když jsem guzzu kupoval, byla na zadku pirelli diablo rosso která byla netknutá a na předku mírně jetá continentalka race attack medium.
ta pirellka byla hrůza, kromě toho že jsem na ní neměl zrovna dobré pocit trvalo asi 1500 km než jsem sjel kraje takže jsem ju začal šetřit jak jsem mohl a životnost jsem natáhl na 3000 tim že jsem do slicku dojel aji prostředek- nikdy víc.
místo ní jsem koupil continentalku road attack, se kterou jsem měl pocit sucha a bezpečí jako nikdy. nejenom že se mně na ní daleko líp jelo ale najel jsem na ní zatim skoro 5000 a akorát mně zmizel nápis prostředkem, opotřebení velice velice mírný.
na turistiku si nemůžu stěžovat, na ostřejší tempo stačí z turistiky 2-3 zatáčky a drží jak přibitá.
na řadu ale přišla přední guma, která je prostředkem jak nová ale boky jsou už do hladka. race attack kupovat nechcu protože zaprve pokud se nepletu je dost drahá a zadruhý ju ani nevyužiju protože se mně zdá že se mně nedaří zahřát. a něco mně říká že ani neni na silnicu
s road attack na zadku su spokojené a tak se nabízí vzít ju ale právě uvažuju jestli nejít dál a nezkusit ještě contimotion, ta taky vypadá dobře.
nemáte někdo přímý srovnání nebo radu k tomuhle výběru?
1 reakcí na tento příspěvek road attack nebo contimotion?
Sic teď vyzkouším Angel ST. ale to teprve bude. Ani slavné Michelliny mi moc nesedly.
A jinak? jedeš na náš srázek?
1 reakcí na tento příspěvek road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek road attack nebo contimotion?
Ale zas celkem držely, mel jsem sport attack myslim, uz si to moc nepamatuju..
2 reakcí na tento příspěvek road attack nebo contimotion?
Jezdil jsem hlavně Pirellky a žádná z těch gum není špatná, jakkoli se starý Diabla rychle sjížděly(zase dnes stojej kolem 3tCZK) Rosso Corsy na mojí mašině dokázaly i 5tkm... a jsou to supr gumy. Dobrá kombinace cena/výkon je M5 interact (stejná guma jako rosso corsa ale za dobrou cenu) -vydržela na mým "gumožroutu" 4500-5000km.
Minulej rok jsem na podzim koupil "zimák" roadsmart a světe div se, drží jak přibitej i na okruhu jsem mu dával a nic - právě jsem se vrátil z Corsiky a fakt jsem mu nakládal i v studenějších podmínkách. Žádnej náznak podkluzu.
Prostě to vypadá, že na předek si koupím vždy o třídu měkkčí gumu a dozadu už půjdou sport touring - každej jsme "střelec"...ale na to naše m¤dání je supersportovních gum škoda i s ohledem, že sport touring se líp zahřejvá, není tak háklivej na nižší teploty a odvádí líp vodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
memphis.unv píše: dva_hrnce> tak race attack je za 3,5, loni byla za pětku
tak bůra bych teda za conti nedal už z principu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
dva_hrnce píše: tak bůra bych teda za conti nedal už z principu
jj, ale zrovna Race Attacky jsou super pryže Akorát už nejsou tak levný jak bývaly, a Sport Attack II jsou taky good, třeba zrovna Continental má patentovanou technologii Traction Skin (není mastná/lesklá, ale s hrubým povrchem) u některých pneu a je to vychytávka jak sviň, dáš novou gumu ujedeš svižně pár km, aby se ohřála a už to lámeš na koleno aniž by jsi měl blok z toho že klouzne na sračce ze separátoru z formy
e:
Naposledy editováno 14.04.2014 20:47:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
podotýkám že jsem teď dohobloval přední Batlaxu 016 (bez pro)...na Korsice padly hrany dohola - zatímco střed má stále 3mm ...a vzadu mám po zadní batlaxe ze sady teď Roadsmart I... a zjistil jsem že mi úplně stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) road attack nebo contimotion?
t_freedom píše: dewwil> a co road attack druhé generace ? ...je na něj akce a šel by sehnat v sadě 180/120 za 4130CZK...
podotýkám že jsem teď dohobloval přední Batlaxu 016 (bez pro)...na Korsice padly hrany dohola - zatímco střed má stále 3mm ...a vzadu mám po zadní batlaxe ze sady teď Roadsmart I... a zjistil jsem že mi úplně stačí
Ten už je OK, ale mít S4R tak jdu spíš do tý SportAttack2, dá se to na něm hrotit víc, anebo ho dát aspoň na předek ten SA2 a dozadu ROA2
anebo ho dát aspoň na předek ten SA2 a dozadu ROA2
Takhle nad tím přesně uvažuju...
minulej rok Měl Hamlet v akci Roadsmart I. za 2400CZK (no nekup to) tak jsem ho tam vrznul (po Batlexech 016 - předek zůstal) s trochou strachu jako (pod)zimák a na jaro ...byl jsem s ním i na okruhu a teď jsem se vrátil z Korsiky - přední Batlaxa dojebaná zestran totál
takhle a Roadsmart ani jednou nedal nic znát...takže si přesně říkám - dopředu půjde Sport a dozadu Sport-touring.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |