestli to rozkutalim z 6*,anebo to držím na 4* na 10.000 ot/min.

1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

20.4.2014 v 08:52 | Nahoru | #20
to mi poser, ty frantici jsou divny. takze at si koupis jakoukoli raketu tak bude mit neco malo prez 100 koni..aby se tak nestalo i u nas brzy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230

20.4.2014 v 08:58 | Nahoru | #21

SuperPivis píše: to mi poser, ty frantici jsou divny. takze at si koupis jakoukoli raketu tak bude mit neco malo prez 100 koni..aby se tak nestalo i u nas brzy.



všechny motorky asi ne,myslím si,že tak jak u nás je 35kw,tak oni tam mají ještě 78kw a až pak full..

(reakce na) Max.:cca 230

20.4.2014 v 08:59 | Nahoru | #22

Rebel83 píše: dle mě ti to nikdo neodblokuje. Pouze výměna řídící jednotky, sady zámků a imobilizační jednotky. Přes ofiko dealera to bude hodně přes 20 litrů


Tak to bych raději jezdil do 230km/h.

(reakce na) Max.:cca 230

20.4.2014 v 19:53 | Nahoru | #23
Dolph-cz> aha , to by asi davalo vetsi smysl

Max.:cca 230

21.4.2014 v 13:49 | Nahoru | #24
Neni to tak, proste 106 koni a smytec, maji to tak klidne i hayabusy a podobne. Akorat ted jsem si vsiml, ze se i na webech francouzskych prodejcu zacinaji objevovat otevreny motorky, asi uz se zacinaji pripravovat na tu sjednocenou legislativu. Pokud narazite na otevrenou motorku puvodem z Francie, tak je otevrena na cerno.

1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

23.4.2014 v 10:26 | Nahoru | #25
Takže je potřeba evropské CDI a sada zámku s imobilizérem cca.10-12.000,-kč(bouračka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230

23.4.2014 v 12:46 | Nahoru | #26

monty80 píše: Takže je potřeba evropské CDI a sada zámku s imobilizérem cca.10-12.000,-kč(bouračka)

a neříkal jsem to? Ptal jsi se u autorizovaného zda-li to přeleze těch 25000,-?

(reakce na) Max.:cca 230

24.4.2014 v 08:50 | Nahoru | #27
Rebel83> jo jo přeleze,nadnesl něco okolo 35.000,-,pokuď budu mít zájem tak upřesní.

Max.:cca 230

24.4.2014 v 09:03 | Nahoru | #28
drsné......
..a pak že je BMW drahé

(reakce na) Max.:cca 230

24.4.2014 v 09:19 | Nahoru | #29

Legolend píše: Nevím kolik to může vyjít, ale 20 000 (jestli to teda není úplně ověřená informace) bych byl zatím asi klidný

Ještě má být klidný?

1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230

24.4.2014 v 09:21 | Nahoru | #30
Ve francii jsou ilegalni masiny nad 100 koni, takze je zavrena (takhle mi jezdil asi 100konovej fazer). Je super todle koupit, nasypat do toho filtry, dyna, vejfuky a jiny "dulezity veci" a pak mit stejne 100konovou masinu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 kaw.asaki 16 14.1.2024 v 11:05 čydlo
Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400? [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 1400 Alarm 90 19.8.2020 v 21:32 Vlada-XX
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 Patrikos 0 18.4.2020 v 14:15 Patrikos
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 Killdr 4 3.10.2019 v 08:34 nena1
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 Killdr 5 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR


TOPlist