bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivový kohout
Zdravím jednostopé nadšence. Mám Kawasaki VN700 (stará mašina) a mám problém s palivovým kohoutem. Netěsní u kohoutu ale taktéž na výstupech pro hadičky. Jedná se o podtlakový kohout s dvěma výstupy (dvoukarburátor). Hledal jsem hledal ale nový nesehnal. Lze koupit jen repas sadu (membrána a těsnění dovnitř za 600Kč ), ale to mi nepomůže na výstupech. Tam jsou pouze ta kolínka nastrčená ( nelze mezi dát žádné těsnění) a za ta léta už ten doraz nětěsní. Napadá někoho co s tím? Napadlo mě tam dát nový obyčejný kohout (žádný podtlak). Na nádrž si udělat přírubu na soustruhu, aby to pasovalo, ale nevím jestli to nebude vadit karburátoru??, když je to vymyšlené na podtlakové spouštění??










Palivový kohout

Skvělá odpověď, děkuji! 15.3.2014 v 18:26 | Nahoru | #1
Odmasti to (ale fakt pořádně), a zalep to tekutým kovem.

Palivový kohout

15.3.2014 v 20:09 | Nahoru | #2
O lepení jsem přemýšlel..ale nesmí se nic uvolnit, aby to neucpalo trysku v karbeci. Uvividíme..

Palivový kohout

Skvělá odpověď, děkuji! 15.3.2014 v 21:49 | Nahoru | #3
Nebál bych se toho, odmasti to, trochu to obrus ať to zdrsníš, nanes decentně lepidlo, a je to. Co ti vyleze dovnitř, můžeš hned omáznout,(pokud se tam dostaneš) pak už není co by se uvolnilo. Jde jen o to, vytěsnit lepidlem vůly, takže stačí opravdu jen kapka.

Naposledy editováno 15.03.2014 21:51:05

Palivový kohout

16.3.2014 v 10:28 | Nahoru | #4
Já řešil na GPZ 500 (r.v. tak 88 - 89) podobnej problém. Chcal benzín skrz tu podtlakovou membránu. Protože tahle stará GPZ má ale normální spádovej karbec a nemá žádný čerpadlo (elektrický ani podtlakový), udělal jsem si takovej mezikus z plastu, membránu odstranil, podtlak na obou stranách zacpal (utěsnil). Motorka úplně normálně funguje, hladinu udrží plovák, tzn. že se karbec nepřeplaví, prostě to funguje v pohodě. Bylo to tam jenom jako bezp. opatření. Takže teď je odstraněný a je to jako na Jawce - benzín, zapnout, vypnout + rezerva a nic víc.

Palivový kohout

16.3.2014 v 11:17 | Nahoru | #5
Zkusím lepení a uvidíme Zdar všem

Palivový kohout

16.3.2014 v 15:28 | Nahoru | #6
Pak dej vědět, jak si dopad.

Palivový kohout

20.3.2014 v 21:17 | Nahoru | #7
ahoj, tak se mi nakonec podařilo sehnat kohout v jawe, který má stejné rozteče a je též podtlakový. vyměněno, funguje a JEZDÍ

Palivový kohout

21.3.2014 v 16:23 | Nahoru | #8
Tak paráda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Zapojení regulátoru dobíjení Kawasa... Kawasaki VN 750 FandaVrana 4 21.5.2023 v 12:00 Dr.fík
přední světlo stanley Kawasaki VN 750 Lisk 4 6.4.2021 v 16:24 Lisk
Kawasaki VN750 komplet rozborka motoru Kawasaki VN 750 honzaVTR 4 6.11.2020 v 20:19 Milan31
poradte Kawasaki VN 750 nebo Honda ... Kawasaki VN 750 fido.tc 6 3.11.2019 v 12:33 MachacekVaran


TOPlist