globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Synchronizace zkoušel to někdo?
4.3.2014 v 21:37
Zdravím, nemá někdo zkušenost s tímto?
Raděj nezkoušet? zdá se mi to jako brnkačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 09:52 | Nahoru | #31
TiborTeam> Čoveče stejnou otázku jsem si taky kladl. Mě právě napadlo jestli je nějaký základní nastavení od kterýho se začíná seřizovat.

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 10:12 | Nahoru | #32
vajdi217: Základní nastavení je to od minula

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 13:27 | Nahoru | #33
TiborTeam> Když se ptáš co se nastavuje dřív a co později , je to jednoduché. Ten šroubek, kterej je mezi těma karburátorama je spojenej s táhlem nebo takovou pásovinou a dobře si všimni, jak je spojenej. když ten šroub utahuješ tak se jedna klapka otvírá a ta druhá zavírá. Ty musíš tím šroubkem a pomocí vodního sloupce nastavit ideální stav.

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 16:09 | Nahoru | #34
Tak jsem dnes zkusil ten můj výrobek( ,,manometr") a fungovalo to. Jen seřídit to nejde a nejde. Mám pocit, že je vyšlehaná oska, která drží ty dvě ramínka pro seřizování. Když do toho drbnu i třeba v tý ose osičky tak se to zase celý rozjebe.Neví někdo jestli se dá se i tohle sehnat zvlášť? Bude to asi původ všech mých problémů. Podle mě se to chvěním motoru rozhasí.

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 17:05 | Nahoru | #35

Viragomann píše: TiborTeam> Když se ptáš co se nastavuje dřív a co později , je to jednoduché. Ten šroubek, kterej je mezi těma karburátorama je spojenej s táhlem nebo takovou pásovinou a dobře si všimni, jak je spojenej. když ten šroub utahuješ tak se jedna klapka otvírá a ta druhá zavírá. Ty musíš tím šroubkem a pomocí vodního sloupce nastavit ideální stav.


(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 17:28 | Nahoru | #36
vajdi217: Oska ani to přepákování není v katalogu jako samostatný díl, takže jedině rozebrat, vyčistit a vyzkoušet vůle. Ale tohle nebývá nespolehlivý nebo problémový díl, takže leda by to nějaký kutil poškodil.

Nechybí ti na tom seřizovacím šroubku pružina? Dokáže ty páky od sebe pevně odtlačovat? Pokud ne, tak bude každá klapka chodit s vůlí a pak můžeš seřizovat jak chceš. Taky zkontroluj, jestli jsou na čepech těch pák zajišťovací segerovky.

A bacha na těsnost sacích hrdel a hadiček. Pokud to někde přisává falešný vzduch, taky bude ukazatel tlaku lítat podle toho, jak si to zrovna cucne.

Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 18:48 | Nahoru | #37
Příruby už jsem vyměnil - ty byly po smrti - možná snad překontroluju ty hadičky. Šrobej pružinu má. A co s tím když klapky chodí s vůlí, to se dá vyměnit?

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

6.3.2014 v 21:04 | Nahoru | #38
Ještě musím uělat úpravu toho mýho ,,manometru" . Mám pocit, že ty hadičky z infůze jsou moc tenký a když se mi tam udělá bublinka( už třeba jen při napouštění ) tak je problém ji zlikvidovat. Zítra musím sehnat něco lepšího. No taky bacha kudy při seřizování vedete ty hadičky. Jedna se mi trochu napekla na výfuk Nějak to sjelo a už to jelo - to bylo smradu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

7.3.2014 v 19:10 | Nahoru | #39
vajdi217> Kolik mají vnitřní průměr? Já měl 4mm a taky jsem s tím bojoval, trochu se to zlepšilo přidáním tekutého mýdla do té obarvené vody (snížení povrchového napětí vody). Ale i tak si myslím, že širší hadičky by byly vhodnější.

Naposledy editováno 07.03.2014 19:11:26

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

7.3.2014 v 20:40 | Nahoru | #40
cccp> Hele už mi to funguje suprově. Prkno mám 1m, na to jsem uchytil 5m hadičky průměr 5mm(protože víc už neměli ) no a nastavil jsem to ještě na každé straně o 1m hadičky o průměru 6mm. Napřed jsem to zkusil takhle, ale docela to lítalo, takže jsem ještě dal (u toho nastavení hadic) do hadičky 6mm ještě šroubek podle rady ( teď nevím kdo to psal - každopádně díky). Ten šroubek jsem uříznul cca 1,5cm do každé a normálně tam vsunul. Šel tam pěkně, profouknout to taky šlo, takže přišla zkouška a . Jo a jako náplň jsem dal benzín s olejem do sekačky( asi MT 2 ). Je to zelený, v hadičce dobře čitelný, hustotou skoro jako voda, takže reakce to má citlivý, no a v neposlední řadě - když se něco po..re a nasaje to motor tak se vlastně skoro nic nestane.J
Jo a ještě takovej poznatek - když máš prkno opřený o zem a hadičky potáhneš co nejvíc nahoru a zpátky dolů k motoru budeš tak mít větší sloupec a menší možnost nasátí.

Synchronizace zkoušel to někdo?

7.3.2014 v 20:42 | Nahoru | #41
Jo zapoměl jsem napsat, že ten šroubek v hadičce jsem dal M6

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

7.3.2014 v 20:43 | Nahoru | #42
Jo zapoměl jsem napsat, že ten šroubek v hadičce jsem dal M6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

8.3.2014 v 18:03 | Nahoru | #43
vajdi217> Ahoj dneska sem to dělal na 535tce a šlo to v pohodě

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

8.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #44
baumis> Jo jo, už to taky mám nakonec jsem udělal výměnu oleje - takže sluníčko sviť ať můžu vyrazit

Synchronizace zkoušel to někdo?

26.8.2014 v 21:20 | Nahoru | #45
První start se šlaufkou by se měl dělat s někým kdo mačká STOP přepínač... aby to mohl hned chcípnout.... já to dělal sám a jen tak, tak jsem to stihnul, i když jsem měl béňo a olej

Naposledy editováno 26.08.2014 21:21:03

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 10:19 | Nahoru | #46
A nic se Ti nevcucne





Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 11:07 | Nahoru | #47
JJ to máš pravdu ale když mě se líbí to prkno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 19:43 | Nahoru | #48

dedek_new píše: A nic se Ti nevcucne





to teda kecas, ja kdyz to delal poprve tak jsem to zapojil na ty curacky z priruby, nastrojil motorku aby tam byl filtr a pod.a rikam si, co kdyz to je tak rozhaseny ze to nestihnu chytit na tom sroubku navic musim nejdriv ohrat motor.Tak jsem ty hadicky prehnul a klestema zmacknul aby to bylo celou dobu zmackly.No a nastartoval jsem.Chvilku motor bezel a pak zhasnul jeden valec.Chvilku predtim jsem jeste seriserizoval ventily, tak moje prvni myslenka byla ze jsem neco posral.Pak ale zacla vonet garaz po nemrznouci smesi do ostrikovacu kterou jsem v tech lahvich mel.Kouknu do zadu a z vyfuku lital oblak modryho koure, spis takovej rozstrik nemrzky.Potom jsem si vsimnul ze mi ty kleste z jedny hadice spadly a jelikoz jsem ty lahve dal debil plastovy tak je podtlak toho karburatoru maximalne vysal a vsechno to nalitalo do motoru.Na druhej pokus jsem uz sehnal sklo a cely to predelal.Hodim sem video jen co ho najdu.Docela hezky jak prez ty flasky lita takovej opar.
Porad je co se ucit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:20 | Nahoru | #49
Bimbo-ze-Žižkova: Prohlídl sis pořádně ten obrázek, co sem vložil dedek_new? Tam opravdu ke vcucnutí kapaliny dojít nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:25 | Nahoru | #50

1100Virago píše: Bimbo-ze-Žižkova: Prohlídl sis pořádně ten obrázek, co sem vložil dedek_new? Tam opravdu ke vcucnutí kapaliny dojít nemůže.

jj prohlidnul, ja to mel tak udelany.Problem byl prave v tom ze jsem mel plastovy lahve a byla pruchozi jen jedna hadicka.Takze ten podtlak ty lahve zmackal a k ty hadicce co je jen kousek pod spunt se uz mohla dostat kapalina a tim to vsechno vcuclo.To ze keca bylo mysleno ironicky

Naposledy editováno 27.08.2014 20:26:03

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:32 | Nahoru | #51
Ahoj ...a proto je lepší použít olej !! Nekmitá tak rychle v "U" trubici a když ho polkne válec nic moc se nestane

Mimochodem nemrznoucí směs je dost pitomej nápad !!! - viděl jsi někdy vydřený válec,když protekl Fridex do spalovacího prostoru třeba těsněním ?!

Tak ať to jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:35 | Nahoru | #52
Bimbo-ze-Žižkova: nj, tak to je typický příklad, kdy je návrh řešení v pořádku a selže samotné provedení

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:35 | Nahoru | #53

alespilot píše: Ahoj ...a proto je lepší použít olej !! Nekmitá tak rychle v "U" trubici a když ho polkne válec nic moc se nestane

Mimochodem nemrznoucí směs je dost pitomej nápad !!! - viděl jsi někdy vydřený válec,když protekl Fridex do spalovacího prostoru třeba těsněním ?!

Tak ať to jezdí


Nevidel.Nemrzka do ostrikovacu snad nebude takova raubirna jako Fridex

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

27.8.2014 v 20:37 | Nahoru | #54

1100Virago píše: Bimbo-ze-Žižkova: nj, tak to je typický příklad, kdy je návrh řešení v pořádku a selže samotné provedení


to jo, taky jsem z toho byl vyplasenej Druhej pokus byl na jednicku s hvezdickou, motorka jezdi tak asi dobry

Synchronizace zkoušel to někdo?

24.7.2017 v 23:55 | Nahoru | #55
dá se to tím v pohodě udělat, tady je aji českej návod :

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace zkoušel to někdo?

10.6.2020 v 11:09 | Nahoru | #56
Zdravím motorkáři.Mám problém chci udělat synchronizaci karburátorů.Když připojím hadičky ke karburátorům a nastartuji,přední válec mi tahá pořád vodu,poprví mi jí vcucnul a když jsem to skoušel po druhý,potřetí tak to samí akorát jsem to stačil chcípnout.Doufám že mám správně zapojené hadičky,synchronizátor mám udělaný z 6m dlouhé hadičky 6mm a na koncích vložené do vnitř uřízlé šroubky 6 dl.1,5cm .Nevíte kde je problém Předem děkuji.Yamaha Virago XV1100.

Synchronizace zkoušel to někdo?

10.6.2020 v 11:29 | Nahoru | #57
Máš to moc rozhozený. Pokruť na nějakou stranu štělovacím šroubkem podtlaků a uvidíš. Když to bude nasávat ještě rychleji, pokruť na stranu druhou

Synchronizace zkoušel to někdo?

10.6.2020 v 11:42 | Nahoru | #58
Ja jsem si radeji poridil Carbtune Pro. Je to skladnejsi, rovnou na ctyri valce a zas to nestalo tolik...

(reakce na) Synchronizace zkoušel to někdo?

10.6.2020 v 14:22 | Nahoru | #59
RudaMez> šroubky vyndej a na hadičku dej kohoutek z akvárka. motorku nastartuj a pak teprve potom pomalu povoluj kohoutek. otáčky musíš mít ustálený na cca 1500 - 1800.
pokud máš hadičku průchozí tak při startu ti to vdechne první válec dřív než se motor dostane na správný otáčky.
Můžeš improvizovat zlomením hadičky

Synchronizace zkoušel to někdo?

10.6.2020 v 14:55 | Nahoru | #60
Děkuji vám za rady,seštelováno,bylo to hodně rozhozený už to funguje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73
Vůle ventilů Virago 1100 [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago Alík76 31 11.9.2023 v 15:34 Gumovník
Yamaha Virágo XV 1100 špatný start Yamaha XV 1100 Virago alpin27 29 11.8.2023 v 05:59 Gumovník

TOPlist