bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Už jen AJP PR5 :)
10.3.2014 v 00:21
Čistě teoreticky uvažuju prodat silnici a jezdit zas enduro. Nechci nějaký kladivo, proto mě zaujaly tyhle "tupý" endura. Celkem je pro mě teď oříšek co vybrat. Zkusil někdo oboje a může porovnat? Na Motorkářích v testu se spíš klonili k 250, ale říkám si jestli ten 2T neudělá vír v nádrži a s tou mini bandou, co to má to nedojede nikam. Jsem zmaten, cítím se jak malý dítě v curárně


Naposledy editováno 23.03.2014 20:13:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 16:53 | Nahoru | #91
COMATIK> Frajer Až jí budeš mít, piš do deníku, rád si počtu

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 17:23 | Nahoru | #92
125Marek> upřímně,kdybych o tom nečetl XX témat všude po světě,neptal se majitelů na offmoto a nezkoukl desítky videí na YT,poprvé předemě PR5 postavili tak se asi vysměju a nekoupím.Není to bůh ví jakej designovej kousek,jako strojař sem trošku skeptickej k určitým věcem,ale doufám že to maj vymyšlený,spočítaný a osvědčený.Ve čtvrtek naváží do Plzně,než to složí a pošlou dál bude trvat asi týden,pak.se mužů rozepsat co a jak
Edit:projížděl sem model 014 a měl by dorazit 015,tak jsem zvědavéj na ty inovace
Co sem zjišťoval tak hydro spojka stojí kolem 8ky,což mě přijde zbytečnost-neměl sem s ní žádnej problém,SM kola kolem 13 bez gum mě přijde taky nesmysl,páč to na nějaký zavodění není...i kdyby se dala ještě menší rozeta,furt to bude lenochod
Otevřený filtr na to zatím není...
Jen bych se zeptal Fidžiho:ptal sem se na tu krytku víčka nádrže,prodejce netuší,neslyšel-jak ta krytka vypadá?

Naposledy editováno 25.02.2015 17:35:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 22:19 | Nahoru | #93
COMATIK> Ten podsedlový rám mi taky nepřípadá nijak extra masivní. Na druhou stranu by měl ten jekl teoreticky snést na ohyb více než kulatá trubka. Celkově je ten podsedlák i hodně krátký (končí hned za sedlem), takže při nějakém přehození to budou pravděpodobně nejdřív "tlumit" plasty



A to, že by ho někdo přetěžoval váhou spolujezdce asi taky moc nehrozí, protože jízda vzadu je fakt utrpení. Měl jsem tu čest se kousek svézt po louce jako spolujezdec na PR4ce a musím říct, že v tomhle ohledu zlatej Fichlt . I zadní pérování si docela nezdravě keclo, a to jsme hubeňouři...

Jinak taky uvitám co možná nejvíce informací a poznatků

Naposledy editováno 25.02.2015 22:32:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 22:29 | Nahoru | #94
Martic> pěkný no což o to,ten jeklík by to nějak podržel,ale ten svár na kterým drží stupačka spolujezdce(by voko 2*5mm prskanec) na druhou stranu je to asi jediný místo,kde se dá přidělat popruh na případnou manipulaci-pod sedačkou není za co chytit případný madýlko.Příští týden až/jestli dorazí bych založil thread ohledně PR3/4/5 kde mužem diskutovat o gumách,úpravách,vychytavkách a nesmyslech.Docela mě překvapuje,kolik xx lidí na tom jelo,všichni to chválí a v databázi to tu má jediné člověk
Ale jak sem psal,jako strojař co dře ve fabrice vyrábějící zemědělskou techniku,vidím věci,co jinej přehlídne
Edit:add ten podsedlák-i kdyby se ohnul,přes koleno se dá srovnat,pokud ne,v práci děláme se stejným profilem

Naposledy editováno 25.02.2015 22:50:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 06:33 | Nahoru | #95
COMATIK> Proč nekoupíš VVMX250 když je podstatně levnější a má těměř stejný motor?
http://www.vvmx450.eu/node/85
Pokud jsi strijař, máš jedno jestli budeš opravovat/tunit AJP - Nebo VVMX né?
To myslíš že VVMX je kvalitou horší než podstatně držší AJP?
Jak to odtebe čtu, tak bych teda neřek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 10:15 | Nahoru | #96
sirr> možná sem to napsal moc kriticky-ale prostě je na tom AJP vidět,jak je zoufale udělali pro homologaci pro dva a na silnici.Což mě nějak netrápí.Dolů půjdou stupačky,blinkry,přepínač na ně,zrcatka(tam nechápu,proč mají origo šroub jen na pravé straně na pumpě brzdy)
Jelikož jezdím sám a nehodlám jezdit po silnici,tyhle fičury nepotřebuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 10:34 | Nahoru | #97
COMATIK> tak ješte jednou, proc nekoupis podstatne levnejsi a podstatne lip vypadajici VVMX?
Ja nechci rejt, jen me to zajima.Verim ze i to AJP ma komponenty stejne vyrobeny v Cine...tak kde je hacek?

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 10:42 | Nahoru | #98
sirr> protoze neni tak bohatej aby si mohl kupovat levne veci

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 11:09 | Nahoru | #99
Nekoukal sem na VVMX 250 ale něco málo přečetl o VVMX 450 což hodně lidí pomlouvá,moc se o tom nepíše,ojetiny po roce na půlce nakupky,na což jetý AJP nejsou a všude ve světě více méně chválí...jezdí jich dost.Necucal sem info jen ze zdejších fór,spíš tak celoevropsky po různých offroad fórech.
Prostě se mi "holá" AJP líbí,detaily homologace sice nejsou tím,čím by se mohli dovozci(podle mě oni skládají do homo stavu) chlubit.
Na AJP se mi líbí "značkový" podvozek,přičemž u VVMX pro mě laika noname

Už jen AJP PR5 :)

26.2.2015 v 20:15 | Nahoru | #100
K tomu podsedláku - je opravdu krátký. Když jsem měl možnost si pár minut posedět na teď již neprodávané Cami 250, byl to fakt rozdíl. Výhoda řešení AJP? Hodíš to přes zadní kolo na výjezdu. Cami ohneš podsedlák, na AJP se buď plast ohne, nebo praskne. Plast vyměníš a jedeš dál. Rovnání podsedláku nebude asi žádná sranda a každý nemá přístup k nějaké firmě, která by mu to narovnala. Ale výměnu plastu zvládne každý

Pro ty, kteří by shlédli další video:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

27.2.2015 v 18:59 | Nahoru | #101
COMATIK> Motorka už je přichystaná doufám, že se 2015 bude líbit, ty ohyzdný díry na zrcátko, jak říkáš atd. už tam nejsou Jinak k tomu podsedláku - je pevnej,nebojte je krátkej a dobře vymyšlenej, vyplněnej nádrží..naše testovací motorky by mohly vyprávět co už saltovaly a skákaly a drží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

27.2.2015 v 19:35 | Nahoru | #102

Streetmoto píše: COMATIK> Motorka už je přichystaná doufám, že se 2015 bude líbit, ty ohyzdný díry na zrcátko, jak říkáš atd. už tam nejsou Jinak k tomu podsedláku - je pevnej,nebojte je krátkej a dobře vymyšlenej, vyplněnej nádrží..naše testovací motorky by mohly vyprávět co už saltovaly a skákaly a drží...


Díkec
Nepsal sem ohyzdný díry na zrcátko,jen trošku nesmyslně je origo závit jen na pravé straně,když legislativně by stačilo jedno vlevo.(ale chápu,že se do "továrního otvoru" zrdcátko nedává,při prvním blbým pádu by mohlo rozloupnout pumpu)
Jelikož zatím nikde seznam náhradních dílů není,chtěl bych se zeptat,dá se sehnat rozeta v rozměru mezi SM a Enduro? Dnes sem byl projet PR5ku na špalkách s 50ti zuby a to mě přijde už moc do síly-zato ta Králíkářská na SM zas dost do rychla (ani sem nikde nezjistil poměr SM/E)
Edit: tak už sem to našel,rozety jsou 46-48-50-52 zubů

Naposledy editováno 27.02.2015 19:59:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

28.2.2015 v 18:53 | Nahoru | #103
Streetmoto> Dotaz na Streetmoto: Budete na motosalonu v Praze buď v Letňanech nebo na "Matějské" v Holešovicích? Popř. které dny SO/NE nebo oba?

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

1.3.2015 v 01:12 | Nahoru | #104
COMATIK> Ahoj, s rozetou je to přesně jak píšeš - 46- 52 zubů máme standart my a dá se i kouzlit.. ale asi takhle ,na závodní trať patří 50-52 , pokud chceš trochu delší kvalty 48-50 , to je to co máme odzkoušené že funguje..

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

1.3.2015 v 01:16 | Nahoru | #105
125Marek> Ahoj chlapi, nene, nebudem..letos už se těhle "šaškáren účasnit nebudu" Co se týče výstavy, už to není co bývalo, stalo se z nich bleší tržiště, 70% lidí chodí nakoupit 100 let staré ležáky za půl darma a málokoho zajímají novinky. Ty které jo, tak pro ně zas vystavovatelé toho moc nemají.. Sám jako moto nadšenec,mám výstavu jednu či druhou sfouklou 30 min a to je špatně .A ty nehorázné sumy pro výstaviště už si necháme ujít.. To radši koupim motorku a zas Vám ji převezu pod nos a jezděte si celý den (bez bahna a deště a mlhy by to chtělo ) , to přijde jako lépe investovaný peníze..

Už jen AJP PR5 :)

1.3.2015 v 08:05 | Nahoru | #106
Přesně tak, ty výstavy jsou uplně o ničem, raděj to vstupný prožeru v mekáči

2 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

3.3.2015 v 20:10 | Nahoru | #107
koukám, ta PR5 má ABS??? Proč??

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

3.3.2015 v 20:19 | Nahoru | #108
SuperSic58> podle mě nemá...aspoň ne AJP PR5 enduro 2015 co mám já

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

4.3.2015 v 00:42 | Nahoru | #109
SuperSic58> Nemá, kdepak jsi to vyčetl ?

Už jen AJP PR5 :)

4.3.2015 v 07:27 | Nahoru | #110
Koukám to čidlo na zadní brzdě vypadá jak čidlo ABS, teď koukám, že na předku není. Tk to bude čidlo tacha ne?

Už jen AJP PR5 :)

1.4.2015 v 20:58 | Nahoru | #111

Už jen AJP PR5 :)

20.6.2015 v 14:09 | Nahoru | #112
AJP 4misto ! Ukradeno z FB..... ze stranek AJP

https://vimeo.com/129527852

Naposledy editováno 20.06.2015 14:12:54

Už jen AJP PR5 :)

20.6.2015 v 17:08 | Nahoru | #113
Nekde si to budu muset taky vyzkouset, ale uz jen tak ze zajimavosti... Asi by mi chybel vykon, dneska uz jsem se trosku otrkal ... No a ve spicce by ta 300klidne mohla jet vic :)

Už jen AJP PR5 :)

6.7.2015 v 12:19 | Nahoru | #114
Kukacka do tovarny. Chtel bych to treba porovnat se soudruhy z Tynce


Naposledy editováno 06.07.2015 12:20:35

1 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

25.7.2015 v 09:48 | Nahoru | #115
Takže AJP na Redbull Romaniacs dopadl nad očekávání dobře. Jelo se na strojích AJP PR4 . Pře prologem DEPO provázel smích ,jak mohou jezdit na vzducháči takovou soutěž.. S 19. místem ve třídě silver všem vytřeli zrak a pak se chodili ptát coto toto Takže, opravdu v hard enduro občas platí, někdy mín znamená víc..





Naposledy editováno 25.07.2015 09:50:03

(reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.7.2015 v 10:42 | Nahoru | #116
Streetmoto> puvodne jsem nechapal proc to nejedou na pr5, ale ted uznavam, ze v jednoduchosti je sila.



Naposledy editováno 25.07.2015 10:50:44

Už jen AJP PR5 :)

27.7.2015 v 09:41 | Nahoru | #117
To teda klobouk dolů

Už jen AJP PR5 :)

27.7.2015 v 13:12 | Nahoru | #118
Ona ta PR4 na rychlé úseky je pomalá,ale její průběh motoru na prolog, na bahno, technické výjezdy je boží, jede jako traktor..A to jsou místa,kde spousty lidí zapače na dlouhou dobu,takže ani pak střelba na krátké rovince už nedožene ztrátu..

Už jen AJP PR5 :)

27.7.2015 v 20:06 | Nahoru | #119
Minulý týden se u nás stavil obchodní ředitel AJP Mario Tomu se říká osobitý přístup k zákazníkům



Už jen AJP PR5 :)

2.11.2015 v 16:55 | Nahoru | #120
V min. týdnu jsem měl možnost otestovat tuto značku endurek a byl jsem doslova nadšen! Navíc jsem měl možnost porovnat přímo s Freeridem 350 a ještě např. s 350 EXC. Pokud někdo hledá HOBBY enduro s výborným podvozkem, nezáludným motorem, navíc s nenáročným servisem, AJP je ta pravá volba. Testnul jsem PR4 tak i PR5. Tu čtyřku bych přirovnal k Freeridovi 350, na výjezdy a podobné blbiny ideální, jen s tím rozdílem, že KTM je o cca 70 tis. dražší. Na crossovou trať a blbnutí ve vyšších rychlostech je ale lepší PR5, v té jsem se naprosto našel
V den, kdy nám byla přivezena přímo na trať a kde ji projelo asi 10 enduristů si dost užila, ale nikdo z přítomných na ní nenašel nic negativního. Bohužel mi to teď s koupí nevyšlo, ale pokud ještě budu mít šanci, bez váhání jdu do PR5. Ještě bych chtěl ocenit přístup prodejce z plzeňského Streetmota

Doplnil bych, že se jedná o postřehy začátečníka, takže prosím "zkušené mistry", aby to podle toho brali. Určitě nechci PR5 srovnávat s EXC 350, to prostě nejde. KTM jede a podvozkově funguje famózně. Pro mě, jakožto neználka, který by ji nedokázal využít ani na 50%, je naprosto zbytečná.
AJP bych s klidným srdcem doporučil všem začínajícím enduristům. Pokud nevěříte, domluvte si zkušební projížďku anebo běžte na volné jízdy, které se občas konají a uvidíte!

Naposledy editováno 21.02.2016 00:36:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro Juri10 1 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro DanielKu 3 13.12.2021 v 11:24 udinar
Problém s KTM Freeride 350 KTM Freeride 350 DirtBike120 14 22.4.2020 v 20:27 zdenysrx6
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro Jakub_ttr 2 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr


TOPlist