bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svicky K 1200 R
Zdravim, mam dotaz na ty, kteri s tim maji nejlepe nejakou zkusenost, nebo o tom neco vi, nepotrebuju uz zadne teoreticke uvahy, tech uz jsem sam navymyslel dost a k nicemu jsem nedospel
Potrebuju vedet, jestli je mozne si sam na Kacku vymenit svicky, v domacich podminkach. Jedna se o to, ze se musi sundat chladic a je tedy problem se zavzdusnenim chladiciho systemu. Pokud jste to nekdo zvladnul, jak? Skube mi mrcha v nizkych otackach, tak to tipuju na mrtvou svici, nebo neco okolo a nechce se mi kvuli takovy trivialite az do Prahy. Mate/znate nejakej figl?
Předchozí
1 2
Následující

Svicky K 1200 R

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2014 v 20:34 | Nahoru | #1
je to jak říkáš-chladič dolů,sundat trubku sekundárního vzduchu,16tka svíčklíč pak už je to jednoduché.

co se týká odvzdušňování-manuál říká,že musíš mít vakuovou odsávačku,ale to je blbost.
povolíš odvzdušňovák co je na vodní pumpě,naliješ chladič až po víčko a dolíváš dokud voda nepoteče odvzdušnovákem-pak dotáhnout.

pak nastartovat a povolit odvzdušňovák co je na hadici k termostatu.jakmile poteče voda,dotáhnout.

pak už jen nechat švrlat na volnoběh a kontrolovat,jestli se hřejou hadice ke chladiči a hlídat teplotu motoru.

pokud teplota leze vysoko,nechat trošku zchladnout,dolít vodu do chladiče,znovu odvzdušnit a bude to ok.

po zahřátí chladiče je hotovo,dolít ještě jednou do plna+ expansku a jezdit....

je to trošku horší,než jiné moto,ale jde to.každopádně nejezdit,dokud si neověříš,že horká voda proudí do chladiče!

až budeš mít venku indučky,zkontroluj,jestli není prasklá ta pryskyřice co je nahoře -je na ní nápis....,pokud tam najdeš prasklinku,je dost pravděpodobné,že je ta cívka K.O.

Naposledy editováno 28.02.2014 20:43:17

Svicky K 1200 R

28.2.2014 v 20:40 | Nahoru | #2
Svíce měnit min kazdejch 40000km
Teď jsem měnil a dál jsem do servisu
Prej doporucujou u po 40k dělat rozvody

Svicky K 1200 R

28.2.2014 v 21:46 | Nahoru | #3
Super, Dolphe, to jsi mne fakt potesil Hned zejtra se na to vrhnu a uvidim. Kazdopadne diky moc radu, fakt se mi kvuli takovy prkotine nechtelo do Praglu Pak dam vedet, jak to slo

2Pycha: ctyricet jeste nemam, to tak nekdy v pulce, ke konci sezony a mam jeste jednu svolavacku pred sebou, takze mne ten servis stejne nemine

Svicky K 1200 R

28.2.2014 v 22:21 | Nahoru | #4
Pak pošli detail svíčky uvidíme jestli má 20000km

Čo jsi koupil zá svíce. Chce to iridium

Svicky K 1200 R

28.2.2014 v 23:36 | Nahoru | #5
Jeste jsem svice nekupoval, az podle toho, co tam najdu. Mam podezreni spis na tu civku, protoze to zacne vynechavat, az kdyz se poradne ohreje motor, coz by odpovidalo tomu, ze se ohreje civka a jestli je praskla, ztrati kontakt. Svicky tam snad byly i meneny pred nejakyma peti tisicema km

Svicky K 1200 R

1.3.2014 v 06:22 | Nahoru | #6
Svíčky tam tuším patří NGK KR9CI

Svicky K 1200 R

1.3.2014 v 16:20 | Nahoru | #7
Prosim te, meril jsi nejak odpor na tech civkach? Zmeril jsem jen odpor primarniho vinuti a sekundarni vubec netusim, jak zmerit, takze porad nevim, na cem jsem. Svicky vypadaji ok, jsou opaleny hezky a vsechny plus minus stejne. Mam tu jeste fotku, dve civky maji takovou mikroprasklinu, myslel jsi tohle?







Naposledy editováno 01.03.2014 16:20:36

1 reakcí na tento příspěvek Svicky K 1200 R

1.3.2014 v 21:06 | Nahoru | #8
To je skrabanec a ne prasklina,merit odpor te civky nema smysl jestli to vynechava obcas tak to multimetrem nezjistis,idealne osciloskopemm ale kdyz se ti to vynechavani podari nasimulovat kdyz motorka stoji tak staci i zmerit svody laserovym teplomerem a uvidis ktery valec to je.Ty civky u K4x obcas odchazeji tak je prevdepodobne ze bude nektera nacata.To plneni chladiciho systemu vakuove je kvuli hlave,odlitek je komplikovany a kdyz se to plni klasicky muze tam zustat vzduch a pak se muze zadrit ventil ve voditku,tak me to bylo receno na skoleni v BMW akademii v Anglii,ja jsem se s tim ale nesetkal,kdyz se to odvzdusni dobre jak psal Dolph tak nemuze byt problem.

Svicky K 1200 R

1.3.2014 v 21:36 | Nahoru | #9
Doporučuji Denso... NGK..POLAND

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

1.3.2014 v 23:23 | Nahoru | #10
cafe.racer> taky si myslim,ze to odvzdusneni nemuze bejt takovej problem. S tim skrabancem se mylis,je to doopravdy takova mala prasklinka,je tam citit v jednom smeru po prejeti prstem schodek. Jen je divny, ze by v kratkym casovym horizontu odesly dve civky (behem jedny vyjizdky),anebo tedy tak male praskliny nemaji zadny vyznam. Zavada se taky nekona obcas, ale pokazde a to od volnobeznych otacek po cca ctyri,pet tisic pri zahratym motoru...pak ve vyssich otackach uz bezi motor plynule. Dokud je motor studenej,jeste to jde. Na zahranicnich forech se toho resi hromada,ale to ja bohuzel jsem negramot na jazyky Potreboval bych promerit ty civky,ale jak? V servisnim manualu jsou udane hodnoty mezi pinem 1 a 15 a pak mezi 4a a 4b...ale kde sakra ty piny jsou? Svice vymenim pro jistotu vsechny,ale civka stoji trojku a to by bylo fakt drahy...

Naposledy editováno 02.03.2014 09:44:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

2.3.2014 v 09:57 | Nahoru | #11

Davepuschkin píše: cafe.racer> taky si myslim,ze to odvzdusneni nemuze bejt takovej problem. S tim skrabancem se mylis,je to doopravdy takova mala prasklinka,je tam citit v jednom smeru po prejeti prstem schodek. Jen je divny, ze by v kratkym casovym horizontu odesly dve civky (behem jedny vyjizdky),anebo tedy tak male praskliny nemaji zadny vyznam. Zavada se taky nekona obcas, ale pokazde a to od volnobeznych otacek po cca ctyri,pet tisic pri zahratym motoru...pak ve vyssich otackach uz bezi motor plynule. Dokud je motor studenej,jeste to jde. Na zahranicnich forech se toho resi hromada,ale to ja bohuzel jsem negramot na jazyky Potreboval bych promerit ty civky,ale jak? V servisnim manualu jsou udane hodnoty mezi pinem 1 a 15 a pak mezi 4a a 4b...ale kde sakra ty piny jsou? Svice vymenim pro jistotu vsechny,ale civka stoji trojku a to by bylo fakt drahy...



měl jsem naprosto stejné příznaky,po výměně té naprasklé cívky to z 80% zmizelo.po čase jsem se nasral a vyměnil všechny
od té doby přede jak kotě.nemusíš nové,stejné jsou i na K1300,F 800 atd. Kupoval jsem cívky z roku 2009 za 900kč kus.

zkoušel jsem měřit dobrou a špatnou cívku -a rozdíl žádný.

...jo a ta prasklina byla naprosto stejná...

Naposledy editováno 02.03.2014 10:01:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

2.3.2014 v 12:03 | Nahoru | #12

Davepuschkin píše: cafe.racer> taky si myslim,ze to odvzdusneni nemuze bejt takovej problem. S tim skrabancem se mylis,je to doopravdy takova mala prasklinka,je tam citit v jednom smeru po prejeti prstem schodek. Jen je divny, ze by v kratkym casovym horizontu odesly dve civky (behem jedny vyjizdky),anebo tedy tak male praskliny nemaji zadny vyznam. Zavada se taky nekona obcas, ale pokazde a to od volnobeznych otacek po cca ctyri,pet tisic pri zahratym motoru...pak ve vyssich otackach uz bezi motor plynule. Dokud je motor studenej,jeste to jde. Na zahranicnich forech se toho resi hromada,ale to ja bohuzel jsem negramot na jazyky Potreboval bych promerit ty civky,ale jak? V servisnim manualu jsou udane hodnoty mezi pinem 1 a 15 a pak mezi 4a a 4b...ale kde sakra ty piny jsou? Svice vymenim pro jistotu vsechny,ale civka stoji trojku a to by bylo fakt drahy...



ty civky opravdu multimetrem nema smysl promerovat v tvem pripade nic nezjistis,je to v podstate zapalovaci modul,je tam jedna dioda,atd. neni to klasicky primar sekundar a nic vic.jestli ti to vynechava porad kdyz je to teple tak neni nic jednodussiho nez zmerit teplotu tech svodu a vis ktery valec to dela,i kdyz to vynechava malo tak tam bude rozdil 10-20stupnu.a nebo osciloskop.

(reakce na) Svicky K 1200 R

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2014 v 15:53 | Nahoru | #13

cafe.racer píše: ty civky opravdu multimetrem nema smysl promerovat v tvem pripade nic nezjistis,je to v podstate zapalovaci modul,je tam jedna dioda,atd. neni to klasicky primar sekundar a nic vic.jestli ti to vynechava porad kdyz je to teple tak neni nic jednodussiho nez zmerit teplotu tech svodu a vis ktery valec to dela,i kdyz to vynechava malo tak tam bude rozdil 10-20stupnu.a nebo osciloskop.



ono to nevynechává pořád,nejede to na 3 válce....,jen je ten motor takový nervózní a ucukaný..

a ta teplota je dobrý nápad,ale v tomto případě to nebude asi moc funkční,krajní svody chladí vítr,vnitřní kryje chladič....,budou určitě o hodně teplejší..

1 reakcí na tento příspěvek Svicky K 1200 R

2.3.2014 v 19:56 | Nahoru | #14
Udelam to taky tak. Novy svice a zkusim poshanet i ty civky... Nasel jsem zatim jen tri z F 800,vypadaji uplne stejne,ale maji jiny znaceni. Nevadi to? Svicky jsem nasel za 230,-coz je krasny a ty civky za patnactset. Diky moc za rady a cas

(reakce na) Svicky K 1200 R

2.3.2014 v 20:22 | Nahoru | #15

Davepuschkin píše: Udelam to taky tak. Novy svice a zkusim poshanet i ty civky... Nasel jsem zatim jen tri z F 800,vypadaji uplne stejne,ale maji jiny znaceni. Nevadi to? Svicky jsem nasel za 230,-coz je krasny a ty civky za patnactset. Diky moc za rady a cas



co jsem tak prolézal zahraniční fóra-dospěl jsem k názoru,že ty cívky roku 05/06 se celkem sraly,byl na nich i napsaný výrobce-BREMI.novější stroje mají stejné cívky,ale číslo už mají jiné -takže stejné nejsou...a je tam jen značka BMW...

mělo by tam být číslo 7 715 846-02 (ale možná mají i jiné čísla,tady si nejsem 100% jistý)

..jo a nemáš zač,proto tady tohle fórum je...

Naposledy editováno 02.03.2014 20:23:49

Svicky K 1200 R

3.3.2014 v 00:10 | Nahoru | #16
Ja má teď japonský denso svíce a jsou peckovy

Svicky K 1200 R

3.3.2014 v 18:41 | Nahoru | #17
K vymene neporadim bo tiez mi ich menili v servise, ale typ iridiovych sviecok - Denso IXU27 / 5337.

Svicky K 1200 R

9.3.2014 v 08:34 | Nahoru | #18
Zdar,svicky uz mam taky hotove a voda je v pohode.Vse co jsem vypustil jsem zase vratil zpet,tak pro vzduch nezbylo misto Jeste jsem stihl kulak na predku a napinak rozvodu.To je krasny zvuk ted po nastartovani Jen nevim,kdy ma clovek delat zimni udrzbu a ladeni,kdyz je v unoru 12 stupnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

10.3.2014 v 20:31 | Nahoru | #19
Dolph-cz> Zdravím,
kde se dají ty cívky sehnat? Nemůžu nic najít..Mám stejný problém-cukání od volnoběhu až po 4tis. otáček při zahřátém motoru. Svíčky jsem vyměnil, ale bez účinku. Díky za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

10.3.2014 v 21:04 | Nahoru | #20
kakalin> no kde-na inzerci,pokud jsou....

edit-teď jsem se koukal a ani jedna...

Naposledy editováno 10.03.2014 21:08:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svicky K 1200 R

12.3.2014 v 10:56 | Nahoru | #21
Dolph-cz> Zdravím,
jsou to tyto cívky? http://img.motorkar...013-09-3/2303067.jpg Tyto jsou z F800. Ještě jsem našel z F650, ale netuším, jestli se dají použít taky..

Naposledy editováno 12.03.2014 11:01:11

(reakce na) Svicky K 1200 R

12.3.2014 v 11:28 | Nahoru | #22

kakalin píše: Dolph-cz> Zdravím,
jsou to tyto cívky? http://img.motorkar...013-09-3/2303067.jpg Tyto jsou z F800. Ještě jsem našel z F650, ale netuším, jestli se dají použít taky..



jo,vypadá,že to jsou ony,ale chce to číslo-mělo by na ní být napsané 7 715 846-02

1 reakcí na tento příspěvek Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 08:46 | Nahoru | #23
Cau chlapi, tak abych to shrnul. Objednal jsem civky z K1300R z Ebaye za dva a pul tisice, protoze u nas je nabidka mizerna,nasel jsem tu dohromady tri civky, presne ty jak psal kakalin, dohromady za trojku. Dosly mi za ctyri dny odnekud z Berlina. Montaz svicek, civek a vseho okolo zabrala max.hodku i s odvzdusnenim chladiciho systemu, ktery mimochodem probehlo absolutne bez problemu Nastartoval jsem, nechal jsem povolene oba odvzdusnovaky dokud z nich nekapalo, pak utahnout a jezdit Po jizde jeste jednou odvzdusnit pro jistotu, i kdyz uz to nebylo treba. Masina ted jede jako zamlada, krasne hladce, jsem z ni zase nadsenej V mezicase jsem namontoval ladak a tak nadseni je dvojnasobny,ma ted krasnej hlubokej zvuk Dekuju vam za rady

Zmesky, kde jsi kupoval ten napinak a za kolik?

(reakce na) Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 10:44 | Nahoru | #24

Davepuschkin píše: Cau chlapi, tak abych to shrnul. Objednal jsem civky z K1300R z Ebaye za dva a pul tisice, protoze u nas je nabidka mizerna,nasel jsem tu dohromady tri civky, presne ty jak psal kakalin, dohromady za trojku. Dosly mi za ctyri dny odnekud z Berlina. Montaz svicek, civek a vseho okolo zabrala max.hodku i s odvzdusnenim chladiciho systemu, ktery mimochodem probehlo absolutne bez problemu Nastartoval jsem, nechal jsem povolene oba odvzdusnovaky dokud z nich nekapalo, pak utahnout a jezdit Po jizde jeste jednou odvzdusnit pro jistotu, i kdyz uz to nebylo treba. Masina ted jede jako zamlada, krasne hladce, jsem z ni zase nadsenej V mezicase jsem namontoval ladak a tak nadseni je dvojnasobny,ma ted krasnej hlubokej zvuk Dekuju vam za rady

Zmesky, kde jsi kupoval ten napinak a za kolik?



to jsem rád,že ti to pomohlo,já to hledal měsíce,než jsem přišel na to,že to indučkama

napínak myslíš na rozvody?jedině bmw,dělají už jiný,je vylepšený,aby to po ránu nechrastilo...
taky se v rámci svolávačky dávalo na kliku kolem rozvoďáku takové plastové vodítko,aby řetěz nemohl už nikdy přeskočit...

Naposledy editováno 15.03.2014 10:45:09

Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 11:10 | Nahoru | #25
Jj, tu svolavacku jsem zjistoval loni, ta mne jeste ceka, ale ten napinak bych rad vymenil uz ted,pac to chrasti, mrcha

Jsem rad, ze se nas tu par najde a muzeme se podelit o zkusenosti, protoze jak pises, informaci je zoufale malo a i na zahranicnich forech jsou docela rozporuplne info. Zrovna ohledne toho odvzdusneni chladiciho systemu by se tam poprali, protoze jeden tvrdi, ze bez vakua ani ranu a druhej, ze to jde...pak si vyber Uz jsem dokonce zvladnul vymenit i brzdovku v abs, i kdyz to byla malicka maturita Vsechno jde, kdyz se najde aspon par info, nebo nekdo ochotnej poradit

Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 17:51 | Nahoru | #26
Jak se vám přesně projevovali ty závady civek

1 reakcí na tento příspěvek Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 19:58 | Nahoru | #27
přečti si to pozorně,je to tady popsáno

(reakce na) Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 20:36 | Nahoru | #28
Dolph-cz> ja současné takové závěrečné shrnutí

Svicky K 1200 R

15.3.2014 v 20:39 | Nahoru | #29
Nenímí to z toho úplně jasný
Jak se projevuje to vyhledávání

Svicky K 1200 R

16.3.2014 v 18:31 | Nahoru | #30
Do ctyr, peti tisic otacek to za jizdy skubalo, kdyz byl ohratej motor, pri volnobehu to melo snahu chcipnout, aspon u mne.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R Dýmovnice 27 20.10.2023 v 13:54 puffybodie
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Repas spojkového koše BMW K 1200 R Dýmovnice 4 5.9.2023 v 12:57 Robu
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
co je to za kontrolku [1, 2] BMW K 1200 R negrhany 33 18.6.2023 v 22:27 -Andy-Pipkin-


TOPlist