Snímačem zároveň prochází kabely na napájení palivovýho čerpadla. Ty jsou utěsněný epoxidem, kterej popraskal a zdá se, že to právě tudy prosakuje.
Poradťe prosím nějakej sajrajt, kterej snese máčení v BA95 a alespoň trochu přilne k základnímu plastu. Díky
Obrázky nejsou moje, půjčil jsem si je z www.ducati.ms
Koupil bych novej ale 2700,- je raketa.
Vetsina lepoxu (urcite metal) ma napsano ze odolava dlouhodobe benzinu a rozpoustedlum.
Ja si spis myslim ze budes mit jinej problem a to je co se ti stim plastem spoji, podivej se co je tam vyrazenyho opd pohledu to vypada jako ABS, ale to je samozrejme jenom odhad a zrovna ABS se moc lepit neda.
Kdyz neuspejes posli me PM ko pristi tyden, kamos je chemik a ten ma jineho kamose a ten je specialista na plasty, tak muz kdyzta poslu dotaz.
1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?
ale čím přesně to slepit nevím.jak píšeš,nějaké dvousložkoné lepidlo na bázi pryskyřice...
a pokud je tam dost místa-což myslím,že jo-poradím ti-nanes lepidlo po celém obvodu toho snímače kde to chceš lepit a obmotej to nějakou nití,která saje...,pak zase trošku lepidla a zase obmotat nití...,můžeš to i obmotat kolem těch drátů a vyrobit takovou bandáž.
takhle to bude mnohem lépe držet,než jen kápnuté na ty dráty...
1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?
A hlavně tí fachmani vijů, jak co k čemu.
Měl sem od něho tubu zvící velikosti zubní pasty za nejakých "srandovních" tři sta korun - ale fungovalo to.
Třebas mě začal po natankování cizokrajného benzínu onen prosakovat okolo lisovaných záslepek karbeca.
Tak sem to omašloval okolo (sem si myslel, že to po pár dnech stejně sleze)- a on byl klid!
Já bych tvrdů pryskyřicu na spojení dvou pružných věcí rozdílných dilatací nepoužil ani omylem.
Pokud by to vypadalo jak na obrázku, vyrýpal bych ten jejich origo uvalol až kam to de a nahňahňal tam neco trvale pružného, ropě a jejím produktům odolného a pietně namontoval.
Horší by to určitě nebylo.
Eště takový drobný přípodotek - esli je to vevnitř nadršťky, tož žbluchající benzín naráží do tych drátků a može jich z teho těsniva vygiglat .
Tož bych ty drátky připáskoval k temu lulátu, aby tam taková cangla nebyla.
Esli by to potom šlo tů dírů nacpat zpátky, nekdy sů konstruktéři ježkoklecoví.
Mě na tem zaráží ta věc, jako konstruktéra s letitou praxí, že použijů neco, co se posrat musí.
Jakoby se s tým počítalo a za origo díl v ceně pár Éček se napálí taková částka, že uživatel omdlí.
Z ekonomického hlediska špica, z technického na potlamě.
Neco podobného jak měrka oleja z černého plastu na Oktávce .
Naposledy editováno 20.03.2014 09:35:28
Dolph-cz píše: ten plas nebude ABS-nesnáší se dlouhodobě s benzínem...,většinou to jsou různé termoplasty,které se lepí velmi špatně.a nasáklé benzínem ještě hůř.
ale čím přesně to slepit nevím.jak píšeš,nějaké dvousložkoné lepidlo na bázi pryskyřice...
a pokud je tam dost místa-což myslím,že jo-poradím ti-nanes lepidlo po celém obvodu toho snímače kde to chceš lepit a obmotej to nějakou nití,která saje...,pak zase trošku lepidla a zase obmotat nití...,můžeš to i obmotat kolem těch drátů a vyrobit takovou bandáž.
takhle to bude mnohem lépe držet,než jen kápnuté na ty dráty...
Nejsem si jistej, jestli tam značka plastu je ale podívám se ještě jednou. S tou nití je to dobrej nápad ale nevím, jestli prolezu dírou v nádrži. Je mi jasný, že tam nemůže bejt žádná bačkora. Moc místa tam ale není.
1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?
Martic píše: Věřil bych i tomu, že malé množství paliva může pojít i pod bužírou skrz kabel až od toho konektoru čerpadla. Jinak, souhlasím s tím epoxidem + obmotáním nějakou nití nebo tkaninou.
Zkušenost s nějakým konkrétním epoxidem?
1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?
Zdenalbenal píše: Třeba Kalina prodává všelijaké sajrajty (=výrobce těsnění).
A hlavně tí fachmani vijů, jak co k čemu.
Měl sem od něho tubu zvící velikosti zubní pasty za nejakých "srandovních" tři sta korun - ale fungovalo to.
Třebas mě začal po natankování cizokrajného benzínu onen prosakovat okolo lisovaných záslepek karbeca.
Tak sem to omašloval okolo (sem si myslel, že to po pár dnech stejně sleze)- a on byl klid!
Já bych tvrdů pryskyřicu na spojení dvou pružných věcí rozdílných dilatací nepoužil ani omylem.
Pokud by to vypadalo jak na obrázku, vyrýpal bych ten jejich origo uvalol až kam to de a nahňahňal tam neco trvale pružného, ropě a jejím produktům odolného a pietně namontoval.
Horší by to určitě nebylo.
Eště takový drobný přípodotek - esli je to vevnitř nadršťky, tož žbluchající benzín naráží do tych drátků a može jich z teho těsniva vygiglat .
Tož bych ty drátky připáskoval k temu lulátu, aby tam taková cangla nebyla.
Esli by to potom šlo tů dírů nacpat zpátky, nekdy sů konstruktéři ježkoklecoví.
Mě na tem zaráží ta věc, jako konstruktéra s letitou praxí, že použijů neco, co se posrat musí.
Jakoby se s tým počítalo a za origo díl v ceně pár Éček se napálí taková částka, že uživatel omdlí.
Z ekonomického hlediska špica, z technického na potlamě.
Neco podobného jak měrka oleja z černého plastu na Oktávce .
Majorpinda píše: Ahoj, Bison Epoxy Metal - Hornbach,185,-kč. Dvousložkové lepidlo, mám s tím zalepenou hliníkovou nádrž a poslepovaný plasty. Drží oboje,lze brousit, přelakovat atd.
Tak jsem včera zakoupil a zalepil. Díky za tip. Na obalu byla dokonce nádrž motocyklu namalovaná
Edit: Tak starý epoxy venku, tužka s izolepou to vyřešila.
Naposledy editováno 28.01.2018 22:40:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |