bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chromované padáky
12.3.2014 v 18:26
Je možné nějak rozleštit odřený chromovaný padák? Vlastně ani nevím, jestli je to chrom nebo leštěná ocel. Díky.

Chromované padáky

12.3.2014 v 18:35 | Nahoru | #1
chrom nerozlestis, jesttli jeto nerez tak ten jo. Obvykle je to poznat, hod foto.

Chromované padáky

12.3.2014 v 18:49 | Nahoru | #2
Pavle koukneme na to, a nějak to pořešíme

Chromované padáky

12.3.2014 v 19:04 | Nahoru | #3
Něco vezme tempo, něco alobal a Coca-Cola...

1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky

12.3.2014 v 19:16 | Nahoru | #4
Pokud je to nerez tak ta nemagnetuje, jednoduše dej magnet na padák a hned to poznáš už s nerezí dělám nějaký ten pátek

1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky

12.3.2014 v 19:18 | Nahoru | #5
Ahoj dej k tomu magnet.jestli nebude držet tak je to nerez.jinak obyčejna ocel v chromu.dal je to vidět na svárech jestli jsou propadle opět je to nejspiš nerez (TIG).jinak alobal a cola je nesmysl.jestli jsi s tim spadl tak jedině to misto vyměnit (od svaru ke svaru) a nechat přechromovat nebo vyleštit. Dej foto budem chytřejši.

Naposledy editováno 12.03.2014 19:19:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky

12.3.2014 v 20:10 | Nahoru | #6
[quote=Nick86]dal je to vidět na svárech jestli jsou propadle opět je to nejspiš nerez (TIG).

Není to rejpání, jen info. TIG se ti propadne,jen když sváříš bez drátu, s drátem je klasika na povrchu.

Naposledy editováno 12.03.2014 20:10:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky

12.3.2014 v 20:11 | Nahoru | #7

Pepas01 píše: Pokud je to nerez tak ta nemagnetuje, jednoduše dej magnet na padák a hned to poznáš už s nerezí dělám nějaký ten pátek



A co magnetická nerez?
E: já si je dělal sám, mám je z nemagnetického nerezu, ale děláme i s magnetickou nerezí, dáváme ji do čerpadel v autě. Pokud si je někdo dělal, můžou být z magnetického nerezu.

Naposledy editováno 12.03.2014 20:46:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky

12.3.2014 v 21:02 | Nahoru | #8
Jarda_K> je pravda že dříve byla nerez hodně magnetická, také jsme ji používaly ale to byla doba kdy svařování TIG byl u nás ještě v plenkách a většinou se vše svařovalo elektrodou , to bych se hodně divil že by ji dnes někdo používal na výrobu padacích rámů já osobně co dnes nakupuji nerez jak trubky tak jekly tak jsem se z magnetickou už nesetkal, když cokoli dělám tak většinou používám obyčejnou 304 která je nejlepší na leštění.

1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky

12.3.2014 v 21:16 | Nahoru | #9
Obyčejná 304 nerez jenom vyleštěná




Kryt chladiče na Jawu 650





Malý ochranný rám na Hondu
A fotkami co dělám nerezové zábradlí to tady zasírat už nebudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky

12.3.2014 v 22:06 | Nahoru | #10

Jarda_K píše: [quote=Nick86]dal je to vidět na svárech jestli jsou propadle opět je to nejspiš nerez (TIG).

Není to rejpání, jen info. TIG se ti propadne,jen když sváříš bez drátu, s drátem je klasika na povrchu.



To je jasne ale netušim proč bych tam přidaval drat. abych se pak po..al z broušeni a leštěni?

(reakce na) Chromované padáky

12.3.2014 v 22:17 | Nahoru | #11

Pepas01 píše:
A fotkami co dělám nerezové zábradlí to tady zasírat už nebudu



A klidně se pochlub rad se podivam. tohle je třeba moje prace v Praze na vojenske zakladně.










a nebo Chloumek





(reakce na) Chromované padáky

13.3.2014 v 16:14 | Nahoru | #12

Nick86 píše: To je jasne ale netušim proč bych tam přidaval drat. abych se pak po..al z broušeni a leštěni?



Tak třeba proto aby to drželo, pokud VŠE jen slíváš, tak bych se o to zábradlí opírat nechtěl.
Jinak pěkná práce. To se chceš opravdu dohadovat kdo co dělal? Nezlob se, ale to dělá můj syn ve školce.

(reakce na) Chromované padáky

13.3.2014 v 16:16 | Nahoru | #13

Pepas01 píše: Jarda_K> je pravda že dříve byla nerez hodně magnetická, také jsme ji používaly ale to byla doba kdy svařování TIG byl u nás ještě v plenkách a většinou se vše svařovalo elektrodou , to bych se hodně divil že by ji dnes někdo používal na výrobu padacích rámů já osobně co dnes nakupuji nerez jak trubky tak jekly tak jsem se z magnetickou už nesetkal, když cokoli dělám tak většinou používám obyčejnou 304 která je nejlepší na leštění.



Jasný, moc se jí už nepoužívá, já ji dávám jen do osiček do čerpadel, tam to nějak řídí magnet.

Chromované padáky

13.3.2014 v 17:06 | Nahoru | #14

Chromované padáky

13.3.2014 v 17:28 | Nahoru | #15
Hmm smích, víš nejsem zrovna typ člověka co nechává věci vyhnít, pokud máš potřebu cokoli řešit, tak přijeď a popovídáme si.

Chromované padáky

13.3.2014 v 19:08 | Nahoru | #16
Jenom ještě jedna věc, já když dělám různé doplňky klukům na motorky a nebo cokoli jiné z nerezu a chci aby to místo kde je svár po vybroušení bylo v rovině s trubkou, tak vždy používám drát, pokud ho nepoužiješ tak po vybroušení a vyleštění je to místo propadlé a vypadá to hrozně a za druhé je to kvůli pevnosti a dobrému provaření , asi by mě nepotěšilo kdyby za mnou někdo přišel že se opřel o ochranný rám a on upadl ve sváru a svár na státní zkoušku se také svařuje s drátem ale to samozřejmě každý svářeč ví

1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky

14.3.2014 v 22:57 | Nahoru | #17
koukám že svářeči se tu trochu hašteří moc tomu norezumim ale řekl bych že něco je lepší dělat s drátem a něco bez , mám kamaráda co sváří ve firmě co vyrábí v automobilkách lakovny ve světě a ti dělají jen bez drátu mají to podmínkou ,a k tematu pokud máš odřený padák tak se obávám že to vyleštit nepude at je to chrom nebo nerez, chtelo by to sice vidět ale myslim že pokud jsou tam vrypy tak to opravit nepude nebo bude levnější vyrobit nové

(reakce na) Chromované padáky

15.3.2014 v 07:33 | Nahoru | #18

HAVK102 píše: koukám že svářeči se tu trochu hašteří moc tomu norezumim ale řekl bych že něco je lepší dělat s drátem a něco bez , mám kamaráda co sváří ve firmě co vyrábí v automobilkách lakovny ve světě a ti dělají jen bez drátu mají to podmínkou ,a k tematu pokud máš odřený padák tak se obávám že to vyleštit nepude at je to chrom nebo nerez, chtelo by to sice vidět ale myslim že pokud jsou tam vrypy tak to opravit nepude nebo bude levnější vyrobit nové



Nerez není problém přebrousit a vyleštit, i kdyby se hluboké vrypy měli zavařit. Věci na motorku, bych bez drátu nevařil. Jak píše Pepas01, kdyby to upadlo, nebylo by to příjemné
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 Nomadic_Rider 9 27.3.2024 v 14:14 frick
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 Pompo1978 0 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 Srul 2 10.12.2023 v 18:07 Boris.
Batwing Kawasaki VN 1600 hradilk 4 20.11.2022 v 13:59 Ppepek
Vrzání z motoru pod prvním válcem V... Kawasaki VN 1600 Niki76 2 13.8.2022 v 14:26 Niki76


TOPlist