hledal jsem, ale žádný pořádný informace nenašel.
Máte někdo zkušenosti s novou pryží Pirelli angel GT? Chci to dát na SVčko 650. O výdrž strach nemám, už i starší generace ST ji měla slušnou podle informací, co jsem našel.
Zajímají mě spíš vlastnosti. Rychlost ohřátí a hlavně přilnavost té pryže. Rád se svezu v zátáčkách a často s partou strávíme odpoledne v jednom zatáčkovitém úseku, kde pilujeme techniku jízdy. Na druhou stranu nehodlám měnit gumu každých 3000km a letos plánuju trip k moři.
Všude čtu, že kupovat sportovní lepivku je nesmysl. Že každá nová cestovní guma zvládne bez problému klopit až na hranu. Tak jak je to? :)
Teď tam mám Pirelli Diablo - jsou už postarší (rok výroby 2010) a teda co se týče přední gumy, tak jistota moc nebyla. Předek mám sjetej 5mm od hrany gumy (rozměr 120/60 r17), ale ta guma už byla na hraně přilnavosti v tomhle stylu jízdy a občas mě nepěkně vyškolila. Proto bych byl nerad, kdybych koupil novou sadu a chovalo se to stejně.
Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli angel GT
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
hOOrNeT píše: MácaZhor - super, díky za reakci :) Jestli se rychleji sjíždějí boky, tak tím líp. Střed se dá sjet vždycky snadno Hlavně ta dovča do toho, tak se to hezky vyrovná
já ti ještě jednou zopakuju, pokud ti Pirelli Rosso přišly že ti nestíhají a občas tě vyškolily, tak Angely GT nebudou stíhat dvojnásobek. Ani ty ST1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Na sv650 ty gumy podle mě nemůžeš utrhnout od asfaltu pokud neuděláš větší chybu.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli angel GT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli angel GT
SVpřemek píše: Měl jsem stejné dilema GTvs.ST,mám radši zatáčky než rovinkaření a nakonec vyhrálo ST kvůli ceně a myslím si že dobrá volba.Oproti předchozí roadsmart1 se o dost líp mění směr,krásně se klopí, motka je stabilnější a je cítit větší jistota.Po chvilce zahřátí pěkně drží až ke kraji-ani ne 5mm poserprouzku(bylo cca 17stupnu venku) takže za mě STčka .
Tenhle pocit je vzdycky po prezuti na novou sadu, jelikoz ty stary gumy sou pred smrti (po smrti) a vetsinou nemaj uz tak kulatej (spicatej) profil jako novy. Takze bych to tak jednoznacne netvrdil, protoze po prezuti ze starejch slupek na novy clovek nemuze bejt objektivni v hodnoceni ovladatelnosti. S novejma botama jde najednou vsechno lip
motovlk píše: hOOrNeT> No před chvílí jsem prolít (opět) Dubou a věřím jim o něco víc než Michelinům PR 3 . Byla tam stupačka a docela dobrej pocit jak to drží . Pak o kus dál to v hlubším náklonu trochu pustilo na zadku , ale docela čitelně . Za mě dobrý gumy .
To jezdis Dubou takhle vecer jo? To bych se docela uz bal v tech lesich pokouset stupacky Přece jenom este nejsou uplne takovy letni hice. Ale mozna sem jenom posera
hOOrNeT píše: seikos - kdepak, neměl jsem rosso. To jsou lepidla. Já měl první generaci Pirelli diablo. Bez doplňku, ani rosso, ani corsa... prostě nic. Jen Pirelli Diablo
promiň, nemělo tam být rosso, ale prostě Diablo. Teď už jsou Diablo II, analogie. Měkčí jsou Rosso Corsa. A nejměkčí Supercorsaseikos píše: GT jsou spíše na cestování, než na pilování hran. Neže by to nedala, ale pokud máš předek 5mm od kraje a Diablo ti nedává dost jistoty a párkrát tě vyškolila, tak Angel GT ti nedá v tak mezních situacích jistotu žádnou.
Jestli chceš jezdit hranu na větší jistotu, tak holt kup sportovní gumy (pokud Pirelli, tak Rosso II nebo Rosso Corsa). Pokud více sportovněji, tak Angel ST (Sport Touring) než GT (Grand Turismo). GT jsou oproti ST plošší a není na nich taková zábava při kravení než u ST.
Bohužel neexistuje žádná guma co s ní můžeš jezdit zcela s jistotou na hranu a přitom vydrží cca 10tis.
I kdyz mas vecinou pravdu, tak tady se s popisem vlastnosti pletes - GT ma ty same vlastnosti jak ST plus vetsi najezd a lepsi chovani na mokru jak ST
Myslim, ze tady v tom tematu je ta guma docela rozebrana
GT a vlastnosti a je tam nekde i tabulka kde jsou ty dve poprovnavany v grafu primo od pirelli - takze pro zakladate - jak se casto doporucuje si nejdriv hledat a pak zakladat ;)
E: pismenka
Naposledy editováno 02.04.2014 12:14:57
po silnici. Myslíte že ty s20 jsou na mou motorku zbytečný? Často mi rupne v hlavě a jedu trošku svižnější jízdou. Požadavky na pneu mám - jízda i za chladnějšího počasí a rychle se zahrála, podržela v náklonu při ostřejší jízdě ("Hornet 600 ") Taky jsem ještě uvažoval nad michelin pilot power 2ct ale někde jsem tu četl že se delší dobu zahřívají?
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
na TDMku používám na předku Pirelli ST a na zadku mám Pirelli GT. Jsem naprosto spokojen a pokud vydrží a hodně na nich najedu, budu je kupovat znova.
Ještě jsem neměl žádný problém, pneu se rychle zahřívá a má výbornou přilnavost i na vodě.
Nedokážu porovnat rozdíl mezi ST a GT , mám najeto cca jen 2000km. Nejezdím na hranu, ale pro běžný provoz ideal, nechápu jak si někdo kupuje sportovní pneu do běžného provozu.
Není až tak důležité jak se chová nová pneu, ale jak se chová po najetí např. 5000km. Loni byl test na pneu a ST i GT. Za sebe doporučuji.
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 4 | 29.2.2024 v 19:24 Mňojo |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |