1 reakcí na tento příspěvek Správný tlak ve válci .
1 reakcí na tento příspěvek Správný tlak ve válci .
Čili 8,9x1,41=cca 12,5 atm.
Tlak se zkůšá při plném plynu.
Néni až tak důležitá hodnota (naměřených 10 atm), ale pokud to má víc, než jeden válec, při rozdílu větším než 10% bych asi zvedl obočí .
Naposledy editováno 09.03.2014 18:22:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správný tlak ve válci .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správný tlak ve válci .
Saxn píše: Zdenalbenal> tak to jsem chtěl slyšet při plném plynu ? jak mám motor natočit,když tam nebudu mít svíčku ,mám jen jeden válec právě
to znamená že našroubuješ měřák a otočíš plynem nadoraz a točíš motorem a měříš
2 reakcí na tento příspěvek Správný tlak ve válci .
- kontrolů maximální rychlosti - co udává výrobce a čeho dosáhne stroj, případně kontrolů akcelerace,
- kontrolů spotřeby paliva a oleje,
- sem tam zkusit dojezd z určité rychlosti do zastavení a nebo na nejakém úseku, který se často projíždí...atd.
K tomu bych doporučoval vést si "palubní deník", do kerého si napíšeš kolik si tankoval při jakém stavu tachometru.
Jednů za čas si spočítáš spotřebu a taky ti taková evidence slouží k temu, abys poznal, co se s mašinů děje.
Když se neco výrazně změní, je to signál, že neco néni v pořádku.
Deníček sebů nevozím, ale na lístek od pumpy si napíšu kilometry a doma si to zpracuju.
Tak mám přehled kdy sem co na jaké motorce či autu dělal.
Píšu si tam aj opravy, údržbu, seřizování...
Naposledy editováno 09.03.2014 20:05:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správný tlak ve válci .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správný tlak ve válci .
Např. moje data ...
Mají i Android app
Naposledy editováno 09.03.2014 21:07:03
1 reakcí na tento příspěvek Správný tlak ve válci .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správný tlak ve válci .
ja1 píše: změřením tlaku nezjistíš opotřebení stíracího kroužku. tlaky to může mít dobrý,přesto může žrát olej
Takže potom dle tebe bude asi nejlepší udělat vždycky generalku motorku ,když to nahodou bude brát olej to abych měl kvůli 250tce zlaté konta na učtě
Akorát se na to musí podívat člověk, v těchto záležitostech zběhlý.
Určitým vodítkem je třeba to, že se samohyb rozjede, ubere se plyn a následně přidá.
Když to při přidání zahulí modře, bere to obvykle přes ventily.
Na nekerých motorech se dajů gumičky na ventilech vyměnit bez demontáže rozvodů...
No a taková hranice spotřeby oleje bývá okolo 2% spotřeby paliva.
Naposledy editováno 11.03.2014 09:49:32
takže rozebrat,změřit válec a píst,gufera preventivně vyměnit a zkontrolovat ventily....
tlaky na motorce se mi vždycky nějak divně změřily-a čím menší obsah-tím horší.moc bych na to nebral zřetel...
Naposledy editováno 11.03.2014 21:34:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
startování Suzuki GZ 250 Maruader, Suzuki 250 SB | semic | 4 | 12.9.2021 v 20:19 Kohlstein |
tachometr Suzuki GZ 250 Maruader | semic | 5 | 24.5.2021 v 19:21 semic |
Ukazatel paliva Suzuki GZ 250 | Diviška99 | 9 | 2.12.2018 v 12:58 krokoš |
Vadná baterka? Suzuki GZ 250 | Speer | 10 | 18.9.2016 v 18:52 Bob.929 |
Malý chopper pro začátečníka Yamaha XV 250 Virago, Suzuki GZ 250, Suzuki GN 250 | Sliver- | 14 | 17.4.2015 v 21:10 PayazZ |