Zkrátka - ER-5ka má stejný motor, jiný rám. GPZ má výfuky dva, čili nejspíš vetší výdaj. Nejde moc o estetiku a já nevim o co všechno. Jde o to, že do toho nechci moc investovat.
Díky za připomínky ...
1 reakcí na tento příspěvek Výfuk z ER-5 na GPZ 500 S
Orličan píše: Já bych se spíš kouknul po jetejch, přeci to nebude stát svět a bude to lepší, než se s tím bastlit.
Tak samozřejmě "mluvím" o jetejch. Ohledně bastlení - motor je stavebně stejnej, rozhodně na 100% zvenku (rozuměj rozměrově, uvnitř se liší tak vačkama), čili od hlavy pod motor svody sedí (GPZ má propojku pod vanou, ER-5 vepředu těsně za hlavou). Na konci olejový vany, kde je u ER-5ky svod na pravou stranu a u GPZ ne, by kvůli jinýmu rámu a ev. bočnímu a hlavnímu stojánku mohl být rozdíl. Otázka uchycení tlumiče k držáku stupačky spolujezdce už není problém - tam se nechá udělat z kousku pásoviny nějaká "redukce", to je to nejmenší, pokud výfuk z ER-5 nejde víc "nahoru".
Další eventuelní problém by mohl být u těch stojánků (jak jsem psal výše) a v napasování klínu pod motor pokud by byly tak rozdílný svody.
Samozřejmě je lepší mít 2 výfuky přímo z GPZ, o tom žádná, jen jsem chtěl vědět jestli to někdo neměnil protože jsem už různě po internetu viděl několik GPZ 500S jenom s jedním výfukem vpravo. Zatim jsem nenašel podrobnější info jestli se to týkalo amerických modelů (značených EX500 "ninja"), teda určitých modelů, protože i EX500 Ninja mají obvykle výfuky dva.
Jde o to, že výfuk z ER-5 by byl k mání a nemusel bych ho nijak složitě shánět - poštou to těžko nechám poslat - neviděl bych skutečný stav celý tý výfukový soustavy a jezdit přes půl nebo 3/4 republiky se nevyplatí. Kupovat novou je samozřejmě nehorázný nesmysl.
Naposledy editováno 18.03.2014 22:58:11