globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvousložkový tmel a benzín?
Zdarec, u M900 je snímač hladiny benzínu v nádrži


Snímačem zároveň prochází kabely na napájení palivovýho čerpadla. Ty jsou utěsněný epoxidem, kterej popraskal a zdá se, že to právě tudy prosakuje.


Poradťe prosím nějakej sajrajt, kterej snese máčení v BA95 a alespoň trochu přilne k základnímu plastu. Díky

Obrázky nejsou moje, půjčil jsem si je z www.ducati.ms
Koupil bych novej ale 2700,- je raketa.

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 08:42 | Nahoru | #1
Takhle je to origo delany jo ?
Vetsina lepoxu (urcite metal) ma napsano ze odolava dlouhodobe benzinu a rozpoustedlum.
Ja si spis myslim ze budes mit jinej problem a to je co se ti stim plastem spoji, podivej se co je tam vyrazenyho opd pohledu to vypada jako ABS, ale to je samozrejme jenom odhad a zrovna ABS se moc lepit neda.
Kdyz neuspejes posli me PM ko pristi tyden, kamos je chemik a ten ma jineho kamose a ten je specialista na plasty, tak muz kdyzta poslu dotaz.

1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 08:59 | Nahoru | #2
ten plas nebude ABS-nesnáší se dlouhodobě s benzínem...,většinou to jsou různé termoplasty,které se lepí velmi špatně.a nasáklé benzínem ještě hůř.

ale čím přesně to slepit nevím.jak píšeš,nějaké dvousložkoné lepidlo na bázi pryskyřice...

a pokud je tam dost místa-což myslím,že jo-poradím ti-nanes lepidlo po celém obvodu toho snímače kde to chceš lepit a obmotej to nějakou nití,která saje...,pak zase trošku lepidla a zase obmotat nití...,můžeš to i obmotat kolem těch drátů a vyrobit takovou bandáž.

takhle to bude mnohem lépe držet,než jen kápnuté na ty dráty...

1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 09:24 | Nahoru | #3
Třeba Kalina prodává všelijaké sajrajty (=výrobce těsnění).
A hlavně tí fachmani vijů, jak co k čemu.
Měl sem od něho tubu zvící velikosti zubní pasty za nejakých "srandovních" tři sta korun - ale fungovalo to.
Třebas mě začal po natankování cizokrajného benzínu onen prosakovat okolo lisovaných záslepek karbeca.
Tak sem to omašloval okolo (sem si myslel, že to po pár dnech stejně sleze)- a on byl klid!
Já bych tvrdů pryskyřicu na spojení dvou pružných věcí rozdílných dilatací nepoužil ani omylem.
Pokud by to vypadalo jak na obrázku, vyrýpal bych ten jejich origo uvalol až kam to de a nahňahňal tam neco trvale pružného, ropě a jejím produktům odolného a pietně namontoval.
Horší by to určitě nebylo.
Eště takový drobný přípodotek - esli je to vevnitř nadršťky, tož žbluchající benzín naráží do tych drátků a može jich z teho těsniva vygiglat .
Tož bych ty drátky připáskoval k temu lulátu, aby tam taková cangla nebyla.
Esli by to potom šlo tů dírů nacpat zpátky, nekdy sů konstruktéři ježkoklecoví.
Mě na tem zaráží ta věc, jako konstruktéra s letitou praxí, že použijů neco, co se posrat musí.
Jakoby se s tým počítalo a za origo díl v ceně pár Éček se napálí taková částka, že uživatel omdlí.
Z ekonomického hlediska špica, z technického na potlamě.
Neco podobného jak měrka oleja z černého plastu na Oktávce .

Naposledy editováno 20.03.2014 09:35:28

(reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 09:43 | Nahoru | #4

Dolph-cz píše: ten plas nebude ABS-nesnáší se dlouhodobě s benzínem...,většinou to jsou různé termoplasty,které se lepí velmi špatně.a nasáklé benzínem ještě hůř.

ale čím přesně to slepit nevím.jak píšeš,nějaké dvousložkoné lepidlo na bázi pryskyřice...

a pokud je tam dost místa-což myslím,že jo-poradím ti-nanes lepidlo po celém obvodu toho snímače kde to chceš lepit a obmotej to nějakou nití,která saje...,pak zase trošku lepidla a zase obmotat nití...,můžeš to i obmotat kolem těch drátů a vyrobit takovou bandáž.

takhle to bude mnohem lépe držet,než jen kápnuté na ty dráty...



Nejsem si jistej, jestli tam značka plastu je ale podívám se ještě jednou. S tou nití je to dobrej nápad ale nevím, jestli prolezu dírou v nádrži. Je mi jasný, že tam nemůže bejt žádná bačkora. Moc místa tam ale není.

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 09:46 | Nahoru | #5
Já bych to zalaminoval. Omotat trochou skelný tkaniny a prosytit epoxidem. Jednoduchý, rychlý, navěky.

1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 10:51 | Nahoru | #6
Věřil bych i tomu, že malé množství paliva může pojít i pod bužírou skrz kabel až od toho konektoru čerpadla. Jinak, souhlasím s tím epoxidem + obmotáním nějakou nití nebo tkaninou.

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 11:42 | Nahoru | #7
oblep to vulkanizační páskou a hotovo

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 12:31 | Nahoru | #8
Ta nevydrží benál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 12:49 | Nahoru | #9

Martic píše: Věřil bych i tomu, že malé množství paliva může pojít i pod bužírou skrz kabel až od toho konektoru čerpadla. Jinak, souhlasím s tím epoxidem + obmotáním nějakou nití nebo tkaninou.


Zkušenost s nějakým konkrétním epoxidem?

1 reakcí na tento příspěvek Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 15:01 | Nahoru | #10
Ahoj, Bison Epoxy Metal - Hornbach,185,-kč. Dvousložkové lepidlo, mám s tím zalepenou hliníkovou nádrž a poslepovaný plasty. Drží oboje,lze brousit, přelakovat atd.

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 15:05 | Nahoru | #11
A nebo taky kombinace Bisona a samosmršťovací pásky, která se zahřeje horkovzduškou stáhne se.Sakra, ne páska ale bužírka.

Naposledy editováno 20.03.2014 15:07:40

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 18:46 | Nahoru | #12
možná by šla kombinace velké smršťovačky a silikonu pod tu smršťovačku....

(reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 20:51 | Nahoru | #13

Zdenalbenal píše: Třeba Kalina prodává všelijaké sajrajty (=výrobce těsnění).
A hlavně tí fachmani vijů, jak co k čemu.
Měl sem od něho tubu zvící velikosti zubní pasty za nejakých "srandovních" tři sta korun - ale fungovalo to.
Třebas mě začal po natankování cizokrajného benzínu onen prosakovat okolo lisovaných záslepek karbeca.
Tak sem to omašloval okolo (sem si myslel, že to po pár dnech stejně sleze)- a on byl klid!
Já bych tvrdů pryskyřicu na spojení dvou pružných věcí rozdílných dilatací nepoužil ani omylem.
Pokud by to vypadalo jak na obrázku, vyrýpal bych ten jejich origo uvalol až kam to de a nahňahňal tam neco trvale pružného, ropě a jejím produktům odolného a pietně namontoval.
Horší by to určitě nebylo.
Eště takový drobný přípodotek - esli je to vevnitř nadršťky, tož žbluchající benzín naráží do tych drátků a može jich z teho těsniva vygiglat .
Tož bych ty drátky připáskoval k temu lulátu, aby tam taková cangla nebyla.
Esli by to potom šlo tů dírů nacpat zpátky, nekdy sů konstruktéři ježkoklecoví.
Mě na tem zaráží ta věc, jako konstruktéra s letitou praxí, že použijů neco, co se posrat musí.
Jakoby se s tým počítalo a za origo díl v ceně pár Éček se napálí taková částka, že uživatel omdlí.
Z ekonomického hlediska špica, z technického na potlamě.
Neco podobného jak měrka oleja z černého plastu na Oktávce .

Kurva, co to je za řeč- ani Google to neumí přeložit .

Dvousložkový tmel a benzín?

20.3.2014 v 20:58 | Nahoru | #14
S těma smršťovačkama je problém. To co prodávají v hobbymarketech časem povolí, u kabeláže to nevadí, furt do drží jak má, ale pro tenhle účel je uvolnění třeba i o desetinku milimetru blbý. Navíc z dlohodobýho hlediska působení benzínu...

(reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2014 v 22:46 | Nahoru | #15
honzabiker> Myslím že obecně epoxidy benzínu a olejům odolávají, ale chce si to raději ověřit v popisu na obalu u konkrétního lepidla. Osobně na malé věci používám malé tubičky Alteco 3-Ton Epoxy 30 minut. Je jich více druhů a sehnat se dá docela snadno asi za 80Kč. Konkrétně v benzínu jsem ho ale možná ještě neověřoval (nepamatuji si), takže nechci jednoznačně něco doporučovat.

(reakce na) Dvousložkový tmel a benzín?

22.3.2014 v 13:51 | Nahoru | #16

Majorpinda píše: Ahoj, Bison Epoxy Metal - Hornbach,185,-kč. Dvousložkové lepidlo, mám s tím zalepenou hliníkovou nádrž a poslepovaný plasty. Drží oboje,lze brousit, přelakovat atd.


Tak jsem včera zakoupil a zalepil. Díky za tip. Na obalu byla dokonce nádrž motocyklu namalovaná

Dvousložkový tmel a benzín?

28.1.2018 v 16:48 | Nahoru | #17
Pomohlo zalepení epoxidem? Řeším ten samý problém na M600... a je nějaký fígl, jak opadaný epoxid, nebo čím to bylo z výroby zalepené, dostat z nádrže? Rachtá to tam

Edit: Tak starý epoxy venku, tužka s izolepou to vyřešila.

Naposledy editováno 28.01.2018 22:40:58

Dvousložkový tmel a benzín?

29.1.2018 v 10:25 | Nahoru | #18
Tenkrát jsem to tuším zalepil ale pak jsem stejně koupil jinej snímač a ten už drží. Takže trvanlivost nemůžu posoudit.

Dvousložkový tmel a benzín?

24.2.2018 v 19:16 | Nahoru | #19
Já zalepil, je to skoro měsíc a zatím nic neteče a spínač funguje. Tak snad vydrží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist