globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer
26.3.2014 v 16:46
Asi nebudu jediny, kdo porad ceka na nejakou klasiku od Jawy ve stylu OHC nebo jiz kdysi zbastleneho Califa, prip. nejaky cafe racer. Copak je ten zaklad Jawa 660 Sportard tak nevhodny, ze se do ted neobjevila nejaka pekna prestavba? Je v tom ta cena? Kdyby zaklad stal do 150tis. bylo by to realne..? Proc se treba o nejakou prestavbu Sportarda nepokusi Mates Moto..? Resp. kdo vlastne stoji za dnesnim vyvojem v Jawe.. opravdu je to takovy problem vyjit na trh s nejakou peknou motorkou?

Bude vubec nekdy treba ten litr? Kdyby Jawa opravdu neco mela, proc o tom neda vedet.. vzdyt je potreba si vytvorit potencionalni zakazniky jiz predem.. nejaka propagace, atak.

http://zpravy.aktual.../r~i:article:786183/


Naposledy editováno 26.03.2014 16:59:57

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 14:02 | Nahoru | #31

Trebeach píše: Podle mých informací to bohužel studie ze 70. let není...



Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 14:04 | Nahoru | #32
S MZ by to nemělo mít nic společného, tvrdí, že mají motor vlastní konstrukce. Z něj bude vycházet i chystaná "novinka" s obsahem 1200 ccm.

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 14:10 | Nahoru | #33
1200ccm v roce 2080 timhle tempem

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 14:13 | Nahoru | #34
Tak o rychlosti se u Jawy mluvit nedá, tady jen odkaz na tu dvanáctku .

Naposledy editováno 27.03.2014 14:20:49

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 15:53 | Nahoru | #35
Tohle už je stará skoro fousatá věc. To je ten tunel na 19 mega. Tam se přece píše o vývoji motocyklu s motorem 1200. O vývoji motoru 1200 ani slovo.
Felgr za stejný prachy motorku aspoň vyrobil. Ma Midalu si můžeš sáhnout. Z Týnce jen slova a slova.

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 16:11 | Nahoru | #36
tohle je vtipny.. http://www.isvav.cz...o?rowId=FI-IM4%2F065

Výzkum a vývoj nové generace motocyklu JAWA s víceválcovým motorem o obsahu 900-1200ccm.

V rámci projektu byl připraven nový motocykl s evropskou úrovní kvality, designu a technického řešení, který oslovuje individualitu zákazníka. Při vývoji byly zachovány genetické designové prvky značky JAWA.

Výše podpory ze státního rozpočtu 21 935 tis. Kč
Celkové uznané náklady 92 912 tis. Kč

Ukončení řešení 31.12.2010

Nová generace motocyklů JAWA s čtyřtaktním dvouválcovým motorem 1000 ccm
Tržby v roce náběhu výroby 2013 69.600tis. Kč

..a litr nikde..

Naposledy editováno 27.03.2014 16:16:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 17:32 | Nahoru | #37

Piwell píše: To je studie ze 70. let


Tohle neni motorka za 70. let. Design ani materiály tomu neodpovídaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 17:49 | Nahoru | #38

Jindřej píše: Tohle neni motorka za 70. let. Design ani materiály tomu neodpovídaj



To byl joke woe

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 18:46 | Nahoru | #39
nevím jak vy kluci ale já jim držím palce a myslím si že problém je ve vedení a kancelářských krysách tam bych udělal čistku a nasadil tam nějaké schopné lidi + někoho šikovného do vývoje jinak jestli se bude finančně dařit klidně si tu novou 350sátku koupím snad ty kolena výfuku je jen foto vývoje prostě 350sátka musí stát jako klasika vedle zahraničního stroje

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 18:51 | Nahoru | #40

Piwell píše: To byl joke woe


Aha, tak jsem dement

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 19:27 | Nahoru | #41
Tommy_Angelo>Když se objevily první fotky Jawy 350 připravované pro obnovení prodeje v ČR, tak ta kolena praštila do očí každého. A na továrním profilu na FB napsal někdo z fabriky, že kolena s katalyzátory tam být musí, aby to prošlo emisemi při homologaci, ta motorka se takhle prodá, no a nový majitel tyhle hrůzy sundá a nahradí běžnými koleny.

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 20:20 | Nahoru | #42
po krachu MZ jawa vykoupila veškeré haraburdí včetně litrovejch motorů a výrobních komponentů nic nevyvíjej je to dávno vymyšlený v německu jen na tom budou jiný víka ty MZty měli stejný díly i se sportardem Jawa je pračka na dotační peníze nic jiného

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

27.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #43

Sema píše: Tommy_Angelo>Když se objevily první fotky Jawy 350 připravované pro obnovení prodeje v ČR, tak ta kolena praštila do očí každého. A na továrním profilu na FB napsal někdo z fabriky, že kolena s katalyzátory tam být musí, aby to prošlo emisemi při homologaci, ta motorka se takhle prodá, no a nový majitel tyhle hrůzy sundá a nahradí běžnými koleny.


i tak to lze provést a nahradil bych i páku zadní brzdy za originál chromovanou a bytelnou co tam má být a ne ten kousek železného nevzhledného plocháče a 3jky plechu v černé barvě co tam dali doma mám v šuplíku ještě dvě

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

28.3.2014 v 10:43 | Nahoru | #44
žádná mz, ale panelka ze skladu

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

28.3.2014 v 17:28 | Nahoru | #45
bledemon: dobrý!

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

28.3.2014 v 19:28 | Nahoru | #46
Jestli pak se tam dá do řídítek pichnout šroubovák?

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

28.3.2014 v 22:46 | Nahoru | #47

Tommy_Angelo píše: nevím jak vy kluci ale já jim držím palce a myslím si že problém je ve vedení a kancelářských krysách tam bych udělal čistku a nasadil tam nějaké schopné lidi + někoho šikovného do vývoje jinak jestli se bude finančně dařit klidně si tu novou 350sátku koupím snad ty kolena výfuku je jen foto vývoje prostě 350sátka musí stát jako klasika vedle zahraničního stroje


jestli ti prošla nějaká jawka rukama tak u tohodle bys zvracel,pro mě to je ende

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

29.3.2014 v 20:48 | Nahoru | #48
Asi bych se už dnes pořád neotíral o starou třipade. Ve své době to byl dobrej stroj.Sám mám doma 4 staré Jawky a nevidím jediný důvod proč se jich s nechutí zbavovat???
Ale to co páni předvádí dnes...to bych blil.Pokud na to nejsou finance ať radši dělají moped.A přiznivci značky můžou jen doufat,že Jawu snad někdou koupí a chytře použije značku a vyleze s odpovídajícím strojem dnešní doby a snad i krásnou Jawáckou klasikou???Zdar

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

30.3.2014 v 13:46 | Nahoru | #49
PAVEL1250> no,že se za 25 let kapitalismu zveti ne? to nebude po tak dlouhé době tím socialismem......
zdenekp> šáhnout jo,ale nevidím nikde kolik jich prodal.Zákazník je ten největší oponent a jen ten rozhodne jestli to nebyl další tunel....

Naposledy editováno 30.03.2014 14:05:21

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

30.3.2014 v 17:51 | Nahoru | #50

Zipák píše: Asi bych se už dnes pořád neotíral o starou třipade. Ve své době to byl dobrej stroj.Sám mám doma 4 staré Jawky a nevidím jediný důvod proč se jich s nechutí zbavovat???
Ale to co páni předvádí dnes...to bych blil.Pokud na to nejsou finance ať radši dělají moped.A přiznivci značky můžou jen doufat,že Jawu snad někdou koupí a chytře použije značku a vyleze s odpovídajícím strojem dnešní doby a snad i krásnou Jawáckou klasikou???Zdar



Moped? A kdo by ho kupoval??

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

15.4.2014 v 21:02 | Nahoru | #51
..tady jsem si dovolil udelat par skic.. trochu sneni.. variance na klasiku, nadrz kejvacka, sedlo ohc



Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

15.4.2014 v 21:03 | Nahoru | #52
variace na bizona.. mozna by chtelo zmenit predni svetlo..



Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

15.4.2014 v 21:05 | Nahoru | #53
a takova inspirace suzuki gsr 750.. predni maska by mohla zustat ze sportardu



1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

16.4.2014 v 09:49 | Nahoru | #54
Nejde o to neco navrhnout nebo vyrobit, jde o to prodat a vytvořit zisk: to bohužel v dnešní době není možné (myslím jawa), protože i etablované továrny nemají na růžích ustláno - a to mají kontinuální vývoj a výrobu, moderní technologie.... ale za snahu celkem
Jawa by měla přijít s nějakou novou ideou, to bude asi problém... Já bych například uvítal cestovní motorku pro tři lidi - to nikdo nedělá

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

16.4.2014 v 10:38 | Nahoru | #55
laďa-prášil: Dělají to Číňani, ani o tom nevědí Tam je na jednom mopedu schopná jet celá rodina

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

16.4.2014 v 13:59 | Nahoru | #56
laďa-prášil: Jasna vec, krasny priklad FGR Migalu. Motorka pekna, ale nerentabilni. Rozumnel bych tomu, kdyby to byl propagacni tah s prilakanim zakazniku na nejaky motocykl kolem 1000ccm.

Jen mi prijde skoda, kdyz uz Jawa ma nejaky zajimavy zaklad motocyklu, ze se z neho nesnazi s minimalnimi naklady vytezit maximum. Vyvoj, ruzne zkousky, homologace, vsechno muselo stat dost penez.. jiste maji spocitano, kolik musi prodat motorek, aby vydelali. A od uvedeni Sportarda zadna inovace.

Zajimava staronova idea o motocyklu pro 3-4lidi (Liebischuv Boehmerland), ale to uz rodinka pojede radej snadno dostupnym autem.. Zajimavejsi z meho pohledu by byla cesta mota kolem 400ccm. Mezi 600-1000ccm je presyceny trh. Vlna retra je pryc. Ted nastoupila vlna (mozna tesne pred vrcholem, takze prijit s necim za 2-3roky bude mozna uz pomalu pase..) moto 250-450ccm s mensi porizovaci cenou a mensimi provoznimi naklady. Moto, na kterym je mozny jezdit pri peknem pocasi denne do prace, ale pritom neztraci na radosti z vikendove projizdky. Moto, ktery si poridi ten kdo ma auto a motorku by chtel jako doplnek. Nebo nekdo kdo uz 750-1000ccm. ma a chtel by druhou moto.. Pro sebe nebo prip. pro manzelku, apod. Otazkou je stanoveni porizovaci ceny, kvalita komponent a zpracovani, aby byl nejaky zisk.

Predstavte si treba tu modrou variantu Sportard ala GSR750 v kubature 400ccm za 120tis. od Jawy. Takova prima konkurence KTM390 Duke, prip. Ninji300, resp. CBR300. Asi iluze, co?

Naposledy editováno 16.04.2014 14:08:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

16.4.2014 v 15:20 | Nahoru | #57
FauX> ...no jo, vždyť tu motorku už měli...menovalo se to Travel 250...
Akorát se jim ju nechce dělat, páč na třindy majů přípravky pro veliké série, zatímco třeba rámy na tyhle stroje nevařila mašina, ale člověk.
Furt to tady kolendruju dokola, aj Hruškovi - tento objem je tak akorát, už to trochu jede (jak třinda určitě) a eště nežere. Jezdí to tak za půlku, co ten obligátní two smoke.
Jak se blížíme k objemu kolem půl litru, už sů jízdní výkony sice lepší, ale taky rostů provozní náklady.
No jo, fabrika nebyla schopná rozhýbat prodej a sotva se to zmátořilo (díky úplně jiným lidem, než továrně), tak se na to vyignorovali.
To je tak na potlamě.

(reakce na) Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

16.4.2014 v 15:25 | Nahoru | #58
Zdenalbenal>Souhlas-v tom bych viděl potenciál. A motorů 250-350 4T mají Číňani v nabídce přehršel.

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

17.4.2014 v 13:31 | Nahoru | #59
Když tu někdo mluvil o tom, že nový motor bude odvozený od fabie HTP - nebyla to tak špatná myšlenka. Bohužel dobrá nebo špatná, je to fuk, prostě jawa nemá co nabídnout. Kdyby se na jedné motorce dalo vydělat řekněme 50 tisíc, asi se dá lehce představit, kolik lidí uživí 50-100-200-300 motorek ročně. Tisíce kusů = utopie

Jawa 660/1000 classic / naked / cafe racer

23.4.2014 v 13:25 | Nahoru | #60
No to je fakt.. ta 250pade nebyla spatna. Sice to nejede jako treba Ninja 250 (tu mame doma), ale byl to krok spravnym smerem. Zkusit tu ctyrtaktni 350pade, udelat nejaky upgrade (zesileni ramu, brzd, design, aj.), prizpusobit pozadavkum trhu.. dostat se na nejakych 25-30kW. Mozna s tim Jawa prijde, ale zase pozde..
Mozna by nebylo spatne zakoupit jeste nejakeho Sportarda, za 10-let to bude sberatelsky vyhledavany kus po zanikle tovarne..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist