globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jede na jeden valec
11.3.2014 v 21:02
zdarec,postupne me zacal vynechavat zadni valec,az se prestal chytat uplne...zajimave je ze prestal fungovat i otackomer.nemate s tim nekdo zkusenost??diky za rady.

jede na jeden valec

11.3.2014 v 21:23 | Nahoru | #1
Jak je na tom paní svíčka?

jede na jeden valec

11.3.2014 v 21:30 | Nahoru | #2
z toho si nic nedelej mne to na jeden valec jede taky a žiju

jede na jeden valec

11.3.2014 v 21:30 | Nahoru | #3
svicky sou nove,obe jiskri perfektne,ale zda se me,za ta z prvniho valce je ohodne vic zaleta benzinem nez ta z toho prvniho...zkousel jsem i start sprej do sani,ale ten zadni ani rana

1 reakcí na tento příspěvek jede na jeden valec

11.3.2014 v 22:07 | Nahoru | #4
Když vynechává i otáčkoměr, tak je jasně chyba v elektrice, kor berou-li se pulsy pro něj od zadního válce. Může být v háji snímač na klice, vedení od něj, kontakty na zapalovací jednotce, kontakty na cívce... chyba je každopádně na primární straně cívky. V nejlepším případě to bude zaoxidovaný, nebo uvolněný nějaký štekr, nebo uklepaný, či přelomený drát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

11.3.2014 v 22:37 | Nahoru | #5
J.M.K.> to me taky napadlo,zkousel jsem prehodit i indukcni civku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

12.3.2014 v 19:25 | Nahoru | #6
Sidur> Přehazování cívek nepomůže, když závada je, jednoduše řečeno, ještě "před cívkou". Tím pádem cívka sama o sobě na to vliv nemá. Jak jsem už uvedl, může být v háji snímač na klice, nebo v lepším případě vedení od něj, takže vůbec nejdou vybavovací pulsy pro zapalovací jednotku (a ta tak logicky ani nepustí puls do cívky a otáčkoměru), nebo v horším případě může být vada přímo v části jednotky, která ovládá zadní válec, nebo může být poškozené vedení od kontaktu jednotky k cívce. A je-li signálový přívod otáčkoměru napojen přímo na "vstupní" kontakt cívky, pak logicky také nebude ukazovat.
Už si to nepamatuju, ale jestli má Monster dvě samostatné zapalovací jednotky (jako třeba Varadero, nebo TransAlp), tak potom může být chyba i v napájení jednotky zadního válce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

12.3.2014 v 22:04 | Nahoru | #7
J.M.K.> jo,monster ma na kazdy valec inducku i ridici jednotku zapalovani..i prehozeni tech ridicich jednotek k nicemu nevedlo,tak to asi budou ty snimace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

12.3.2014 v 23:42 | Nahoru | #8
Sidur> Snímače jsou nejpravděpodobnější. Ještě ale mrkni po drátu, který řídicí jednotky napájí - může být chyba i v něm a jestli nejde šťáva do štekru zadní jednotky, tak také přehození jednotek nebude nic platné. Další možností je najít někoho, kdo má stejnou motorku (nebo alespoň se stejnými zapalovacími jednotkami a svou zadní jednotku u něj vyzkoušet. Tak zjistíš, jestli je jednotka v cajku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

14.3.2014 v 13:35 | Nahoru | #9
J.M.K.> tak jsem to promeril a vsude stava jde...jak do jednotek,tak i z jednotek do inducek...tak ja uz fakt nevim je nejaka moznost jak proverit ty snimace??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jede na jeden valec

14.3.2014 v 21:46 | Nahoru | #10
Sidur> U snímačů záleží na tom, jestli jsou to cívky, nebo Hallovy sondy. Z obou ale musejí lézt napěťové pulsy, ty ale obyčejným digimultimetrem nezměříš. Někdy, kor při nízkých otáčkách, je dokáže zaznamenat analogový měřák, ale ani ten nedokáže ukázat max. amplitudu těchto pulsů. Nejlepší je na to osciloskop.

Nebo, jsou-li snímače oddělitelné od tělesa statoru altecu navzájem zaměnitelné, tak je prohoď, (nezapomeň i přepojit dráty od nich, aby nešla jiskra určená pro přední válec na zadní a naopak) a jestli se pak závada přesune na přední válec, je snímač jasný. Tady jsou samostatné a vypadají oba stejné, takže by přehodit jít měly bez problémů.

(reakce na) jede na jeden valec

28.3.2014 v 17:39 | Nahoru | #11
J.M.K.> Díky za rady dnes přišel snimač namontoval sem ho tam a vše je OK.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1994-2004 Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... Folby 8 26.7.2020 v 14:21 Folby
STK E na vejfukach [1 ... 5, 6] Ducati Monster 750 gugo 171 30.10.2019 v 16:33 gugo
Je to Monster 600 nebo 620 ie [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... Řezníík 38 1.8.2019 v 17:19 syrrius
Ducati Ducati Monster 620, Ducati Monster 900 (i.e.), Ducat... vacul 0 21.5.2019 v 22:38 vacul
Výběr klíče na zadní tlumič, lehce ... Ducati Monster 750 Chudy_CZ 1 26.4.2019 v 20:41 dave-lister


TOPlist