globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
24.3.2014 v 18:19
Zdravím, předpokládám, že už tu podobný dotaz budu vkládat po stopadesáté, ale v novější diskuzi jsem nic nenašla a navíc jsem se ve všech těch informacích pěkně ztratila Takže se předem omlouvám, ale prosím o radu, co si máme pořídit s mužem na komunikaci na moto. Jestli vůbec existuje něco, co by splnilo naše představy, ale docela o tom pochybuji...
1) Komunikovat spolu. Jezdíme v rozestupu max tak půl km, pokud neletíme, tak blíže, pokud ano, tak si nepotřebujeme povídat,spíš jde o to nahradit nynější domlouvání při jízdě vedle sebe se zvednutým plexi něčím kulturnějším a zvládnout se upozornit na případné problémy.
2) Aby se to umělo spojit s telefonem (android). Já sice hovory na moto ignoruji, muž ale po každém vibrování kapsy musí kontrolovat, kdo to prudí, už má tedy držák na moto, takže vidí, ale to je zastavit..vyřídit..+ navigace, na koukání sice stačí ale není špatný, když ještě upozorní slovně, že už se něco bude dít.
3) Máme silniční moto a integrální helmy, představovala bych si nejlépe něco jako sluchátko do ucha, mikrofon na suchý zip dovnitř helmy a ovládání na levém řídítku. Nebo nevím, jak by se jiné ovládání k helmě přidělalo..
4)Mluvení by bylo fajn bez nutnosti mačkání tlačítka, i když nevím, jak by to fungovalo při případném hovoru..
No a nejlépe za to hned nevyhodit desítku, když kloudně nevíme, jestli to užijeme. Vloni mě málem sejmul střelec v autě, což muž díky tomu, že jede za mnou, vidí o pár sekund dřív, než já, tak proto by rád upozornil a já bych ho následně ráda uklidnila, aby neměl snahu řidiče z auta vytáhnout a proplesknout (Ne, neudělal to zatím nikdy , já vymetala škarpu a následně byla tak v šoku, že jsem jí nerozhodila, že než člověku docvaklo, o co šlo, bylo auto v trapu
Díky za každou radu a nápad, nejlépe na něco konkrétního anii
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:25 | Nahoru | #1
Zastavit a zdelit co potreba. Pokecat si mozete v hospode

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:32 | Nahoru | #2
El-Chio Proto jsem dávala ty příklady, nechceme pokecat, chceme si sdělit důležité tedy já jemu - bacha, policie, on mě - bacha, za tebou debil, ten tě sejme. Doufala jsem, že když to napíšu jak pro školáky, že to bude pochopeno

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:33 | Nahoru | #3
Většinu z toho umožní Interphone F4s, je ve výprodeji tady .

Existují i neznačkový řešení neb řešení, které jsou přímo uřčený do konkrétní přilby, takže záleží co používáte za přilby.

Za značkovou HF je tohle docela slušná cena, ale i tak za dvě dáte 6.000 Kč. Je otázka jestli nepřiplatit a nejít do novějších verzí, které umožňují komunikovat i mezi 5ti jednotkami a mohou mít bezdrátové ovládání na řídítkách.

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:33 | Nahoru | #4
Teď jsem pořídil toto , máme to doma asi týden, ale zkušenosti zatím pozitivní.

Recenze tady a tady , je to vše stejné, jen jiný obal..
Hovor to přijímá automaticky po cca 5 vteřinách vyzvánění, slyšet je to dobře..

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:35 | Nahoru | #5
ja bych ti doporucil Interphone, pouzivame se zenou F4, jsou i novejsi modely ..

ale neni to nejlevnejsi, na druhou stranu to skutecne dobre funguje

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:35 | Nahoru | #6
A mimo to se občas nechám unést a muž má strach, takže při jedné takové svižnější jízdě s polákama jsem dostala na prví pumpě tak nadáno, že prej jestli neseženu intercom, aby mě zklidnil hned, tak mi motorku prodá a budu jezdit leda na kole!

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:36 | Nahoru | #7
f4 je v celku dobra slyset je dobre do CCa 120km/h ale samozrejme zalezi taky na kvalite prilby

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:41 | Nahoru | #8
F4 nebo F5.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:42 | Nahoru | #9
Jé díky, působí to zajímavě, za domácí úkol si to pročtu. 6 tis je sice pro začátek dost, ale jestli by to mělo fungovat... jen by mě zajímalo, jaký to může být rozdíl oproti třeba tomu, co píše dva_hrnce

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:47 | Nahoru | #10
Interphone doporucuju. Do budoucna dobra volba mozna ten petkovej, preci jenom se hodi ve trch a vice semtam! Jen pozor, ze v rezimu interkomu nelze poslouchat hudbu ani treba navigacni povely z telefonu. Ale realne vydrzi opravdu celej den nabitej.

Edit- hovor lze zvednout bud hlasem nebo lze nastavit ze se zvedne stred. tlacitkem. Ale zase toto nefunguje v rezimu interkomu!!! To nikde nepisou. Jde to pouze kdyz je interkom ve dvou. Kdyz se jede ve trech, tak proste telefon nefunguje.

Naposledy editováno 24.03.2014 18:49:38

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:48 | Nahoru | #11
Hodně levné a jiny řešení je vysílačka + handsfree sluchátka...jinak pecky do uši bych zavrhl je to krajně nepohodlné.dej si sluchátka a otestuj.já skrz mp3 si radši udelal plocha sluchátka ala moto handsfree..a na vysílačky jsem to testoval

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:50 | Nahoru | #12
No interkom, na SS bych teda nechtěl, hrozně bych se lekal... př.: jedu kudlu, soustředím se na jízdu a do toho mi někdo zahuláká do ucha, v tu chvíli koncentrace v trapu a já v pangejtu jak bych se lekl, když mi někdo něco chce ať si mě předjede a mávne... To je jak telefonování u autařů za jízdy, handsfree stojí pár stovek a každej drží u ucha telefon jak debil a je nebezpečnej... Jedu na motorce abych se projel tak jak mi to vyhovuje a ne aby mi do toho někdo kecal a ještě je to potenciálně nebezpečný, ještě to pochopím na endurech v neznámém terénu či v zahraničí kde se nejede palba...

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:52 | Nahoru | #13

anii píše: Jé díky, působí to zajímavě, za domácí úkol si to pročtu. 6 tis je sice pro začátek dost, ale jestli by to mělo fungovat... jen by mě zajímalo, jaký to může být rozdíl oproti třeba tomu, co píše dva_hrnce


Srovnání v praxi nemám, co jsem se dočetl, tak F4 apod. umí zesilovat hlasitost automaticky
podle okolního hluku.
Já osobně pri poslechu hudby mel volume tak na polovině a slyšel v poho i okolo 140, ve meste si kolečkem uberu abych lépe slyšel okoli, dal jsem si to na přilbu na levou stranu abych mohl držet plyn kdyz na to hrabu a dobrý.
Ta F4 bude mozna lepsi, ale stejně si myslim ze vic záleží na přilbě než na přístroji jak je to ve finále slyšet.
A já ty ušetřený 4tis.raději proleju nádrži, bohuzel se mi za to nechtelo dávat tolik peněz.
I kdyz urcite plati ze člověk neni tak bohaty aby kupoval levné věci, ale kdyz mi to pár sezón vydrží, tak budu spokojeny..

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 18:52 | Nahoru | #14

anii píše: Jé díky, působí to zajímavě, za domácí úkol si to pročtu. 6 tis je sice pro začátek dost, ale jestli by to mělo fungovat... jen by mě zajímalo, jaký to může být rozdíl oproti třeba tomu, co píše dva_hrnce


Srovnání v praxi nemám, co jsem se dočetl, tak F4 apod. umí zesilovat hlasitost automaticky
podle okolního hluku.
Já osobně pri poslechu hudby mel volume tak na polovině a slyšel v poho i okolo 140, ve meste si kolečkem uberu abych lépe slyšel okoli, dal jsem si to na přilbu na levou stranu abych mohl držet plyn kdyz na to hrabu a dobrý.
Ta F4 bude mozna lepsi, ale stejně si myslim ze vic záleží na přilbě než na přístroji jak je to ve finále slyšet.
A já ty ušetřený 4tis.raději proleju nádrži, bohuzel se mi za to nechtelo dávat tolik peněz.
I kdyz urcite plati ze člověk neni tak bohaty aby kupoval levné věci, ale kdyz mi to pár sezón vydrží, tak budu spokojeny..

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:54 | Nahoru | #15
anii> je otázka co je na začátek. Protože jestli se ti to osvědčí a budeš chtít něco kvalitního tak v podstatě část kupní ceny vyhodíš i když to prodáš před bazar. Pokud nezvažujete komunikaci ve víc jak dvou lidech je ta F4 ideální. Připojíš k tomu i povely z navigace a jsou k tomu náhradní díly.

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 18:56 | Nahoru | #16
Taky řeším otázku interkomu. Nakonec mám vybráno Interphone. Na tvé požadavky by stačila F4.
Jsou varianty S, XT a MC. Ta MC je nejnovější.
Já teda vybral F5MC.

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:07 | Nahoru | #17
Začal jsem testovat tohle a zatím pohoda . Telefon i komunikace mezi motorkama funguje super.

http://www.ebay.com...;hash=item2ec72f80f3

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 19:08 | Nahoru | #18
Tak já dvě sezóny jezdím s tímto za nějaké 2 tis.kč.
Pořídil jsem si to především pro komunikaci se spolujezdcem před dovčou v IT a rozhodovala především cena - tak to popíšu. Na nutnou komunikaci to vcelku jde, výdrž baterie skoro celý den, jak to ale roztáhneš nad 80 km/hod u ž není nic rozumět. Hudba z mobilu se v tom poslouchat nedá (párovat BT s telefonem jde. Za jízdy v tom pořád tak trochu něco šumí, ale jedním stiskem to uspíš a je klid - pak to zase někdo zmáčkne a komunikuješ. Jak říkám, když nejsou prachy a něco chceš tak to jde, ale věřím, že si brzy koupím něco lepšího. Mezi motorkama - na vzdálenost jsem to nezkoušel, max na benzině, když jdu platit, manželka slyší vše (tak si musím dávat bacha ) Nazdar

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:13 | Nahoru | #19

dewwil píše: No interkom, na SS bych teda nechtěl, hrozně bych se lekal... př.: jedu kudlu, soustředím se na jízdu a do toho mi někdo zahuláká do ucha, v tu chvíli koncentrace v trapu a já v pangejtu jak bych se lekl, když mi někdo něco chce ať si mě předjede a mávne... To je jak telefonování u autařů za jízdy, handsfree stojí pár stovek a každej drží u ucha telefon jak debil a je nebezpečnej... Jedu na motorce abych se projel tak jak mi to vyhovuje a ne aby mi do toho někdo kecal a ještě je to potenciálně nebezpečný, ještě to pochopím na endurech v neznámém terénu či v zahraničí kde se nejede palba...



Rekl bych, ze drtiva vetsina motorkaru nejezdi kudlu a kdyz, tak urcite ne celou cestu. (Alespon kdyz koukam kolem sebe).

Jsou pripady, kdy je to nebezpecny, ale v beznym provozu si myslim, ze to je naopak bezpecnejsi. Jinak kdyz jedes tu kudlu, tak te asi nikdo nepredjede, aby na tebe zamaval ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:32 | Nahoru | #20
Kdyz uz se to resi, hodim dotaz: Mame interphone f5xt a pokud v rezimu interkom dojde ke ztrate spojeni (dve jednotky) tak se uz znovu samo nenavaze - je treba znovu manualne parovat (na jednom z interkomu zmacknout stredovy a drzet nahoru). Je to znacne nekomfortni a obtezujici, nicmene navod je velmi strohy a nepodarilo se mi nikde vycist, zda je to chyba nebo funkce... Poradi nekdo z ostatnich majitelu?

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:33 | Nahoru | #21
Pabloos & Krleš > ciste nahodou, nekoukali jste dovnitř jaká je tam baterie?
V tom mém je 280mAh, tak by me zajímalo jak je na tom konkurence.
Hrát to vydrželo cca 6h a nejaké drobné..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:34 | Nahoru | #22

Chvajcin píše: Kdyz uz se to resi, hodim dotaz: Mame interphone f5xt a pokud v rezimu interkom dojde ke ztrate spojeni (dve jednotky) tak se uz znovu samo nenavaze - je treba znovu manualne parovat (na jednom z interkomu zmacknout stredovy a drzet nahoru). Je to znacne nekomfortni a obtezujici, nicmene navod je velmi strohy a nepodarilo se mi nikde vycist, zda je to chyba nebo funkce... Poradi nekdo z ostatnich majitelu?

pokud se ztratí spojení, stačí, když jeden z vás krátce stiskne středové tlačítko, nic víc.

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.3.2014 v 19:34 | Nahoru | #23
Jak už bylo řečeno F4. Máme ji už 3roky, funguje dobře a jak píšou někteří, při zvyšování rychlosti sama přidává zvuk.
Já mám androida spojenýho s navigací a když mě někdo volá(na navi se ukáže kdo), tak jen zmáčknu na displeji velký zel.obdelník a mluvím v klidu za jízdy
Já osobně jsem max. spokojenej.

Naposledy editováno 24.03.2014 19:36:38

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:35 | Nahoru | #24
Kdyz se to vypne, tak je treba ten postup co pises, ale kdyz se jenom ztrati signal mezi tema jednotkama, tak se to normalne zase pripoji samo. (Nesmi ten druhej mezitim prejit treba do modu streaming hudby nebo radio) Mam taky f5xt a pouzivam ve 2 i ve trech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:36 | Nahoru | #25

dva_hrnce píše: Pabloos & Krleš > ciste nahodou, nekoukali jste dovnitř jaká je tam baterie?
V tom mém je 280mAh, tak by me zajímalo jak je na tom konkurence.
Hrát to vydrželo cca 6h a nejaké drobné..



Hudba cely den. 10 hod a vybity to neni.

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:38 | Nahoru | #26
MARTlN> NO já bych to taky tak nějak viděl, rozdělat to nejde, ale jede to furt. V manuálu o kapacitě nic není.

(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:41 | Nahoru | #27
prackarr> po mne chce to zmacknout stredove a pak drzet nehoru do pipnuti... Neni to takovy problem, ale zas kdyz nevis jak daleko ten druhy je, nebo jestli jste se nekde minuli, tak to clovek muze mackat do aleluja. Spis me prekvapuje ze to nikde nepisou, resp. ze to nespojuje automaticky pokud je jednotka v dosahu. Kazdopadne dik za potvrzeni.

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:44 | Nahoru | #28
Ještě podotknu, že já i moja máme výklopné přilby, tedy ta slyšitelnost tím může být horší. Jo a lepítko mi na helmě nedrží - není tam rovná plocha, tak pouze ta svorka(což se mi zachytává o bundu na rameni) nebo natvrdo šróbky Na Scorpionce mám tam krytku montáže pro interkom (která nepasuje) tak jsem to šroubnul do toho.

Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:45 | Nahoru | #29
Také jsem přemýšlela nad tím, aby to nebylo horší, než lepší a zbytečně jsme si nepřidělávali starosti s lekáním, ale předpokládám, že máme oba dost rozumu na to na sebe nebafat, když se jede pila Praxe ukáže. Každopádně čím vyšší rychlost, tím větší soustředění na jízdu, ani mp3 poslouchat nechci,natož mluvit, ale já mám spíš problémy ve městech a v běžných rychlostech, protože tolik nesleduju, co se kolem mě děje a zjistila jsem, že bohužel dost řidičů neberou motorku jako rovnoprávného partnera na silnici (co by na ní měl právo na kus pruhu). Já najezdím denně min 120km autem, takže mám zafixováno, že mě nepřehlédnou, a ono ejhle.. což tak zatím jsem si vždycky všimla včas, ale lepší nechat se upozornit předem
edit: jinak problém s přehlížením byl z části vyřešen tím, že jí točím na vyšší otáčky, co přehlédnou, nepřeslechnou Akorát mi nadávají chodci, že jezdím jako prase a to jedu 50... holt ten zvuk jim dělá svoje..

Naposledy editováno 24.03.2014 19:47:23

1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?

24.3.2014 v 19:50 | Nahoru | #30
jde stahnout aplikace interkom do telefonu a přez handsfree do helmy, spoji se s druhým telefonem přez blu nebo wifi a je to ZADARMOOO
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist