globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přihlášení motorky
25.3.2014 v 22:05
Zdravím, chystám se přihlásit motorku na technické, abych mohl na ní normálně jezdit. Budu kupovat doklady k motorce a chcu se zeptat, budu mi k přihlášení a STK stačit doklady s spz a malým TP ? Nevyznám se v tomto přehlašování a přihlašování motorek, tak jsem rád za rady :)

Přihlášení motorky

25.3.2014 v 22:35 | Nahoru | #1
No zaprvé - jak doklady koupíš tak si je pojisti!! A to hned.
Pak jakože Ti "to" musí sedět - ty doklady (číslo štítku/rámu s ražením na motorce).
Pak vyraž teprve na STK/evidenci.

Problémem by mohl být motor, není na něm typ a debilní technik by mohl prudit, trvej na tom že to je typ 352!

Přihlášení motorky

26.3.2014 v 00:18 | Nahoru | #2
Jestli se jedná o platné doklady, tak by s tím neměl být žádný problém...přebouchej čísla na rámu a na motoru - hlavně tak, ať to nikdo nepozná - na motoru původní číslo nejdříve rozklepat do plochy, potom přebrousit do hladka a pak teprve naklepat nové číslo...na rámu to jde udělat stejně, ale je s tím víc práce. Jinak tohle je návod, který jsem někde četl, osobně jsem to samozřejmě nikdy nedělal a už vůbec to nesmíš chápat tak, že je to nabádání k trestnému činu ...352ku jsme kdysi měli doma, už si nepamatuji, jestli na motoru měla vyklepaný typ motoru, osobně bych to neřešil a pro klid duše bych číslo motoru, co je psané v TP, na ten motor naklepal...jak psal Dolin - budou řešit jenom typ motoru, no ale stejně bych to udělal...
A až budeš mít ty doklady na sebe přehlášené, tak hned uzavři povinné ručení, aby ti za pár měsíců nepřišel liebesbrief od ČKP.

Jinak v 16ti letech tu 150tku podle zákona řídit nesmíš, to by si musel mít J 125/351, to by potom šlo...

Přihlášení motorky

26.3.2014 v 07:59 | Nahoru | #3
To pojištění si udělej jako první!! Přepis bez pojistky (jak Ti psal kolega výše) na DI neuděláš!

Přihlášení motorky

26.3.2014 v 20:28 | Nahoru | #4
Ano, to s tím pojištěním, to chápu, ale to mna tak nestraší. Na motoru u 150/352 není vyražený typ, jenom pouze čísla ***-*** a nic víc na tom motoru nemám, ani na rámu není číslo, jenom toto číslo z motoru se píše na štítek. Štítek bych si nechal narazit nový klidně podle údajů z techničáku, který bych si koupil, zatím jsem si žádný nekoupil, jenom se teprve informuju a zjištuju, jak to jde. A říkáte, přehlášení čísla motoru z techničáku na to číslo motoru, které mám ja na motoru, tak to by asi neuspělo ? A k tomu motoru, kdyby jak říkáte prudil nejaký technik, tak bych si spíš měl stát pevně za tím, že to je 351 - to je ototiž typ s motorem 125,kdybych říkal, že to je 352, tak bych mu křikyvoval, že to je vlastně 150 :D

Přihlášení motorky

26.3.2014 v 20:34 | Nahoru | #5
A ještě, kdybych měl papíry na ČZ 125, šlo by to ? Nebo musím mět striktně na Jawu ?

Přihlášení motorky

27.3.2014 v 09:43 | Nahoru | #6
Striktně na Jawu-ČZ!

Přihlášení motorky

27.3.2014 v 16:21 | Nahoru | #7
Myslíte teda, že by to bylo špatné, kdybych měl na moju motorku doklady na Čz ? I kdybych přehodil štítky ?

Přihlášení motorky

25.12.2014 v 01:00 | Nahoru | #8
Ahoj, muj dotaz je dost podobny...
Dostala se ke mne 352, ktera byla v 11/1999 vyrazena z evidence. Rad bych ji hodil na "nove" papiry, ktere v soucasne chvili nemam. Moto chci dat do provozu, ale mirne upravit dle obrazu svemu - veteranske podminky asi v soucasne dobe nesplnim (otec moto v 80.letech prestrikal a na komplet renovaci nemam love).Muj dotaz smeruje k situaci, kdy chci moto zrenovovat a koupit doklady, avsak napr.pred lakem by bylo vhodne zmenit cisla,abych uspel na stk. Co vymazani cisla motoru pred prepisem,abych nemusel menit cislo motoru? Jak tento kolotoc resite?

Přihlášení motorky

25.12.2014 v 20:14 | Nahoru | #9
Cokoliv jdeš na Di měnit musíš mít "potvrzené" ze Stanice technické kontroly - v tomto případě to bude Evidenční kontrola a ta se týká zejména změny motoru za motor shodného typu, změny barvy, při koupi vozidla a podobně.

U 352 jak sem psal může být u "blbého" technika problém v otm že na motoru není uvedeno že jde o typ 352, takže tě může prudit a nebo vyžadovat lejstro z továrny ČZ o shodě. Doporučuji Ti vzít si návod k ůdržbě Jawa 351-352 kde je uvedeno že 351 začíná myslím od čísla 400000 a 352 420000 a ukázat mu hlavu válce, kde je odlito 125 nebo 150!! Prostě se nenechat odbít!

Takže prostě až to budeš mít v kupě, tak to prožeň evidencí a úřadem,....

Přihlášení motorky

17.1.2015 v 17:50 | Nahoru | #10
Muzes mi prosim tedy objasnit cely postup? V soucasne chvili mam v jednani doklady. Vubec mi to vsak neni jasne..po koupi dokladu bych mel mit udelanou evidencni kontrolu na stk nez pujdu na inspektorat. Je to tak? V jake fazi prerazit ty cisla? Na co si dat pozor pri koupi papiru, aaby clovek nenaletel?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 hluska 2 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Dotaz Jawa 150/352 Šuánek 6 24.8.2023 v 22:34 Dolin
První moto pro dceru Jawa 150/352 olgabrodska1 19 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 21 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal


TOPlist