paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Parkování - problémy a omezení
29.3.2014 v 17:56
Ahoj , jak jste na tom s parkováním,když přijedete někde třeba na hrad ,nebo zámek . Já rok od roku sledují jak narůstá počet lidí v reflexních vestách a vybírají kde jen to jde . Minulý rok jsem parkoval bez problému na dvou hradech a nyní jsou tam židličky a vybírají
1 2

29.3.2014 v 17:59 | Nahoru | #1

29.3.2014 v 18:02 | Nahoru | #2
To víš,doba na hovno.Všichni chtějí za všechno prachy.Vloni jsem byl jen za rohem (Hřensko) a tam taky nejni plácek,kde by nevybírali za parkování..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Parkování - problémy a omezení

29.3.2014 v 18:02 | Nahoru | #3

Benda1 píše: ty voe,loni v tatrách. Přišel buzerant a že prý na tom parkovišti nesmíme stát a nebo máme zaplatit. Tak jsme ho slušně vypoklonkovali a na celé tatry jsme se vysrali. Letos jedeme GG a asi to bude stejné... J.

29.3.2014 v 18:06 | Nahoru | #4
Saxn> je spičená doba nebo zpičená doba? j.

29.3.2014 v 18:20 | Nahoru | #5
Zpičená

29.3.2014 v 18:21 | Nahoru | #6
Z koho čeho

29.3.2014 v 18:50 | Nahoru | #7

Benda1 píše: Saxn> je spičená doba nebo zpičená doba? j.

Vždyť jde o piču

29.3.2014 v 18:58 | Nahoru | #8
Loni, léto, Křivoklát. Přijel jsem na parkoviště za autobusem, přiběhl poskok skasíroval autobus 50 vočí, dorazil ke mě a za moto taky 50 vočí. Takže jsem to nakop a odjel. Křivoklát přišel o vstupné na hrad o útratu za dva lidi v restu za oběd a třeba 20 vočí za parkovné. A takhle hospodaří celej náš stát. Velkej bič a malej dvorek.

29.3.2014 v 19:04 | Nahoru | #9

kehaj píše: Velkej bič a malej dvorek.

A kulatý rohy na tom dvorku,aby se nemohli schovat

29.3.2014 v 19:19 | Nahoru | #10

Naposledy editováno 29.03.2014 19:20:15

29.3.2014 v 19:33 | Nahoru | #11
parkoviste musi mit vyznacenej prostor kde je placene parkovani..dam to presne na lajnu kde je hranice parkoviste,zamknu a jdu pryc...

kecy jako tady je vsude parkoviste me musi dokazat katastralni mapou a ohranicenim..na kydy tady vsude mu odpovim zda mysloi celou cr nebo celej svet ci vesmir

Naposledy editováno 29.03.2014 19:35:54

29.3.2014 v 19:37 | Nahoru | #12
bramboroking> Kdyby to bylo tak jednocuchý,bylo by to krásný..
BTW:Nedávno jsem byl na Ještědu a parkovný 60kč.. no mazec..

29.3.2014 v 19:50 | Nahoru | #13
Kdyby tady neoperovaly takové sociální bandy a neúčtovaly parkovné ,tak by měli podstatně větší účast a mnohem více by vydělali na vstupným a v restauracích . Oni si myslí,že vydělají,ale ve finále prodělají ,protože nejen ,že se občané vyhnou placení parkovného,ale i vstupného a dobrého obědu

29.3.2014 v 20:02 | Nahoru | #14

steag píše: No začína to být masakr Před pár lety sme zajely k hospode ...po chcípnutí motorek ,přiběhl týpek s kasičkou a že 50kč motorka . Auto bylo za 100 Hospoda prázdná ... Co chcete pak

Vybírat parkovné u zařízení, jako je restaurace, motorest apod., je slušně řečeno postavené na hlavu. Beztak ceny za žvanec jsou leckde přemrštěné (a to počítám i s náklady na provoz podniku), takže už na tom si nahrabou dost. Některým to ale zřejmě nestačí, tak se snaží si přivydělat na parkovném - ovšem ve finále pak vydělají tak jako tak méně méně, když si takto odeženou kunčafty. Stačí jednoduché počty - když někde nasadí vysoké daně, obyvatelstvo začne z dané oblasti emigrovat a výnos tak paradoxně bude nižší - jinými slovy vysoká daň je vždy cestou do pekel.
Ještě je v tomto případě druhá možnost a sice, že hospoda byla prázdná z důvodu, že tam vařili šlichtu pro medvědy, tak se výdělek ušlý nízkou návštěvností snažili naivně dohnat vybíráním parkovného... vsjo vazmóžno.

29.3.2014 v 20:02 | Nahoru | #15

Haesty píše: bramboroking> Kdyby to bylo tak jednocuchý,bylo by to krásný..
BTW:Nedávno jsem byl na Ještědu a parkovný 60kč.. no mazec..

My tam byli 4 motorky před měsícem,přišel výběrčí,chtěl 60 za moto,tak jsem ho poslal do řiti,že mu nic nedám,jelikož za zaparkování na 20 minut,abych si udělal fotku mu fakt nic nedám.Řekl tak dobře a odešel.Jinak se opravdu platí všude.V Libverdě na Obřím Sudu chtěla bába při loňském sraze Virago asi 500 za všechny,bylo nás 90 motorek,chlapi si chtěli dát jen cigárko,kouppit suvenýr a pryč,byla neoblomná,tak jsme odjeli s trochou burnautu,aby z toho něco měla baba jedna.

29.3.2014 v 20:13 | Nahoru | #16
To je to Ankarský hospodaření, proto taky zahraniční dluh ČR stoupl na 2,215 biliónu korun. Ani neumím spočítat kolik by za to měl každej čech motorek.

29.3.2014 v 20:27 | Nahoru | #17
Dobře vím, proč u nás v sezóně na profláknutá turistická místa nejezdím, jednak je tam dvě zadele turistů, z čehož dostávám lehké záchvaty paniky a mám tendenci zdrhnout a druhak tam z člověka tahají prachy na každém rohu .
Ale je fakt, že zase v celém rozpočtu na takový výlet je většinou parkovné opravdu minimální položka (naposled jsem platil s autem ve čtvrtek v Olomouci, protože jsem chtěl stát co nejblíž centru a zase tak dobře to tam neznám, tak holt za dvě hoďky 40 ká...).

29.3.2014 v 20:34 | Nahoru | #18
Škoda,že nejde motorka zaparkovat do vzduchu , hned by to bylo jednodušší

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Parkování - problémy a omezení

29.3.2014 v 22:02 | Nahoru | #19

Saxn píše: No to pak máš náladu pod psa to věřím , dneska jsme jeli na Štramberk ,vždy jsme parkovali na náměstí ještě na podzim 2x a letos tam stojí idiot ve vestě a nevybírá nic , on rovnou zakazuje tam kdekoliv stát ,takže to musíme nechat někde km dole a na to jsme se vysrali,tak jsme jeli nakonec jinam

Jj, už to u nás není co to bylo. U aut to chápu, ale pokud má motorkář trošku rozumu a nestojí nějak vyloženě zle, tak nevidím jediný problém. O víkendu jezdívám pro pečivo a taky vím, že stojím tam, kde bych neměl. Zatím mi to prochází, ale až mě jednou někdo "upozorní", tak to asi nerozdýchám a pošlu ho nejspíš do věčných lovišť ... a to jsem člověk, který se snaží zákony respektovat

29.3.2014 v 22:16 | Nahoru | #20
jezdec74> TVL nestraš, já jezdím na Štramberk na náměstí na birelka celkem často, tak to jako mám teďka nechávat dole na zachytným, jo?

29.3.2014 v 22:43 | Nahoru | #21
Bafan21>

Ale to snad né, ale kápneš na vola a nenaděláš nic . Platit za moto mi ale přijde jako úchylárna.

29.3.2014 v 23:07 | Nahoru | #22
J.M.K. - No nechtělo se mi to psát celý :D tedy dovětek jest že jsme motorky nechaly asi 200 metrů daleko ceny v hospodě docela na náš kolorit přemrštěný a nejvíc : zachody byly automatizovaný na 5kč ...Jen se omlouvám je to už nějakej pátek a už nevim kde to bylo (aby jste s tím počítaly)

Víto to je normálka ...Jsi zapoměl dodat že to parkoviště má někdo jinej než Sud .Tudíš já když tam chci zastavit tak jedu vedle obřího Sudu , teda mě to vždy prošlo jinak 30kč na moto ... V láznich se nedivim udělaly centrální parkoviště , na vrchu a všichni parkovaly kde se dalo tak daly cedule a vyběrčí v podobě MP co 20minut objíždí (tomudle konci se už vyhýbávám,ač je to škoda) a Ještěd je masakr sám o sobě
Takže kafe u Sychrova a tradá tím dle směrem

29.3.2014 v 23:35 | Nahoru | #23

Ten Štramberk mi tak připomněl, minulou sezónu jsem tam jel a nahoře přímo na námku je pekárna, myslím že se jmenuje u Kači, tak sem tam kupoval uši a týpek co to nejspíš vlastní mi říkal, že kdykoli budu chtít, tak tam můžu nechat mašinu, má na boku takový plácek. Nevím jak teď, ale za pokus to stojí ;)

30.3.2014 v 06:54 | Nahoru | #24
Kinča> Já jsem minulou sezonu tam taky parkoval u restaurace nahoře,ale včera přijedeme , chceme si zajít do restaurace , na hrad a hned ze startu přiletí starý dědek ve vestě a že tam nesmíme nikde stát ,tak jsme to museli otočit a jeli úplně pryč . Za to může ale ta samotná obec , neboť ona zaměstnává takové lidi . On sám za to ani nemůže , on je jen hloupá figurka a veřejný osel

30.3.2014 v 06:57 | Nahoru | #25
jezdec74> přece si nechceš dělat problémy kvůli starému chlapovi co mu tělo klepe poslední řebíky do rakve a ještě před tolika kolem jdoucích svědků

30.3.2014 v 08:35 | Nahoru | #26
Vítězslav_Máří> V Kam.Šenově je to to stejný.Tam maj dokonce i kamery a závoru.Tak jsme zaparkovali asi 50m naproti u svodidel a přišli tam pěšky.Taky po nás čuměli

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Parkování - problémy a omezení

30.3.2014 v 09:18 | Nahoru | #27
Saxn> Musel bych nejspíš počkat, až tam nikdo nebude
Ale ne, chápu, že tito lidé za to nemůžou. Dělají to za pár kaček, jen aby si přilepšili.
Jasně, že se dnes vybírá skoro všude, ale u nás to zastupitelé pořádně pohnojili.

Mám jedinou výhodu, na náměstí to mám cca 1km, tak tam pěšky dojdu a parkuju doma bezplatně
Kdyby někdo chtěl motorku "odložit" do dvora bez parkovného (jistota, že na ní nikdo lozit nebude), tak klidně písněte není problém , pak už to je jen ten 1km na náměstí .

30.3.2014 v 10:09 | Nahoru | #28
jezdec74> Tak to bych bral, kilák je vpoho a rovnou můžu omrknout to tvoje NCéčko. Měl jsem ho půjčené v Hondě v Krhové, ale nakonec jsem koupil TAčko.

30.3.2014 v 10:46 | Nahoru | #29
jezdec74> tak beru tě za slovo ja tam náhodou ještě někdy budu mít cestu ,tak se ti ozvu

30.3.2014 v 10:52 | Nahoru | #30
steag> S těmi hajzlíky to tomu teda dává korunu. Tohle jsem zatím viděl jen v nějakém "mekáči" někde v Práglu, byl to terminál s mincovníkem a "tříramenným propouštědlem". To také nepochopím - už z principu, pokud poskytuji služby občerstvení (krom stánku), je mou povinností zajistit i sociální zařízení a to bezplatně. Pochopím, když se tam někdo přinde enem vyvenčit, pak je to slušnost nějakého toho bůra tam nechat. Ale pokud si tam u nich něco dám, tak jim zaplatím už tak dost na to, aby mě ještě kasírovali za vyscání jako hajzlbába na hlavním nádraží.
A zmíněný "mekáč" je už tak bez diskuse, dosti "zvrhlý" podnik - tam je i nesmysl dávat obsluze "dýžka", jelikož co jsem se dověděl, tak "manažéři" (=vedoucí směn) jim je berou společně s tržbou a nechávají si je pro sebe! Což je též postavené na hlavu, neboť spropitné je z principu určené pro obsluhujícího člověka, ne pro nějakého nadřízeného picmoucha, který nedělá nic, za co by si to zasloužil.
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
startování Suzuki GZ 250 Maruader, Suzuki 250 SB semic 4 12.9.2021 v 20:19 Kohlstein
tachometr Suzuki GZ 250 Maruader semic 5 24.5.2021 v 19:21 semic
Ukazatel paliva Suzuki GZ 250 Diviška99 9 2.12.2018 v 12:58 krokoš
Vadná baterka? Suzuki GZ 250 Speer 10 18.9.2016 v 18:52 Bob.929
Malý chopper pro začátečníka Yamaha XV 250 Virago, Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 Sliver- 14 17.4.2015 v 21:10 PayazZ