bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fun factor?
14.3.2014 v 20:16
Zdravím všechny, kdo nejsou na pivu :) Vím, že nejlepší je se svézt, ale i tak se zeptám (zejm. majitelů Kawasaki Z750S a Versys) - jak je to s fun factorem u těchto strojů? Chtěl bych něco trošku na cestování (po ČR pro dva), aby to nebyl mastodont, převážnou část km po okreskách a blbnutí v zatáčkách. U Versysa mi je jasné, že to bude do zatáček to pravé, ale moc mi nesedla ta jezdecká pozice (jak na s prominutím h..zlu).
Čili jednoznačný dotaz - jak je na tom eskový Zed? je krom dálnice a cest po čr smysluplné i blbnutí na okreskách, je ta motorka mrštná a zábavná, nebo spíš takový Suzuki Bandit?

Fun factor?

14.3.2014 v 20:46 | Nahoru | #1
zetko má nízko stupačky,takže kluci často dřou v zatáčkách,jinak si na to nestěžujou a celkem to jede...pokud to srovnám s banditem,tak zed je úplně jinde ...bandit je pro mě líná svině,ale jel jsem jen na 600...ale v této kubatuře asi moc podobných motorek nenajdeš,nebo si teď nevybavuju...bavím se o polokapotě,se kterou se dá i řádit,i cestovat

Fun factor?

14.3.2014 v 21:10 | Nahoru | #2
no já jsem původně uvažoval o zzr 600, ale přišlo mi to dost nízké (podvozek) - občas to vemu aj přes nějakou lesní cestu, když jedu na nějaký ten hrad, tak bych nerad řešil stejný problém jako teď s GPZ 500, kdy musí jít pěšky jeden nebo oba (abych neurval přírubu pod karterem). Nebavím se o nějakém endurování, jde mi jen o dojetí 10km rychlostí po špatné cestě 500m až 2 kilometry (třeba k chatě). To GPZ mi jinak docela vyhovuje (teda brzdy sou naprd, ale to by se dalo poladit) - dobrá okreska se zatáčkama je orgazmus a městem projedu jak nůž máslem - tak tohle bych nerad měnil :)

Fun factor?

14.3.2014 v 21:18 | Nahoru | #3
stejně to je nakonec všechno na tobě,každý ti tu napíše svůj názor,ale tobě může sednout úplně něco jiného...já jsem třeba spokojenej se svojí,protože i když na to nevypadá,tak se s ní v pohodě cestuje i blbne a tak....motorku vybírej srdcem

Fun factor?

14.3.2014 v 21:29 | Nahoru | #4
koukni do profilu tady a pocti si...prestupoval z gpz na zeda a pak na versyse....obrazek si udelej sam

E: btw jezdila jsem jako batoh na obou strojich...a pokud mas tu svou rad...tak za zeda te rozhodne nepochvali

Naposledy editováno 14.03.2014 21:51:17

Fun factor?

15.3.2014 v 09:36 | Nahoru | #5
se Z750s jsem najezdil přes 30 tis km a nedám na ní dopustit. Na každé motorce se něco najde, na téhle je vcelku krátce odstupňovaná převodovka a kolem 6-7 tis lehce vibroval motor. stupačky jsou nízko, což zaručuje pohodlný posez, ale častěji škrtneš hlásičema o zem, což není takový problém. Ještě originální sedačka nepatřila k těm nejpohodlnějším, ale dnes je spousta možností úprav. Jinak motorka je to spolehlivá, vhodná i na delší cesty, rovněž sjetí ze silnice na nějakou tu kamenitou cestu není problém. Za ty roky s ní nikdy nebyl problém, nebrala olej a spotřeba cca 5 litrů. Za mě zeda určitě doporučuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Z750 S za jízdy chcípá [1, 2] Kawasaki Z 750S Jimmy_K 52 19.11.2023 v 20:22 X-tra-X
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R j8rda7 2 6.9.2020 v 19:07 RAMIR
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S dawsn 26 21.6.2020 v 17:03 Vencl1
Tlumičový olej Eurol 10W Kawasaki Z 750S Sarka-Farka 9 17.6.2020 v 12:05 assassin
Kawasaki z750s rok 2005 jaký OLEJ f... Kawasaki Z 750S yannick 3 12.2.2020 v 18:44 fidel


TOPlist