globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skutečný výkon v TP
22.3.2014 v 18:40
Čau potřeboval by vědět jestli je nějak možný snížit výkon v tp na základě přeměření z dynamometru. V mojem případě jde o kawasaki er5 která má 37kw, kdyby se na brzdě ukázalo že nějakou tu kw ztratila a má jen 35kw a můžu jí řídit od 18. Jde to nějak dostat i do techničáku? Jestli se obrátit na kawasaki nebo na servis(Soukup).

Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 18:49 | Nahoru | #1
Není možné.

Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 18:50 | Nahoru | #2
Obrať se na koho chceš, ale nepmůže ti ani svěcená voda...

1 reakcí na tento příspěvek Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 18:50 | Nahoru | #3
Ahoj, bohužel záznam z brzdy není záznam z TUV a hlavně, vždy platí to co máš v techničáku. Bohužel nějaký kouzelný papírový uškrcení o ty 2 kW neexistuje (v kawasaki ti řeknou, že motor je prostě vyrobenej na 37kW a papírově ho bude mít dokud bude jezdit) a budeš to muset seškrtit na 25kW a následně si to doma zase otevřít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:11 | Nahoru | #4
StrejdaMortymer> proč na 25kw když může na 35kw ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:24 | Nahoru | #5
Darks> Protože jediná škrtící sada na ER je na 25kW (teda aspoň co vím já). Škrtí se to dirkama na zdvihátkách, který si potom lidi zalepovali doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:28 | Nahoru | #6
StrejdaMortymer> i na 35kw to jde

(reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:32 | Nahoru | #7
Darks> Jooo, tak může na 35kW, ale nevím co vyjde dílama a cenově levněji, možná dokonce i ten alpha technik. Já sem znal jen origo od kawasaki škrcení navrtanejma zdvihátkama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:33 | Nahoru | #8
mě šlo spíš jestli to nejde bez seškrceni, jesli ne tak si koupim už seškrcenou

Naposledy editováno 22.03.2014 19:35:22

(reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:41 | Nahoru | #9

alkar píše: mě šlo spíš jestli to nejde bez seškrceni, jesli ne tak si koupim už seškrcenou


Musíš do servisu se škrtící sadou, kde ti daj potvrzení s certifikátem pro úřad. Ta sada na 35kW to škrtí nějakejma podložkama a dorazem? Podle mě je jednodušší to prostě seškrtit zdvihátkama, který potom zalepíš a jedeš zase naplno (nebo se nabízí možnost mít hodně dobrýho kamaráda na úřadě )

Naposledy editováno 22.03.2014 19:42:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 19:48 | Nahoru | #10
alkar>než koupit otevřenou a pak dát přes 8000 za škrcení ,tak to je lepší sehnat už seškrcenou na 25kw (na 35kw ještě asi nebudou v inzerci)

(reakce na) Skutečný výkon v TP

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2014 v 19:51 | Nahoru | #11

Darks píše: alkar>než koupit otevřenou a pak dát přes 8000 za škrcení ,tak to je lepší sehnat už seškrcenou na 25kw (na 35kw ještě asi nebudou v inzerci)



A ani podle mě nebudou, teď jsem zjistil kolik to stojí a normální člověk co s tím fakt chce jezdit dá radši 3000 tisíce u kawasaki za seškrcení na 25kW a následný pětikilo za otevření u někoho kdo to umí zalepit, než dát 9 litrů za Alpha Technik.

Skutečný výkon v TP

22.3.2014 v 22:38 | Nahoru | #12
Soukup
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist