globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mohu doma otevřít r6?
15.4.2014 v 18:25
Zdravím chtěl jsem se zeptat jestli jde doma v garáži oddělat omezení 25kw? Koupil sem r6 rok 02. která je omezená na 25kw ke koupi jsem dostal aji mnoho papírů a i původní obal od omezovací sady, hledal jsem to na netu ale neúspěšně tak prosím o radu vás

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

18.4.2014 v 16:29 | Nahoru | #121

satandha píše: No já nevim, záleží jestli mezi řídítkama a sedlem je kokot nebo člověk. Já si ve 20ti pořídil 750 FZ, před tím jsem jezdil akorát fichtla a žiju a to jsem měl 65kg. Když se necítím tak netahám a hotovo. A pokudzza tím sedí hňup tak se rozmlati i na skútru.



Moje řeč

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

18.4.2014 v 20:14 | Nahoru | #122
motorbreath>

1 reakcí na tento příspěvek Mohu doma otevřít r6?

18.4.2014 v 20:43 | Nahoru | #123
já u r6 měl omezovací kroužky pod karbcema a u karbců bylo něco aby nešlo uplně otočit plynem...
a teď k tomu offtopicu: co mi udělají když mám v papírech 25kw(jinak 88kw), ale jinak papíry na neomezenou?
a za další na motorce mě ještě nikdy nestavěli za to autem ...

Naposledy editováno 18.04.2014 20:44:06

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

18.4.2014 v 21:21 | Nahoru | #124
Dave3991> zavrou te az scernas

Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 06:52 | Nahoru | #125
mike154> odpověď na tvou otázku je "ano" a tím by to mělo skončit

Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 07:25 | Nahoru | #126
Jde to, ale nedělal bych to,určitě těch pár roků prežiješ,život nekončí v 25,tak kam spěchat, ne?

Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 08:43 | Nahoru | #127
Jízdu si můžeš vychutnat i na slabší mašině na naše silnice to stačí. Taky mám obavy z šílenců bez skušeností na letadlech a ze šterku v zatáčkách a křižovatkách ale to zas o našich silničářích. Tak kolama dolu a klidnou hlavu.

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 08:55 | Nahoru | #128

mike154 píše: tady foto omezovací sady...doufám že mám hlavu tam kde má být :D chtěl jsem se jen informativně zeptat jedtli stím má někdo zkušenosti





Kolik už jich tady tohle psalo??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 16:23 | Nahoru | #129
Orličan> Ve směs souhlasím s tím, že v 18 nemá co dělat na takovéto motorce a také souhlasím s názory, že kde jaká klobása má v 18 pětkové béemwé a standardně to omotá kolem stromu. Ani nevím co je horší, jestli ten na té motorce, nebo ten v plechovce.

Ale rozhodně offtopic nesouhlasím s porovnání SV a řadový čtyřválec. To co jsi napsal mi bylo také několikrát tvrzeno (to o tom dvouválu, krouťáku a podobný nesmysly), ale realita je úplně jiná. Jezdil jsem na SV 2 sezony a krom toho, že to je velice nepříjemná motorka co se týká ovládání a taky je výkonově a stabilně dost mizerná. Po přechodu na nového Horneta to byla úplně jiná liga a s GSXR se to nedá srovnávat už vůbec. SV nejede, nezatáčí, nebrzdí, navíc strašně nepohodlný. Zkus se někdy svézt na nějakém supersportu a určitě změníš názor...... Jo, píšu to ze zkušeností, protože jsem ty všechny motorky měl několik let, ne proto, že mě to teď napadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 16:48 | Nahoru | #130
Mopadge> Konečně rozumný člověk, co tu pouze neuráží a má objektivní názor a to hlavní - srovnání! Díky za slušnou reakci a klidné srovnání bez emocí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 20:10 | Nahoru | #131
Orličan> Hele k tomu dvouválu a tahu od spodu,já vždycky říkám,že to pramení z toho,že vy tam máte vždy při tom vašem zátahu od spodu o 2-4 kvalty níž než mi na čtyřválu.Příklad jedeš po dědině kolem 50km/h.Já na 4V tam můžu mít klidně 6,ale ty jedeš tak 2 max trojku,ale to už ti to cuká podtáčením.Přijde konec obce a ty otočíš heftem a samozřejmě vystřelíš,v tu chvíli my musíme zkopat dolů a pak vystřelíme taky(to je ten tvůj pocit,že se musí na 4v pořád řadit).
Pak je tu druhá varianta,že já pojedu na tu dvojku,na konci dědiny otočím heftem a jaké bylo SV s jeho tahem odspodu.

Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 21:52 | Nahoru | #132
Tiše sleduji diskuzi ale vidím že jsou tu i dementi co by mohli dělat pomocníky policajtům aby se správně dodržovali nové a nové nesmyslné nařízení, omezení a 50 skupin řidičáků a jiné debility takové blbečky typu na tom nemáš co dělat miluji. Teď k tématu podívej se do sání a do výfuků co najdeš vyndej protože 600 nejede ani otevřená a samozřejmě zabít se můžeš i na jawě. (jo a minule jsem projel zákazem a neměl jsem tam také co dělat jo a jindy jsem zase překročil rychlost) čím dál víc kokotů co každý večer sledují jestli není něco nového ve vyhlášce aby mohli poučovat RÁDOBY MOTORKÁŘI vy kterých se to netýká kluci čau.

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 23:29 | Nahoru | #133
Chyba

Naposledy editováno 19.04.2014 23:31:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

19.4.2014 v 23:30 | Nahoru | #134

Orličan píše: SuperPivis> Protože se ptal, jestli ji smí otevřít, odpověď zní ne, protože R6 podle nového zákona o sk. A2 řídit nelze. O to je smutnější podpora místních borců, z nichž zřejmě většina neví o škrcení na 35 kW a tito lidé ho víceméně podporují ve vědomém porušování zákona. Ale má svou hlavu, musí si sám uvědomit, jestli má na účtě zbytečných 50 táců na cálování flastru. Ovšem tato částka může být pouze začátek, nikdo není dokonalý a nikdy nevíš, kdy ti do silnice vběhne dítě zpoza aut. Jak se říká, náhoda je blbec. Chtěl bych mít ještě osobní dotaz k zakladateli vlákna. Když máš v 18ti R6, tak logicky další moto bude R1, na čem chceš dejme tomu za 20 let jezdit, když už od mládí budeš lítat na mašinách, který jsou už víceméně výkonový maximum? Že by na tryskáči?



On se neptal jestli ji smí otevřít ve smyslu jestli je to legální,ale JESTLI TO JDE DOMA V GARÁŽI ODŠKRTIT.
On o voze a ty o koze.

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 07:42 | Nahoru | #135
filboy> Však jistě, otevřít to lze, nikde nepíšu, že ne Jen, že je to nedovolená úprava výkonu motoru. Jediná legální možnost to otevřít je ta, že to udělají v autorizovaném servisu, kdy k tomu vystaví protokol o změně výkonu, zápis do velkého TP a pak už stačí si zajít na základě toho protokolu nechat přepsat údaje v malým TP.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 08:08 | Nahoru | #136
filboy> No Takže, konkrétně SV jede na 6ku 57 km/h, což se rovná otáčkám lehounce nad 2 000, pokud se dostaneš pod 2, tak se ten motor začne bránit, tudíž na město je ideální 4-5, kde jsi vzal báchorku, že o 4 kvalty? Na výjezdu podřazovat nemusím, protože ten dvouválec není vyhoněn tak na otáčkách jako sportovní 4vál, kterej bude muset jít alespoň o 1 kvalt dolů, aby začal nabírat pořádnou rychlost. Co se týče předjíždění. Při rychlém jdu někdy max o 1 dolů a otočim plynem a mám ho v zrcátku, tahle situace platí u 4 válu, když nepředjíždíš rychle, ale jakmile ho budeš chtít předjet rychle jako na dvouválu, tak půjdeš třeba o 3 kvalty dolů a vyletíš jako raketa. Takže určitý chování ty 2 vály mají. Hlavně to nejsou beránci jako 4 vály, u 4 válu podřadíš před zatáčkou na prasáka o 3 kvalty a motor to víceméně pobere, zatímco dvouvál se s tebou mazat nebude. Jde o to, že dvouválce si žijí jakoby svůj život, furt se jim něco nelíbí a ty se musíš přizpůsobit, když se přizpůsobíš s chytne tě to, tak je prostě paráda pilotovat takovou mašinu. Neříkám, že 4 vály jsou něžný, když to přeženeš moc s plynem, tak tě taky vyškolej, ale celkově tě víc podržej oproti dvouválům. Ale to už se dostáváme do debaty 2V vs. R4 a to tu nikoho nezajímá. Takže jak už jsem tu někde psal, jezděte na čem chcete, hlavně opatrně.

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 08:29 | Nahoru | #137
carlos38> mladej a blbej co k tomu jinýho dodat. Až tě někde budou sundavat vapkou už bude pozdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 09:15 | Nahoru | #138


Naposledy editováno 10.04.2024 12:33:38

Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 09:22 | Nahoru | #139
V 19ti jsem v roce 2005 jezdil na neškrceným Hornetu. Nebyl bodovej systém a benga ještě měli samý feldy. Dneska mě čím dál víc opouští chuť jezdit, už jen proto, že je za každým rohem kdejakej vocas s radarem, civilní auta co měří atd.. A to člověk ani nemusí jet rychle aby byl průser. Jet furt s pocitem, kde zase budou je horší, než jet jak nezřízený hovado.

Orličan: jedinej důvod, proč se zdá pocitově silnější V2ka, je jen proto, že má daleko kratší kvalty. Jednou jsem si dal sprint s mým VTR SP vs GSXR1000 K5 někde od 4tisíc otáček, než jsem se dostal na 7tisíc už byl o tři délky motorky předemnou.. Ze zkušenosti, VTR SP má kratší kvalty o 20km/h než nynější 954ka. Je to rozdíl, jako bych si u 954ky dal dopředu zub míň a dozadu o dva více, jenže bych to přední kolo potom neudržel na silnici.

Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 09:34 | Nahoru | #140
já si ve svých 18ti koupil GPZ1000RX. 280kg hovado jsem měl i problém zatlačit do garáže. V té době se jezdilo v mikině a naštěstí na silnici moc aut nebylo. jezdil jsem jak idiot. Jsem rád, že jsem tohle období přežil, jelikož můj pud sebezáchovy při nástupu adrenalinu byl mizerný. Pak jsem sedlal Bandita 1200, toho sem vysypal. Dále Ducati monstera 900 atd. Ted raději jezdím na Husqvarně 450 (i ta je dost silná) a raději malý dvouválce, jednoválce typu youngtimery sr, cb atd.. Protože poslední moje velké mašiny BMW R1200S atd mi ukázaly, že se fakt můj pud sebezáchovy nevyvinul dokonale a díky i silné dopravě bych se někde zabil. vypozoroval jsem, že mne baví motorku agresivně drtit do maximálního výkonu, v šílených náklonech a pravděpodobnost smrtelné nehody ve spojení silná mašina + moje úchylka je mnohem vyšší, než jednoválec s max rychlostí 140 a mé touhy vyždímat z motoru a podvozku maximum. Nepotřebuji cítít obrovský výkon motoru, potřebuji cítit, že jedu na doraz. Takže z bezpečnostního důvodu je logický můj downsize. Dále dostat se do příjemných nesnází je snažší v terénu v mnohem nižší rychlosti a proto doporučuji enduro nebo cross. Lepší zlámané kosti na trati než rakev u svodidel.

Neříkám, že jakmile sednu na mašinu zatmí se mi.. ale když na to přijde (cca 15% mých naježděných km) pravděpodobnost, že potkám nějakýho debila, nebo že to fakt přeženu je celkem velká.

Takže jestli má zakladatel podobnou úchylku - v 18ti opravdu pravděpodobné, nedoporučuji otvírat 600sporta a sedlat raději 2taktní 125tku a pořádně jí dávat za uši.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 09:40 | Nahoru | #141
kawapepek> Však v klidu, jsi se rozvášnil Taky s tebou souhlasím, to by bylo docela divný, aby litrovej supersport takhle netahal. Zdůrazňuji, SV není supersport, to je motorka na blbnutí kolem komína. Ty údaje si z palce necucám, táta má 1100 Blackbirda, se kterým když chce, tak mě pojezdí všude i ve 2 a má stejnou spotřebu jako já. Jemu víceméně stačí jet všude na 6ku a točit 4-6 tisíc, jakmile začne točit, tak mu logicky člověk na 650 s 35 kW nestíhá, když mu nestíhá ani otevřený 6kilo, ani Duc 999R Já to spíš srovnávám v ohledu 4 válů o podobném výkonu! Sami musíte uznat, že líp bude tahat 35 kW V2 než 35 kW R4, na kterým logicky musí víc řadit, protože to musí víc točit. Takhle myslím to srovnání, je jasný, že na 70 kW 4 vála budu mít malý šance, pokud za to bude tahat.

Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 10:49 | Nahoru | #142
Tvl. co vám furt na tom řazení vadí, si kupte automat a nemusíte řadit vůbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 11:33 | Nahoru | #143
Orličan> Jaký pořád řazení,jedinej kdo bude pořád řadit,budeš ty.On bude tahat jen dva kvalty.Tím,že ty máš kratší kvalty a točíš o třetinu mín otáček budeš pořád v omezovači a budeš muset řadit.Podle tvojí logiky by se na jednobuchu snad nemuselo řadit vůbec.
Tak ti v tom udělám jasno,čím mín válců,tím víc řazení

Naposledy editováno 20.04.2014 11:33:57

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 12:05 | Nahoru | #144
filboy> Bože, to je z toho tak těžký pochopit, že když on jede na 5-6ku piánko, tak já logicky tu motorku honím furt. Takže, pro méně chápavé, aby s ním člověk udržel tempo, tak furt řadí a svoji motorku nakládá. Stejně jako když s ním jede člověk na VFR 800, CBF 1000, ZX-9R, CBR 600F. Prostě on víceméně má furt výkonovou rezervu a my ostatní musíme jet typem točit řadit, točit řadit. Ale nechápu, kam tahle debata spěje, jednak je totálně offtopic a jednak my, když jedeme, tak spolu furt nezávodíme, jezdíme prostě svižnější cestovatelský tempo, což je v rozmezí 130-160 a rovinky moc nevyhledáváme. Tímto bych uzavřel za sebe debatu 2 vs 4, řazení atd.

1 reakcí na tento příspěvek Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:04 | Nahoru | #145
Orličan: Tak ty jsi mě dnes těma názorama fakt pobavil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:26 | Nahoru | #146
maverik> Hmm, tak to jsem opravdu rád.

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:29 | Nahoru | #147
Orličan> ty seš teda umělec Brouk Pytlík je vedle tobě úlnej lůzer

1 reakcí na tento příspěvek Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:35 | Nahoru | #148
Ještě nějakej internetovej kecálek pro zpříjemnění dne?

(reakce na) Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:37 | Nahoru | #149

Orličan píše: Ještě nějakej internetovej kecálek pro zpříjemnění dne?


A ty seš co? Odbornik na dvouvály ne? a hlavně na ty se kterejma se moc neřadí a jedou jak hovado napr. Sv 650

1 reakcí na tento příspěvek Mohu doma otevřít r6?

20.4.2014 v 14:52 | Nahoru | #150
Nauč se číst, psal jsem tu jednoznačně, SV NENÍ supersport! A ve srovnání s mašimama R4 podobného výkonu má dle mého SUBJEKTIVNÍHO názoru lepší projev motoru než například stará XJ! Nejvíc mě tu baví ti kecalové, kteří nejraději někoho furt jenom shazují, často o té dané motorce ani nic neví, jen to, co je napsaný na papíru tu srovnávají s vlastním litrem. Víš, většinou, když někomu něco vyvracíš, měl bys to něčím doložit, nejlépe vlastní zkušeností, kterou ty jsi tu nedoložil ani jednu. Jak jsem tu už psal SV nedovede jet pod 2 000 otáček a na 6ku jede na 2 000 rychlostí 57 km/h, což znamená, že řadit musím. Nikde jsem netvrdil, že řadit nemusím. Co se týče těchto údajů, mám je nasledovány z průběhu ježdění, pokud mi nevěříš, je to čistě tvůj problém. Kvůli tobě s motorkama neskončím a ač není SV trhač asfaltu jako tvé GSX-R 1000, tak mi věř, že mě to netrápí, jednak na to nemám noty a potenciál tý motorky nikdy v provozu v ČR nevyužiješ. Jdi se radši projet a nepruď.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 3 Včera v 17:59 karavanista
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37
Spinanie ventilátora Yamaha yzf r6 ... Yamaha YZF-R6 Jar0 10 1.2.2024 v 16:06 Jar0
Yamaha R6 chcípá Yamaha YZF-R6 LukeyR6 7 11.10.2023 v 17:47 LukeyR6


TOPlist