Díky
I když do budoucna ..snad - možná ...moje oko kouká po Triumphu Tigeru 800 XC, ale ještě si chvilku počkám až bude cena níže ...stydím se ale nemám ani na ojetého )
Naposledy editováno 16.04.2014 18:07:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo Transalp???
Vladimiro píše: Piwell> A jak je to s kroucením rámu ??? Někdo říká, že 650V strom ho má z bahna a je to znát oproti 1000vce??
To nevím, nikdy jsem to ani neslyšel/nečetl/nezaznamenal. Ten litr, co jsem na něm jel byl rok myslim 02 nebo 03, ještě ten se starší maskou. Moje 650 je rok 07 (čtyř-svíčka).
Podvozkem jsem myslel především přední vidlici. Ta mi nepřijde nijak skvělá ani na tý 650, na tom litru mi přišla ještě horší. Přední brzdy na 650 ještě jakš takš, na litr mi přišly poddimenzovaný.
Rám jako takovej si myslim, že bude tuhej dost a to jak na 650 tak i na 1000. Je to masivní hliníková páteř. Někde jsem četl, že u 650 někomu praskl dole u stupaček při častým off-roadu (jízda ve stupačkách, skoky, nárazy na centrální stojan).
Já jsem se vloni chtěl po několika jinejch motorkách vrátit k "cenduru", nejlépe k litrovýmu véčku. Varana jsem nechtěl, litrovýho stroma (/KLV 1000) mi všichni nedoporučovali. Zkusil jsem KTM 990 Adv. a 950SM, ale asi to nebylo úplně to, co bych chtěl. Chtěl jsem zase Caponorda (ETV 1000), ten mi totiž vyhovoval co do podvozku, brzd, motoru a i designu. Jenže už nechci itala, blbě se shání díly, nikomu se do toho moc nechce co se servisu týče, slabší elektrika a špatně se na něj shání nějaký doplňky. Tak jsem byl na takovým bodě, že jsem nevěděl co. V RV Motu, kde motky víceméně kupuju, měli právě DL650 a tak mi aspoň dotlačili k tomu, ať se na něm svezu. Sice jsem vůbec neomdlíval z jeho jízdních výkonů (předtím ST1300 - úplně jiná liga), ale nějak se mi na něm jelo příjemně, ve všech směrech takovej nenásilnej, pohodlnej ... no, sednul mi. Tak jsem pár dní váhal a pak si pro něj přijel.
Pokud budeš moct, toho litra si vyzkoušej. Třeba ti sedne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo Transalp???
Za mě - optimální by byl řadovej nebo vidlicovej dvouvál o obsahu 800 - 850 ccm (výkon asi 85 koní). Ne vyloženě enduro, zkrátka "SUV" (cenduro) ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo Transalp???
Tak ať ti slouží.
Tou "nevyvážeností" jsem myslel především fakt, že tyhle "cestovní endura", nebo spíš SUVčka, jsou obvykle naladěný na spodní a střední otáčky, tzn. na turistický styl jízdy, kdy je odspodu příjemnej nástup krouťáku a výkonu, motor je "poddajnej". To prostě původní DL1000 není. V tom mi ta motorka připadá poněkud "rozporuplná".
O velký váze DL1000 bych moc nemluvil, na tu dobu a třídu to bylo snad nejlehčí litrový cenduro ...
A že litr je silnější a svižnější než 650? O tom snad netřeba mluvit
Nicméně DL1000, ať se ti to líbí nebo ne, bylo zatim nejhorší litrový cenduro, na kterým jsem kdy jel. Na muj vkus má motor nevhodnej do tohoto podvozku, slabou přední vidlici a přední brzdu. Třeba Caponord je úplně jiná liga.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom nebo Transalp???
Ať ti taky slouží k plný spokojenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo Transalp???
Jenom já jsem se rozhodl opačně jako ty a nikdy nebudu pomlouvat mladšího bráchu. Ani si to nemůžu dovolit, protože tomu moc nerozumím. Fšecko je to pouze subjektivní a já jsem měl malé SV 5 let a ten motor znám víc než dost. Přestože jsem šel do vyšší kubatury, nikdy o ní neřeknu, že je slabá, že má kliku uloženou železo na železo, že je to rozpočtovka atd., atd.
Na závěr ti můžu jenom říct, že máš vynikající motorku, kterou sis svobodně vybral a nebudu na ni plivat, protože je podle mě dobrá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom nebo Transalp???
BigF píše: Piwell> Tak velké sorry. Já jsem to vyhodil do srovnání a nevšiml jsem si fotky. Když toho velkého hodnotilo 73 uživatelů, tak mi přišlo, že je to starý model. Zkoušel jsem to znovu, ale bohužel tam nejde mi tam nějak vnutit předchozí modely, takže nic.
Jenom já jsem se rozhodl opačně jako ty a nikdy nebudu pomlouvat mladšího bráchu. Ani si to nemůžu dovolit, protože tomu moc nerozumím. Fšecko je to pouze subjektivní a já jsem měl malé SV 5 let a ten motor znám víc než dost. Přestože jsem šel do vyšší kubatury, nikdy o ní neřeknu, že je slabá, že má kliku uloženou železo na železo, že je to rozpočtovka atd., atd.
Na závěr ti můžu jenom říct, že máš vynikající motorku, kterou sis svobodně vybral a nebudu na ni plivat, protože je podle mě dobrá.
Já jsem nechtěl velkýho stroma "poplivat". Jen prostě jsou lepší motorky. To platí i o malým stromu. Taky k němu mám výtky a neberu to jako zradu, když o něm řeknu něco "nehezkýho", beru to prostě jako fakt, jako jeho vlastnost. Čili nic nevychvaluju do nebe s určitou zaslepeností jenom proto, že to vlastnim.
Transalp 650 - nádrž 19,6L, spotřeba okolo 5,6L, váha suchá 196kg, karburátory s větší tryskou, katík, 21" a zadní 17" 120/90, jen o trochu lepší výkon 40kW/56Nm, jezdí tak okolo 170kmh, sedačka lepší vysoka 841mm, rozvor 1505mm, světlá výška 186mm.
Transalp 700 - Nádrž 17L, spotřeba okolo 5,1L, váha suchá ~194kg, vstřikování, katík, 19" kolo, zadní 17" 130/80, výkon 44kW/60Nm, jezdí tak okolo 180kmh, luxusní sedačka vysoka 837mm, rozvor 1515mm, světlá výška 182mm.
V-Strom 650 - Nádrž 22L, spotřeba okolo 4,7l, váha suchá 190kg, vstřikování, katík, litá kola 19", zadní 17" 150/70, výkon 49kW/60Nm, jezdí tak 190kmh, luxusní sedačka vysoka 820mm, rozvor 1540mm, světlá výška 165mm, velký rám z V-Strom 1000, kultivovanější točivější motor, 6-kvalt.
Ja se taky rozhodoval a vybral Transalp 700 páč jsem na Transalpy zvyklej. Ale pokud vysloveně nebrodíš, tak V-Strom 650 není vysloveně chyba, možná naopak. Je potřeba to vyzkoušet, co padne víc do ruky.
Kupříkladu V-Strom 650 2012 se mi líbí už více (ať už střízlivější vzhled, záď motorky nebo budíky...atd.)
Naposledy editováno 27.05.2014 07:30:47
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom nebo Transalp???
Ohledně otázek kam s jakou motorku jet či nejet....budu se tu na foru opakovat, ale NENÍ TO O MOTORCE
Jinak mé DLko má nyní 196.000 km po všech možných povrchách co existují a pořád šlape
Ten kdo tvrdí,že je to břichoplazec,tak nevědí co říkaj.Já s ním projel SH 20,21,teda jestli ti rádoby cestovatelé vědí co to je za (silnice)a bez jedinýho zadrhnutí.
A děravé silnice na UK zvládne s prstem v pr.... to mi věr
Spolujezdec má perfektní pohodí
Ale je to tady pořád dokola,kup si co se ti líbí a neřeš to,protože pak koupíš mašinu a zjistíš,že jsi chtěl asi fakt tu druhou...
PS: I baťužek je se Stromíkem spokojena.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 5 | 12.2.2024 v 19:03 elvis78 |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |